Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Un Freezone


  • Topic inchis Acest topic e inchis
1982 replies to this topic

#1026 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 30 ianuarie 2007 - 11:13

Cred ca e trucata imaginea,mai circulau pe net niste poze cu un Cerb luat din plin de un Suv si ce era in masina aia....nu stiu cum o gaina ar putea trece printr-un parbriz.

Aceasta postare a fost editata de Maxy: 30 ianuarie 2007 - 11:26

  • 0

#1027 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 30 ianuarie 2007 - 12:54

Poate... dar, nu inteleg de ce ar truca cineva niste poze tocand o gaina si imprastiind-o printr-un Boxster. :)
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#1028 Kenny

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 948 Mesaje:
Inregistrat: 15-iunie 04
  • Location:Suceava
  • Marca:Citroen
  • Model:Outlander fake
  • Motorizare:2.2 HDI 156 CP

Scris 30 ianuarie 2007 - 06:01

Damn , amicul za uan a trecut de 10.00 de posturi .
Ska , vezi ca cam ramai in urma .
  • 0
Remember the golden rule : He who has the gold makes the rules !

#1029 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 30 ianuarie 2007 - 06:25

Avand in vedere ca pe topicul aferent nu-i voie sa miste nici musca (desi nu prea se justifica), trebuie sa postez aici.
Mai exact ma refer la topicul cu alegerea unui moderator.
Consider cel putin util ca votarea propriu zisa sa fie insotita si de un post in care sa se specifice (daca si cine doreste) persoana aleasa, cat si 2-3 cuvinte care sa sustina persoana si/sau votul respectiv.
Aceasta pt a avea o imagine cat mai reala/exacta despre cum sunt priviti/apreciati candidatii, cat si cam ce s-ar astepta de la ei, unde ar avea de lucrat si unde ar trebui sa aiba rezultate f bune.
Desigur ca votul este (in genere) secret, anonimatul prinde bine multora, insa in acest context nu vad de ce nu am putea (fiecare dintre noi) face votul public.

Astfel, sa incep eu:
Am votat cu Oaspetele.
Avand in vedere ca a demonstrat in repetate randuri, de-a lungul timpului, ca este impartial, echitabil, rezonabil, maturitate si realism in ceea ce spune si face, are "coloana vertebrala" si nu se da cu unii si apoi cu altii in vederea obtineri unor avantaje personale, recunoaste cand si daca a gresit sau daca exista alternativa mai buna, respecta cele angajate, te poti bizui pe el, ei bine toate acestea precum si altele m-au determinat sa-l aleg pe el.
Ma astept sa fie la fel de riguros in activitatea de moderare, sa dovedeasca intelegere si permisivitate cand este cazul, dar si ferm cand se va impune, sa-si pastreze verticalitatea morala.
Ii doresc succes, sa aiba cale batuta si sa foloseasca cat mai rar cu putinta cartonasele.


Sper ca ceilalti candidati sa nu mi-o ia in nume de rau, sa nu inteleaga cum ca ei nu ar avea din calitatile/aspectele expuse mai sus, le doresc si lor mult succes, indiferent de ce vor face pe mai departe.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#1030 maximus

    BattleStar Galactica

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 999 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Iasi

Scris 30 ianuarie 2007 - 06:28

eu am votat cu franksf pur si simplu pentru ca imi pare ca omul are suficiente cunostinte auto, pentru ca nu am vazut ca ar fi intr-o tabara sau alta si in plus nu l-am vazut facand scandal pana acum ;)

Peseu :

as fi votat cu mine daca eram si eu in lista ;))
  • 0
Capul lui Moţoc vrem!

#1031 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 30 ianuarie 2007 - 06:39

Damn , amicul za uan a trecut de 10.00 de posturi .
Ska , vezi ca cam ramai in urma .


da mha, m-a doborat micutzu. you can' win them all ! ma voi consola cu un pahar de finlandia. pretenii stiu de ce ;)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#1032 nicukla

    membrru

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 893 Mesaje:
Inregistrat: 02-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Scenic II 2004
  • Motorizare:1.5 DCI 101 CP

Scris 30 ianuarie 2007 - 06:53

si eu am votat oaspetele
motivele:gandire mai matura,impartiala,se pricepe la masini in special la grupul VAG.
si in primul rand e cel mai nerabdator cu intalnirile anuale, sezoniere semn ca tine la grupul de prieteni garajul.ro

Aceasta postare a fost editata de nicukla: 30 ianuarie 2007 - 06:55

  • 0
In acest birou , O zi se munceste , O zi nu se munceste , AZI NU se munceste.

#1033 nicukla

    membrru

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 893 Mesaje:
Inregistrat: 02-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Scenic II 2004
  • Motorizare:1.5 DCI 101 CP

Scris 30 ianuarie 2007 - 07:21

din greseala ( graba ) am votat pentru altcineva, asta e...daca se poate schimba votul e OK daca nu e iar OK.
  • 0
In acest birou , O zi se munceste , O zi nu se munceste , AZI NU se munceste.

#1034 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 30 ianuarie 2007 - 08:25

L-ai votat pe masterblaster? ;)

Da, iata o imagine de trista amintire. ;)

Imagine amplasata

And the new ME. ;)

Imagine amplasata

PS Iti donez posturile, ska, numa' sa-mi dai si mie un pahar de Finlandia. ;)
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#1035 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 31 ianuarie 2007 - 02:03

Premiul UE pentru Arhitectura Moderna - disputat de sapte finalisti

Muzeul Mercedes, una dintre creatiile din concurs

Uniunea Europeana va desemna in aprilie castigatorul unuia dintre cele mai prestigioase premii din domeniul arhitecturii. Juriul stabilit pentru decernarea premiilor Mies van der Rohe 2007 a selectat cei sapte finalisti ai concursului. Selectia s-a facut dintr-o lista de 273 proiecte din 32 de tari, intre 1 ianuarie 2005 si 31 decembrie 2006.

Lucrarile au fost propuse de un grup de experti independenti internationali si de Asociatia Arhitectilor Europeni.

Iata lista proiectelor intrate in finala:

- Scoala universitara pentru Management, Bordeaux, Franta. Arhitecti: Anne Lacaton & Jean Philippe Vassal/Lacaton & Vassal Architectes

- Centrul national Coregrafic, Aix-en-Provence, Franta. Arhitect: Rudy Ricciotti

- Centrul de stiinta Phaeno, Wolfsburg, Germania. Arhitecti : Zaha Hadid/Zaha Hadid Architects

- Muzeul Mercedes-Benz, Stuttgart, Germania. Arhitecti : Ben van Berkel/UN Studio

- Centrul de Arta Sines, Sines, Portugalia. Arhitecti : Manuel Aires Mateus, Francisco Aires Mateus/Aires Mateus e Associados

- Edificio Veles e Vents, Valencia, Spania. Arhitecti: David Chipperfield, Fermin Vasquez/David Chipperfield

- Muzeul MUSAC de Arta Contemporana, din Castillia, Spania. Arhitecti: Luis M. Mansilla, Emilio Tunon/Mansilla + Tunon

*** Creatiile din finala concursului de arhitectura moderna (Galerie foto)

Uniunea Europeana sprijina aceasta competitie pentru a sublinia rolul activitatilor culturale in inginerie si inovatie in spatiul European.
Datorita calitatilor exceptionale ale unor lucrari, juriul a mai desemnat 33 de proiecte, care vor fi incluse in albumul concursului 2007.

Ceremonia de decernare va avea loc in pavilionul Mies van der Rohe din Barcelona, la 14 mai 2007. Castigatorul Trofeului va primi 50.000 de euro, in timp ce castigatorul Mentiunii speciale va primi 10.000 de euro.

In 2005, proiectul castigator a fost Constructia Ambasadei olandeze in Germania, arhitecti OMA/Rem Koolhaas si Ellen van Loon, iar premiul special a revenit arhitectilor olandezi Pieter Bannenberg, Walter van Dijk, Kamiel Klaasse si Mark Linnemann pentru BasketBar din Utrecht.

HotNews.ro,
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#1036 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 31 ianuarie 2007 - 02:27

Se pare ca si Loganul a ramas mic nevoilor poporului. :D
Imagine amplasata
  • 0

#1037 Kenny

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 948 Mesaje:
Inregistrat: 15-iunie 04
  • Location:Suceava
  • Marca:Citroen
  • Model:Outlander fake
  • Motorizare:2.2 HDI 156 CP

Scris 31 ianuarie 2007 - 01:36

Cum se face un motor .

  • 0
Remember the golden rule : He who has the gold makes the rules !

#1038 Kenny

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 948 Mesaje:
Inregistrat: 15-iunie 04
  • Location:Suceava
  • Marca:Citroen
  • Model:Outlander fake
  • Motorizare:2.2 HDI 156 CP

Scris 31 ianuarie 2007 - 02:50

Atentie cei cu masini in leasing . Astazi e ultima zi in care puteti depune fara penalizare declaratia de impozit pentru ele .
  • 0
Remember the golden rule : He who has the gold makes the rules !

#1039 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 31 ianuarie 2007 - 03:00

Io le-am dat pe mail la [email protected]
  • 0
Imagine amplasata

#1040 canan17ro

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 821 Mesaje:
Inregistrat: 21-septembrie 04
  • Location:Bucuresti - Lausanne
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.9 CDTI 200

Scris 31 ianuarie 2007 - 03:24

Cica s-a prelungit pana pe 3 Feb. A zis la tv.
  • 0
Opel Astra 1.9 CD<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->TI<!--colorc--></span><!--/colorc--> 200 de cai by<a href="http://www.flash-tuning.ro" target="_blank"> <!--coloro:#cc0000--><span style="color:#cc0000"><!--/coloro-->Flash-tuning<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>

#1041 nicukla

    membrru

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 893 Mesaje:
Inregistrat: 02-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Scenic II 2004
  • Motorizare:1.5 DCI 101 CP

Scris 31 ianuarie 2007 - 03:27

au prelungit pana la sf.lu februarie
  • 0
In acest birou , O zi se munceste , O zi nu se munceste , AZI NU se munceste.

#1042 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 31 ianuarie 2007 - 06:31

Who's inside my baby?


  • 0

#1043 IulianE

    Banned

  • Banned
  • PipPipPipPipPip
  • 1.021 Mesaje:
Inregistrat: 10-octombrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Dacia
  • Model:Logan
  • Motorizare:my dream car

Scris 31 ianuarie 2007 - 06:40

@Kenny....foasrte misto filmul cu motorul de toyota
  • 0
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>

<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->

#1044 Legionaru'

    master of VVT-i

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 660 Mesaje:
Inregistrat: 28-iulie 05
  • Location:Craiova
  • Marca:Toyota
  • Model:Avensis
  • Motorizare:1.8 VVT-i

Scris 31 ianuarie 2007 - 07:38

E VVT-i-ul facut de mine! :lol:
  • 0
TODAY TOMORROW TOYOTA

#1045 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 31 ianuarie 2007 - 07:42

Hihi ce misto se vede distributia variabila si cele 4 supape pe cilindru...lovely :lol:
  • 0

#1046 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 31 ianuarie 2007 - 07:54

Pentru cei care vor filmulete cu motorase si principii de functionare a diverselor tehnologii, vedeti si aici, sectiunile cu "Engine"
  • 0
Imagine amplasata

#1047 nicukla

    membrru

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 893 Mesaje:
Inregistrat: 02-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Scenic II 2004
  • Motorizare:1.5 DCI 101 CP

Scris 31 ianuarie 2007 - 08:43

stie cineva daca iti cere pasaportul la plecare de pe aeroport spre Europa?
sau merge decat cu C.I. ?
  • 0
In acest birou , O zi se munceste , O zi nu se munceste , AZI NU se munceste.

#1048 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 31 ianuarie 2007 - 09:13

Teoretic doar CI, insa cel mai bine ar fi sa ai si pasaportul la tine. Fiind la inceput, uni mai baga si strambe, etc.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#1049 nicukla

    membrru

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 893 Mesaje:
Inregistrat: 02-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Scenic II 2004
  • Motorizare:1.5 DCI 101 CP

Scris 31 ianuarie 2007 - 09:42

imi expira pasaportul peste 6 luni si stiam ca era o regula sa ai valabil 6 luni pasaportul la iesire.
  • 0
In acest birou , O zi se munceste , O zi nu se munceste , AZI NU se munceste.

#1050 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 01 februarie 2007 - 12:40

Interesant...

Daca incalzirea globala continua, in 2100 vom avea o noua glaciatiune


Specialistii din cadrul Grupului Interguvernamental pentru Evolutia Climatului (GIEC) s-au intalnit la Paris, pe o perioada de patru zile, pentru a publica mult asteptatul raport asupra dovezilor stiintifice legate de incalzirea globala. Acest raport reprezinta o readaptare a celui din 2001 si este recunoscut de 192 statele membre ale Organizatiei Natiunilor Unite.

Cotidianul francez "Le Monde" a intrat in posesia unei copii a documentului, din care a prezentat cateva pasaje.

Comitetul Interguvernamental ONU pentru Schimbarea Climei va prezenta acest raport vineri 2, februarie, si se asteapta ca el sa contina dovezi detaliate asupra legaturilor dintre activitatile umane si incalzirea globala.

Referindu-se la informatiile paleoclimaterice, textul anunta o sporire a temperaturii cu circa 3 grade Celsius, pana in 2100, crestere ce poate fi corelata cu modificarile masive ale vremii din perioada glaciatiunilor. Cercetarile indica faptul ca temperaturile medii polare in acea perioada au fost cu aproximativ 3-5 grade Celsius mai ridicate decat cele inregistrate in secolul XX.

"Media nivelului marilor in perioada ultimei glaciatiuni (circa 125 mii de ani in urma) a fost probabil doar cu 4-6 m superioara decat in timpul secolul XX-lea, datorata topirii masive a ghetei polare", se precizeaza in raport.

Cercetarile arata ca nivelului marilor si oceanelor a crescut considerabil in ultimii 13 ani, iar in acelasi timp, suprafata de gheata si de zapada care acopera cele doua emisfere ale Terrei s-au restrans vizibil.

Un pasaj crucial din noul raport indica faptul ca "o schimbare drastica a climei este asteptata daca concentrarile de carbon in atmosfera vor ajunge la 550 ppm (parti pe milion), ceea ce ar provoca o crestere a temperaturii cu aproximativ 3 grade Celsius".

In studiul publicat in anul 2001, concentrarea de carbon era estimata la doar 480 ppm, in timp ce temperatura era preconizata sa creasca doar cu 1,5 grade.

Incalzirea globala - o moarte lenta, dar sigura

Incalzirea globala a fost in atentia specialistilor de peste 40 de ani, dar pana acum nu s-a luat nici o masura semnificativa.

Pana nu demult, oamenii de stiinta au imbratisat ideea ca fenomenul incalzirii globale va cauza schimbari majore si probleme acute in lume, dar in modul lor de gandire scenariul prevedea ca acestea se vor intimpla intr-o perioada cuprinsa undeva intre 50 si 100 de ani si ca abia atunci se vor face resimtite efectele.

Concentratia medie a dioxidului de carbon in atmosfera terestra inaintea erei industriale se situa la nivelul de 280 ppm. Astazi, ea a ajuns la 380 ppm, ceea ce inseamna o crestere de 100 ppm, dintre care 2,6 ppm doar in anul 2005.

Gratie unor analize recente, s-a aratat ca aceasta crestere se datoreaza aproape in intregime utilizarii combustibililor fosili in scopul producerii de energie (iar restul provine in mare masura din defrisarea padurilor tropicale, ceea ce duce in cele din urma la eliberarea carbonului blocat in biomasa).

Un alt fapt il constituie cresterea constanta a nevoilor de energie ale omenirii: acestea au crescut cu 15% doar in primii 5 ani scursi de la inceputul secolului XXI, cresterea estimata pana in 2030 fiind de minim 60%.

Concentratia de dioxid de carbon va creste in continuare, iar pentru o stabilizare la un nivel dublu fata de era preindustriala (550 ppm) si o crestere a temperaturii medii globale cu "doar" 3 grade este nevoie de o reducere la jumatate a emisiilor actuale de CO2.

UE adopta masuri pentru stoparea "bombei climatice"

Comisia Europeana a prezentat, miercuri, un nou set de propuneri privind companiile petroliere, care vizeaza reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera rezultate din activitatile de productie, rafinare, transport si ardere a combustibililor. De asemenea, Comisia a propus standarde mai stricte privind calitatea motorinei comecializata in blocul celor 27 de state europene, relateaza Reuters.

Reglementarile propuse de Executivul european vizeaza reducerea cu 10% a emisiilor de gaze poluante in intervalul 2011-2020. Astfel, obiectivul Uniunii Europene pentru anul 2020 este scaderea emisiilor de dioxid de carbon cu 500 de milioane de tone.

"Aceasta este una dintre cele mai importante masuri dintr-un set de initiative noi care trebuie implementate de Comisia Europeana, pentru a combate intr-un ritm mai rapid schimbarile climatice globale", a declarat, intr-un comunicat, comisarul european pentru Mediu, Stavros Dimas.

Propunerile au fost prezentate la interval de cateva saptamani dupa ce Executivul a anuntat ca intentioneaza sa ia masuri pentru reducerea cu 30% a emisiilor de gaze cu efect de sera pana in anul 2020, fata de 1990.

Potrivit noilor reglementari privind calitatea combustibililor, continutul de sulf din motorina va fi limitat la zece parti pe milion incepand din 2009.

De asemenea, Comisia Europeana sustine utilizarea unui amestec petrolier cu continut de pana la 10% de etanol, in incercarea de a promova consumul de biocombustibilii.

HotNews.ro, C. Marin, 31 ian 2007
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi