Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Strut Bar


  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#1 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 12 februarie 2007 - 10:47

Unii zic ca e mit. Altii zic ca functioneaza 100% intarind suspensia.

Merita sa dau 85 de USD pe asa ceva?

Imagine amplasata

Dauneaza vreunui sistem electronic al masinii (ESP)?
  • 0
Imagine amplasata

#2 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 12 februarie 2007 - 10:51

Merita doar daca mergi la limita cu masina,se simte mai ales in viraje stranse gen ace de par,tinand cont ca tu ai si suspensie sport eu zic ca ar merita sa faci investitia.
  • 0

#3 Alllexandru

    Membru senior

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 792 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Marca:.....
  • Model:.....
  • Motorizare:....

Scris 12 februarie 2007 - 10:54

Merita pana la ultimul dolarel :lol:
La stil de mers sportiv iti aseaza masina excelent si chiar ai sa simti diferenta la curbe luate in forta.
  • 0

#4 canan17ro

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 821 Mesaje:
Inregistrat: 21-septembrie 04
  • Location:Bucuresti - Lausanne
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.9 CDTI 200

Scris 12 februarie 2007 - 10:56

Hmmm la astea nu m-am gandit pana acuma pentru mine desi stiam foarte bine cu ce se mananca. Acuma mi-ai dat idei. :lol:

Nu are treaba cu ESP-ul si spre limita se simt. Pe suprafete alunecoase insa vei pierde ceva aderenta.
  • 0
Opel Astra 1.9 CD<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->TI<!--colorc--></span><!--/colorc--> 200 de cai by<a href="http://www.flash-tuning.ro" target="_blank"> <!--coloro:#cc0000--><span style="color:#cc0000"><!--/coloro-->Flash-tuning<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>

#5 Kenny

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 948 Mesaje:
Inregistrat: 15-iunie 04
  • Location:Suceava
  • Marca:Citroen
  • Model:Outlander fake
  • Motorizare:2.2 HDI 156 CP

Scris 12 februarie 2007 - 11:02

Din moment ce se pun pe masinile sport , nu cred ca sunt acolo doar de florile marului .
  • 0
Remember the golden rule : He who has the gold makes the rules !

#6 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 12 februarie 2007 - 11:07

85 dolari nu o sa te saraceasca :lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#7 dinoc

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 183 Mesaje:
Inregistrat: 08-decembrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:Civic 2008, Accord 2007
  • Motorizare:201CP, 155CP

Scris 12 februarie 2007 - 11:24

Are rol de rigidizare a sasiului - nu intareste suspensia si nici n-o sa pierzi aderenta pe suprafete alunecoase cum spunea cineva mai sus.
Merita investitia - doar daca ai suspensie sport.
  • 0
Honda Civic Type-R + Honda Accord

#8 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 13 februarie 2007 - 12:14

true, nu are legatura cu intarire suspensiei.
  • 0

#9 vulupe

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 133 Mesaje:
Inregistrat: 07-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra GTC
  • Motorizare:1.9 CTDI 150CP

Scris 13 februarie 2007 - 12:31

Si eu ma gandesc la asa ceva de multisor. De unde ai pretul asta?
  • 0

#10 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 13 februarie 2007 - 12:34

De aici

Sorry, e un site destinat coreenelor. Am mai comandat de la ei. Marfa ajunge cam in 3 saptamani.
  • 0
Imagine amplasata

#11 Alllexandru

    Membru senior

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 792 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Marca:.....
  • Model:.....
  • Motorizare:....

Scris 13 februarie 2007 - 12:37

Ca sa se stie, pentru H si GTC nu exista inca :P
Am vrut eu sa combin acum vreo 4 luni si inca nu aparusera pe piata.Si nici nu cred ca au aparut, o sa ma interesez din nou.
  • 0

#12 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 13 februarie 2007 - 12:41

Cica astea merg si pe Astra H. 189 eur
  • 0
Imagine amplasata

#13 Alllexandru

    Membru senior

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 792 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Marca:.....
  • Model:.....
  • Motorizare:....

Scris 13 februarie 2007 - 12:47

O veste buna se pare ca exista :P
O veste proasta, sunt extrem de scumpe
  • 0

#14 vulupe

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 133 Mesaje:
Inregistrat: 07-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra GTC
  • Motorizare:1.9 CTDI 150CP

Scris 13 februarie 2007 - 12:56

LOL si eu am zis la fel. Astea sunt cam "universale" din cate inteleg si e normal sa fie mai scumpe. Dar parca totusi sunt exagerat de scumpe :P Mai cautam ...
  • 0

#15 Alllexandru

    Membru senior

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 792 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Marca:.....
  • Model:.....
  • Motorizare:....

Scris 13 februarie 2007 - 01:00

Nu sunt universale, producatorul Wiechers face pentru modelele de mai jos...dar mult prea scumpe
  • 0

#16 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 13 februarie 2007 - 09:23

sa mai scriu si aici o data, pentru al'de toma necredinciosu' <_<

am un prieten in ... norvegia :) . omul este inginer de profesie, si pasionat in timpul liber. proiecteaza niste roboti care construiesc alti roboti si este foarte bine pregatit la fizica, electrica si tot ce mai e implicat. in plus, domnul este nebun dupa masini, dar nu la modul 4tuning, ci la modul ca are in casa vreo 8 seturi de roti pe care le schimba zilnic daca e nevoie, in functie de ce face cu masina; se duce pe circuite si studiaza diverse setari ale geometriei si suspensiei, se duce pe lacuri inghetate la curse pe gheata si asa mai departe. totul este nu doar studiat din punct de vedere al feelingului ("the butt sensor"), ci si analizat cu fomule si argumente concrete.

domnul inginer are un bmw e30 (doh :) ce alta masina poate avea un pasionat ?). masina este din 1990, iar singurele modificari aduse sint un set de suspensie sport si cauciucurile de mai sus. repet, domnul STIE sa se dea cu masinile intr-un mare fel, stie sa le duca la limita si sa le scoata de acolo.

bun... tot discutind noi pe alt site despre mitul barei dintre oale, inginerul din el a gasit o solutie simpla de a testa: a montat pe masina lui un model format din 3 bucati (cite un disc pe fiecare oala + bara din mijloc, prinsa cu cite un surub zdravan pe fiecare disc), a fixat bara pe una din oale si a lasat-o libera pe cealalta. acolo a montat un device de la fabrica lui de roboti, care device poate masura deplasari de sutimi de milimetru. a conectat laptopul, softul, s-a suit in masina cu inca un coleg, la fel de inginer si au iesit pe circuit. pe vremea aia avea o suspensie sport foarte dura, intre timp a gasit un setup mai moale care-i imbunatateste timpii :)

rezultatul ? deplasarea cea mai mare a fost de 0.06 mm, orice ar fi facut cu masina. credeti-ma, face chestii GRELE :)

so... daca pe o caroserie din 1990 deformarea elastica intre oale este atit de mica, dati-mi voie sa fiu absolut sigur ca la o masina mai noua, eventual mai solida decit un e30, efectul este fix zero absolut.

asta nu inseamna sa nu-ti iei, si eu vreau sa-mi pun pur si simplu pentru ca arata bine si e interesant si 100 eur nu sint o avere.

la e30 mi-am pus si nu am simtit absolut nici o diferenta. nici masina ta nu mi s-a parut ca ar da cel mai mic semn de instabilitate sau nu stiu ce alte chestii :)
oricum, daca-ti iei, cauta ceva de aluminiu, sa fie foarte usoara. plus ca arata mai bine. apoi poti agata pe ea trompetute din alea pentru claxon pe multe tonuri http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/cunaooooo.gif
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#17 florin83

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 284 Mesaje:
Inregistrat: 06-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:E36 325i
  • Motorizare:192CP

Scris 13 februarie 2007 - 09:33

so... daca pe o caroserie din 1990 deformarea elastica intre oale este atit de mica, dati-mi voie sa fiu absolut sigur ca la o masina mai noua, eventual mai solida decit un e30, efectul este fix zero absolut.


atunci de ce multe masini sport au din fabrica? <_<
astea sigur au caroseria mult mai intarita decat o masina normala si totusi au strut bar.. :)
  • 0

#18 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 13 februarie 2007 - 09:38

daca-mi spui de ce matizul are strut bar din fabrica, iti zic eu de ce au alea sport <_<

e simplu: in timp, daca "chinui" masina, structura "oboseste". metalul e metal, fortele pe care le sustine pot duce, in timp, la slabirea integritatii ei. daca ai strut bar de la inceput, treaba asta se intimpla mult mai greu.

nu zic, probabil ca la o masina cu 300+ cai sa fie chiar deformari elastice mari chiar daca masina e noua. gindeste-te numai motorul ce forte suplimentare creeaza.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#19 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 13 februarie 2007 - 09:46

Cu cit suspensia e mai rigida si masina mai "tigaie", bara devine mai utila.

Aceasta postare a fost editata de LaScurt: 16 februarie 2007 - 12:07

  • 0

#20 florin83

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 284 Mesaje:
Inregistrat: 06-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:E36 325i
  • Motorizare:192CP

Scris 13 februarie 2007 - 09:58

daca-mi spui de ce matizul are strut bar din fabrica, iti zic eu de ce au alea sport :)

e simplu: in timp, daca "chinui" masina, structura "oboseste". metalul e metal, fortele pe care le sustine pot duce, in timp, la slabirea integritatii ei. daca ai strut bar de la inceput, treaba asta se intimpla mult mai greu.

nu zic, probabil ca la o masina cu 300+ cai sa fie chiar deformari elastice mari chiar daca masina e noua. gindeste-te numai motorul ce forte suplimentare creeaza.


banuiesc ca are ca nu e caroseria destul de rigida.. nu stiu..
asa si x3-ul are si mai sunt cateva d-astea normale care au din fabrica..

oricum de stricat n-are ce sa strice un strut bar <_<
  • 0

#21 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 13 februarie 2007 - 09:59

Ca sa se stie, pentru H si GTC nu exista inca <_<
Am vrut eu sa combin acum vreo 4 luni si inca nu aparusera pe piata.Si nici nu cred ca au aparut, o sa ma interesez din nou.


Opel Astra-F 4 331020 87,00 332020 132,00
Opel Astra-G 7 331021 87,00 332021 132,00
Opel Astra-H 5 331035 87,00 332035 132,00

coloanele sint asa: marca, tipul masinii, tip, cod pentru otel, pret pentru otel, cod pentru aluminiu, pret pentru aluminiu.

* tip= este explicat in josul paginii. de exemplu, explica din cite bucati e, cite suruburi etc.

http://www.wiechers-...domstreben.html
se pot comanda de la orice magazin de tuning. la augsburg pretul e exact cel de pe site-ul de mai sus.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#22 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 13 februarie 2007 - 10:07

oricum de stricat n-are ce sa strice un strut bar <_<


clar, de stricat nu strica.
la matiz cred ca au constatat in timp ca se duce integritatea sasiului (modelele vechi nu aveau) si de-aia au pus-o.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#23 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 13 februarie 2007 - 10:44

In general la masinile cu suspensie McPherson pe fata cu puteri mari (si mai ales FWD) fac toti banii.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#24 canan17ro

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 821 Mesaje:
Inregistrat: 21-septembrie 04
  • Location:Bucuresti - Lausanne
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.9 CDTI 200

Scris 13 februarie 2007 - 11:57

Jaffar - raman dator cu o bere. In scurt timp cred ca le comand - am eu impresia ca la masina mea vor ajuta mai ales ca ajung des unde trebuie sa-si arate utilitatea.
  • 0
Opel Astra 1.9 CD<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->TI<!--colorc--></span><!--/colorc--> 200 de cai by<a href="http://www.flash-tuning.ro" target="_blank"> <!--coloro:#cc0000--><span style="color:#cc0000"><!--/coloro-->Flash-tuning<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>

#25 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 13 februarie 2007 - 12:15

poze (cit de cit) high res cu modelul pe care o sa-l iau eu cindva. asta e aluminiul, cele de otel arata in general la fel doar ca-s vopsite in rosu.

Imagine amplasata

Imagine amplasata
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi