Problema Nasoala Cu 523i
#1
Scris 10 septembrie 2006 - 05:34
Intrebarea e: ce ar trebui sa schimb pt a pune pe el un M52B25 de 2,5L ? Cutia de viteze?
BMW 520i e39 with M50 engine
#2
Scris 10 septembrie 2006 - 08:55
Faza e urmatoarea: Ai mei au luat un 523i din 1998 care ar fi trebuit sa aiba un motor M52B25 (256S3) de 170CP, insa am constatat ca pe masina este un motor M50 (206S2) de 2 litri si 149CP fara VANOS, insa "mufele" de la vanos exista.
Intrebarea e: ce ar trebui sa schimb pt a pune pe el un M52B25 de 2,5L ? Cutia de viteze?
Lol unu verde cumva?
#3
Scris 10 septembrie 2006 - 08:56
Lol unu verde cumva?
nu.....argintiu
BMW 520i e39 with M50 engine
#4
Scris 10 septembrie 2006 - 09:43
#5
Scris 10 septembrie 2006 - 10:04
Faza e urmatoarea: Ai mei au luat un 523i din 1998 care ar fi trebuit sa aiba un motor M52B25 (256S3) de 170CP, insa am constatat ca pe masina este un motor M50 (206S2) de 2 litri si 149CP fara VANOS, insa "mufele" de la vanos exista.
Intrebarea e: ce ar trebui sa schimb pt a pune pe el un M52B25 de 2,5L ? Cutia de viteze?
adica tu l-ai cumparat crezand ca are motorul de 2.5 si 170 cai si cand colo era de 2.0???
eu stiu ca nu exista M52B25 ci doar M50B25 si M54B25.. oricum cred ca merge cutia la ambele...
#6
Scris 11 septembrie 2006 - 12:37
adica tu l-ai cumparat crezand ca are motorul de 2.5 si 170 cai si cand colo era de 2.0???
eu stiu ca nu exista M52B25 ci doar M50B25 si M54B25.. oricum cred ca merge cutia la ambele...
da, ai mei l-au luat crezand ca e motorul de 2,5 si cand m-am gandit sa verific mi-am dat seama ca e M50 (206S2) varianta fara vanos .
in principiu asta m-ar interesa dak pot sa pun spre exemplu M52 de 2,0(vanos) fara sa schimb cutia de viteze....
#7
Scris 11 septembrie 2006 - 12:44
#8
Scris 11 septembrie 2006 - 12:47
asta le-am zis shi eu dar nah....Scuza-ma ca ma bag... n-au verificat motorul INAINTE sa cumpere masina?
BMW 520i e39 with M50 engine
#9
Scris 11 septembrie 2006 - 12:50
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#10
Scris 11 septembrie 2006 - 08:18
da, ai mei l-au luat crezand ca e motorul de 2,5 si cand m-am gandit sa verific mi-am dat seama ca e M50 (206S2) varianta fara vanos .
in principiu asta m-ar interesa dak pot sa pun spre exemplu M52 de 2,0(vanos) fara sa schimb cutia de viteze....
cum ai verificat?
100% merge sa pui motorul ala fara sa schimbi cutia..
#11
Scris 11 septembrie 2006 - 08:26
Faza e urmatoarea: Ai mei au luat un 523i din 1998 care ar fi trebuit sa aiba un motor M52B25 (256S3) de 170CP, insa am constatat ca pe masina este un motor M50 (206S2) de 2 litri si 149CP fara VANOS, insa "mufele" de la vanos exista.
Intrebarea e: ce ar trebui sa schimb pt a pune pe el un M52B25 de 2,5L ? Cutia de viteze?
vad mai multe confuzii si mai multe probleme
M50B20 are 150 cai (nu 149, nu 151, indiferent ca are sau nu vanos)
M50B25 are 192 cai, idem M52B25
un 523i din 1998 ar fi avut motorul M52B23, care are intr-adevar 170 cai.
motoarele M52 au bloc din aluminiu cu camasi de nikasil. o simpla cautare pe google despre "nikasil problem" iti va explica de ce nu vrei sa iti pui un astfel de motor
in 1998 nu mai exista M50, deci clar masina e minarita. macar ai motorul trecut in acte ? la identificare ce-a iesit ?
"mufele" de la vanos sint de fapt o singura mufa. esti sigur ca e de la vanos si nu altceva ?
baga o poza cu motorul.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#12
Scris 11 septembrie 2006 - 09:46
M50B25 are 192 cai, idem M52B25
eu stiam ca M52 au fost decat pe E36/E39 323/523 si 328/528, adica 170 si 193 cai.. si au inlocuit 320 si 325 M50 pe E36 si au fost inlocuite de M54 pe E39 (525 si 530)
#13
Scris 11 septembrie 2006 - 09:50
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#14
Scris 11 septembrie 2006 - 10:12
Motorul nu e trecut in acte....si surpriza mai mare a fost cand au ajuns ai mei cu ea la RAR :|, in ce priveste poza, sapt. asta reintru in posesia masinii si o voi posta .
BMW 520i e39 with M50 engine
#15
Scris 11 septembrie 2006 - 10:14
exista M52B20.
http://www.realoem.c...o...hg=11&fg=05
da, am vazut si eu ca pe E36 coupe numai M52 s-au pus 320/323/325/328..
#16
Scris 11 septembrie 2006 - 11:45
#17
Scris 11 septembrie 2006 - 11:50
Da, ai dreptete in privinta asta.... M50B20 (206S2) - 150CP, M52B25 (256S5) - 192CP..am facut eu o confuzie...probabil info. de pe unele situri erau eronate....
Motorul nu e trecut in acte....si surpriza mai mare a fost cand au ajuns ai mei cu ea la RAR :|, in ce priveste poza, sapt. asta reintru in posesia masinii si o voi posta .
eu zic sa anulezi contractul de vinzare cumparare si sa-ti iei banii inapoi. nu te complica !
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#18
Scris 11 septembrie 2006 - 11:51
6600E
BMW 520i e39 with M50 engine
#19
Scris 11 septembrie 2006 - 11:53
sper ca n-ai luat-o de la vreun samsar sau alta persoana cu care poti avea probleme majore in a-ti recupera banii.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#20
Scris 11 septembrie 2006 - 11:58
eu stiu dak se mai poate....plus ca au trecut aprox. 2 luni de cand cica tot fac cercetari si de abia sapt. asta reintru in posesie...eu zic sa anulezi contractul de vinzare cumparare si sa-ti iei banii inapoi. nu te complica !
BMW 520i e39 with M50 engine
#21
Scris 11 septembrie 2006 - 12:00
Oricum daca masina e furata sau chesti de astea se confisca si tu ramai cu paguba care trebuie sa o recuperezi de la vanzator.Ati dat toti bani sau numa un avans?
#22
Scris 11 septembrie 2006 - 12:02
vad mai multe confuzii si mai multe probleme
M50B20 are 150 cai (nu 149, nu 151, indiferent ca are sau nu vanos)
M50B25 are 192 cai, idem M52B25
un 523i din 1998 ar fi avut motorul M52B23, care are intr-adevar 170 cai.
523i are M52B25 pentru ca are capacitatea de 2.5 si 170 cai.
M52B25 cu 192 de cai nu a existat, pentru ca nu a existat 525i intre 1996 si 2000. Abia 525i M54 a avut 192 de cai.
Daca s-a pus M50 pe E39, s-a modificat toata instalatia electrica, plus suportii de motor si eventual radiator si furtunele de la apa. Furtunele de la M52 au coturi total diferite fatza de M50, numai in mod fortat poti duce un furtun la radiator. Sistemul de servo este improvizat, probabil s-a pastrat cel de m52, dar pompa servo este diferita, iar racitorul dintre radiatoare probabil ca a fost eliminat. Compresorul de clima ori a ramas de M50, cam problematic pentru ca este posibil sa fie R12 nu R134A, sau a fost improvizata prinderea compresorului de M52 pe M50, destul de dificil si datorita curelei.
Eu zic sa il lasi asa. Daca o sa duci masina la alt mecanic decat cel care a facut improvizatia, o sa iasa o prostie si mai mare decat improvizatia actuala.
Aceasta postare a fost editata de WLF: 11 septembrie 2006 - 12:04
#23
Scris 11 septembrie 2006 - 12:07
masina nu e furata in cele din urma....desi la inceput mancau bors gaborii, atat ca e un motor mai vechi care nu e trecut in acte. Oricum pare mai greu pt ai mei sa incerce sa recup. banii decat sa puna alt bloc...sau eu jtiu...
BMW 520i e39 with M50 engine
#24
Scris 11 septembrie 2006 - 12:09
le zici ca ai schimbat tu motorul de cind ai cumparat-o pina ai ajuns la rar ?
te complici inutil... parerea mea
ochii mai mari pe viitor, sint multi tepari care abia asteapta !
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#25
Scris 11 septembrie 2006 - 12:14
nu pot sa zic ca ma pricep la ce zici u , insa cei de la un service BMW din bucuresti mi-au zis ca motorul este bine pus la punct si merge chiar foarte bine, nu mi-au inlocuit decat pompa de apa si atat....in privinta compresorului park ziceau ca e cel de pe 523i523i are M52B25 pentru ca are capacitatea de 2.5 si 170 cai.
M52B25 cu 192 de cai nu a existat, pentru ca nu a existat 525i intre 1996 si 2000. Abia 525i M54 a avut 192 de cai.
Daca s-a pus M50 pe E39, s-a modificat toata instalatia electrica, plus suportii de motor si eventual radiator si furtunele de la apa. Furtunele de la M52 au coturi total diferite fatza de M50, numai in mod fortat poti duce un furtun la radiator. Sistemul de servo este improvizat, probabil s-a pastrat cel de m52, dar pompa servo este diferita, iar racitorul dintre radiatoare probabil ca a fost eliminat. Compresorul de clima ori a ramas de M50, cam problematic pentru ca este posibil sa fie R12 nu R134A, sau a fost improvizata prinderea compresorului de M52 pe M50, destul de dificil si datorita curelei.
Eu zic sa il lasi asa. Daca o sa duci masina la alt mecanic decat cel care a facut improvizatia, o sa iasa o prostie si mai mare decat improvizatia actuala.
BMW 520i e39 with M50 engine
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi