
1.5 Dci Vs 1.6 16v
#26
Scris 26 octombrie 2006 - 04:01
nu vreau sa ma prinda pe nepregatite momentul achizitiei...hihihi
1.4 mi se pare cam grav la consum in oras si daca-i pun GPL (sunt adeptul gazului) cred ca ii cam afectez drastic performantele
1.6 8v ar parea varianta ok...dar nu stiu exact cat haleste in oras ...asta ar fi ok cu GPL
1.6 16v e cam scump pt mine
1.5dci consuma putin dar la viteze de peste 120 nu cred ca trage prea bine si vit.max de 155 ma cam descurajeaza
ma gandesc ca cu un 1.6 8v pe GPL ies mai bine la consum
voi ce ziceti?
#27
Scris 26 octombrie 2006 - 05:01

In primul rand ... te'ai interesat cat costa o instalatzie GPL care, o data instalata, sa nu duca la pierderea garantziei?
In al doilea rand ... cat de bine crezi ca o sa traga pe GPL chiar si un 1.6 8v si ce viteze maxime ai de gand sa atingi cu el de ti se pare ca 155kmph e putin? Orice motor ar avea ... Logan nu e masina sa ai viteza de croaziera 150kmph ... asta ca sa nu pun la socoteala ca oricum nu ai multe drumuri unde ai putea merge asa.
1.6 MPI nu e disponibil decat incapand cu Preference, unde diferentza pana la 1.5 dci e de 900euro. O instalatie de gaz ptr Logan e oricum in jur de 400 euro. In plus, pierzi spatiu in portbagaj, te poti trezi cu probleme in functionare de la instalatia de gaz si uneori mirosul poate deveni deranjant. Si prea multa putere in plus de la 1.6 8v pe gaz decat de la 1.5 dci nu cred sa primesti. Sau oricum ... nu vei simti clar diferentza.
Nu cred sa reusesti sa impaci toate "caprele" tale: masina mare (Logan) ... motor decent (vrei 1.6) ... consum mic (1.4 ti se pare ca ar consuma mult)


Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#28
Scris 26 octombrie 2006 - 05:08
Ca bani, suma finala, cred ca iesi mai bine cu Ambition 1,6 8V.
#29
Scris 26 octombrie 2006 - 07:36

Insa daca tot e vorba de economie ... macar nu te intinzi pana la Ambition ...

Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#30
Scris 26 octombrie 2006 - 08:00
Nu are treaba cu pretul masinii, ci mai degraba iti poti pune problema amortizarii ei.
Asa, in we sunt destule oferte de masini cu gpl, de ex. Subaru Forester, masina care costa sensibil peste 9k Euro si uite ca nu tuseste.
Repet, eu nu mi-as pune problema ideii de a monta o instalatie corespunzatoare de gaz pe o masina, daca tehnologic este posibil, ci a rentabilitatii actiunii.Ca vine x sau y si spune nu stiu ce, e problema respectivilor.
Inca ceva: la motorizarea de 1,6 8V, daca nu au schimbat, doar Ambition avea Abs, optiune mai mult decat indicata.
#31
Scris 26 octombrie 2006 - 08:37
bleunightdanger ... pana la ce suma maxima te poti intinde?

Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#32
Scris 26 octombrie 2006 - 08:48
Nu vad de ar fi penibil sa pui o instalatie de gaz (care instalatie, apropo costa vreo 3150 - 3400 ron, rotund cam vreo 1K Euro) pe o masina de 9K Euro.
Nu are treaba cu pretul masinii, ci mai degraba iti poti pune problema amortizarii ei.
Asa, in we sunt destule oferte de masini cu gpl, de ex. Subaru Forester, masina care costa sensibil peste 9k Euro si uite ca nu tuseste.
Repet, eu nu mi-as pune problema ideii de a monta o instalatie corespunzatoare de gaz pe o masina, daca tehnologic este posibil, ci a rentabilitatii actiunii.Ca vine x sau y si spune nu stiu ce, e problema respectivilor.
Inca ceva: la motorizarea de 1,6 8V, daca nu au schimbat, doar Ambition avea Abs, optiune mai mult decat indicata.
pai atunci sa dai 1k euro sa o treci pe gaz (cu toate inconvenientele-garantie, umblat la motor, montaj de "amatori", portbagaj mai mic, putere mai mica) sau 900euro si iei dieselul?
pana la urma iei logan ca are portbagaj mare ca sa cari o butelie in el

eu zic sa iei diesel, lasa vmax 150 ca nu te apuci sa faci "curse"

#33
Scris 30 ianuarie 2007 - 03:23
nu stiu inca care e faza cu garantia, nu am reusit sa sun la Vocea Clientului Dacia;
am condus 1.4 GPL si 1.6 8V GPL in aceeasi zi si diferenta este....1.6 are un cuplu mai omniprezent si mai multa "vana".
chestia cu viteza maxima: nu ma intereseaza sa ma arunc la 200km/h, insa daca o masina isi atinge limitele la 150km/h asta inseamna ca eu la 130km/h practic trag de ea....vezi cazul Berlina la 130km/h:)
in UE sunt si foarte multe modele care sunt oferite si in varianta GPL direct din fabrica...deci nu vad unde este rusinea..poate doar in mintea unora.
faza cu mirosurile si portbagajul:eu am masina pe GPL de mult timp si ...m-am obisnuit:)
#34
Scris 30 ianuarie 2007 - 04:31
1) garantia (ai inca nevoie de detalii aici oficiale)
2) faptul ca pune cineva mana pe ea in afara fabricii. stiu ca oamenii aia monteaza multe, dar stiu si cum se fac lucrarile in tara asta
3) iti mananci 30% din portbagaj. pana la urma atuul loganului (pe langa pret) e spatiul. bagand o cisterna de gaz acolo pierzi din spatiu
nu tragi de dieselul ala la 130 la ora. mai sus da, insa la 130 nu tragi.
#35
Scris 30 ianuarie 2007 - 06:40
incet incet parca ma reorientez......oricum daca socotesc pretzul gazului si al motorinei...diferenta este destul de consistenta.
#36
Scris 31 ianuarie 2007 - 10:47
#37
Scris 01 februarie 2007 - 12:19

nu e puternic motorul ala, dar cu siguranta e economic
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi