Strut Bar
#26
Scris 13 februarie 2007 - 03:16
#27
Scris 13 februarie 2007 - 03:29
pentru e30 sint mai multe modele.
din asta am eu:
image002.jpg 47,33KB 19 downloads
asta e pentru ix:
image003.jpg 64,89KB 17 downloads
si mai exista pentru non-ix asa:
image004.jpg 73,24KB 17 downloads
si pe aluminiu:
w062004_e30_6cyl.jpg 29,13KB 13 downloads
w062006_e30_4_6cyl.jpg 30,63KB 17 downloads
pe spate:
w066004.jpg 25,69KB 19 downloads
racing line:
wiechers_racing_line.jpg 25,05KB 16 downloads
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#28
Scris 13 februarie 2007 - 05:49
pt masini cu tractinue (si) spate ma gandesc ca e folositor..
#29
Scris 13 februarie 2007 - 05:52
e clar ca-s o investitie buna, fie si macar pentru efectul placebo sau pentru a nu distruge masina in timp. ma indoiesc insa ca vreunul din noi e in stare sa faca cu masina lui de strada CEVA care sa necesite un strut bar http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/cunaooooo.gif
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#30
Scris 13 februarie 2007 - 06:17
Aceasta postare a fost editata de EvilOne: 13 februarie 2007 - 06:20
ACrew style
#31
Scris 13 februarie 2007 - 06:26
- daca masina merge in regim de curse mult timp si mai ales pe macadam.
- daca este prinsa (sudata) de oale + de alte elemente de rigidizare a caroseriei.
La masinile de raliu (EVO 8 de ex) teava aia are vreo 5-6cm diametru si nu e dreapta, ci se duce in forma de V, varful V-ului fiind prins de caroserie.
Astea cu suruburi din pozele de mai sus functioneaza mai mult prin efectul placebo.
Efectul vizual e mai puternic decat cel fizic.
Dar spre deosebire de alte elemente de tuning, macar au un mic rol demonstrabil.
Asa ca macar pt evitarea deformarii de 0.06 mm, go for it.
Si eu ma gandeam sa-mi pun, dar trebuie sa mut din loc vasul de la lichidul de servo si o cutie de sigurante. Mai meditez asupra problemei.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#32
Scris 13 februarie 2007 - 06:43
La 0.xx mm deformare, toleranta surubului e mai mare decat deformarea in sine , + ca probabil gaura surubului se va "manca" de la vibratii.
Unele care par mai sanatoase sunt cele fara suruburi si facute din tzeava serioasa:
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#33
Scris 13 februarie 2007 - 08:58
ACrew style
#34
Scris 13 februarie 2007 - 10:19
#35
Scris 14 februarie 2007 - 01:10
Dar da bine si are si o explicatie stiintifica spre deosebire de un prag sau eleron cu sticker "Turbo Power".
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#36
Scris 23 aprilie 2007 - 09:56
are cineva o recomandare unde si cine moteaza astfel de bare din stocul lor?
Tot caut sa pun pe o SuperNova (fata-spate) si nu gasesc nici barele nici un garaj care face asta.
#37
Scris 16 mai 2007 - 10:25
Si inca unul tzapan, prins si pe caroserie in partea centrala. Nu stiu insa daca sunt montate pe toata seria S60.
#38
Scris 17 mai 2007 - 01:02
De montat le montezi LA X-motors, un service foarte misto. Ii gasesti tot la TUNING CORNER.
#39
Scris 05 iulie 2007 - 03:00
#40
Scris 05 iulie 2007 - 04:04
Dupa ce se intoarce ii pun bara si fac nise poze...
#41
Scris 06 iulie 2007 - 01:56
Incearca, eu mi-am gasit pentru a mea dar n-am apucat s-o montez...
Dupa ce se intoarce ii pun bara si fac nise poze...
Eu vreau pt SuperNova si asta mai greu gasesc ...
#42
Scris 06 iulie 2007 - 09:32
#43
Scris 06 iulie 2007 - 11:34
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#44
Scris 01 martie 2009 - 04:31
#45
Scris 01 martie 2009 - 11:01
Se poate monta si pe Renault megane 2 din 2007?am auzit un zvon ca,cica nu se poate dar ma gandeam ca stie cineva pe aici mai multe.
Suna-ma luni dimineata si-ti spun exact daca exista sau nu pentru masina ta.
0731-tuning
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi