Smart Forfour
#1
Scris 12 septembrie 2006 - 09:53
Pe scurt:
Motor de origine Mitsubishi, 16v, DOHC, motor de origine Mitsubishi cu distributie variabila antrenata prin lant, MIVEC.
1332 cmc, 95CP la 6000rpm, 126Nm la 4000 rpm.
Dotari:
A/C semiautomat, ESP+TCS, ABS+EBD, 4 airbag-uri, plafon panoramic, volan, schimbator si levier frana imbracate in piele, jante Smart de Al 15" J6, gume 195/50 R15, proiectoare, praguri Smart.
Poze mai jos, (deocamdata are numere provizorii de Germania)
#2
Scris 12 septembrie 2006 - 09:57
#3
Scris 12 septembrie 2006 - 10:00
#4
Scris 12 septembrie 2006 - 10:04
#5
Scris 12 septembrie 2006 - 10:08
ce inseamna AC semiautomat?
#6
Scris 12 septembrie 2006 - 11:03
AC semiautomat este o combinatie intre cele 2, adica arata ca o instalatie de ac normala dar are marcate anumite valori exacte ale temp (ex.: 18, 22, 26 grade), comanda electronica recirculare.
#7
Scris 12 septembrie 2006 - 11:47
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#8
Scris 12 septembrie 2006 - 11:48
AC semiautomat este o combinatie intre cele 2, adica arata ca o instalatie de ac normala dar are marcate anumite valori exacte ale temp (ex.: 18, 22, 26 grade), comanda electronica recirculare.
pai ala e automat deja.....
cu ce e mai putin automatizat fata de unul care e "full"?
tb sa mai fie o diferenta inseamna
#9
Scris 12 septembrie 2006 - 11:57
#10
Scris 13 septembrie 2006 - 12:13
#11
Scris 13 septembrie 2006 - 06:24
A/C semiautomat e cam ce v-a explicat Aer Curat, in plus cred ca are un termostat care opreste instalatia in cazul in care se atinge in habitaclu temperatura stabilita, are mai multe trepte de temperatura (nu 3-4) si evident ca are comanda de dezaburire parbriz.
#12
Scris 13 septembrie 2006 - 07:34
trapa din fata se si deschide?
#13
Scris 13 septembrie 2006 - 08:23
Ah, am uitat de CD-Player-ul cu 6 boxe, se aude f.bine
Aceasta postare a fost editata de Artanis: 13 septembrie 2006 - 08:23
#14
Scris 13 septembrie 2006 - 08:29
#15
Scris 13 septembrie 2006 - 11:25
#16
Scris 13 septembrie 2006 - 01:17
PS: cum de inca arata ca nou motorul ala?
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 13 septembrie 2006 - 01:26
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#17
Scris 13 septembrie 2006 - 02:32
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#18
Scris 13 septembrie 2006 - 05:26
Aer Curat, in .ro procedura de vamuire inca este o portita penibila pt. spaga, pt. ca este la latitudinea vamesului daca executa vamuirea dupa valoarea din factura (din .de) sau la valoarea impusa de stat (care in cazul meu, la masina cu vechimea si cilindreea data, cu vreo 1500E mai mica). Deci aveam de "ales" intre a plati o vama de 4830 RON sau de vreo 6000 RON. S-a mers pe ceva de mijloc, intelegeti voi cum...Tinand cont ca am TVA-ul german returnabil, la pretul masinii de pe mobile.de se mai pun vreo 300E.
Daca mai adaug si costul actelor, numerelor si asigurarilor din .de, a combustibilului si a vignetelor am ajuns in final pe la 9500 E.
andrei04, ce sa spun, si pe mine m-a surprins cat de curat s-a pastrat motorul, dupa un drum de 2000 de km, in care am prins si ploi. Pe langa asta, m-a impresionat in mod placut cat de fasnet este pt. cilindreea lui. Dar masina e ca si noua, in interior miroase a nou si mai este in garantie de producator vreo 10 luni - insa o sa aiba timp sa se jegareasca compartimentul motor in praful de la noi.
Vineri ma duc la RAR, sunt chiar curios ce chichite vor incerca sa gaseasca unui motor Euro4 si a unei masini cu frane pe disc pe toate rotile
#19
Scris 15 septembrie 2006 - 04:28
Urmeaza financiarul si inmatricularea definitiva la politie, dar greul cred ca a trecut...
#20
Scris 18 septembrie 2006 - 12:54
Era c�t pe ce sa-mi iau si eu una, o luna de zile am batut drumul la dealer �n primavara asta. Insa faptul ca nu se mai fabrica, plus faptul ca deja nu s-a mai putut comanda exact modelul si optiunile care le doream, m-au facut sa anulez proiectul. Dar ram�ne admiratia.
Pentru ca nu se mai fabrica, dealerul propunea 4 ani de garantie si 3000 � reducere la pretul de catalog.
C�teva zile am visat sa ma duc dupa unul second-hand �n Germania, unde ai de unde alege (v�nzarile au fost mai mari), dar p�na la urma am renuntat.
AI mare grija de ea, s-ar putea ca peste 30 de ani, daca e �ntretinuta brici, sa valoreze greutatea ei �n aur.
#21
Scris 18 septembrie 2006 - 04:29
oricum cel la care va ajunge masina peste 30 de ani s-ar putea sa se imbogateasca instant
#22
Scris 18 septembrie 2006 - 04:41
#23
Scris 23 septembrie 2006 - 10:51
44 = "forfour"
SFF = smart forfour http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif
#24
Scris 23 septembrie 2006 - 01:49
Eu zic sa-ti schimbi nr-ul!
#25
Scris 23 septembrie 2006 - 02:17
Aceasta postare a fost editata de Twingo: 23 septembrie 2006 - 02:18
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi