Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Problema Nasoala Cu 523i


  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#26 Duxt3r

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 37 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Suceava
  • Marca:BMW
  • Model:523i 1997
  • Motorizare:2.5i 170cp+

Scris 11 septembrie 2006 - 12:19

Un prieten imi zicea ca se poate bate alta serie pe motor insa nu ma pricep si nuj ce sa zic....o alternativa ar fi alt bloc.... Act de vanzare-cumparare pt motor nu ar fi bun? Sau o factura ceva de la dezmembrari?
  • 0
BMW 523i 2,5i 170cp+ 1997
BMW 520i e39 with M50 engine

#27 WLF

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 4 Mesaje:
Inregistrat: 16-februarie 05
  • Location:Cluj Napoca

Scris 11 septembrie 2006 - 12:21

nu pot sa zic ca ma pricep la ce zici u :), insa cei de la un service BMW din bucuresti mi-au zis ca motorul este bine pus la punct si merge chiar foarte bine, nu mi-au inlocuit decat pompa de apa si atat....in privinta compresorului park ziceau ca e cel de pe 523i


Daca vrei sa faci conversia la M52, ar fi preferabil sa mergi tot la mecanicul care a montat M50-ul. Niciodata 2 mecanici nu sunt pe aceeasi frecventa cand vine vorba de acelasi lucru.

Masina era pe Autovit mai demult. Avea si poza cu motorul, am vazut din prima ca e M50 pus pe ea.
  • 0

#28 Duxt3r

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 37 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Suceava
  • Marca:BMW
  • Model:523i 1997
  • Motorizare:2.5i 170cp+

Scris 11 septembrie 2006 - 01:07

Imagine amplasata
  • 0
BMW 523i 2,5i 170cp+ 1997
BMW 520i e39 with M50 engine

#29 Duxt3r

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 37 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Suceava
  • Marca:BMW
  • Model:523i 1997
  • Motorizare:2.5i 170cp+

Scris 11 septembrie 2006 - 01:20

Ar mai fi ceva...ECU-ul e cel de pe 523i si tare am impresia ca e degeaga cu M50. Se poate cumva reprograma....ChipTuning .. ceva ?
  • 0
BMW 523i 2,5i 170cp+ 1997
BMW 520i e39 with M50 engine

#30 Duxt3r

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 37 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Suceava
  • Marca:BMW
  • Model:523i 1997
  • Motorizare:2.5i 170cp+

Scris 11 septembrie 2006 - 10:50

Asta asa doar ca idee: dak ar fi sa "fak rost" de o axa cu came, vanos, capac chiuloasa,..etc, oare as pute pune vanos-ul pe M50 ? http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/smokin.gif
  • 0
BMW 523i 2,5i 170cp+ 1997
BMW 520i e39 with M50 engine

#31 lexus

    mecanic slefuitor/lustruitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.781 Mesaje:
Inregistrat: 16-decembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.6b

Scris 11 septembrie 2006 - 10:58

Cu toate ca sunt multi bani, masina a fost relativ ieftina. Ma gandesc ca poate a fost si lovita in fata... E foarte probabil...
  • 0
Imagine amplasata

#32 Duxt3r

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 37 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Suceava
  • Marca:BMW
  • Model:523i 1997
  • Motorizare:2.5i 170cp+

Scris 12 septembrie 2006 - 12:31

Cu toate ca sunt multi bani, masina a fost relativ ieftina. Ma gandesc ca poate a fost si lovita in fata... E foarte probabil...

nope....repet masina nu a fost lovita deloc.
  • 0
BMW 523i 2,5i 170cp+ 1997
BMW 520i e39 with M50 engine

#33 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 12 septembrie 2006 - 12:42

Ma repet si eu ... nu mai cita mesajul precedent ... :hammerhead:


Si ... nu vad cum ai putea fi sigur ca masina nu a fost lovita din moment ce abia dupa ce ai cumparat'o ai aflat si ca are alt motor. Cine nu a verificat o serie de motor nu cred ca a stat/stiut sa verifice daca masina fusese reparata la partea din fatza sau nu.
In primul rand ... pretzul destul de mic trebea sa dea de gandit. (chiar si pe mobile ... cele mai ieftine 523'uri din '98 sunt 5500 ... dar majoritatea trec de 6500 si ajung si la 12 000)
Pana la urma ... daca oamenii de la Bavaria ti'au zis ca motorul e montat bine si ca functioneaza normal ... de ce tzii neaparat sa il schimbi? Pentru caii aia in plus? Eu consider ca e bataie prea mare de cap ...

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 12 septembrie 2006 - 12:47

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#34 Duxt3r

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 37 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Suceava
  • Marca:BMW
  • Model:523i 1997
  • Motorizare:2.5i 170cp+

Scris 12 septembrie 2006 - 12:49

Totusi ca sa verifici seria de la motor presupune sa o ridici pe rampa, lucru care il poti face doar la service, iar dak masina ar fi fost lovita s-ar fi observat urme de sudura....etc....si s-au uitat mai multe persoane la ea si au zis ca e ok.
D p d v al motorului s-ar putea sa fiu nevoit sa il schimb deoarece nu e trecut in acte.
  • 0
BMW 523i 2,5i 170cp+ 1997
BMW 520i e39 with M50 engine

#35 lexus

    mecanic slefuitor/lustruitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.781 Mesaje:
Inregistrat: 16-decembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.6b

Scris 12 septembrie 2006 - 12:50

Trebuie sa mai fie ceva in neregula. Daca samsarul a schimbat motorul, a facut profit, si a dat si ieftin, nici nu vreau sa ma gandesc mai departe. Sorry
  • 0
Imagine amplasata

#36 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 12 septembrie 2006 - 12:57

Pe cat punem pariu ca te duc in CT la cel putzin 3 ateliere de tinichigerie si n'o sa observi prea usor urmele de sudura daca respectivii vor sa le ascunda? Nu zic ca asta s'ar fi intamplat cu masina ta ... dar nu trebe exclus.
Recunosc ca nusht ezac unde e stantzata seria la motor la BMW ... insa daca vroiai neaparat sa verifici ... sigur gaseai o rampa fixa undeva ... sau chiar si la rigole in unele locuri (ca pe V. Milea in Buc de ex - ca vad nr de Buc pe masina) unde te poti baga usor sub masina sa citesti o serie.
Daca nu ai motorul original ... chiar daca il schimbi cu unu identic ... seria din talon tot nu va corespunde. Deci tot nu scapi de probl asta. Politzia nu te va opri sa te verifice asta ... singura probl ar fi la ITP :lol:
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#37 Duxt3r

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 37 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Suceava
  • Marca:BMW
  • Model:523i 1997
  • Motorizare:2.5i 170cp+

Scris 12 septembrie 2006 - 01:01

Da, adevarat, dar dak ai acte pe noul motor ti se intocmeste alta carte de identitate(sau se trece tot pe aia) seria noului motor. Poza aia e ceva mai veche, de dinainte sa o radieze vechiul proprietar, eu nu sunt din buc.
  • 0
BMW 523i 2,5i 170cp+ 1997
BMW 520i e39 with M50 engine

#38 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 12 septembrie 2006 - 07:05

mie imi miroase a teapa pe fata.
cum de nu ati verificat masina inainte de a o lua?!?!?!?!
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#39 florin83

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 284 Mesaje:
Inregistrat: 06-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:E36 325i
  • Motorizare:192CP

Scris 12 septembrie 2006 - 07:14

si cu noul motor + montaj ajungi sa dai mai mult decat e pretul ei.. :)
  • 0

#40 Duxt3r

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 37 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Suceava
  • Marca:BMW
  • Model:523i 1997
  • Motorizare:2.5i 170cp+

Scris 12 septembrie 2006 - 07:36

Cine spune ca tre sa iau motorul nou.....pot sa il iau sh. sau pot sa iau numai blokul motor....
  • 0
BMW 523i 2,5i 170cp+ 1997
BMW 520i e39 with M50 engine

#41 florin83

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 284 Mesaje:
Inregistrat: 06-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:E36 325i
  • Motorizare:192CP

Scris 12 septembrie 2006 - 07:40

nici nu m-am referit la unul nou..
asa ii dublai valoarea :)
  • 0

#42 Duxt3r

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 37 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Suceava
  • Marca:BMW
  • Model:523i 1997
  • Motorizare:2.5i 170cp+

Scris 12 septembrie 2006 - 07:47

Pai un motor....ajunge la vreo 700E +, in ce priveste manopera....nuj :), dak n-ar fi partea electrica s-ar descurca si taicamiu :)
  • 0
BMW 523i 2,5i 170cp+ 1997
BMW 520i e39 with M50 engine

#43 lexus

    mecanic slefuitor/lustruitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.781 Mesaje:
Inregistrat: 16-decembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.6b

Scris 12 septembrie 2006 - 07:54

Duxter, asta e BMW Seria 5, nu Reno 12 sa ii schimbi motorul in garaj. La masini din categoria asta e foarte scumpa intretinerea, chiar daca e un model mai vechi. Sunt convins ca ati plecat in targ pentru alta clasa de masina, dar v-a luat ochii Bmw-ul, aparent un chilipir.

Un motor pentru masina ta nu o sa coste niciodata 700E, nici macar rupt in doua. Service-ul oficial o sa iti ia probabil mai multi bani doare pentru montare. Daca as fi in locul tau m-as duce la un service autorizat bun, si as pune un mecanic sa se uite bine la el, pentru inceput.
  • 0
Imagine amplasata

#44 Duxt3r

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 37 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Suceava
  • Marca:BMW
  • Model:523i 1997
  • Motorizare:2.5i 170cp+

Scris 12 septembrie 2006 - 08:04

Este pe o k a z i i (dot) ro un M52 de 2.0l cu 700E, plus ca am mai gasit persoane care dezmembreaza...ex M52B25 si vroia 1000E cu tot cu comp. bord, sau M50 de 2.0i din 93 - 400E....sunt multe oferte....si nu cred ca ii cumpoara cineva motorul dak cere 2-3000E pe el.
Doara nu-i ferrari sa coste jdemiii motorul. :)
  • 0
BMW 523i 2,5i 170cp+ 1997
BMW 520i e39 with M50 engine

#45 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 12 septembrie 2006 - 08:16

Orice ai face amai cu teapa. De fapt teapa e un cuvant prea bland pentru prostia pe care au facut-o ai tai. Si ultimul om care merge in targ sa-si ia o Berlina din '71 cu 5 milioane intai verifica seriile, asa cum se pricepe el, si abia apoi trece la facut actele si dat banii.
Nu inteleg niic atitudinea vanzatorului care a dat masina in starea in care e fara sa sufle nici o vorba de neconcordante. In plus inteleg ca le-a zis parintilor tai si ca masina e 523i. Daca s-a facut un contract de vanzare cumparare tip(ma indoiesc insa, probabil exista doar o hartie de mana) inseamna ca vanzatorul a facut declaratii false in acte oficiale deoarece acolo sunt trecute datele din cartea de identitate/talon care nu corespund cu situatia de facto. Iar in cazul asta e pasibil de lucruri grave de tot.

Sfatul meu este in linia celorlati: lasa giumbuslucurile si incearca sa recuperezi banii cat mai curand. Avand in vedere cum s-a luat masina nu m-ar mira ca maine sa va opreasca o echipa mobila RAR si sa confiste si masina, sa va dea si o amenda si sa va faca ulterior probleme mai grave.
  • 0

#46 florin83

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 284 Mesaje:
Inregistrat: 06-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:E36 325i
  • Motorizare:192CP

Scris 12 septembrie 2006 - 08:19

Este pe o k a z i i (dot) ro un M52 de 2.0l cu 700E, plus ca am mai gasit persoane care dezmembreaza...ex M52B25 si vroia 1000E cu tot cu comp. bord, sau M50 de 2.0i din 93 - 400E....sunt multe oferte....si nu cred ca ii cumpoara cineva motorul dak cere 2-3000E pe el.
Doara nu-i ferrari sa coste jdemiii motorul. :unsure:


pai 1000E + manopera ajungi la pretul real al masinii..
  • 0

#47 Duxt3r

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 37 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Suceava
  • Marca:BMW
  • Model:523i 1997
  • Motorizare:2.5i 170cp+

Scris 12 septembrie 2006 - 08:23

si cat e manopera ???? 5600E ?????
  • 0
BMW 523i 2,5i 170cp+ 1997
BMW 520i e39 with M50 engine

#48 Duxt3r

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 37 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Suceava
  • Marca:BMW
  • Model:523i 1997
  • Motorizare:2.5i 170cp+

Scris 12 septembrie 2006 - 08:28

da....e adevarat ca un seria 5 din 98 e mai mult de 6600E...7500-8000, in functie de dotari. Dak ceri mai mult ramai cu el + ca unii nu se inghesuie la masinile cu motoare mari se duc la diesel-uri...
  • 0
BMW 523i 2,5i 170cp+ 1997
BMW 520i e39 with M50 engine

#49 lexus

    mecanic slefuitor/lustruitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.781 Mesaje:
Inregistrat: 16-decembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.6b

Scris 12 septembrie 2006 - 08:30

Florin lasa sa isi ia motor, n-ai vazut ca a gasit baiatul pe okazii un super motor de Bmw 200 M52 la un pret de chilipir?
  • 0
Imagine amplasata

#50 florin83

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 284 Mesaje:
Inregistrat: 06-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:E36 325i
  • Motorizare:192CP

Scris 12 septembrie 2006 - 08:31

si cat e manopera ???? 5600E ?????


pai tu ai dat 6600E.. una e ~8000E..
  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi