Logan 1.5 Dci - Suta In 13 Secunde
Started by LaScurt, dec 07 2006 11:20
33 replies to this topic
#26
Scris 08 decembrie 2006 - 02:46
Poza aia cu +200 km/h e facuta pe dyno. Filmul cred ca e la vale rau.
Opel Astra 1.9 CD<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->TI<!--colorc--></span><!--/colorc--> 200 de cai by<a href="http://www.flash-tuning.ro" target="_blank"> <!--coloro:#cc0000--><span style="color:#cc0000"><!--/coloro-->Flash-tuning<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
#27
Scris 08 decembrie 2006 - 05:58
si cu vant din spate
On a self-imposed forum break...
#28
Scris 26 ianuarie 2007 - 04:04
cu diesel in 13 sec si break...poate daca nu are scaune pe spate se prea poate dar aia cu 200 la 4k rotatii....cred ca era intr-a 6-a...ca altfel....sau acul de la viteza pleaca de la 60km/h.
Eu am scos viteza medie de croaziera pe CB de logan 855km/h....nu exista virgula....
cum?...pe emulator de cutie de viteza...asa ca de afisat va pot afisa orice pe ceasuri.
Sa isi ia un gps langa el si sa vedem dubla comparatie intre ceas si GPS-eu.
Eu am scos viteza medie de croaziera pe CB de logan 855km/h....nu exista virgula....
cum?...pe emulator de cutie de viteza...asa ca de afisat va pot afisa orice pe ceasuri.
Sa isi ia un gps langa el si sa vedem dubla comparatie intre ceas si GPS-eu.
#29
Scris 27 ianuarie 2007 - 01:45
In urma cu 15 ani am ridicat pe elevator super-dacia 1300 a lu` batarnu, i-am dat direct a 4-a si in 2 secunde vitezometrul s-a dus pana in capat, unde trebuie sa fie 180 (pe ceas avea doar 160). Mecanicii au strigat ingroziti la mine sa opresc motorul, ca imi sar pistoanele prin capota. Ba un mecanic statea si cugeta: "...iti dai seama cum umblau pistoanele prin cilindri... si cum lucrau supapele...". Nu imi dadeam seama
retras la depou in semn de protest impotriva unui moderator-agitator obraznic
#30
Scris 27 ianuarie 2007 - 02:24
bine ca n-ai rupt transmisia. nu e deloc indicat sa faci asa ceva pe elevator
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!
#31
Scris 29 ianuarie 2007 - 01:02
Nu cred ca rupi nimic, eventual sa nu ai niste vibratii sa cada masina de acolo.
Filmu pare ok, dar probabil e facut la vale sau pe dyno chiar.
Poza e clar cu gluma, bine zis ca trebuia sa o opreasca cumva..
1.5 dci de pe Golan nu are intercooler, asa ca un chip mai agresiv se face cu riscuri MARI.
Filmu pare ok, dar probabil e facut la vale sau pe dyno chiar.
Poza e clar cu gluma, bine zis ca trebuia sa o opreasca cumva..
1.5 dci de pe Golan nu are intercooler, asa ca un chip mai agresiv se face cu riscuri MARI.
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style
ACrew style
#32
Scris 29 ianuarie 2007 - 01:05
Acuma 1.5 de 70 de cai are intercooler la Logan.
Opel Astra 1.9 CD<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->TI<!--colorc--></span><!--/colorc--> 200 de cai by<a href="http://www.flash-tuning.ro" target="_blank"> <!--coloro:#cc0000--><span style="color:#cc0000"><!--/coloro-->Flash-tuning<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
#33
Scris 29 ianuarie 2007 - 01:19
evilone, transmisia nu stiu daca e facuta sa se invarta asa repede sustinand in acelasi timp greutatea rotilor. planetarele alea cred ca stau intr-o pozitie destul de ciudata
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!
#34
Scris 29 ianuarie 2007 - 05:29
Pai pe Logan deocamdata dCi'ul disponibil oricum nu cred ca ajunge la 90 Cp remapat. Si ca sa faca 13 sec la break ... ii trebe mai multi CP
Ajunge undeva in jur de 85 cai, dar mai sus dificil ca nu prea ai de unde
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi