Cand Alonso era cu 2 secunde mai rapid pe ploaie decat orice pilot (fie cu Michelin, fie cu Bridgestone, fie coechipier) iar pe "dry" Reno nu este cu peste 1 sec nici peste Honda nici peste MAC si asta in conditiile in care era cel mai "greu" dintre toti. Cand depasesti 6 masini in primul tur pe toate in viraje, pe interior, pe exterior, 4 dintre ele cu Michelin. Cand ajungi de pe 15 pe 3 in patru tururi fara sa ai un start fantastic (doar unul depasit la start), timp in care coechipierul tau nu castiga nici macar o pozitie(cu aceeasi masina si cauciucuri) nu insemna nimic pt. voi, poate doar un pilot mediocru si norocos. Sau poate inseamna ca el ca si Senna erau niste piloti norocosi, care din intamplare mergeau bine pe ploaie. In nici un caz nu putem sa-i numim reinmasters.
Dar cand in Brazilia Shumi merge ca disperatul si desi este cu aproape 1 tur in urma ajunge pe 4, chiar daca e cu o masina net superioara tuturor celorlalti si o sa mai opreasca doar odata fata de ceilati care or sa aiba doua opriri , inseamna ca este fenomenal, ca este fantastic...
Oare cine are ochelari de cal domnilor?
Shumacher a fost intr-adevar fenomenal in Brazilia unde a predat o "masterful driving lesson in dry conditions", dar sa spui ca ce a facut Alonso in Ungaria nu inseamna "masterful driving lesson in wet conditions" e la fel de ridicol ca si cum ai contrazice prima varianta.
Aceasta postare a fost editata de gaston: 26 octombrie 2006 - 05:30