Noul cod rutier
#1
Scris 09 ianuarie 2003 - 06:42
In Romania era de mult nevoie de o noua lege a circulatiei, adaptata cerintelor europene, dar si evolutiei traficului intern. Cum de vreo zece ani Parlamentul nu izbuteste sa adopte vreunul din nenumaratele proiecte avansate, Executivul a facut-o prin ordonanta de urgenta, asa ca de la 1 februarie intra in vigoare noua lege rutiera.
Vehement contestat de sindicatele soferilor, Codul retine atentia printr-o serie de amenzi exorbitante, ajungand la echivalentul a doua, trei salarii medii. Greu de platit de catre un sofer profesionist, obligat si astfel la prudenta, dar usor de achitat de valutisti, samsari, ciocoi, ba chiar si de catre demnitari. Daca in cazul unor abateri (consumul de alcool, neacordarea flagranta de prioritate, grave defectiuni tehnice), sanctiunea e mai mult decat justificata, in altele - cum ar fi neoprirea brusca la trecerea prea multora asa- zise coloane oficiale - soferul de rand ramane la aprecierea, chiar la abuzul agentului constatator. Ca si cum nu era de ajuns, un recent Ordin al ministrului de interne, Ioan Rus, completeaza pana si noua lege, tot in detrimentul soferilor ??simpli?? si in beneficiul celor privilegiati, lungind lista moftangiilor cu drept la girofar cu prefectii judeteni si cu sefimea de la Petrom, Autoritatea Aeronautica sau Comisia Nucleara. Greu de argumentat obiectivitatea unor asemenea favoruri ciocoiesti, dar soselele sunt astfel tot mai abuziv ??privatizate??. Conducatorilor auto fara galoane le ramane miristea.
Petru Calapodescu - ziarist Libertatea
http://www.libertate...articleID=32945
#2
Scris 09 ianuarie 2003 - 07:28
Numai Bine
#3
Scris 10 ianuarie 2003 - 06:52
Ce vrea sa insemne asta ?? Si nu ma refer la 'daca cari ', desi romani estem cu totii si suna ....Originally posted by dixy2k
daca cari varza in portbagaj nu ai decit sa te sperii de noile vrajeli.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#4
Scris 10 ianuarie 2003 - 04:21
lectura placuta
si la mine regulament
#5
Scris 12 ianuarie 2003 - 04:40
Originally posted by spining
parca te pune altu' sa depasesti pe linie continua, sa intorci pe unde n-ar trebui nici macar sa-ti treaca prin cap, sau sa depasesti toata coloana oprita la stop!
Nu te pune nimeni sa faci chestiile astea, insa uneori chiar esti nevoit, mai ales la faza cu taiatul liniei continue. Pai ia sa prinzi tu pe serpentine sau intr-o panta in fatza o caruta pe care o poti depasi in 10m, insa, legea zice, trebe sa stau in spatele ei cateva sute de m , daca nu mai mult, si in loc sa faci 2 minute, faci 15 ...
Maica-mea a patit-o asa. A oprit-o gaborul ptr ca depasise o carutza unde era linia continua, insa nu trecuse de ea, nu o 'strivise', insa pe gabor nu il interesa asta, ci sa isi ia partea ...
Tu zici ca e in regula cu amenzile astea ... poate ti s-o strica detectorul-radarul si te vad eu ce zici dup-aia, cand te-or prinde astia cu 140km/h ! In oras ...:rollhead:
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#6
Scris 13 ianuarie 2003 - 01:52
Originally posted by adrian_r5
1. nenea primaru' este baiat bine crescut si intelege ca este cu musca pe caciula deci in max. 30' plec acasa cu banii in buzunar;
2. nenea primaru' incearca sa o dea cotita si se face ca nu intelege asa ca eu sint nevoit sa-l dau in judecata dar avind in vedere proverbiala promptitudine, corectitudine si impartialitate a justitiei rominesti, in max 1 saptamina mi se da cistig de cauza si deci plec acasa multumit si cu banii in buzunar.
... scuze daca am batut cimpii prea mult
:jumpingheads::jumpingheads:Am "nechezat" prin casa vreo juma de ora cind am vazut postul asta. 1 saptamina??? Stai in GER cumva?? Pai nici asigurarea nu iti da banii in 1 saptamina.
Io zic sa iti inchipui un scenariu de genul.
1 Schimbi amortizoare si bucse pivoti etc 12 milioane sa zicem. Te duci sa iti iei banii de la primarie.
2 2 saptamini stai pe drumuri sa intri la primar (e pe tern, e in concediu etc)
3 Te taraganeaza ala de ametesti, chestia cu Basescu e relevanta.
4 Ii dai in judecata. Infatisarea e peste vreo luna, avocat, nervi timp pierdut. La infatisare cere ala aminare sau te intirzie in vreun fel.
Rezulattul pierzi de 2 ori mai multi bani si niciodata nu iti mai iei inapoi alea 12 milioane.http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/256.gif
#7
Scris 13 ianuarie 2003 - 04:34
si la mine regulament
#8
Scris 13 ianuarie 2003 - 05:17
Pai stiu si eu ca e permisa depasirea cand e linie continua, atata timp cat nu depasesti axul drumului, insa e mai greu sa ii convingi si pe nenea militianu ca nu ai facut-o . Asa ca decat sa te certi juma de ora cu el si poate sa ramai fara permis si sa mai platesti si o amenda, mai bine ii dai 100-200 de mii si pleci si-ti vezi de drum!
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#9
Scris 14 ianuarie 2003 - 12:17
Situatia descrisa de mine e perfect posibila in Romania si aproape de neimaginat in orice tara civilizata in lumea asta.
Hai noroc si nu mai fii suparat:beerchug:
#10
Scris 16 ianuarie 2003 - 05:46
Da, am mai zis-o , insa o repet. Ce dovada ai tu ca nu ai depasit axul drumului ce 1cm sau 2 ?Originally posted by miki_m
:angel:Daca nu treci de axul drumului NU se considera depasire "Art. 45. - Dep�irea este manevra prin care conduc�torul unui vehicul �l devanseaz� pe un altul, aflat �n mers sau imobilizat, dac� prin aceasta se trece peste axul longitudinal al drumului sau peste marcajul de separare a sensurilor de circula�ie. "
Asa ca dom' Garcea poate sa guitze cit vrea cind treci pe linga orice obstacol (caruta) fara sa calci linia continua:angryflame:
Ca doar nu vezi atat de bine incat sa iti deai seama perfect unde e roata pe strada. Si daca gaborul zice ca ai depasit linia, poate foarte bine sa iti dea amenda ptr asta, nu ii cere nimeni poza ca dovada. Ce zice el asa e, e lege. Deci nu te poti pune cu ei ... nu ai nimic in spate sa te sustii la chestii d-astea. Asa ca mai bine dai ceva 'la baiatu cu fluier' decat sa stai cateva luni 'pe banca', si nu pe scaunul soferului, plus amenda de rigoare. Nu crezi ?
Si parca CristiP (sper sa fi retinut bine, daca nu imi cer scuze) zicea sa nu le mai dam mita. Pai si unde ajungi asa? Cand omu e iesit pe traseu ptr bacsisuri, e mai bine sa ii dai, ca altfel se enerveaza, si tot iti gaseste ceva in neregula, si dup-aia degeaba mai incerci sa ii dai ceva ca ti-a trecut ocazia !
Eu am patit-o vara asta. Eram pe la Vaslui si ma opreste un d-asta! Ii prezint actele, dar nu gaseam asigurarea. Normal ca a inceput sa faca gura, ca amenda ... I-am zis ca 'Uite, am rovigneta in geam, deci am platit'. El nu, ca vrea chitanta, ca altfel amenda. Si mi-am amintit ca o pusesem in talon. I-am aratat-o. A verificat-o. Era in regula. S-a mai uitat el. Si a vazut ca nu am mamaliga din spate pusa corect (atunci inca eram incepator). Ca e pusa in stanga, si de fapt trebe in dreapta. I-am spus ca nu mai tineam minte de la scoala de soferi si ca am pus-o si eu cum am vazut la toata lumea. Si a recunoscut si el ca pe toti ii vede cum mamaliga pusa cum o aveam si eu, insa tot era pronit sa imi dea amenda. Si l-am intrebat unde scrie ca se da amenda ptr asa ceva ... si a zis ca acum ma lasa asa, numai daca o pun unde trebe...
Si nemultumit ca nu ii iese lui nimic dupa ce m-a chinuit atata timp, a inceput sa imi verifice luminile, semnalizarile ... degeaba insa, ptr el. Cu parere de rau a trebuit sa ma lase sa plec. Insa sunt sigur ca daca gasea ceva in neregula, trebea sa 'cotizez' ptr familionul lui.
Bravos, Politia Romana. Organu' statului
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#11
Scris 28 ianuarie 2003 - 04:51
Iata si link-ul : Cod rutier
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#12
Scris 28 ianuarie 2003 - 03:18
Are careva idee daca asta e noul cod, sau nu e cel actualizat ?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#13
Scris 30 ianuarie 2003 - 06:41
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#14
Scris 30 ianuarie 2003 - 04:18
http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/offtopic.gif
Pacat ca s-au scos jumpingheads de la smilies ... erau misto aia
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#15
Scris 01 februarie 2003 - 04:20
Deci ceea ce zicea un membru cu folia care impiedica recunoasterea numarului de catre aparatul foto de la radar nu e interzisa ... prin lege. Ca in mod normal, prin ea se vede, reflecta numai cand e poza facuta! Deci solutii ar fi http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/smokin.gif
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#16
Scris 01 februarie 2003 - 04:48
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#17
Scris 02 februarie 2003 - 12:41
a aparut si editata o carticica cu codul. e 27.000 si ceva parca. cam mult. un 15.000 era de bine.
e monitorul 958 din 28 dec 2002. era timp sa faca copii cu gramada, dar sarbatorile prelungite... http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/blow.gif a dejucat planul administratiei. unde mai pun ca ordonanta s-a dat pe 12 decembrie, dar venea craciunul http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/crazysanta.gif si dureaza.
cel ma iinteresant semn este cel ce reaminteste soferilor ca e vremea sa faca o baie.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#18
Scris 02 februarie 2003 - 09:45
#19
Scris 03 februarie 2003 - 04:25
Eu tot nu-s lamurit ce e cu indicatorul ala cu Viteza Recomandata. Ce se intampla daca mergi mai tare ? Iti face observatie? Te trage de urechi? Si iarasi, sunt curios sa vad unde or sa fie aplicate indicatoarele cu Zona Rezidentiala. Ce considera ei asa ceva ...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#20
Scris 03 februarie 2003 - 01:46
La cea mai aspra sanctiune in baza acestui sistem se aplica 6 puncte * La 15 puncte adunate intr-un an, se retine permisul * Penalizarea prin punctaj intra in vigoare la 1 august 2003
Regulamentul de aplicare a noului Cod rutier, stabilit prin OUG nr. 195/2002, si in baza caruia s-a emis HG nr. 85/2003, introduce un sistem de penalizare prin puncte, suplimentar amenzilor, pentru contraventiile comise de soferi si pietoni pe drumurile publice. Noul sistem are avantajul ca nu va mai face posibila suspendarea permiselor de coducere decat la cumularea unui numar de 15 puncte de penalizare, intr-un an (calculat de la data primei penalizari inregistrate), cu exceptia cazurilor deosebit de grave. Cea mai aspra contraventie va atrage o penalizare de 6 puncte, deci pericolul major va fi nu punctele, ci amenzile contraventionale, nejustificat de mari si imposibil de platit de catre majoritatea cetatenilor. Exista insa si cazuri cand permisul va fi retinut de Politie, indiferent de numarul de puncte, atunci cand faptele soferilor sunt deosebit de grave: conducerea in stare de ebrietate cu o imbibatie de alcool in sange de peste 0,40 mg/l, depasirea cu peste 50 km/h a vitezei admise, conducerea unui autovehicul cu defectiuni la sistemul de franare. Exista si o situatie inexplicabila, aceea ca nerespectarea regulilor de trecere la nivel cu calea ferata prevazute la art. 170, alin (1) din Regulament este sanctionata la art. 226, lit. f) cu amenda, plus 6 puncte de penalizare (conform art. 227, lit. d), dar la art 231, pct. (1), lit d), aceeasi fapta e sanctionata direct cu "retinerea permisului". O gafa juridica nepermisa, care va isca controverse.
Contestarea contraventiei se face la Sectia de care apartine agentul
Impotriva procesului-verbal de constatare a contraventiei intocmit de politist, soferii si pietonii pot face plangere scrisa, in termen de 15 zile, care se va depune la sediul de politie de unde face parte agentul constatator. Este esential insa pentru dvs. sa nu semnati procesul-verbal daca nu sunteti de acord cu el, pentru a nu vi se spune ulterior ca ati fost de acord cu el. Plangerea se va solutiona la judecatoria de pe raza teritoriala unde a avut loc contraventia, care va va cita la adresa indicata in plangere. Sentinta judecatoriei este supusa recursului.
Noul sistem de penalizare prin punctaj va intra in vigoare in termen de 6 luni de la data intrarii Regulamentului in vigoare, respectiv de la 1 august 2003. Prezentam in continuare contraventiile pentru care se aplica puncte de penalizare
2 puncte si amenda de 700.000 - 1.000.000 lei
- lipsa inscriptiei "Scoala" de pe autovehiculele destinate invatarii conducerii;
- nepreschimbarea in termenul de 90 de zile a permisului pentru cetatenii romani stabiliti in strainatate si a caror permis a fost eliberat de alte state;
- trecerea pe culoarea verde, intermitenta, de dreapta, a semaforului, in alta directie decat cea indicata de semafor (pentru intersectiile unde semaforul are mai multe lampi);
- trecerea pe culoarea rosie a dispozitivelor de semnalizare a benzilor cu circulatie reversibila;
- nerespectarea semnificatiei indicatoarelor instalate in interiorul unei intersectii, in care s-a intrat pe culoarea verde;
- neoprirea la semnalul dat de nevazatori prin ridicarea bastonului alb;
- nepurtarea castii de protectie de catre conducatorii de motociclete si ciclomotoare;
- conversatia la volan, pe celular, fara dispozitiv "hands free" ("maini libere");
- rularea pe contrasens, prin incalcarea liniei continue;
- neoprirea in dreptul unei statii fara refugiu, in care a oprit tramvaiul, pana la inchiderea usilor acestuia;
- neoprirea sau nereducerea vitezei pentru a permite vehiculelor, care semnalizeaza la stanga, sa plece din statii prevazute cu alveole;
- oprirea voluntara in locurile unde oprirea e interzisa, la sub 50 m de trecerea la nivel cu calea ferata, pe poduri, viaducte si tuneluri, in curbe, la mai putin de 25 m inainte si dupa trecerea pentru pietoni, in intersectii, in zonele unde depasirea interzisa etc;
- oprirea sau stationarea pe trotuare, daca nu raman cel putin 1,5 m pentru circulatia pietonilor;
- neoprirea la semnalul politistilor de frontiera, neprezentarea actelor, inclusiv a celor de transport marfa;
- neoprirea motorului si nesemnalizarea autovehiculului imobilizat in pasaje subterane sau tuneluri;
- neprezentarea la controlul medical sau psihilogic, periodic sau la cererea politiei;
- transportarea de persoane pe platforma sau caroseria autovehiculelor sau transportarea de obiecte care depasesc lungimea sau latimea autvehiculelor;
- aplicarea pe geamuri de afise care confera libera trecere;
- circularea cu anvelope uzate sau de alte dimensiuni sau caracteristici decat cele din certificatul de imatriculare;
- eliminarea de noxe peste limita admisa sau de zgomot in mers peste pragul fonic admis;
- savarsirea de gesturi obscene, injurii, amenintari la adresa participantilor la trafic;
- nerespectarea conditiilor de transport in deplina siguranta a incarcaturilor;
- remorcarea fara respectarea conditiilor legale de siguranta si semnalizare;
- prezenta animalelor si carutelor pe drumuri nationale, autostrazi si orase;
- circulatia pe autostrazi a gabaritelor care nu pot depasi 50km/h;
- stationarea, intoarcerea, mersul inapoi, circulatia pe banda de urgenta, pe autostrazi;
- circulatia autovehiculelor cu mase/gabarite depasite;
3 puncte si amenda de 1.000.000 la 3.000.000 lei
- depasirea cu peste 30 km/h a vitezei admise pe sectorul de drum si pentru categoria autovehiculului;
- montarea de lumini sau dispozitive de avertizare, altele decat cele omologate sau circularea cand acestea sunt defecte ori lipsesc;
- circularea fara certificat de inmatriculare sau dovada de inlocuire valabila;
- refuzul de a comunica politiei identitatea persoanelor carora li s-au incredintat spre conducere vehiculele proprii;
- absenta aparatelor speciale sau nerespectarea de catre transportorii de marfa sau persoane a timpilor de repaus si odihna si regimul legal de viteza, constatate prin citirea aparatelor speciale (tahometru);
- conducerea de autovehicule de catre un conducator auto care nu detine permis de conducere valabil si pentru categoria respectiva de autovehicule;
- neoprirea la semnalul rosu al semaforului;
- folosirea nejustificata a girofarurilor sau sirenelor de catre vehiculele oficiale ale SRI, MApN, SPP, PNA, Ministerul Public, Ministerul Justitiei, DGP, Politiei, Jandarmeriei, cand acestea nu se afla in misiune;
- neacordarea de prioritate, ori neincetinirea si eliberarea benzii de trecere pentru autovehiculele politiei si pompierilor, aflate in misiune, cu semnalele luminoase si sonore in functiune;
- neutilizarea luminii de intalnire, sub 200 de metri, pe timp de noapte, la apropierea a doua vehicule;
- stationarea voluntara a vehiculelor in zone unde oprirea sau stationarea sunt interzise, in pante, pe drumurile mai inguste de 6 m, pe carosabilul drumurilor nationale etc;
- neacordarea de prioritate pietonilor;
- neanuntarea politiei, schimbarea pozitiei vehiculelor, persoanelor, obiectelor sau neacordarea de ajutor in caz de accidente cu morti sau raniti, precum si consumarea de bautura, droguri sau medicamente cu efect similar dupa producerea de accidente, inainte de testarea biologica;
- neacordarea de ajutor si neanuntarea imediata a unui accident soldat cu morti sau raniti, despre care s-a luat la cunostinta in trafic;
4 puncte si amenda de 1.500.000 la 5.000.000 lei
- circulatia pe sens opus;
- inchiderea sau crearea de restrictii pentru circulatia pietonilor si vehiculelor, lasarea ori depozitarea de materiale sau obiecte pe drumuri si parcari;
- neinmatricularea in termenul legal de 90 de zile a unui autovehicul inmatriculat in strainatate, adus in tara;
- neprezentarea in vederea preschimbarii certificatului de inmatriculare, in termen de 30 de zile, in cazul schimbarii oricaror date privitoare la proprietar ori vehicul;
- transportarea de marfuri sau persoane in Romania, cu vehicule pentru care nu s-au efectuat formalitatile vamale;
- nesolicitarea in termen de 30 de zile a radierii vehiculelor in caz de vanzare, schimbare de sediu sau domiciliu, scoatere definitiva din tara etc;
- nesolicitarea eliberarii unui nou permis de conducere, in termen de 30 de zile, de la schimbarea unor date din cuprinsul acestuia (nume, domiciliu);
- neoprirea de catre soferi sau pietoni la semnalele agentilor de cale ferata sau lucratori de drumuri;
- neoprirea de indata in afara carosabilului sau cand nu este posibil, pe partea dreapta, la apropierea autovehiculelor politiei, pompierilor, aflate in misiune cu semnalele luminoase si sonore in functiune;
- trecerea pe drumurile publice peste linia continua, simpla sau dubla ori peste marcajul cu spatii interzise;
- neacordarea prioritatii de trecere pentru vehiculele care au intaietate conform legii;
- neoprirea, in ordinea sosirii, la marcajele sau locul cu maxima vizibilitate, inaintea caii ferate, ori inaintea barierelor coborate sau in curs de coborare;
- stationarea pe timpul noptii, pe drumurile publice, a tractoarelor, utilajelor, remorcilor si carutelor;
- neacordarea de prioritate pentru vehicule, la iesirea din zonele rezidentiale semnalizate ca atare, precum si din zonele pietonale;
- nerespectarea obligatiilor prevazute in cazuri de accidente in urma carora au rezultat numai pagube materiale (scoaterea vehiculului de pe carosabil ori semnalizarea sa in caz de imposibilitate si anuntarea politiei pentru constatare si eliberarea autorizatiei de reparatiei);
6 puncte si amenda de 2.000.000 la 8.000.000 lei
- permiterea de catre proprietarii de autovehicule a plecarii in cursa a conducatorilor bauti, drogati, obositi sau sub efectul unor medicamente cu efecte similare;
- conducerea unei motociclete care depaseste o putere de 25 Kw ori cu atas, de catre un posesor de permis categoria A, care nu are o experienta de minimum 2 ani pe o motocicleta cu performante tehnice inferioare, sau care are sub 21 de ani si n-a promovat un test specific de cunostinte si comportament;
- depasirea unei coloane oficiale, prioritare, ori intercalarea sau atasarea in mers la respectiva coloana;
- neoprirea de indata la semnalul politistului, prin semnalizarea dreapta si oprirea pe partea dreapta a drumului;
- depasirea interzisa (in pante, curbe, pasaje, poduri, tuneluri, treceri de pietoni, cale ferata, la indicatorul "depasirea interzisa", in locurile unde s-a format o coloana de vehicule in asteptare, daca prin aceasta se intra pe sensul opus, in statii fara refugiu unde tramvaiul este oprit) sau fara semnalizarea si mentinerea unei distante corespunzatoare de siguranta fata de ceilalti participanti la trafic;
- neoprirea in fata barierelor sau indicatoarelor de cale ferata cand trecerea nu este permisa, precum si la semnalul agentilor de cale ferata.
#21
Scris 03 februarie 2003 - 02:20
Ce inseamna chestia asta:help:?
#22
Scris 03 februarie 2003 - 02:51
O sa incerc sa atasez acum ceva, daca nu merge dati si voi o adresa, ceva, unde sa le trimit, si le postati voi !
#23
Scris 03 februarie 2003 - 02:54
Originally posted by EvilOne
- trecerea pe culoarea verde, intermitenta, de dreapta, a semaforului, in alta directie decat cea indicata de semafor (pentru intersectiile unde semaforul are mai multe lampi);
Ce inseamna chestia asta:help:?
Situatie de genul: rosu pentru inainte sau la stinga, pt dreapta e un semafor care poate fi pus pe verde intermitent. Asa ceva este la Piata Dorobanti cind vii de la televiziune, de exemplu. Evident, daca o iei inainte, buba !
#24
Scris 03 februarie 2003 - 03:13
Oricum, exprimarea din lege e cel putin ciudata. Din moment ce ei zic clar ca acea culoare verde e ptr dreapta, normal ca n-o sa intri in intersectie si sa faci stanga. E ca si cum ai trece pe rosu.
Oricum, sunt niste prevederi aiurea in legea asta. Ce permis le suspenda la cei care conduc vehicule trase de animale pe DN-uri, in orase sau pa autostrazi ? Acolo cred ca va fi vorba numai de amenzi.
Si treaba cu puncte penalizare si amenda ptr cei care conduc autovehicule avad puse in functiune girofarurile, desi nu sunt in misiune, eu cred ca e pusa acolo, sa nu zica lumea ca nu e ... nu cred ca cada vreunul ptr asa ceva. Doar sunt intre ei ...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#25
Scris 03 februarie 2003 - 05:47
Treaba cu prioriatea de stanga se aplica numai in sensul giratoriu, sau in orice intersectie de strazi egale? Ca atunci o sa trebeasca ca casc ochii cat cepele pe stradutzele de prin cartiere.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi