Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Atentie la Servimpex Caprita


  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 Hell Ryder

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 3 Mesaje:
Inregistrat: 10-octombrie 06
  • Marca:Opel
  • Model:Rekord 1978
  • Motorizare:2.0i 130 CP

Scris 10 octombrie 2006 - 10:43

Povestea este in felul urmator:

Se ia una bucata femeie blonda si se trimite la service auto cu una bucata Opel Astra care merge prost dupa ce s-a facut plinul cu benzina proasta.

Dupa teste facute la Service Opel s-a constatat ca are un injector infundat. Ajunge la SERVIMPEX Caprita unde cere (cerere scrisa pe hartie, datata si semnata) ca are nevoie de curatare de injectoare si de schimb filtru de benzina. Bun, i se spune ca o sa coste cam 1,5 milioane. Accepta si pleaca. Se intoarce a doua zi si i se spune senin ca o costa 9 milioane. Ma suna repede pe mine, ma duc si aflu ca s-au facut urmatoarele operatiuni:

- curatare injectoare
- curatare bujii
- schimb filtru benzina
- schimb filtru ulei
- schimb ulei
- schimb filtru aer
- schimb monobloc bobine de inductie
- manopera aferenta tuturor operatiunilor (cca 3 ore manopera)
----------------------------------------------------------------------------
TOTAL: 9 milioane

Intreband de ce au fost schimbate celelalte piese, desi nu s-a cerut schimbarea lor (masina urma sa intre la revizie la Opel foarte curand, in mai putin de 1000km) mi s-a raspuns, chiar de catre patronul service-ului dl Caprita in persoana, ca nu putea sa lase masina sa iasa cu filtrele in halul ala de murdare de la el din service, si ca monoblocul de bobine l-a schimbat pentru ca de acolo era problema, nu de la injectoare. Am insistat ca nu avem 9 milioane si sa puna la loc bobinele vechi, mai ales ca nu i s-a cerut sa le schimbe si nici nu am fost informati de schimbare. S-a conformat si am plecat din service cu masina functionanad mai prost decat mergea inainte, dar dupa o cheltuiala de aproape 5 milioane (am platit toate celelalte operatiuni in ideea ca omul le-a facut cu buna credinta).

Partea haioasa abia incepe. a doua zi, cand am ajuns cu masina la mecanicul care se ocupa de ea de obicei (si care fusese plecat din Bucuresti, ca de aia nu am putut apela la el) acesta ne-a comunicat ca monoblocul de bobine de inductie a fost inlocuit cu altul, chiar de catre el, si nu este cel original de pe masina. Si atunci ne-am amintit ca ne spusese omul cand am cumparat masina ca tocmai schimbase monoblocul de bobine de inductie si era suparat ca strambase un pin acolo cand a incercat sa cupleze mufa si a trebuit sa il indrepte cu clestele si sa cupleze mufa cu multa grija. Cand a dat jos blocul de bobine STUPOARE: toti pinii perfecti si intacti! Piesa, care ne fusese "restituita" nu era cea cu care ajunsese masina in service la Caprita!

Bun, asta a fost prima teapa, s-a furat piesa originala cu care a venit maisna si s-a pus una defecta. Chiar ma si miram cand am luat masina cum de a avut marele SERVIMPEX Caprita, un service oarecare, monobloc de bobine de inductie pentru Opel Astra, fix pentru modelul ala, respectiv 2002, masina avand Euro4 (nu se potrivesc bobinele de la modelele precedente) cand nici dealerul Opel nu prea are piesa asta pe stoc... Acum se explica: omul a avut o piesa stricata si a scapat de ea punand-o pe masina asta si ramanand in loc cu o piesa buna pe care sa o vanda altui client de noua!

Teapa a doua este ca nu a desfundat nici injectoarele: testul a relevat aceeasi problema ca la inceput: injectorul 3 nu dadea acelasi debit. Dupa niste reglaje facute de mecanicul nostru, masina merge acum ceas. E drept ca a trebuit sa cumparam alt monobloc de bobine de inductie si am platit de 2 ori desfundarea de injectoare.

Omul a profitat ca a vazut o femeie complet paralela cu domeniul si s-a gandit ca e numai buna sa decarteze cateva milioane cu un minimum de efort.

Argumentele domnului Caprita au fost ca el "nu putea lasa masina sa iasa pe poarta service-ului asa cum era, cu filtrele murdare, ca nu mergea bine". Pai si daca ar fi avut compresie proasta nici nu vreau sa ma gandesc: ii segmenta motorul, rectifica chiulasa, aleza cilindrii si schimba setul de garnituri... si ar fi costat doar 3000 de euro, ca el nu putea sa lase masina sa iasa pe poarta service-ului mergand asa prost...



Numai bine si aveeti grija la mecanici tepari!

Ry.
  • 0

#2 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 10 octombrie 2006 - 12:59

o sa mut topicul unde ii este locul

in al doilea rand, istorisirea asta face parte din filmul "Romania, tara mea de vis"...
Nici nu stiu ce sa mai comentez, asa se uziteaza la noi.
Prima greseala: nu s-a deschis o comanda in care sa se stipuleze clar care sunt operatiunile dorite.
A doua greseala: s-a platit. Daca era un verbal agreement acolo trebuia contestat punctul de vedere al service-ului pana la capat.
A treia... de fapt prima: nu avea ce sa caute o femeie in service, suntem in Romania...
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#3 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 10 octombrie 2006 - 01:42

stai linistit, spin :D
am patit-o si eu la caprita. primele 2 dati mi-a placut, a lucrat bine, repede si cu pret foarte bun.
a treia oara i-am dus fisa printata cu tot ce vreau facut, a deschis el (ma rog, are un director acum care se ocupa) fisa de lucru cu tot ce vroiam, mi-a comunicat verbal pretul de 2.5 milioane, iar a doua zi... surpriza. mult mai multe chestii demontate de pe masina (de ex. bieletele de la directie, eu cerusem doar sa schimbe pivotii; justificarea a fost similara : "nu puteam sa le lasam asa", desi ii spusesem clar sa ma sune pentru orice intervine in afara fisei pe care o facusem impreuna)... a treia zi totul era montat la loc, suma de plata 8.5 milioane.

adevarat, nu trebuia platit si trebuia facut circ. eu fiind la 2 zile de plecat in concediu si avind inca multe chestii de rezolvat, n-am putut, asa ca n-am mare lucru de comentat decit sa sfatuiesc pe altii sa nu se lase tepuiti.

e mare pacat, service-ul e unul din putinele de calitate din bucuresti, dar romanul tot roman e...
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#4 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 10 octombrie 2006 - 09:34

azi am batut palma cu patronul service-ului unde repar eu masinile (si a mea si pe cele de la firma) si de care sunt foarte multumit (si de service si de patron). Ne-a dat discounturi ok pentru membrii garajul.ro (trebe sa facem cardurile alea) si poti fi sigur de calitatea serviciilor, ma duc la ei de vreo 2 ani la rand. Am ajuns sa cumpar piese pentru mercul meu de la Tiriac si sa ma duc sa le montez la ei.
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#5 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 11 octombrie 2006 - 01:20

La 2 strazi de Caprita e un mic service. Este singurul loc unde nu am avut niciodata surprize neplacute.
Ba din contra, am constatat cu stupoare ca facusera reparatii minore la masina de care nu mi-au zis, nu mi le-au facturat (ramasese pretul de la constatare) si in mod normal nici nu trebuiau sa se uite in acea zona.

De ex am dus masina cu probleme la frana de mana si m-am trezit cu toate furtunele de racire prinse frumos la loc dupa ce le lasasem aiurea bricoland singur la radiator. In mod normal nici nu trebuiau sa ridice capota...

Acum o luna puteau sa "ma faca" linistiti cand toate simptomele aratau ca imi curge lichid de servo din caseta. Mi-am comandat si caseta inainte sa le duc masina ca ma grabeam. Seara m-au sunat sa-mi dea o veste buna si una proasta:
- Vestea buna: nu era caseta ci era o conducta plesnita.
- Vestea rea: nu puteau sa-mi dea masina in seara aia ci abia a 2-a zi dimineata.
  • 0

#6 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 11 octombrie 2006 - 01:38

Confirm cele spuse de Extremero, de fapt eu prin intermediul lui am ajuns la service-ul respectiv si totul a fost precum cele descrise.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#7 Hell Ryder

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 3 Mesaje:
Inregistrat: 10-octombrie 06
  • Marca:Opel
  • Model:Rekord 1978
  • Motorizare:2.0i 130 CP

Scris 11 octombrie 2006 - 12:18

@spining: S-a deschis nota de comanda, citeste atent primul post! Scria pe nota: 1. Curatare injectoare 2. Schimbare filtru combustibil. ATAT!!!!

S-au platit doar 4.4 mil din 9 dupa ce a fost pusa la loc piesa defecta (blocul de bobine) care s-a dovedit mai tarziu a nu fi piesa mea. Si s-a platit ca doar nu era cazul sa las masina in service pana cand rezolvam problema.

A treia: nu am avut de ales, nu am putut sa merg cu ea in ziua aia... Nici nu mi-a trecut prin minte ca se va intampla asa.

Ry.
  • 0

#8 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 11 octombrie 2006 - 12:44

e, atunci trebuia sa faci scandal... la faze din astea eu merg pana in panzele albe si pentru 5oo.ooo rol. nu e vorba neaparat de bani (dar conteaza ca eu muncesc pentru ei) cat despre principiu.
Nu va platesc. Nu-mi dati masina?! Ok, o las cadou aici si va fac un circ de o sa ajungeti sa mi-o aduceti acasa...!
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#9 Diesel-M

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 1 Mesaje:
Inregistrat: 19-decembrie 07
  • Marca:Dacia
  • Model:1310 1988
  • Motorizare:1.6TDI 72CP

Scris 19 decembrie 2007 - 10:46

Si eu am avut de a face cu Mr. Caprita...ce sa spun , au un tupeu obraznic la service de nu se poate , te ia cu lugu lugu si apoi iti arunca factura in fata.
Am avut de reparat un motor de VW si mi-a zis ca nu e mare lucru piesele sint ieftine sa nu-mi fac probleme , are el masina de honuit tot tacimul piesele de la el. Dupa ce am parcurs cam 50Km s-a blocat un tachet si aleleuia cu motorul. S-au tot fofilat pina m-am saturat eu de ei. Nu mai calc in viata mea acolo si nici prietenilor nu le mai recomand sa mai mearga la Capritzeapa SRL. Cu banii pe reparatii luam 2 motoare second hand.
PS. Un amic de-al meu care mi l-a recomandat pe Caprita si care se lauda ca e cel mai bun din Bucuresti a cazut in aceeasi capcana ...culmea cu un motor la fel ca al meu 1.6 TDI. TRAIASCA TEPELE.
  • 0

#10 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 20 decembrie 2007 - 10:17

unde e frate nenorocirea asta de service?
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#11 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 22 decembrie 2007 - 03:52

google face minuni :D

Str. Virgil Plesoianu nr. 93
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#12 imircea

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 Mesaje:
Inregistrat: 22-februarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Audi
  • Model:A6 2007 quattro
  • Motorizare:3.0 TDI 232 CP

Scris 22 decembrie 2007 - 09:03

e mare pacat, service-ul e unul din putinele de calitate din bucuresti...


Sa fiu sincer, ma cam indoiesc... mie imi pare a fi o teapa
  • 0
Audi A6 3.0 TDI - quattro 232 CP / VW Golf 1,6 Tiptronic / Skoda Octavia 1.9 TDI - 90 CP (la tata)

#13 Hell Ryder

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 3 Mesaje:
Inregistrat: 10-octombrie 06
  • Marca:Opel
  • Model:Rekord 1978
  • Motorizare:2.0i 130 CP

Scris 22 decembrie 2007 - 09:36

Jaffar nu a gresit decat timpul verbului: "service-ul a fost printre putinele de calitate in Bucuresti".

De exemplu bunicul meu a apelat in 1988 sa-si faca reparatia capitala la un Fiat 1300. Si a fost facuta foarte bine, masina a mai mers 80.000km dup-aia fara probleme mecanice. De atunci insa... s-a mai prostit.
  • 0

#14 imircea

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 Mesaje:
Inregistrat: 22-februarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Audi
  • Model:A6 2007 quattro
  • Motorizare:3.0 TDI 232 CP

Scris 24 decembrie 2007 - 09:32

in 1988 era de stat... alta organizare, alta firma; pe vremea aia, mecanicii auto alergau dupa ciubuc dar nu iti incarcau factura cu nesimtire aiurea.
  • 0
Audi A6 3.0 TDI - quattro 232 CP / VW Golf 1,6 Tiptronic / Skoda Octavia 1.9 TDI - 90 CP (la tata)

#15 Legionaru'

    master of VVT-i

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 660 Mesaje:
Inregistrat: 28-iulie 05
  • Location:Craiova
  • Marca:Toyota
  • Model:Avensis
  • Motorizare:1.8 VVT-i

Scris 24 decembrie 2007 - 04:34

Pai cum sa se imbogateasca si ei in 2-3 ani?
Decat furand de la clienti.
  • 0
TODAY TOMORROW TOYOTA

#16 rezare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 Mesaje:
Inregistrat: 27-ianuarie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda/Suzuki
  • Model:Accord/SX4
  • Motorizare:201CP/107CP

Scris 25 februarie 2008 - 05:47

Confirm cele spuse de Extremero, de fapt eu prin intermediul lui am ajuns la service-ul respectiv si totul a fost precum cele descrise.


Doua strazi mai incolo si aproape la sosea, cu o rampa foarte abrupta de urcare in service?
  • 0
The Power of Dreams.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.

#17 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 25 februarie 2008 - 11:37

Strada se numeste Carol Knape (sper sa fi scris corect), iar service-ul nu este chiar aproape de sosea ci mai pe la jumatatea strazii, pe partea dreapta cum mergi dinspre Ion Mihalache; are niste porti mai mari si albastre, fara inscriptionare.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#18 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 26 februarie 2008 - 12:36

Knappe.
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#19 rezare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 Mesaje:
Inregistrat: 27-ianuarie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda/Suzuki
  • Model:Accord/SX4
  • Motorizare:201CP/107CP

Scris 26 februarie 2008 - 01:00

Ah, ok, deci nu e ala la care am fost eu. :D
  • 0
The Power of Dreams.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi