Strut Bar
#2
Scris 12 februarie 2007 - 10:51
#3
Scris 12 februarie 2007 - 10:54
La stil de mers sportiv iti aseaza masina excelent si chiar ai sa simti diferenta la curbe luate in forta.
#4
Scris 12 februarie 2007 - 10:56
Nu are treaba cu ESP-ul si spre limita se simt. Pe suprafete alunecoase insa vei pierde ceva aderenta.
#5
Scris 12 februarie 2007 - 11:02
#6
Scris 12 februarie 2007 - 11:07
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#7
Scris 12 februarie 2007 - 11:24
Merita investitia - doar daca ai suspensie sport.
#8
Scris 13 februarie 2007 - 12:14
#9
Scris 13 februarie 2007 - 12:31
#11
Scris 13 februarie 2007 - 12:37
Am vrut eu sa combin acum vreo 4 luni si inca nu aparusera pe piata.Si nici nu cred ca au aparut, o sa ma interesez din nou.
#13
Scris 13 februarie 2007 - 12:47
O veste proasta, sunt extrem de scumpe
#14
Scris 13 februarie 2007 - 12:56
#15
Scris 13 februarie 2007 - 01:00
#16
Scris 13 februarie 2007 - 09:23
am un prieten in ... norvegia . omul este inginer de profesie, si pasionat in timpul liber. proiecteaza niste roboti care construiesc alti roboti si este foarte bine pregatit la fizica, electrica si tot ce mai e implicat. in plus, domnul este nebun dupa masini, dar nu la modul 4tuning, ci la modul ca are in casa vreo 8 seturi de roti pe care le schimba zilnic daca e nevoie, in functie de ce face cu masina; se duce pe circuite si studiaza diverse setari ale geometriei si suspensiei, se duce pe lacuri inghetate la curse pe gheata si asa mai departe. totul este nu doar studiat din punct de vedere al feelingului ("the butt sensor"), ci si analizat cu fomule si argumente concrete.
domnul inginer are un bmw e30 (doh ce alta masina poate avea un pasionat ?). masina este din 1990, iar singurele modificari aduse sint un set de suspensie sport si cauciucurile de mai sus. repet, domnul STIE sa se dea cu masinile intr-un mare fel, stie sa le duca la limita si sa le scoata de acolo.
bun... tot discutind noi pe alt site despre mitul barei dintre oale, inginerul din el a gasit o solutie simpla de a testa: a montat pe masina lui un model format din 3 bucati (cite un disc pe fiecare oala + bara din mijloc, prinsa cu cite un surub zdravan pe fiecare disc), a fixat bara pe una din oale si a lasat-o libera pe cealalta. acolo a montat un device de la fabrica lui de roboti, care device poate masura deplasari de sutimi de milimetru. a conectat laptopul, softul, s-a suit in masina cu inca un coleg, la fel de inginer si au iesit pe circuit. pe vremea aia avea o suspensie sport foarte dura, intre timp a gasit un setup mai moale care-i imbunatateste timpii
rezultatul ? deplasarea cea mai mare a fost de 0.06 mm, orice ar fi facut cu masina. credeti-ma, face chestii GRELE
so... daca pe o caroserie din 1990 deformarea elastica intre oale este atit de mica, dati-mi voie sa fiu absolut sigur ca la o masina mai noua, eventual mai solida decit un e30, efectul este fix zero absolut.
asta nu inseamna sa nu-ti iei, si eu vreau sa-mi pun pur si simplu pentru ca arata bine si e interesant si 100 eur nu sint o avere.
la e30 mi-am pus si nu am simtit absolut nici o diferenta. nici masina ta nu mi s-a parut ca ar da cel mai mic semn de instabilitate sau nu stiu ce alte chestii
oricum, daca-ti iei, cauta ceva de aluminiu, sa fie foarte usoara. plus ca arata mai bine. apoi poti agata pe ea trompetute din alea pentru claxon pe multe tonuri http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/cunaooooo.gif
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#17
Scris 13 februarie 2007 - 09:33
so... daca pe o caroserie din 1990 deformarea elastica intre oale este atit de mica, dati-mi voie sa fiu absolut sigur ca la o masina mai noua, eventual mai solida decit un e30, efectul este fix zero absolut.
atunci de ce multe masini sport au din fabrica?
astea sigur au caroseria mult mai intarita decat o masina normala si totusi au strut bar..
#18
Scris 13 februarie 2007 - 09:38
e simplu: in timp, daca "chinui" masina, structura "oboseste". metalul e metal, fortele pe care le sustine pot duce, in timp, la slabirea integritatii ei. daca ai strut bar de la inceput, treaba asta se intimpla mult mai greu.
nu zic, probabil ca la o masina cu 300+ cai sa fie chiar deformari elastice mari chiar daca masina e noua. gindeste-te numai motorul ce forte suplimentare creeaza.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#19
Scris 13 februarie 2007 - 09:46
Aceasta postare a fost editata de LaScurt: 16 februarie 2007 - 12:07
#20
Scris 13 februarie 2007 - 09:58
daca-mi spui de ce matizul are strut bar din fabrica, iti zic eu de ce au alea sport
e simplu: in timp, daca "chinui" masina, structura "oboseste". metalul e metal, fortele pe care le sustine pot duce, in timp, la slabirea integritatii ei. daca ai strut bar de la inceput, treaba asta se intimpla mult mai greu.
nu zic, probabil ca la o masina cu 300+ cai sa fie chiar deformari elastice mari chiar daca masina e noua. gindeste-te numai motorul ce forte suplimentare creeaza.
banuiesc ca are ca nu e caroseria destul de rigida.. nu stiu..
asa si x3-ul are si mai sunt cateva d-astea normale care au din fabrica..
oricum de stricat n-are ce sa strice un strut bar
#21
Scris 13 februarie 2007 - 09:59
Ca sa se stie, pentru H si GTC nu exista inca
Am vrut eu sa combin acum vreo 4 luni si inca nu aparusera pe piata.Si nici nu cred ca au aparut, o sa ma interesez din nou.
Opel Astra-F 4 331020 87,00 332020 132,00
Opel Astra-G 7 331021 87,00 332021 132,00
Opel Astra-H 5 331035 87,00 332035 132,00
coloanele sint asa: marca, tipul masinii, tip, cod pentru otel, pret pentru otel, cod pentru aluminiu, pret pentru aluminiu.
* tip= este explicat in josul paginii. de exemplu, explica din cite bucati e, cite suruburi etc.
http://www.wiechers-...domstreben.html
se pot comanda de la orice magazin de tuning. la augsburg pretul e exact cel de pe site-ul de mai sus.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#22
Scris 13 februarie 2007 - 10:07
oricum de stricat n-are ce sa strice un strut bar
clar, de stricat nu strica.
la matiz cred ca au constatat in timp ca se duce integritatea sasiului (modelele vechi nu aveau) si de-aia au pus-o.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#23
Scris 13 februarie 2007 - 10:44
ACrew style
#24
Scris 13 februarie 2007 - 11:57
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi