Noul Nissan GT-R
#301
Scris 04 iunie 2010 - 02:24
#302
Scris 04 iunie 2010 - 02:50
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#303
Scris 04 iunie 2010 - 02:53
#304
Scris 04 iunie 2010 - 03:02
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#305
Scris 21 iunie 2010 - 09:09
Ex-FN2 owner
#306
Scris 22 iunie 2010 - 12:41
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#307
Scris 22 iunie 2010 - 12:55
citeam ca lichfield uk face tuning la GT-R cu urcarea puterii motorului la 580+ CP... soft nou, senzori noi in motor, galerie de admisie noua si esapament complet nou.....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#308
Scris 22 iunie 2010 - 12:58
#309
Scris 22 iunie 2010 - 01:07
Ca fapt divers, un set de plăcuţe faţă performante costă cât toate frânele mele. Bine, nu mă miră foarte tare ţinând cont că la reprezentanţă la noi pt. EVO X au cerut 400€.
Am avut o tentativă să iau un X, dar n-am găsit ce căutam şi până la urmă, cel puţin momentan, am renunţat.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#310
Scris 22 iunie 2010 - 01:18
La noi s-au facut modificarile astea la GTR-uri de anul trecut
n-am nici o indoiala.
eu vorbeam de o modificare oarecum "standardizata", si cu interventii cit mai putine pe motor.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#311
Scris 19 octombrie 2010 - 08:34
Nissan has released the first details about the 2012 GT-R.
Quietly introduced at the Paris Motor Show, the updated model features a new front bumper (with double rectifier fins and LED daytime driving lights), a revised rear fascia (with an improved diffuser), and Hyper Blue Black Chrome wheels with Dunlop SP Sport Maxx GT 600 DSST CTT tires. Thanks to these tweaks, the drag coefficient drops to 0.26 while downforce is improved by approximately 10%.
Inside, changes are relatively minor but include a revised dashboard, carbon fiber trim, chrome-plated accents, and new seats.
Under the hood, engineers made a number of improvements to enable the twin-turbo V6 to produce 530 PS (390 kW / 523 bhp) and 612 Nm (451 lb-ft) of torque - an increase of 38 PS (28 kW / 38 bhp) and 23 Nm (17 lb-ft). Despite the added power, fuel efficiency improves to 8.5km/L (20 mpg US).
For better maneuverability, the all-wheel drive system can be deactivated when vehicle is traveling less than 10 km/h (6 mph) and the steering wheel is turned more than halfway. More importantly, new sturt bars have been installed (in the engine compartment and under the dashboard) to increase chassis rigidity and responsiveness. On top of this, the front suspension has been outfitted with revised springs, aluminum free-piston shock absorbers and a new stabilizer bar. Out back, the rear suspension has a modified roll center height which improves tire grip during cornering.
In the SpecV, everything is virtually identical to the standard model but an overboost function can temporary increase the maximum torque output to 632 Nm (466 lb-ft). Furthermore, there are beefier brakes and a sportier VDC (Vehicle Dynamic Control) system.
If that isn't hardcore enough, you'll be happy to know the Club Track returns to the lineup. Details are limited, but Nissan says the car will "allow drivers to experience the full performance potential" of the GT-R.
Lastly, the new Egoist model has confirmed previous rumors of a high-end GT-R. It features premium leather upholstery, a Wajima Maki-e steering wheel emblem, and a Bose sound system which is "exclusively tuned according to the driving position of each driver."
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#312
Scris 19 octombrie 2010 - 09:29
Dar mi se pare prohibitiv pretul. Adica da-o in spanac ... de aproape 2 ori cat varianta normala
Aceasta postare a fost editata de Fanatic: 19 octombrie 2010 - 09:30
Ex-FN2 owner
#313
Scris 19 octombrie 2010 - 06:12
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#314
Scris 19 octombrie 2010 - 08:50
Trebuia sa pui si poze cu interiorul pentru varianta Egoist...ca e gigea
Dar mi se pare prohibitiv pretul. Adica da-o in spanac ... de aproape 2 ori cat varianta normala
Abia acuma incep sa faca si ei ceva profit pe modelul asta.
Oricum, si modelul 2010 standard inteleg ca este cu 10,000 GBP (in UK) mai scump decit cel 2009.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#315
Scris 20 octombrie 2010 - 09:21
Atât costă o mașină normală la nivelul ăsta. E trist că unii ba spun că GTR are interior de kkmk, ba că e prea scump. O linie de producție exclusivistă costă. E ceva genial că oferă o variantă ieftină, alții, TOȚI, nu fac asta.
Cred ca nu am inteles eu bine
Tu zici ca se justifica dublarea pretului ca au pus niste piele si un spoiler din carbon? (ma rog .. si un sistem Bose)
Ex-FN2 owner
#316
Scris 20 octombrie 2010 - 09:48
#317
Scris 20 octombrie 2010 - 10:51
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#318
Scris 20 octombrie 2010 - 03:52
Nu spun ca au procedat corect sau gresit, doar ca asa .... la prima vedere... pare exagerata cresterea
Ex-FN2 owner
#319
Scris 20 octombrie 2010 - 04:02
Corect, la prima vedere ... pare....
Nu spun ca au procedat corect sau gresit, doar ca asa .... la prima vedere... pare exagerata cresterea
#320
Scris 04 noiembrie 2010 - 08:07
http://www.gtrblog.c...ior-nissan-gtr/
Ex-FN2 owner
#321
Scris 02 decembrie 2010 - 04:35
But it's one of the main items Nissan enthusiasts would like to know about. Namely, the GT-R's 0 to 100 km/h sprint time.
Nissan tested the GT-R's time on the Sendai Hi-land Race Way in Japan a couple of weeks ago in the middle of November and the car returned a pretty impressive result.
Standing start to 100 km/h clocked in at a flat 3.0 seconds.
The Japanese automaker conducted the sprint test twice, once at an outside temperature of 14.9°C (58.82°F) and the other at 18.6°C (65.48°F). Both returned the exact same 3 second figure.
The test was done with a standard GT-R model, with no modifications.
The GT-R comes with a twin-turbo 3.8-liter V6 engine which produces 530 hp (395 kW / 537 PS) and 488 lb-ft (661 Nm) of torque.
Aceasta postare a fost editata de ska: 02 decembrie 2010 - 04:36
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#322
Scris 02 decembrie 2010 - 05:46
2. La dracu, bine că nu merge nimeni cu ele.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#323
Scris 02 decembrie 2010 - 09:40
Standing start to 100 km/h clocked in at a flat 3.0 seconds.
WTF?!? This is unbelievable...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#324
Scris 02 decembrie 2010 - 10:07
Stiam ca oricum cu launch control era f rapid si modelul anterior
Ex-FN2 owner
#325
Scris 01 februarie 2011 - 11:52
Aceasta postare a fost editata de Fanatic: 01 februarie 2011 - 11:53
Ex-FN2 owner
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi