- Oglinzi exterioare pliabile electric,
- Parbriz incalzit
- ESP + TCS + EBA
- Pachet fumatori (scrumiera si bricheta)
- Aprindere/stingere automata a farurilor, senzor de ploaie + computer de bord
- Aer conditionat automat
- Scaune fata incalzite
Am parcus deja 1458 de km, si trag tare pana depasesc pragul psihologic de 5000, ca sa pot folosi intregul potential al masinii.
Talonul cauciucurilor este de 45, si nu de 40 cat s-a mai scris pe aici. Suspensia NU, repet, NU este rigida, mie mi se pare cu mult mai confortabila decat la cealalta masina a noastra (Nissan Primera 1,9 dCI, model 2005). Amortizeaza bine denivelarile si sta excelent in viraje sau la franare. Interiorul este pe albastru si mi se pare extrem de reusit ca design si finisaje. Motorul trage foarte bine pana in 4000 rpm, dupa care se dezlantuie efectiv, te lipeste instantaneu de scaun intre 4000 si 5500 rpm (mai mult n-am dat inca). Sunetul evacuarii mi se pare destul de reusit, aproape insesisabil pana la 3500 rpm, dupa care, cam de la 4000 rpm, devine puternic si agresiv.
Am asteptat extrem de mult masinuta asta si imi place la nebunie (n-am mai miscat deloc Primera din parcare). Nu-mi cereti inca poze, n-am avut timp de asa ceva, nu am decat doua imagini de la prima (si singura) spalare a masinii. Pentru cei preocupati de consum, am obtinut urmatoarele rezultate: 10,4l in oras si 8,2l la drum intins. Probabil ca vor mai scadea dupa ce se mai uzeaza motorul.
Pretul CIP a fost de 13.926 Euro, masina e luata in leasing, cred ca final ajunge spre 17.000 Euro. Reducere nu mi-au facut, eu sunt destul de fraier si nici n-am cerut asta, insa masina a venit cu comenzi audio pe volan, desi nu figurau pe nicaieri ca optiune.
Prin gropile din Bucuresti mie mi se pare ca masina se comporta foarte bine. Suspensia nu "bate" atunci cand o bagi prin gropi si nici nu e atat de rigida precum m-as fi asteptat. Am experienta Primerei, o masina de 1600 kg, cu o suspensie foarte tare si zgomotoasa, astfel ca ST-ul mi se pare very soft, prin comparatie. N-am mers inca pe aratura, nu stiu cum se comporta pe drum accidentat, n-are nici un fel de scut pe dedesubt si mi s-a parut ca, daca e sa dai cu ea de pamant, prima piesa pe care o lovesti este cutia de viteze.
Cauciucurile de pe ea sunt Pirelli PZero Nero 195/45/16. Mi se par super cauciucuri, cu privire la aderenta si aspect. Roata de rezerva este de dimensiuni normale, dar janta e de tabla, de culoare neagra, iar cauciucul e pe talon de 14, tot Pirelli.
La 200 km/h masinuta sta bine pe sosea. Directia e sigura si grea (asistata electric, se intareste pe masura ce creste viteza) iar suspensia nu mi-a creat neliniste. Motorul era destul de turat, avea cam 6100 rpm, asa ca nu m-am dus mai sus, mai ales ca nu mai simteam aceeasi resursa de putere pe care o are pana spre 6000 rpm. Am mers si mai repede cu alte masini (cu Primera 215 km/h iar cu Volvo S60 235 km/h) dar nici una nu mi-a dat senzatii atat de frumoase. E un adevarat drac! Face sa vezi fetele unor mosi care merg cu 140 km/h pe autostrada atunci cand le sufli in ceafa cu un drac de masina mic si albastru.
Incerc sa atasez ceva poze:



