Ford Fiesta St
#1
Scris 07 septembrie 2006 - 07:12
- Oglinzi exterioare pliabile electric,
- Parbriz incalzit
- ESP + TCS + EBA
- Pachet fumatori (scrumiera si bricheta)
- Aprindere/stingere automata a farurilor, senzor de ploaie + computer de bord
- Aer conditionat automat
- Scaune fata incalzite
Am parcus deja 1458 de km, si trag tare pana depasesc pragul psihologic de 5000, ca sa pot folosi intregul potential al masinii.
Talonul cauciucurilor este de 45, si nu de 40 cat s-a mai scris pe aici. Suspensia NU, repet, NU este rigida, mie mi se pare cu mult mai confortabila decat la cealalta masina a noastra (Nissan Primera 1,9 dCI, model 2005). Amortizeaza bine denivelarile si sta excelent in viraje sau la franare. Interiorul este pe albastru si mi se pare extrem de reusit ca design si finisaje. Motorul trage foarte bine pana in 4000 rpm, dupa care se dezlantuie efectiv, te lipeste instantaneu de scaun intre 4000 si 5500 rpm (mai mult n-am dat inca). Sunetul evacuarii mi se pare destul de reusit, aproape insesisabil pana la 3500 rpm, dupa care, cam de la 4000 rpm, devine puternic si agresiv.
Am asteptat extrem de mult masinuta asta si imi place la nebunie (n-am mai miscat deloc Primera din parcare). Nu-mi cereti inca poze, n-am avut timp de asa ceva, nu am decat doua imagini de la prima (si singura) spalare a masinii. Pentru cei preocupati de consum, am obtinut urmatoarele rezultate: 10,4l in oras si 8,2l la drum intins. Probabil ca vor mai scadea dupa ce se mai uzeaza motorul.
Pretul CIP a fost de 13.926 Euro, masina e luata in leasing, cred ca final ajunge spre 17.000 Euro. Reducere nu mi-au facut, eu sunt destul de fraier si nici n-am cerut asta, insa masina a venit cu comenzi audio pe volan, desi nu figurau pe nicaieri ca optiune.
Prin gropile din Bucuresti mie mi se pare ca masina se comporta foarte bine. Suspensia nu "bate" atunci cand o bagi prin gropi si nici nu e atat de rigida precum m-as fi asteptat. Am experienta Primerei, o masina de 1600 kg, cu o suspensie foarte tare si zgomotoasa, astfel ca ST-ul mi se pare very soft, prin comparatie. N-am mers inca pe aratura, nu stiu cum se comporta pe drum accidentat, n-are nici un fel de scut pe dedesubt si mi s-a parut ca, daca e sa dai cu ea de pamant, prima piesa pe care o lovesti este cutia de viteze.
Cauciucurile de pe ea sunt Pirelli PZero Nero 195/45/16. Mi se par super cauciucuri, cu privire la aderenta si aspect. Roata de rezerva este de dimensiuni normale, dar janta e de tabla, de culoare neagra, iar cauciucul e pe talon de 14, tot Pirelli.
La 200 km/h masinuta sta bine pe sosea. Directia e sigura si grea (asistata electric, se intareste pe masura ce creste viteza) iar suspensia nu mi-a creat neliniste. Motorul era destul de turat, avea cam 6100 rpm, asa ca nu m-am dus mai sus, mai ales ca nu mai simteam aceeasi resursa de putere pe care o are pana spre 6000 rpm. Am mers si mai repede cu alte masini (cu Primera 215 km/h iar cu Volvo S60 235 km/h) dar nici una nu mi-a dat senzatii atat de frumoase. E un adevarat drac! Face sa vezi fetele unor mosi care merg cu 140 km/h pe autostrada atunci cand le sufli in ceafa cu un drac de masina mic si albastru.
Incerc sa atasez ceva poze:
#2
Scris 07 septembrie 2006 - 08:19
Tentatia e mare....
O singura intrebare: in ce regim de mers ti-a luat 8.2 afara?
http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/thumb.gif
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#3
Scris 07 septembrie 2006 - 09:36
Sa o stapanesti sanatos ... si cu rezervorul tot timpul plin http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/beerchug.gif
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#4
Scris 07 septembrie 2006 - 09:50
chiar azi a trecut o fiesta st in forja pe langa mine, sunetul e http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/crazysanta.gif
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#5
Scris 07 septembrie 2006 - 10:12
Extremero - consumul de 8,2 l-am avut NUMAI in primele 4-500 de km, mi-era teama sa nu stric ceva daca dau in ea si mergeam pana pe la maximum 4000 de rpm.
La viteza de aproximativ 200 de km/h consumul este de 14-14,5 l/100 iar in oras, in prezent, se stabilizeaza la 12 l. Am avut surpriza sa ard aproape un rezervor pe ruta Bucuresti-Constanta.
Insa nu consumul de benzina este cea mai mare problema a mea. Mi-e teama de gropi si de neatenti.
Mai pun o poza, merge prost net-ul azi.
Scuze pentru geamul jegos, abia oprisem langa autostrada.
#6
Scris 07 septembrie 2006 - 10:18
P.S.: Arata cam ciudat burduful ala de la schimbatorul de viteze
#7
Scris 08 septembrie 2006 - 05:50
De incidente in trafic n-am fost ferit, pentru ca a intrat unul in mine, de pe o strada cu " cedeaza trecerea", chiar in a treia zi dupa ce am ridicat masina. Nici permis n-avea, intrucat i-a fost suspendat pentru un alt accident, cu victime ajunse in spital, pe care-l facuse acum o luna.
#8
Scris 08 septembrie 2006 - 06:41
little baby roket
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#9
Scris 08 septembrie 2006 - 08:24
#10
Scris 08 septembrie 2006 - 03:20
Aceasta postare a fost editata de Alllexandru: 08 septembrie 2006 - 03:20
#11
Scris 08 septembrie 2006 - 03:30
#12
Scris 08 septembrie 2006 - 04:51
Sunt o fata de 1,87 m si 90 de kile. Doar ca nu m-am mai epilat de mult. Si sa vezi ce misto imi sta cu barba!
Va multumesc pentru aprecieri si urari. O sa va tin la curent cu toate cate mi se vor intampla cu ea.
Bafta
#13
Scris 08 septembrie 2006 - 05:59
sorry man. my bad
cum urca la viteze de genu 120-140 in sus in a 5-a?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#14
Scris 09 septembrie 2006 - 10:51
La viteze de genul 120-140, in treapta a V-a o folosesc ceva mai rar. De regula ma duc cu treapta a IV-a pana la 130, dupa care schimb a V-a. Urcarea este exploziva, si tine de turatia motorului, nu de treapta de viteza.
Practic, intre 4000-6000 rpm, se misca uluitor de bine, te infunda in scaun aproape instantaneu. Pana la 3000 rpm se misca normal, aproape ca orice motor pe benzina actual, apoi devine foarte vioaie intre 3000-4000 rpm, si se dezlantuie dupa 4000 rpm.
Bafta.
#15
Scris 09 septembrie 2006 - 03:36
... ca sa ne dam seama de ce poate sa ne uitam mai jos http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/crazysanta.gif
Fiesta St
#16
Scris 26 septembrie 2006 - 10:01
ACrew style
#17
Scris 26 septembrie 2006 - 04:49
#18
Scris 26 septembrie 2006 - 04:55
@mociornita any news? filme ceva?
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#19
Scris 26 septembrie 2006 - 10:38
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#20
Scris 28 septembrie 2006 - 08:54
#21
Scris 28 septembrie 2006 - 08:59
Revenind la STu' omului, as vrea sa adaug: e uber cool!
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#22
Scris 28 septembrie 2006 - 09:00
Imi place masina si interiorul e chiar sporty.....
Si sa nu uit S-o stapanesti "sanatoasa fata" ?
Aceasta postare a fost editata de Dee: 28 septembrie 2006 - 09:03
#23
Scris 01 octombrie 2006 - 04:33
#24
Scris 01 octombrie 2006 - 04:35
poze noi ceva?
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#25
Scris 01 octombrie 2006 - 09:16
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi