
1.5 Dci Vs 1.6 16v
#1
Scris 28 august 2006 - 07:49
#2
Scris 28 august 2006 - 10:56
1.5 DCi 65 cp sau 1.6 16v de 107 cp atunci cand o sa fie pe piata.Se merita sa alegi 1.6 16v in locu DCi-ului care are fi avantajele si dezavantajele fiecaruia.Posesori de DCi daca imi pot spune parearea lor despre acest motor.
Hai sa lasam sa iasa pe piata noul motor pe benzina. E un vechi cunoscut, insa va trebui sa vedem cum se comporta pe Logan.
#3
Scris 28 august 2006 - 10:59
benzinarul 16v de 107CP nu cred ca va putea fi comparat ca dinamica si pret cu dieselul.
#4
Scris 28 august 2006 - 11:36

Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#5
Scris 28 august 2006 - 12:06
Ba ca pret nu cred sa fie cu mult mai scump fatza de diesel. Acum, ptr nivelul de dotare Ambition, 1.6 90CP este 8800, iar 1.5 dCi este 9620. Daca nu va avea alte dotari in plus, nu vad de ce sa treaca de 10 000 euro (deja >1200 fatza de cel de 90 CP mi se pare cam mult). Iar ca dinamica ... doar cu cel de 75CP pe benzina sa zicem ca are rost compararea dCi'ului. Motorizarea diesel de pe Logan mie mi se pare o alegere pur economica. Nu e ca si cum ai alege pe Golf(ex aleator) de ex 170CP diesel sau benzina
Ca pret sunt de acord cu andrei041...nici eu nu cred ca va fi mult mai scumpa decat varianta diesel...chiar cred ca exista sanse sa fie mai ieftina...nu ar avea motiv sa fie asa scump..asta este si motivul pt care mi-am permis sa fac comparatia intre cele 2..este o comparatie mai mult din punct de vedere al pretului. Asta as vrea sa stiu daca ai avea de ales cam la aceelasi pret intre DCi si 1.6 16v ce ai alege si de ce.
#6
Scris 28 august 2006 - 12:26
Eu personal, sa fiu pe banii mei pus in situatia de a alege intre cele doua, as alege benzina (eventual as cobori la 1.6 8v daca mi s'ar parea pretul prea mare la 16v). Chestia e ca la versiunea cu motorul de 1.6 16v se pare ca vor exista cateva diferentze (gen bari vopsite integral in culoare caroseriei, oglinzi la culoare de asemenea, volan/schimbator invelite in piele, cadranele de bord pe alt fundal - un alb'argintiu) ceea ce ar mai urca pretul acestui model. Ramane de vazut ce si cum ... Dar dCi'ul de pe Logan nu l'as alege decat in momentul in care as sti ca voi face multi km in timp relativ scurt

Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#7
Scris 28 august 2006 - 01:46

nu ca nu ar avea ceva performante...
cine vrea "performante" 1,6 16v
cine vrea consum 1,5 dCi
e foarte usoara treaba

happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#8
Scris 28 august 2006 - 02:34
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#9
Scris 28 august 2006 - 04:00

Cu ala te invit sa te arunci la niste depasiri pe Poiana eventual pe Octavia 1(ca s-au vandut destule) sa vezi acolo ce motor "puternic".
Supernova 1.4. 75cp.Mult,prea mult pentru caruta asta.
#10
Scris 28 august 2006 - 04:35
#11
Scris 28 august 2006 - 04:42
dci e cea mai puturoasa masina din cate stiu, in depasire iti vine sa mori (de fapt sa cobori si sa impingi). eu nu as putea sa o conduc.
incearca skoda octavia 1.9 sdi (generatia trecuta)...sa vezi acolo placere
la condus normal 1.5sci de pe logan e chiar putin mai performant decat 1.4MPI. (daca stii sa il turezi pe 1.4 e mai bun, altfel s-ar putea sa te descurci cu 1.5 mai bun)
e foarte economic motorul insa.
motorizarile au targeturi diferite. cine ia 1.5dci nu ar lua niciodata 1.6 16v si invers.
#12
Scris 29 august 2006 - 08:43
dci e cea mai puturoasa masina din cate stiu, in depasire iti vine sa mori (de fapt sa cobori si sa impingi). eu nu as putea sa o conduc.
Am impresia ca aici vorbesti din auzite... . Problema cea mai mare a Loganului 1.5dCi este pornirea de pe loc ca sa zic asa si asta datorita etajarii nu tocmai fericite a cutiei. In trafic insa lucrurile se schimba radical si masina parca e din alt film avand reprize absolut decente pentru caracteristicile clasei combinate cu motorizarea in cauza. Daca e sa comparam masina la reprize cu acelasi Logan motorizat de 1.4 8v se pot observa diferente notabile. Practic la o acceleratie de la 60-100 km/h un 1.5dCi este mai rapid cu peste 5 secunde decat un 1.4 8v. Pe verificate cu cronometrul in mana.

#13
Scris 29 august 2006 - 09:05
Hmm ciudat,inseamna ca n-ai condus sau nu ai auzit de SDI de la prietenul VAG
![]()
Cu ala te invit sa te arunci la niste depasiri pe Poiana eventual pe Octavia 1(ca s-au vandut destule) sa vezi acolo ce motor "puternic".
ma refeream la ala de pe logan. sdi nu e biturbo.
n-am verificat cu loganul ala, cu ce ma incalzeste ca e mai rapid decat ea, posibil sa depaseasca si alte masini in trafic.
Aceasta postare a fost editata de cata69: 29 august 2006 - 09:08
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#14
Scris 29 august 2006 - 09:18

#15
Scris 09 septembrie 2006 - 06:15
#16
Scris 09 septembrie 2006 - 06:28
ai putea sa astepti Logan facelift...care va aduce un 1.6 110 CP (parca) o usoara restilizare si ceva schimbari la interior, dar probabil si preturi putin mai mari
Bafta!
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#17
Scris 09 septembrie 2006 - 11:19
#18
Scris 10 septembrie 2006 - 12:41
Nu am condus Logan in nici una din motorizari ... insa eu unul as lua 1.6'le pentru dotarile cu care vine in plus (in special arbag'ul pasager si geamurile electrice), iar astea la un pret cu 600euro mai mic. Si oricum conteaza si puterea mai mare.
Daca diferentza nu ar fi o problema ... eu unul as opta ptr 1.6 in varianta Laureate ... care aduce si AC, oglinzi electrice si incalzite, comp de bord, proiectoare (sa le folosesti ziua si cu pozitiile


Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#19
Scris 11 septembrie 2006 - 01:38
#20
Scris 11 septembrie 2006 - 02:12
si cind vedem restilizarea asta care "va influenta toata gama logan" ?
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#21
Scris 12 septembrie 2006 - 08:14
#22
Scris 12 septembrie 2006 - 08:20
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#23
Scris 12 septembrie 2006 - 09:05
#24
Scris 12 septembrie 2006 - 09:17
si ceva miner de INCHIS portbagajul fara sa te tai la mina sau sa te murdaresti ?
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#25
Scris 12 septembrie 2006 - 09:24
era un test mai demult in ams intre 1.4 (parca) si 1.5 dci si diferenta de consum mixt era cam de 1l%..
dizelul era cu 1000 si ceva de E mai scump, diferenta care se amortiza in cateva zeci de mii de km..
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi