Atentie la Servimpex Caprita
#1
Scris 10 octombrie 2006 - 10:43
Se ia una bucata femeie blonda si se trimite la service auto cu una bucata Opel Astra care merge prost dupa ce s-a facut plinul cu benzina proasta.
Dupa teste facute la Service Opel s-a constatat ca are un injector infundat. Ajunge la SERVIMPEX Caprita unde cere (cerere scrisa pe hartie, datata si semnata) ca are nevoie de curatare de injectoare si de schimb filtru de benzina. Bun, i se spune ca o sa coste cam 1,5 milioane. Accepta si pleaca. Se intoarce a doua zi si i se spune senin ca o costa 9 milioane. Ma suna repede pe mine, ma duc si aflu ca s-au facut urmatoarele operatiuni:
- curatare injectoare
- curatare bujii
- schimb filtru benzina
- schimb filtru ulei
- schimb ulei
- schimb filtru aer
- schimb monobloc bobine de inductie
- manopera aferenta tuturor operatiunilor (cca 3 ore manopera)
----------------------------------------------------------------------------
TOTAL: 9 milioane
Intreband de ce au fost schimbate celelalte piese, desi nu s-a cerut schimbarea lor (masina urma sa intre la revizie la Opel foarte curand, in mai putin de 1000km) mi s-a raspuns, chiar de catre patronul service-ului dl Caprita in persoana, ca nu putea sa lase masina sa iasa cu filtrele in halul ala de murdare de la el din service, si ca monoblocul de bobine l-a schimbat pentru ca de acolo era problema, nu de la injectoare. Am insistat ca nu avem 9 milioane si sa puna la loc bobinele vechi, mai ales ca nu i s-a cerut sa le schimbe si nici nu am fost informati de schimbare. S-a conformat si am plecat din service cu masina functionanad mai prost decat mergea inainte, dar dupa o cheltuiala de aproape 5 milioane (am platit toate celelalte operatiuni in ideea ca omul le-a facut cu buna credinta).
Partea haioasa abia incepe. a doua zi, cand am ajuns cu masina la mecanicul care se ocupa de ea de obicei (si care fusese plecat din Bucuresti, ca de aia nu am putut apela la el) acesta ne-a comunicat ca monoblocul de bobine de inductie a fost inlocuit cu altul, chiar de catre el, si nu este cel original de pe masina. Si atunci ne-am amintit ca ne spusese omul cand am cumparat masina ca tocmai schimbase monoblocul de bobine de inductie si era suparat ca strambase un pin acolo cand a incercat sa cupleze mufa si a trebuit sa il indrepte cu clestele si sa cupleze mufa cu multa grija. Cand a dat jos blocul de bobine STUPOARE: toti pinii perfecti si intacti! Piesa, care ne fusese "restituita" nu era cea cu care ajunsese masina in service la Caprita!
Bun, asta a fost prima teapa, s-a furat piesa originala cu care a venit maisna si s-a pus una defecta. Chiar ma si miram cand am luat masina cum de a avut marele SERVIMPEX Caprita, un service oarecare, monobloc de bobine de inductie pentru Opel Astra, fix pentru modelul ala, respectiv 2002, masina avand Euro4 (nu se potrivesc bobinele de la modelele precedente) cand nici dealerul Opel nu prea are piesa asta pe stoc... Acum se explica: omul a avut o piesa stricata si a scapat de ea punand-o pe masina asta si ramanand in loc cu o piesa buna pe care sa o vanda altui client de noua!
Teapa a doua este ca nu a desfundat nici injectoarele: testul a relevat aceeasi problema ca la inceput: injectorul 3 nu dadea acelasi debit. Dupa niste reglaje facute de mecanicul nostru, masina merge acum ceas. E drept ca a trebuit sa cumparam alt monobloc de bobine de inductie si am platit de 2 ori desfundarea de injectoare.
Omul a profitat ca a vazut o femeie complet paralela cu domeniul si s-a gandit ca e numai buna sa decarteze cateva milioane cu un minimum de efort.
Argumentele domnului Caprita au fost ca el "nu putea lasa masina sa iasa pe poarta service-ului asa cum era, cu filtrele murdare, ca nu mergea bine". Pai si daca ar fi avut compresie proasta nici nu vreau sa ma gandesc: ii segmenta motorul, rectifica chiulasa, aleza cilindrii si schimba setul de garnituri... si ar fi costat doar 3000 de euro, ca el nu putea sa lase masina sa iasa pe poarta service-ului mergand asa prost...
Numai bine si aveeti grija la mecanici tepari!
Ry.
#2
Scris 10 octombrie 2006 - 12:59
in al doilea rand, istorisirea asta face parte din filmul "Romania, tara mea de vis"...
Nici nu stiu ce sa mai comentez, asa se uziteaza la noi.
Prima greseala: nu s-a deschis o comanda in care sa se stipuleze clar care sunt operatiunile dorite.
A doua greseala: s-a platit. Daca era un verbal agreement acolo trebuia contestat punctul de vedere al service-ului pana la capat.
A treia... de fapt prima: nu avea ce sa caute o femeie in service, suntem in Romania...
#3
Scris 10 octombrie 2006 - 01:42
am patit-o si eu la caprita. primele 2 dati mi-a placut, a lucrat bine, repede si cu pret foarte bun.
a treia oara i-am dus fisa printata cu tot ce vreau facut, a deschis el (ma rog, are un director acum care se ocupa) fisa de lucru cu tot ce vroiam, mi-a comunicat verbal pretul de 2.5 milioane, iar a doua zi... surpriza. mult mai multe chestii demontate de pe masina (de ex. bieletele de la directie, eu cerusem doar sa schimbe pivotii; justificarea a fost similara : "nu puteam sa le lasam asa", desi ii spusesem clar sa ma sune pentru orice intervine in afara fisei pe care o facusem impreuna)... a treia zi totul era montat la loc, suma de plata 8.5 milioane.
adevarat, nu trebuia platit si trebuia facut circ. eu fiind la 2 zile de plecat in concediu si avind inca multe chestii de rezolvat, n-am putut, asa ca n-am mare lucru de comentat decit sa sfatuiesc pe altii sa nu se lase tepuiti.
e mare pacat, service-ul e unul din putinele de calitate din bucuresti, dar romanul tot roman e...
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#4
Scris 10 octombrie 2006 - 09:34
#5
Scris 11 octombrie 2006 - 01:20
Ba din contra, am constatat cu stupoare ca facusera reparatii minore la masina de care nu mi-au zis, nu mi le-au facturat (ramasese pretul de la constatare) si in mod normal nici nu trebuiau sa se uite in acea zona.
De ex am dus masina cu probleme la frana de mana si m-am trezit cu toate furtunele de racire prinse frumos la loc dupa ce le lasasem aiurea bricoland singur la radiator. In mod normal nici nu trebuiau sa ridice capota...
Acum o luna puteau sa "ma faca" linistiti cand toate simptomele aratau ca imi curge lichid de servo din caseta. Mi-am comandat si caseta inainte sa le duc masina ca ma grabeam. Seara m-au sunat sa-mi dea o veste buna si una proasta:
- Vestea buna: nu era caseta ci era o conducta plesnita.
- Vestea rea: nu puteau sa-mi dea masina in seara aia ci abia a 2-a zi dimineata.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#6
Scris 11 octombrie 2006 - 01:38
#7
Scris 11 octombrie 2006 - 12:18
S-au platit doar 4.4 mil din 9 dupa ce a fost pusa la loc piesa defecta (blocul de bobine) care s-a dovedit mai tarziu a nu fi piesa mea. Si s-a platit ca doar nu era cazul sa las masina in service pana cand rezolvam problema.
A treia: nu am avut de ales, nu am putut sa merg cu ea in ziua aia... Nici nu mi-a trecut prin minte ca se va intampla asa.
Ry.
#8
Scris 11 octombrie 2006 - 12:44
Nu va platesc. Nu-mi dati masina?! Ok, o las cadou aici si va fac un circ de o sa ajungeti sa mi-o aduceti acasa...!
#9
Scris 19 decembrie 2007 - 10:46
Am avut de reparat un motor de VW si mi-a zis ca nu e mare lucru piesele sint ieftine sa nu-mi fac probleme , are el masina de honuit tot tacimul piesele de la el. Dupa ce am parcurs cam 50Km s-a blocat un tachet si aleleuia cu motorul. S-au tot fofilat pina m-am saturat eu de ei. Nu mai calc in viata mea acolo si nici prietenilor nu le mai recomand sa mai mearga la Capritzeapa SRL. Cu banii pe reparatii luam 2 motoare second hand.
PS. Un amic de-al meu care mi l-a recomandat pe Caprita si care se lauda ca e cel mai bun din Bucuresti a cazut in aceeasi capcana ...culmea cu un motor la fel ca al meu 1.6 TDI. TRAIASCA TEPELE.
#10
Scris 20 decembrie 2007 - 10:17
#11
Scris 22 decembrie 2007 - 03:52
Str. Virgil Plesoianu nr. 93
#12
Scris 22 decembrie 2007 - 09:03
e mare pacat, service-ul e unul din putinele de calitate din bucuresti...
Sa fiu sincer, ma cam indoiesc... mie imi pare a fi o teapa
#13
Scris 22 decembrie 2007 - 09:36
De exemplu bunicul meu a apelat in 1988 sa-si faca reparatia capitala la un Fiat 1300. Si a fost facuta foarte bine, masina a mai mers 80.000km dup-aia fara probleme mecanice. De atunci insa... s-a mai prostit.
#14
Scris 24 decembrie 2007 - 09:32
#15
Scris 24 decembrie 2007 - 04:34
Decat furand de la clienti.
#16
Scris 25 februarie 2008 - 05:47
Confirm cele spuse de Extremero, de fapt eu prin intermediul lui am ajuns la service-ul respectiv si totul a fost precum cele descrise.
Doua strazi mai incolo si aproape la sosea, cu o rampa foarte abrupta de urcare in service?
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#17
Scris 25 februarie 2008 - 11:37
#18
Scris 26 februarie 2008 - 12:36
#19
Scris 26 februarie 2008 - 01:00
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi