Un Freezone
#26
Scris 23 noiembrie 2006 - 12:48
#28
Scris 23 noiembrie 2006 - 02:32
nu fac figuri ca am luat amenda, ptr ca e corect, da ma enerveaza ca gushteru ala de gabor nu mi-a dat numa mie, nu si la restu de 3 masini care erau in exact aceeasi situatie...
si mai ma si ia cu ... nimeni nu e mai presus de lege ! ...
FGMDCO...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#29
Scris 23 noiembrie 2006 - 02:40
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#30
Scris 23 noiembrie 2006 - 02:49
iti dau pm
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#31
Scris 23 noiembrie 2006 - 02:54
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#32
Scris 23 noiembrie 2006 - 02:58
Daca ai masina, trebuie sa inveti sa o conduci ca un bucurestean.
In momentul in care te urci la volan, trebuie sa uiti tot ce ai invatat la scoala de soferi (daca ai facut-o). Numai fraierii conduc ca la carte. In practica, regulile se modifica dupa cum urmeaza:
I. Oprirea si stationarea
Poti sa opresti unde vrei si sa stationezi cat vrei, cu conditia sa:
a) nu fie vreun politist prin apropriere
sa pui luminile de avarie, daca ai chef. Daca nu ai chef, se tine cont numai de punctul anterior.
Atunci cand vrei sa stationezi in dreptul statiilor mijloacelor de transport in comun, pui masina pe trotuar, chiar in statie, in asa fel incat sa nu incomodezi respectivele mijloace de transport ci numai pe calatorii care le asteapta.
Parcarea se executa tinand cont de urmatoarele reguli:
1) Daca exista o parcare fara plata cu locuri libere chiar in fata locului in care vrei sa ajungi, parcheaza acolo. Daca nu, aplica punctul 2.
2) Daca exista o parcare *cu plata* si cu locuri libere chiar in fata locului unde vrei sa intri, ignor-o si aplica punctul 3.
3) Daca nu exista o parcare sau in cazul de la punctul 2, parcheaza masina pe trotuar. Parcarea pe trotuar fa-o in asa fel incit sa se ocupe toata latimea trotuarului si pietonii sa fie nevoiti sa coboare pe partea
carosabila sau sa se subtieze ca foaia de hartie, intre masina si zid. In caz ca dintr-un motiv sau altul, nu poti sa parchezi pe trotuar aplica punctul 4.
4) Daca exista un loc de parcare langa trotuar - paralel cu bordura, opreste, stationeaza si/sau parcheaza cit mai departe de bordura, daca se poate, perpendicular pe axul bordurii, in asa fel incat masinile
care circula pe partea carosabila sa aiba prilejul sa iti ocoloeasca masina intrand pe contrasens. Este de preferat sa parchezi cat mai aproape de coltul strazii. In cazul in care nu mai e loc linga bordura, aplica
punctul urmator.
5) Parcheaza in paralel cu masinile deja parcate linga bordura.
6) In cazul in care nu te afli in nici una din situatiile descrise anterior, parcheaza in fata intrarii intr-un garaj, langa un stilp cu oprirea interzisa sau oriunde altundeva.
Dupa ce parchezi, trage frana de mina si pune alarma. Regleaza-ti alarma in asa fel incit sa urle la trecerea oricarui pieton pe langa masina. Sirena va trebui sa sune nu mai putin de 15 minute. Efectul este mai
distractiv daca te afli intr-o zona rezidentiala mai linistita.
II. Prioritatea
In Bucuresti exista urmatoarele tipuri de prioritate:
a) prioritatea de dreapta (optionala) - se aplica numai in cazul in care tu esti cel care vine din dreapta
prioritate de tramvai
c) prioritate de camion
d) prioritate de taxi
e) prioritate de smecher. Prioritatea de smecher se obtine prin unul din procedeele "ia-i fata", "baga-te cu tupeu", "taie-i calea" si "ia mai da-l dracului, ca n-o sa stau aici toata ziua". Pietonii nu au prioritate
niciodata.
Daca in timp ce conduci vezi o femeie ca trece strada prin fata ta, scoate capul pe geam si urla: "faaaaaaa, masina calca!". Tipa isi va da seama de greseala si iti va multumi ca ai facut-o atenta iar colegii
tai de drum vor crede ca esti spiritual si amuzant.
III. Alte sfaturi la fel de utile
Daca vrei sa fii un bucurestean veritabil trebuie sa tii cont de urmatoarele recomandari privind circulatia pe drumurile publice:
Semnificatia culorilor semaforului:
- verde - treci fara probleme
- galben: repede ca se pune rosu,
- rosu: repede, ca e ultima sansa pina sa le dea drumul celorlalti.
- Daca este coada la stop si un sir lung de masini, iti recomandam tehnica "sirului shuntat". In acest scop, mergi pe contrasens pe toata lungimea cozii de masini, pana ajungi la stop si apoi in virtutea
prioritatii de smecher (vezi si punctul anterior) reintri in coloana, in pole position.
- Daca te afli al doilea la semafor, in secunda in care apare culoarea verde, trebuie sa apesi pe claxon, cit mai lung si mai insistent, pentru a-l zori pe mocaitul din fata. Un claxon viguros este expresia unei
personalitati puternice deci, nu ezita!
- Daca esti prima masina de la stop si cineva te claxoneaza imediat cum se pune verde, opreste motorul, ia-ti bita de baseball (obligatorie, se tine sub scaun), da-te jos din masina, du-te la cel care te-a claxonat si sparge-i fata.
- Pe timp de noapte circula obligatoriu cu faza lunga. Poti folosi faza lunga si ziua, atunci cand mergi cu viteza.
- Daca circuli noaptea si o masina vine din fata cu faza lunga, baga-i si tu faza lunga in fata, de cateva ori, intermitent. Farurile cu halogen dau efecte atat distractive cat si psihedelice.
- Daca inaintea ta se afla cineva cu o masina care merge mai incet claxoneaza-l si baga-i faza lunga in ochi: sa se duca dracului acasa daca are masina si merge ca mortu'. Folositi claxonul cit mai mult,
mai nervos si in mai multe tonalitati. Injura cu sete. Arata-i degetul mijlociu. Intai mana stanga, apoi ambele - in Bucuresti se poate conduce tinand volanul cu genunchii.
- Daca nu stii sa injuri, nu esti sofer. Daca nu stii sa injuri 20 de minute in sir fara sa te repeti, nu esti sofer bucurestean.
- Cind ploua, va puteti face ziua mai vesela trecind in viteza cu masina prin baltoace in asa fel incit sa improscati cit mai multi pietoni, sau unul dar bine. Daca improscati pietoni aflati in travesare
regulamentara pe zebra, obtineti un bonus de stil.
- Dupa ce goliti sticla de suc, aruncati-o pe fereastra pentru ca ocupa prea mult loc in masina. Acelasi lucru este valabil si pentru mucurile de tigari, PET-uri sau sticlele de bere.
- Daca aveti masina noua, straina, trebuie sa asculati muzica romaneasca dind boxele la maximum si deschizind ferestrele masinii, in asa fel incit, pe de o parte sa poata asculta si ceilalti CD-ul dvs. cu Adrian
Copilul Minune si Blondy, iar pe de alta parte sa va puteti da mare.
- Daca masina este romaneasca, decorati-o pe dinauntru cu mileuri, franjuri, fanioane de fotbal, carnetele cu coperti cu femei etc. Un CD atirnat de oglinda retrovizoare este culmea rafinamentului. Daca nu va permiteti CD-uri, o pereche de zaruri mari da la fel de bine.
Succes!!! Daca inveti toate aceste reguli,esti un sofer bucurestean adevarat!
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#33
Scris 23 noiembrie 2006 - 03:06
ios sofer oradean. aici e un pic altfel
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#34
Scris 23 noiembrie 2006 - 03:15
#35
Scris 23 noiembrie 2006 - 03:18
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#36
Scris 23 noiembrie 2006 - 03:27
CUM SA CONDUCEM CA UN BUCURESTEAN:
Daca in timp ce conduci vezi o femeie ca trece strada prin fata ta, scoate capul pe geam si urla: "faaaaaaa, masina calca!". Tipa isi va da seama de greseala si iti va multumi ca ai facut-o atenta iar colegii
tai de drum vor crede ca esti spiritual si amuzant.
originalul era "masina calca nu f***" http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif
#38
Scris 23 noiembrie 2006 - 05:15
#40
Scris 23 noiembrie 2006 - 05:42
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#41
Scris 23 noiembrie 2006 - 06:03
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#42
Scris 23 noiembrie 2006 - 06:42
jeeeezzaaaaasss
sa te crucesti nu alta !
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#43
Scris 23 noiembrie 2006 - 06:46
#44
Scris 23 noiembrie 2006 - 06:51
si mai originaleste asa:@Ska:daca nu te-a invatat Jaffar cum sa procedezi...asa patesti.
originalul era "masina calca nu f***" http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif
masina calca nu f...,soferul f...
lasa ca i-l prinde ala cu accentul pe tipul cu veyronul.
#45
Scris 23 noiembrie 2006 - 06:55
Un nou argument pentru folosirea proiectoarelor de ceata.
Trebuie cont
Si ca tot e freezone, azi m-am hotarat ca nu mai vreau in tara asta de c...t cu oameni si mai si Am vrut sa-i ajut pe ai mei sa depuna niste declaratii lunare si cand mai erau 5 pers in fata mea a inchis ghiseul ca s-a terminat programul http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/argument.gif Statusem acolo 3.5 ore!!! http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/251.gif
Dupa ce le-am zis vreo 2 vorbe de bine si m-am impins cu un tampit de gardian am plecat si urmeaza maine inca o reprinza
Aceasta postare a fost editata de mike.omega: 23 noiembrie 2006 - 06:55
<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>
#46
Scris 23 noiembrie 2006 - 06:57
da las ca intram noi un UE ...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#47
Scris 23 noiembrie 2006 - 08:02
THE JOURNEY HAS JUST BEGUN .
#48
Scris 23 noiembrie 2006 - 08:47
PS: am uitat, la coada la depuneri de declaratii s-a lasat cu paruiala intre fomei, aveam aparatu foto in masina dar s-au calmat repede
<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>
#49
Scris 24 noiembrie 2006 - 01:19
Citez:
mai ales ziua, consuma mai putin masina cu ele aprinse decat cu faza de intalnire...0,1-0,2 % mai putin combustibil...si prefer sa merg cu ele decat cu farurile...si becurile sunt mai ieftine
#50
Scris 24 noiembrie 2006 - 07:27
Viper, da i-ai ametit bine pe oamenii astia ...Sorry, au fost unite niste topice pe forumul cu pricina si noul argument pentru folosirea proiectoarelor e, de fapt, aici
Citez:
mai ales ziua, consuma mai putin masina cu ele aprinse decat cu faza de intalnire...0,1-0,2 % mai putin combustibil...si prefer sa merg cu ele decat cu farurile...si becurile sunt mai ieftine
http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif
asta nu trebuia pe hyundai.ro ??
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi