Merita sa dau 85 de USD pe asa ceva?

Dauneaza vreunui sistem electronic al masinii (ESP)?
Scris 12 februarie 2007 - 10:51
Scris 12 februarie 2007 - 10:54
Scris 12 februarie 2007 - 10:56
Scris 12 februarie 2007 - 11:02
Scris 12 februarie 2007 - 11:07
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 12 februarie 2007 - 11:24
Scris 13 februarie 2007 - 12:14
Scris 13 februarie 2007 - 12:31
Scris 13 februarie 2007 - 12:37
Scris 13 februarie 2007 - 12:47
Scris 13 februarie 2007 - 12:56
Scris 13 februarie 2007 - 01:00
Scris 13 februarie 2007 - 09:23
Scris 13 februarie 2007 - 09:33
so... daca pe o caroserie din 1990 deformarea elastica intre oale este atit de mica, dati-mi voie sa fiu absolut sigur ca la o masina mai noua, eventual mai solida decit un e30, efectul este fix zero absolut.
Scris 13 februarie 2007 - 09:38
Scris 13 februarie 2007 - 09:46
Aceasta postare a fost editata de LaScurt: 16 februarie 2007 - 12:07
Scris 13 februarie 2007 - 09:58
daca-mi spui de ce matizul are strut bar din fabrica, iti zic eu de ce au alea sport
e simplu: in timp, daca "chinui" masina, structura "oboseste". metalul e metal, fortele pe care le sustine pot duce, in timp, la slabirea integritatii ei. daca ai strut bar de la inceput, treaba asta se intimpla mult mai greu.
nu zic, probabil ca la o masina cu 300+ cai sa fie chiar deformari elastice mari chiar daca masina e noua. gindeste-te numai motorul ce forte suplimentare creeaza.
Scris 13 februarie 2007 - 09:59
Ca sa se stie, pentru H si GTC nu exista inca
Am vrut eu sa combin acum vreo 4 luni si inca nu aparusera pe piata.Si nici nu cred ca au aparut, o sa ma interesez din nou.
Scris 13 februarie 2007 - 10:07
oricum de stricat n-are ce sa strice un strut bar
Scris 13 februarie 2007 - 10:44
Scris 13 februarie 2007 - 11:57
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi