Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Test Drive Chrysler 300c 3,0 Crd


  • Please log in to reply
64 replies to this topic

#1 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 07 octombrie 2006 - 05:45

Nu pot sa zic ca a fost chiar un testdrive, da am venit de la Cluj cu unul ( ~150km + ce m-am mai invartit peacolo ) dar am cat "testat" tot la ea :lol:

Deci, V6 CRD
218cp - 510nm
0-100 - 7,6

sa incepem cu exteriorul. deci masina asta este MARE. chiar FOARTE MARE :)
mi s-a parut ceva peste E-klass. mai inspre S un pic. la dimensiuni.
prin oras e complicat cu ea. vizibilitate destul de naspa. parbrizul nu foarte mare, montantii spate destul de grosi.
era cu ceva pachet sport + crom + ca era negru. arata suparat raaau :D mai trebuiau si geamuri fumurii si MAFIA puteam scrie pe lateral.

in interior... iarasi... maaare frate. spatiu arhisuficient pentru 2 in fata si 3 in spate.
era cu piele. naspa era ca scaunele nu erau 100% acoperite cu piele. unele portiuni de pe margine erau textil. pielea de o calitate destul de indoielnica.
scaunele ok, comfort, dar fara sustinere laterala. sau reglaje in aceasta zona

mi s-a parut interesanta ideea cu reglarea pedalelor :)

volan de piele + lemn. nashpa cu lemn. aluneca. bleacs. aaa si volanu e de dimensiuni generose. parca de tir

plastice pe bord ( imitatie de aluminiu/crom etc ) de o calitate slaba.

ceasuri pe un verde/albastrui destul de obositor noapte.
clima bizona ok, fata datoria cu brio.

sa trecem la chestii serioase.
aia 218cp parca nu se simt asa tare, iar suta in sub 8 secunde nu se simte deloc :) de mers merge bine, dar nu are feelingu de sub 8 :)
cutia e jale... ganditoare rau. noroc ca e cu steptronic sau cum io zice la chrysler , si m-am putut juca cu -/+ la depasiri, si pregateam treapta necesara :) altfel, ne prindea iara era glaciala.

de stat sta pe drum, nici nu am calcat-o la super limita, dar cu gume Pirelli 225/60/18 e ok.
mai mult decat suficient pentru un sofer normal.
destul de bine insonorizat. sunet de V6 dizal placut :)
consumul mediu a fost de 8,9%, in conditiile unui trafic ceva mai aglomerat, dar cu viteze de max 120-140kmh.
am facut si ceva depasiri de pe la 60-80 pana spre 180-200 si urca frumos. cuplu tati. niuton metru frate.

PER total e o masina ok, dar parca nu prea ii iese ceea ce vrea sa fie.
adica banii ptr calitatea/interiorul/feelingul unui mercedes/bmw merita platiti.
se simte ca isi face banii. adica e ieftin ( ptr ceea ce ofera ) dar cam asta e si calitatea generala.

masina avea ~20.000 km si pe drum mai rau se simtea un inceput de batai pe la bucse chestii ( trenul de rulare ). bine, nici nu avem drumuri ptr masini din astea, dar oricum.

o nota finala pana la 10 asa, ar fi un 7. si asta ptr motor si aspect de mafiot.
toata lumea intorcea capu dupa ea. pe cuvant :) sare in ochi. neagra+crom. romanians favourite.

aaa muzica se aude foarte ok.
portbagaj suficient.

cam astea ar fi. daca mai imi aduc aminte de ceva mai bag.
aaa am si cateva poze :) vor veni si ele.
sau daca aveti intrebari?
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#2 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 07 octombrie 2006 - 05:55

interesant...Si mie mi se pare huge masina si linia geamurilor laterale mi se pare foarte inalta. Cred ca vizibilitatea nu-i cine stie ce.
Confort? cum sta masina....si cam cat costa versiuna cu acest motor?
  • 0
On a self-imposed forum break...

#3 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 07 octombrie 2006 - 06:35

comfort e din belsug.
asta cu pachetu sport sta ok. spre "destul de bine"
nu am apucat s-o trag la limita pe curbe ( desi aveam unde ). nu am facut-o din bun simt :lol:

pret? undeva pe la 32000 eur cip parca.
da are clima bizona, piele, xenon, volan lemn+piele, etc + alte detalii care iti iau ochii :)

eu de banii astia as prefera ceva dintr-o clasa mai mica cu aceleasi dotari. sau daca sunt bani, calitatea costa ceva mai mult :)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#4 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 08 octombrie 2006 - 11:36

intr-adevar aspectul e super. In sfarsit au facut ceva "american" la design si le-a iesit. E foarte masiva si rotile sunt imense (au si talon mare pt dimensiunea lor). Imediat iti sare in ochi si eu zic ca nu-i o varianta de ignorat. Problema ramane reducerea costurilor care se reflecta exact unde exista cel mai mare contact al soferului cu masina> la interior. Plasticul masinilor americane poate fi scuzabil pt pretul mai mic insa la clasa asta feelingul de lux trebuie sa fie desavarsit.
Chestia cu lemnul pe volan mi se pare un cretinism indiferent de marca....
  • 0
On a self-imposed forum break...

#5 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 08 octombrie 2006 - 02:53

am facut si ceva depasiri de pe la 60-80 pana spre 180-200 si urca frumos. cuplu tati. niuton metru frate.


ce depasiri faceai dle ska de la 60 la 200 :(? ce naiba depasesti pe o plaja asa mare?
eventual doar unul care o calca la fel de tare ca tine
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#6 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 08 octombrie 2006 - 03:13

phey era mai aglomerat... se circula "greu". coloane mai mari... si cum stim toti cum se circula in ro, in liniile drepte... depasesti cam tot ce poti :(
bine, am mai lungit-o eu pana la 200 sa vad cum fuge masina... depasirea propriuzisa se termina pe la un 140-160 asa :(

s=a tinut un neamt cu un a6 3,0 tdi quattro dupa mine vreo 50km... :D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#7 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 08 octombrie 2006 - 03:30

Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata
detaliu naspa... capacelu ala de plastic arata ca la dacie...
Imagine amplasata
bordul... elegant asa...
Imagine amplasata

aaa si inca o chestie ptr "reducerea costurilor"
bordul e "standard" ca si ala de benzinar :(
adica are 7000rpm pe bord, da fiind dizal la 4500 moare... asta mi s-a parut penibil... :(

Aceasta postare a fost editata de ska: 08 octombrie 2006 - 03:32

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#8 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 08 octombrie 2006 - 03:55

ce prafuit e. l-ai incercat offroad? :lol:
macar e comfortabil si arata uber :)
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#9 bigfoot17ro

    e36 fan

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 784 Mesaje:
Inregistrat: 13-februarie 05
  • Location:Rosiori de Vede, TR
  • Marca:BMW
  • Model:e36
  • Motorizare:2.5i 192CP

Scris 08 octombrie 2006 - 05:08

ce dihanie mare mare, trebuia sa ii pui pe spate indicativul TIR http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif
  • 0
BMW: Angel body + devil power = deadly combination
Imagine amplasata

#10 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 08 octombrie 2006 - 05:09

ca de obicei camera lui ska impune noi standarde in domeniu :lol:
ce volan najpa...
  • 0
On a self-imposed forum break...

#11 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 08 octombrie 2006 - 05:57

e pentru cei ce au bani "putini", nu prea ii intereseaza calitatea, da vor sa iasa in evidenta.
masina impune "respect" pe sosea.

cand m-am suit in meganu meu, parca era in lastun. mi se parea disproportionat :lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#12 dany_s

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 Mesaje:
Inregistrat: 20-septembrie 03
  • Location:montreal,ca
  • Marca:lexus
  • Model:GS 400
  • Motorizare:4.0 L V8 300cp

Scris 08 octombrie 2006 - 07:05

asta eram curios, tu ce ce compari masina, cu Meganul sau cu un E320 CDi si dotari similare care e probabil spre 50K euro, daca nu mai mult?
  • 0

#13 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 08 octombrie 2006 - 07:11

plasticele sunt de megan. la fel si imbinarile.
aia 10.000 EUR ptr un E320 CDI se vad in materiale, finisaje si in calitatea lor. imho, merita diferenta. daca ai de unde.

acest 300C NU este o masina rea, ofera FOARTE multe pentru banii astia, dar nu ofera calitatea, finisajele un merc, bmw etc. desi asta vrea sa para.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#14 vrajitorul din orz

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 987 Mesaje:
Inregistrat: 23-decembrie 04
  • Location:California

Scris 08 octombrie 2006 - 09:02

Pai miracole nu face nimeni... se adreseaza altei categorii si gata. Fii sigur ca clientul de 300c nu pune in balanta Merc. Acum cit merita 10000 de euro (altii fac o masina cu totul in banii astia) pentru plastice si imbinari ramine la latitudinea fiecaruia.... daca diferenta e doar acolo (eu cred ca mai e si de ordin mecanic).

Aceasta postare a fost editata de vrajitorul din orz: 08 octombrie 2006 - 09:03

  • 0
Salam. Florin Salam.

#15 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 08 octombrie 2006 - 10:18

e diferenta MARE din toate punctele de vedere intre un E si 300C. chiar si la pret ;)
dar avand in vedere ca TU ca sofer stai 100% din timp IN MASINA, cred ca te intereseaza si aspectul asta al finisajelor, imbinarilor etc. mai ales la o masina de clasa asta.
nu vorbim de un CTR sau ceva de genu super sport axta 100% pe "performanta"
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#16 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 08 octombrie 2006 - 10:36

si eu cred ca e diferenta MAAARE intre un megane si un 300C. chiar si la pret.

avand in vedere ca stai inauntru ca sofer, de ce nu ti-ai luat o masina mai mica premium in loc de megane classic?
(vreau sa iti demonstrez ca are la fel de mult sens un 300C la clasa lui --cea mai ieftina-- cum are si un megane la classa sa --tot cea mai ieftina--)
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#17 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 08 octombrie 2006 - 10:55

ce imi puteam lua mai mic ca si megane si premium in ~11.000 eur DDP ? ;)

nu am zis niciunde ca 300C e najpa.
pretul ei e corect. atata face. dar la clasa asta deja cred ca nu mai uiti la "ieftin".
trebuie sa mergi sa vezi despre ce e vorba. iti da un aer de "cheap"

si nu stiu de ce trebuie sa combatem chestia asta. e o parere 100% subiectiva. asa mi s-a parut mie. poate sunt eu mai pretentios ;)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#18 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 08 octombrie 2006 - 11:01

Eu nu am avut aceeasi parere la Salonul lui Tiriac... Ba chiar dimpotriva...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#19 dany_s

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 Mesaje:
Inregistrat: 20-septembrie 03
  • Location:montreal,ca
  • Marca:lexus
  • Model:GS 400
  • Motorizare:4.0 L V8 300cp

Scris 09 octombrie 2006 - 03:37

mda, si eu la fel

Mi s-au parut f bune finisajele si materialele pt pretul cerut. NU sunt la nivelul unui E-class, dar mi s-a parut evidenta influenta Mercedes la interior. Oricum diferenta de pret in Ro e mica intre E si 300, aici e de la simplu la dublu. Dupa ce le-am studiat pe amandoua asa unu dupa altul, as pune calitatea interiorului pe acelasi nivel cu ce ofera actualul Passat.

Ce mi se pare f ciudat e faptul ca ai considerat materialele si finisajele la fel ca-n M1 ceea ce eu gasesc aberant, indiferent cat de subiectiva e perceptia asupra materialelor si finisajelor dar ma rog......pe Ska oricum il stiu de mare inamic al masinilor americane deci totusi nu ma mira asa tare.....

Aceasta postare a fost editata de dany_s: 09 octombrie 2006 - 03:41

  • 0

#20 deenoo

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 32 Mesaje:
Inregistrat: 16-august 06
  • Location:Bucuresti

Scris 09 octombrie 2006 - 04:00

Am un amic care si-a luat masina asta de cateva luni (motorul diesel de 3L V6), tractiune spate, cutie automata, piele, navigatie ... full-options.
Ce pot sa spun este ca motorul trage fff. bine, in depasiri cand ii dadea talpa te lipea in scaun - vorbim totusi de o masina de aproape 2 tone.
Sta foarte bine pe sosea la viteze mari, la un moment dat ma uit intamplator pe kilometraj , (stateam in dreapta soferului) si vad 200 km/h :)
In interior este foarte spatioasa , atat in fata cat si spate.
Mie interiorul nu mi s-a parut defel ieftin, dar drept este ca n-am fost in prea multe masini de lux.
L-am intrebat de ce n-a ales mercedes si mi-a spus ca la aceleasi dotari ar fi fost mult mai scump mercedes-ul.
Da, prin oras lumea intoarce capul dupa ea :P

Aceasta postare a fost editata de deenoo: 09 octombrie 2006 - 04:01

  • 0

#21 edieseb

    Cenzor E-zine

  • Members
  • PipPipPip
  • 356 Mesaje:
Inregistrat: 07-februarie 04
  • Location:din nou acasa
  • Marca:Opel
  • Model:Corsa
  • Motorizare:1,3 Cdti

Scris 09 octombrie 2006 - 05:15

intr-adevar aspectul e super. In sfarsit au facut ceva "american" la design si le-a iesit.


Mie mi se pareau masini gen Lincoln astea pentru executives sau Fordurile Crown Victoria care sunt folosite de Politie sau ca taxiuri ca fiind tipic americane. Tot mari ca dimensiuni, dar un pic mai traditionale si rotunjite la design. Sau probabil e influienta nenumaratelor filme in care singurele masini pe care le vedeai acolo si nu erau in Europa erau acestea. Probabil daca m-as uita mai des la "Pimp my ride" si MTV mi s-ar parea astea ca masini reprezentative.
Totusi asa cum as incerca sa-mi inchipui masina tipic japoneza imi vine in gand o masina ascutita, un pic mai zgomotoasa (cred ca asta imi vine de la motocicletele lor) si condusa de un tanar cu parul sarma, ridicat in cap, la fel, imaginea pe care o am cand ma gandesc la Masina americana este cea descrisa mai sus.
  • 0

#22 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 09 octombrie 2006 - 05:21

Sau probabil e influienta nenumaratelor filme in care singurele masini pe care le vedeai acolo si nu erau in Europa erau acestea."


hehe
ai fi surprins sa te uiti pe strada pe acolo sa vezi cat de multe (sau putine!) masini poti recunoaste. parca esti in alta lume, mai toate modelele sunt altele decat in Eu

Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 09 octombrie 2006 - 05:21

  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#23 edieseb

    Cenzor E-zine

  • Members
  • PipPipPip
  • 356 Mesaje:
Inregistrat: 07-februarie 04
  • Location:din nou acasa
  • Marca:Opel
  • Model:Corsa
  • Motorizare:1,3 Cdti

Scris 09 octombrie 2006 - 09:49

Surprins nu as fi pentru ca aici (US) traiesc acum. Ma gandeam cum e influientata perceptia de ceea ce urmarim mai des la televizor.
Acum ca Focsul american e diferit de cel european sau un Chevrolet sau Hyundai are diverse schimbari, tot pe acolo e. Cam aceleasi dimensiuni, tot pe acolo si forma. Dar un Ford Crown Victoria sau Lincoln Town Car mai rar le vezi in vreo tara in Europa

Aceasta postare a fost editata de edieseb: 09 octombrie 2006 - 09:55

  • 0

#24 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 09 octombrie 2006 - 11:01

asta asa e.
un ford crown victoria insa nu ti-e o imagine asa ciudata, pt ca il mai stii din filme etc...la fel si towncarul
dar vedeam cate o toyota, un hyundai, un nissan...la care ma uitam si ziceam ce naiba de model e asta? Asta chiar daca e cum zici tu, dimensiuni similare etc, sunt diferite ca design.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#25 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 09 octombrie 2006 - 11:39

Ce mi se pare f ciudat e faptul ca ai considerat materialele si finisajele la fel ca-n M1 ceea ce eu gasesc aberant, indiferent cat de subiectiva e perceptia asupra materialelor si finisajelor dar ma rog......pe Ska oricum il stiu de mare inamic al masinilor americane deci totusi nu ma mira asa tare.....


hai ca asta cu inamicu masinilor americane e buna :P

300C-ul asta se vrea un E klass. da nu este.
ca sa-si scoata pretul asta mic, s-au redus din toate.

ma repet. a 100-a oara. Masina e foarte OK pentru ceea ce ofera ( ca dotari ) dar finisajele nu sunt la nivelul la care ar vrea Chysler sa fie. adica de un E mai ieftin.

ska pretentiosu'
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.





0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi