Salt la continut


Fotografie
* * * * * 1 Voturi

Marele Premiu Al Braziliei - Interlagos - 22 Octombrie 2006


  • Please log in to reply
132 replies to this topic

#126 gaston

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 50 Mesaje:
Inregistrat: 14-iunie 04
  • Location:Bucuresti

Scris 26 octombrie 2006 - 05:29

Cand Alonso era cu 2 secunde mai rapid pe ploaie decat orice pilot (fie cu Michelin, fie cu Bridgestone, fie coechipier) iar pe "dry" Reno nu este cu peste 1 sec nici peste Honda nici peste MAC si asta in conditiile in care era cel mai "greu" dintre toti. Cand depasesti 6 masini in primul tur pe toate in viraje, pe interior, pe exterior, 4 dintre ele cu Michelin. Cand ajungi de pe 15 pe 3 in patru tururi fara sa ai un start fantastic (doar unul depasit la start), timp in care coechipierul tau nu castiga nici macar o pozitie(cu aceeasi masina si cauciucuri) nu insemna nimic pt. voi, poate doar un pilot mediocru si norocos. Sau poate inseamna ca el ca si Senna erau niste piloti norocosi, care din intamplare mergeau bine pe ploaie. In nici un caz nu putem sa-i numim reinmasters.

Dar cand in Brazilia Shumi merge ca disperatul si desi este cu aproape 1 tur in urma ajunge pe 4, chiar daca e cu o masina net superioara tuturor celorlalti si o sa mai opreasca doar odata fata de ceilati care or sa aiba doua opriri , inseamna ca este fenomenal, ca este fantastic...

Oare cine are ochelari de cal domnilor?

Shumacher a fost intr-adevar fenomenal in Brazilia unde a predat o "masterful driving lesson in dry conditions", dar sa spui ca ce a facut Alonso in Ungaria nu inseamna "masterful driving lesson in wet conditions" e la fel de ridicol ca si cum ai contrazice prima varianta.

Aceasta postare a fost editata de gaston: 26 octombrie 2006 - 05:30

  • 0

#127 Sandman_

    software engineer

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 Mesaje:
Inregistrat: 21-martie 05
  • Location:Viena
  • Marca:Renault
  • Model:Megane 2 CC
  • Motorizare:2.0 16v 136CP

Scris 26 octombrie 2006 - 05:58

[quote name='gaston' date='Oct 26 2006, 05:29 PM' post='294421']
Cand Alonso era cu 2 secunde mai rapid pe ploaie decat orice pilot (fie cu Michelin, fie cu Bridgestone, fie coechipier) iar pe "dry" Reno nu este cu peste 1 sec nici peste Honda nici peste MAC si asta in conditiile in care era cel mai "greu" dintre toti.
[quote name='gaston' date='Oct 26 2006, 05:29 PM' post='294421']

Aici este o afirmatie sau...?

iarasi revenim la discutii despre cel mai bun pilot, fara sa luam in calcul masinile si gumele?
  • 0
Renault Megane 2 Coupe-Cabriolet: 2,0 16v 136CP
and the best is still to come...

#128 gaston

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 50 Mesaje:
Inregistrat: 14-iunie 04
  • Location:Bucuresti

Scris 26 octombrie 2006 - 07:23

Ehh, m-am grabit, treb cu ; la sfarsit....
  • 0

#129 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 26 octombrie 2006 - 07:39

haideti sa privim lucrurile dintr-o alta perspectiva.
sa presupunem ca lui Schumi nu-i crapa motorul in Japonia.
mai erau doar 17 tururi, Ferrari in mod normal nu a suferit din cauza fiabilitatii. deci Schumi pe 1 si Alonso pe 2.
tinand cont de acest lucru, si presupunem ca in Brazilia lucrurile nu se modificau, probabil ca Schumi ar fi mers mai precaut si nu forta depasirea lui Fisico in acea tura, deci presupusul contact sau probabila agatarea a unor resturi de monopost BMW n-ar mai fi avut loc. cred ca sinteti de acord cu mine ca pana la urma ar fi reusit sa depaseasca masinile Reno, tinand cont de modul cum a pilotat si de masina avuta la dispozitie. in mod normal, pentru a castiga campionatul i-ar fi fost deajuns sa se claseze in imediata apropiere a lui Alonso. nu cred ca era greu, sper ca sinteti de acord cu mine.
deci, Schumi ar fi iesit campion, ar fi luat al 8 titlu. asadar, sa inteleg ca daca lui Schumi nu i-ar fi crapat motorul Alonso nu mai era asa de bun ??
sau devenea subit Schumi mai bun ??
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#130 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 26 octombrie 2006 - 08:29

poate fi valabil si in cazul lui Alonso, vroiam doar sa arat cat de distorsionata se vede realitatea functie de ochi.
care realitate, ha ?
lol
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#131 Sandman_

    software engineer

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 Mesaje:
Inregistrat: 21-martie 05
  • Location:Viena
  • Marca:Renault
  • Model:Megane 2 CC
  • Motorizare:2.0 16v 136CP

Scris 27 octombrie 2006 - 11:00

Buey, Nietzsche, nu exista realitate, ci doar perceptii...

Rationamentul de mai sus ar fi OK daca n-ai considera ca renii ar fi abordat aceeasi strategie si in situatia in care ar fi avut -2p, in loc de +10. Renii ar fi avut un motor mai puternic, FA ar fi fortat putin in calificari, poate s-ar fi clasat in imediata apropiere a lui FM pe grila (ca sa nu exagerez spunand ca in pole), s.a.m.d.
  • 0
Renault Megane 2 Coupe-Cabriolet: 2,0 16v 136CP
and the best is still to come...

#132 R&D

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 212 Mesaje:
Inregistrat: 06-februarie 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:Volvo
  • Model:V40 transat
  • Motorizare:2.0T 165cp

Scris 27 octombrie 2006 - 12:04

Remember China 2005 cand toata lumea zicea ca masinile Renault sunt mai lente decat cele McLaren. Strategii, strategii, strategii. Si toate pentru a castiga locul 1. Ca este doar unu.

Aceasta postare a fost editata de r&d: 27 octombrie 2006 - 12:04

  • 0
Ford Mondeo limousine 2.0TDDI GHIA 116cp 2001 - de vanzare 6500 euro
Proud to be Renault F1 fan

#133 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 27 octombrie 2006 - 02:13

Buey, Nietzsche, nu exista realitate, ci doar perceptii...

Rationamentul de mai sus ar fi OK daca n-ai considera ca renii ar fi abordat aceeasi strategie si in situatia in care ar fi avut -2p, in loc de +10. Renii ar fi avut un motor mai puternic, FA ar fi fortat putin in calificari, poate s-ar fi clasat in imediata apropiere a lui FM pe grila (ca sa nu exagerez spunand ca in pole), s.a.m.d.

aici ai dreptate.
dar cred ca la timpii scosi de Schumi pe circuit era mai greu.
in concluzie, a fost un campionat echilibrat pe care l=a castigat Alonso. eu asa as vedea realitatea .
:D

mai scriu si eu cat apuc, la anul probabil ca nu voi fi atat de activ pe acesta arie...
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi