Problema Nasoala Cu 523i
#26
Scris 11 septembrie 2006 - 12:19
BMW 520i e39 with M50 engine
#27
Scris 11 septembrie 2006 - 12:21
nu pot sa zic ca ma pricep la ce zici u , insa cei de la un service BMW din bucuresti mi-au zis ca motorul este bine pus la punct si merge chiar foarte bine, nu mi-au inlocuit decat pompa de apa si atat....in privinta compresorului park ziceau ca e cel de pe 523i
Daca vrei sa faci conversia la M52, ar fi preferabil sa mergi tot la mecanicul care a montat M50-ul. Niciodata 2 mecanici nu sunt pe aceeasi frecventa cand vine vorba de acelasi lucru.
Masina era pe Autovit mai demult. Avea si poza cu motorul, am vazut din prima ca e M50 pus pe ea.
#29
Scris 11 septembrie 2006 - 01:20
BMW 520i e39 with M50 engine
#30
Scris 11 septembrie 2006 - 10:50
BMW 520i e39 with M50 engine
#32
Scris 12 septembrie 2006 - 12:31
nope....repet masina nu a fost lovita deloc.Cu toate ca sunt multi bani, masina a fost relativ ieftina. Ma gandesc ca poate a fost si lovita in fata... E foarte probabil...
BMW 520i e39 with M50 engine
#33
Scris 12 septembrie 2006 - 12:42
Si ... nu vad cum ai putea fi sigur ca masina nu a fost lovita din moment ce abia dupa ce ai cumparat'o ai aflat si ca are alt motor. Cine nu a verificat o serie de motor nu cred ca a stat/stiut sa verifice daca masina fusese reparata la partea din fatza sau nu.
In primul rand ... pretzul destul de mic trebea sa dea de gandit. (chiar si pe mobile ... cele mai ieftine 523'uri din '98 sunt 5500 ... dar majoritatea trec de 6500 si ajung si la 12 000)
Pana la urma ... daca oamenii de la Bavaria ti'au zis ca motorul e montat bine si ca functioneaza normal ... de ce tzii neaparat sa il schimbi? Pentru caii aia in plus? Eu consider ca e bataie prea mare de cap ...
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 12 septembrie 2006 - 12:47
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#34
Scris 12 septembrie 2006 - 12:49
D p d v al motorului s-ar putea sa fiu nevoit sa il schimb deoarece nu e trecut in acte.
BMW 520i e39 with M50 engine
#36
Scris 12 septembrie 2006 - 12:57
Recunosc ca nusht ezac unde e stantzata seria la motor la BMW ... insa daca vroiai neaparat sa verifici ... sigur gaseai o rampa fixa undeva ... sau chiar si la rigole in unele locuri (ca pe V. Milea in Buc de ex - ca vad nr de Buc pe masina) unde te poti baga usor sub masina sa citesti o serie.
Daca nu ai motorul original ... chiar daca il schimbi cu unu identic ... seria din talon tot nu va corespunde. Deci tot nu scapi de probl asta. Politzia nu te va opri sa te verifice asta ... singura probl ar fi la ITP
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#37
Scris 12 septembrie 2006 - 01:01
BMW 520i e39 with M50 engine
#38
Scris 12 septembrie 2006 - 07:05
cum de nu ati verificat masina inainte de a o lua?!?!?!?!
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#39
Scris 12 septembrie 2006 - 07:14
#40
Scris 12 septembrie 2006 - 07:36
BMW 520i e39 with M50 engine
#41
Scris 12 septembrie 2006 - 07:40
asa ii dublai valoarea
#42
Scris 12 septembrie 2006 - 07:47
BMW 520i e39 with M50 engine
#43
Scris 12 septembrie 2006 - 07:54
Un motor pentru masina ta nu o sa coste niciodata 700E, nici macar rupt in doua. Service-ul oficial o sa iti ia probabil mai multi bani doare pentru montare. Daca as fi in locul tau m-as duce la un service autorizat bun, si as pune un mecanic sa se uite bine la el, pentru inceput.
#44
Scris 12 septembrie 2006 - 08:04
Doara nu-i ferrari sa coste jdemiii motorul.
BMW 520i e39 with M50 engine
#45
Scris 12 septembrie 2006 - 08:16
Nu inteleg niic atitudinea vanzatorului care a dat masina in starea in care e fara sa sufle nici o vorba de neconcordante. In plus inteleg ca le-a zis parintilor tai si ca masina e 523i. Daca s-a facut un contract de vanzare cumparare tip(ma indoiesc insa, probabil exista doar o hartie de mana) inseamna ca vanzatorul a facut declaratii false in acte oficiale deoarece acolo sunt trecute datele din cartea de identitate/talon care nu corespund cu situatia de facto. Iar in cazul asta e pasibil de lucruri grave de tot.
Sfatul meu este in linia celorlati: lasa giumbuslucurile si incearca sa recuperezi banii cat mai curand. Avand in vedere cum s-a luat masina nu m-ar mira ca maine sa va opreasca o echipa mobila RAR si sa confiste si masina, sa va dea si o amenda si sa va faca ulterior probleme mai grave.
#46
Scris 12 septembrie 2006 - 08:19
Este pe o k a z i i (dot) ro un M52 de 2.0l cu 700E, plus ca am mai gasit persoane care dezmembreaza...ex M52B25 si vroia 1000E cu tot cu comp. bord, sau M50 de 2.0i din 93 - 400E....sunt multe oferte....si nu cred ca ii cumpoara cineva motorul dak cere 2-3000E pe el.
Doara nu-i ferrari sa coste jdemiii motorul.
pai 1000E + manopera ajungi la pretul real al masinii..
#47
Scris 12 septembrie 2006 - 08:23
BMW 520i e39 with M50 engine
#48
Scris 12 septembrie 2006 - 08:28
BMW 520i e39 with M50 engine
#50
Scris 12 septembrie 2006 - 08:31
si cat e manopera ???? 5600E ?????
pai tu ai dat 6600E.. una e ~8000E..
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi