Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Bilete de avion


  • Please log in to reply
77 replies to this topic

#1 Andreea

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 68 Mesaje:
Inregistrat: 24-august 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:E36 320i
  • Motorizare:150 HP

Scris 06 martie 2007 - 03:07

Am fost nevoita azi sa fac o rezervare pentru 2 bilete de avion dus-intors Bucuresti-Budapesta.
Pana aici nimic deosebit. Primesc un tips despre biletele electronice platite cu cardul prin wizzair.com .
Ok, charter, e mai ieftin .. zic bine, cat poate fi de ieftin, cat sa ajunga la pretul biletului de tren.
Fac rezervarea si cand ajung sa platesc vad suma finala .. 350.00 ron.
Exact! 350.00 ron 2 persoane dus-intors la Budapesta.


Mai fac cercetari.. Bucuresti-Roma si retur, 2 persoane , 648.00 ron.
Merg mai departe.. Bucuresti-Barcelona si retur, 2 persoane, 934.00 ron.


Si incep sa-mi pun intrebarea.. cat de sigure sunt charterele astea de sunt incredibil de ieftine?
Si pentru ca tot vine vremea intalnirilor de primavara/vara.. facem intalnirea anuala la Roma? :party1:
  • 0

#2 IulianE

    Banned

  • Banned
  • PipPipPipPipPip
  • 1.021 Mesaje:
Inregistrat: 10-octombrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Dacia
  • Model:Logan
  • Motorizare:my dream car

Scris 06 martie 2007 - 03:12

crede-ma ca stiu niste intamplari din cursele astea de ti se face paru maciuca
  • 0
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>

<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->

#3 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 06 martie 2007 - 03:15

Am mai scris si in alta parte. Eu unul nu votez pentru pret mic la avioane... Nu cred ca cei mai buni piloti se duc la companii care "opereaza in Europa cu preturi incepand de la 9.99EURO" (cum am vazut recama pe un taxi). Iar 350ron e "mult" Buc - Budapesta, eu am primit de la ei 380RON Bucuresti - Dortmund! Tot 2 persoane, tot dus-intors.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#4 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 06 martie 2007 - 03:15

sunt destul de sigure. normal ca serviciile nu sunt la nivelul companiilor mari, dar sunt low cost
m-am uitat si eu la wizzair, cred ca o sa fac o plimbare cu ei in curand

@viper: n-or fi cei mai buni piloti, dar avioanele moderne nu au nevoie de super experti. nu mai e vremea romantica a pilotilor meseriasi, sistemele din ziua de azi fac 99% din zbor o rutina.

Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 06 martie 2007 - 03:17

  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#5 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 06 martie 2007 - 03:52

Am si eu "vesti" despre "starea tehnica avansata" a acestor avioane si de "regularitatea" cu care isi fac reviziile... Nu cred ca mint chiar toti care au acces la aceste info... Iar vremurile alea romantice pot aparea din senin cand tehnica cedeaza... Si atunci, daca nu esti pilot bun, devii o cruce...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#6 IulianE

    Banned

  • Banned
  • PipPipPipPipPip
  • 1.021 Mesaje:
Inregistrat: 10-octombrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Dacia
  • Model:Logan
  • Motorizare:my dream car

Scris 06 martie 2007 - 04:04

sunt niste norme foarte drastice sub care nu poti sa cobori ca si companie aeriana.
Aaa ca ai niste stuardese mai urate si mai pe la 38 de ani,ca servirea e mai naspa,mancare nu asa buna...da
Dar asta nu inseamna ca e un pericol iminent avionu ala.
Un avion are ca viata nu stiu cate zeci de mii de ore de zbor si cu asta basta...se scot din uz.Asta nu inseamna ca le ia o companie aeriana mai ieftina.la dracu nu sunt firme de maxi taxi :)
  • 0
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>

<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->

#7 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 06 martie 2007 - 04:10

exact iulian. sunt tot standarde dure tehnice etc
evident ca aparatele sunt mai vechi, chestie care si din principiu creste riscurile
totusi nu cad ca mustele aparatele wizzair, skyeurope etc
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#8 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 06 martie 2007 - 04:15

crede-ma ca stiu niste intamplari din cursele astea de ti se face paru maciuca



sunt niste norme foarte drastice sub care nu poti sa cobori ca si companie aeriana.
Aaa ca ai niste stuardese mai urate si mai pe la 38 de ani,ca servirea e mai naspa,mancare nu asa buna...da
Dar asta nu inseamna ca e un pericol iminent avionu ala.
Un avion are ca viata nu stiu cate zeci de mii de ore de zbor si cu asta basta...se scot din uz.Asta nu inseamna ca le ia o companie aeriana mai ieftina.la dracu nu sunt firme de maxi taxi :)


Nu prea se pupa cele 2 afirmatii, nu?

Ia intrebati cat de dese sunt reviziile la BlueAir si cat de dese ar trebui sa fie... Ca idee. Ca vorbim ca "asa ar trebui" e una, dar cum este in realitate e alta treaba.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#9 IulianE

    Banned

  • Banned
  • PipPipPipPipPip
  • 1.021 Mesaje:
Inregistrat: 10-octombrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Dacia
  • Model:Logan
  • Motorizare:my dream car

Scris 06 martie 2007 - 04:18

prima afirmatie se referea la o mega-betie pertecuta in avion...au intrat nebunii peste pilot si faza d'astea "Da-i blanaa! ca nu radar","Asta cat prinde?"Hai sa bem ca nu iti pune nimeni fiola" samd...
:) super circuri
Unu din baietii ii cunostea pe vamesi si l-au lasat sa urce sticlele de whisky in mana...

Aceasta postare a fost editata de IulianE: 06 martie 2007 - 04:20

  • 0
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>

<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->

#10 Andreea

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 68 Mesaje:
Inregistrat: 24-august 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:E36 320i
  • Motorizare:150 HP

Scris 06 martie 2007 - 04:25

blue air si-a pierdut licenta de zbor pe cateva tari europene la sf anului trecut din cauza unor avioane cu geamurile fisurate
  • 0

#11 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 06 martie 2007 - 04:32

Care nu ar fi trebuit sa treaca de revizii si controalele tehnice, nu? Si totusi au trecut...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#12 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 06 martie 2007 - 04:35

si? la fel de bine masinile care sunt recalled pt prb la frane nu ar fi tb sa treaca si totusi trec
dar uite ca exista verificari si daca sunt probleme nu mai zboara
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#13 Andreea

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 68 Mesaje:
Inregistrat: 24-august 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:E36 320i
  • Motorizare:150 HP

Scris 06 martie 2007 - 04:45

hellllooooo...
topicul nu l-am creat ca sa ne certam :baaasmiley:
vroiam sa stiu dc cineva a zburat cu astfel de avioane si cum sunt..

PS: era vb de blueair italia care si-a pierdut licenta .. nu a picat nici un avion din cate stiu eu
  • 0

#14 nicukla

    membrru

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 893 Mesaje:
Inregistrat: 02-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Scenic II 2004
  • Motorizare:1.5 DCI 101 CP

Scris 06 martie 2007 - 06:05

si acum zboara fara licenta in Italia?( ii parasuteaza pe pasageri in apropiere???)
Blue-air au zboruri in 7 localitati din Italia si pleaca 2 sau 3 cure pe zi spre Italia.
La Blue-air nu ai mancare.
Aia care s-au batut erau suporteri lu Dinamo si au rupt cateva scaune si isi ziceau uni la alti: Hai afara sa ne batem daca esti smecher.
Eu cu Carpat Air am zburat de 2 ori si de 4 ori cu Blue-Air.
O singura data pilotul mi-a dat emotii din cauza vantului.
Controale se fac si la ei la fel ca la alti ,cred.Altfel nu vad de ce ar fi avut incidentul cu scaunul unei stuardeze care nu era prins bine si au intarziat plecarea cateva ore.Si cu geamul crapat stiu ca in zbor s-a intamplat si fiind deasupra Aradului au decis sa se intoarca la Bucuresti in loc sa mearga mai departe spre Koln.
  • 0
In acest birou , O zi se munceste , O zi nu se munceste , AZI NU se munceste.

#15 Andreea

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 68 Mesaje:
Inregistrat: 24-august 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:E36 320i
  • Motorizare:150 HP

Scris 06 martie 2007 - 06:50

pai in decembrie si ianuarie n-a zburat nimic din/in italia cu blueair
verisoara-mea avea bilete si in final a platit de 5 ori mai mult la o companie austriaca
  • 0

#16 nicukla

    membrru

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 893 Mesaje:
Inregistrat: 02-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Scenic II 2004
  • Motorizare:1.5 DCI 101 CP

Scris 06 martie 2007 - 08:40

Azi lastiri au zis ca cei de la Tarom or sa intre mai tare pe piata de Italia si Spania ca sunt multe cereri si deja sunt multe companii care fac traseu Italia si Spania.
  • 0
In acest birou , O zi se munceste , O zi nu se munceste , AZI NU se munceste.

#17 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 07 martie 2007 - 12:41

eu am zburat ( 1 pers ) Budapesta-Londra-Budapesta cu 87 euro. cu MALEV. cu boeing 737-800.
:)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#18 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 07 martie 2007 - 01:11

si pe mine ma intereseaza subiectul acesta. incercati si voi sa detaliati procedura de achizitie + imbarcare, cei care ati mai zburat cu firmele astea.

Dpdv al sigurantei....avionul este cal mai sigur mijloc de transport.....un aparat blue air nu poate fi mai periculos decat Margareta mea din semnatura:))))))))))
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#19 Sandman_

    software engineer

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 Mesaje:
Inregistrat: 21-martie 05
  • Location:Viena
  • Marca:Renault
  • Model:Megane 2 CC
  • Motorizare:2.0 16v 136CP

Scris 08 martie 2007 - 10:51

Eu am zburat cu skyeurope de la Bratislava la Bucuresti si retur si a fost ok. Putin mai stramt decat la Tarom (pentru ca nu era business class si era un rand de scaune in plus), dar a fot ok pentru 120� d-i, rezervat cu 3 zile inainte. De la 28.03. va fi zbor direct Bucuresti-Viena, cu aceeasi companie, care se va ridica pe la 80-100� de persoana, daca este rezervat din timp.

In caz ca doriti sa gasiti cea mai ieftina varianta, www.checkfelix.at este un site care va poate ajuta.

Procedurile de achizitie/imbarcare sunt cele standard(la SkyEurope): cumparat e-ticket de pe net, imbarcat la fel ca in aparatele Austrian Airlines (care costa 600� d-i Viena-Bucuresti )

Aceasta postare a fost editata de Sandman_: 08 martie 2007 - 10:53

  • 0
Renault Megane 2 Coupe-Cabriolet: 2,0 16v 136CP
and the best is still to come...

#20 ppc

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 33 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 07
  • Marca:BMW
  • Model:525
  • Motorizare:d

Scris 10 martie 2007 - 01:19

www.flylc.com , www.mamondo.com , motoare de cautare pentru zboruri low cost . mai era si www.skyscanner.net

daca nu erau sigure zborurile low cost, nu aterizau nicaieri in Europa.
  • 0

#21 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 10 martie 2007 - 03:05

Zborurile Low-Cost sunt o realitate in Europa de ani buni... . La noi au intrat foarte tarziu(datorita faptului ca nu eram membrii UE => nu era semnat Open Sky Agreement => companiile straine aveau nevoie de autorizatii speciale sa zboare in romania => costuri prea mari pentru companiile low-cost care lucreaza pe alte principii ca si companiile nor4male) iar romanul nu este tocmai cea mai receptiva fiinta... . Din aceasta cauza la noi low-cost-urile nu au nici aceleasi tarife mici ca si in vest asta pentru ca nu au factori de incarcare de 75-80% ca si in vest ci de 65-70% => trebuie sa pluseze la fiecare bilet cu 5-10-15 euro ca sa-si acopere costurile si sa scoata sic eva profit daca se poate si pentru ca normal la noi totul e mai scump ca dincolo, inclusiv taxele de aeroport unde spre exemplu in cazul aeroportului Baneasa sunt cam cu 40-50% mai scumpe decat la aeroportul Ciampino din Roma.

Cat priveste siguranta lor... Pai sa spunem ca sunt tot atat de sigure ca si oricare alt zbor pentru ca respecta aceleasi reguli. Iar daca e sa fim rautaciosi am putea afirma ca o companie ca Wizz Air sau Sky Europe zboara cu avioane in majoritatea cazurilor foarte noi si din ultimele serii ale modeleleor respective(vezi seria 200 de la Airbus A320 in cazul Wizz Air sau noua generatie, NG, de Boeing 737-700 in cazul Sky Europe). Tarom are 2 Airbus A318 primite pe sfarsit de an 2006 si in rest avioane sigure ce-i drept, Boeing 737-300, 737-500 si ATR-200, insa cu ceva ani buni la activ.

Ce spune IulianE de stewardese la 38 ani e in majoritatea cazurilor fabulatie. Nu cred ca media de varsta sau frumusetea stewardeselor/stewarzilor este la o companie low-cost mult mai proasta sau mult mai buna ca si la alte companii gen Austrian Airlines, Air France, Alitalia sau Lufthansa.

Cat priveste lipsa sau existenta mesei din timpul zborului e mult de discutat. De regula nici o companie mare nu mai ofera asa ceva pentru zboruri ce nu depasaesc 3-4 ore, adica o masa in adevaratul sens al cuvantului. iti ofera in cel mai bun caz un soi de "meal box" ce contine un suc/iaurt si un sandwich de dimensiuni nu tocmai apreciabile. Nici la capitolul bagaje situatia nu se diferentiaza: si la o companie rnormala si la un low-cost cantitatea maxima de bagaje ce poate fi transportata fara plata unei suprataxe(calculata din nou in cazul ambelor concepte la kg) este aceiasi, 20-25 kg de la caz la caz, si regulile privitoare la posibilitatea de schimbare a datelor biletelor este aceiasi si asa mai departe. Practic low-costurile fac bani dintr-un concept care se respecta pana la un anumit punct de catre toti operatorii. Fata de ceilalti cei low-cost au daugat in plus urmatoarele: existenta unei flote formata dintr-unul sau maxim 2 tipuri de avioane ceea ce scade cheltuielile de intretinere ale acestora, timpul scurt petrecut de avion la sol(majoritatea din momentul aterizarii in 30, maxim 40 de minute sunt din nou in aer, regula de zbor punct-la-punct care inseamna ca nu ti se asigura legaturi spre o a 3-a destinatie si faptul ca zboara de regula pe aeroporturi secundare unde costurile de operare sunt mult mai reduse.

Adaug mai jos un mic ghid cu companiile low-cost ce opereaza sau urmeaza sa opereze din Romania:
Blue Air: Roma, Bologna, Verona, Torino, Milano, Koln, Bruxelles, Paris, Lyon, Barcelona, Valencia, Malaga, Madrid, Lisabona
Wizz Air: Budapesta, Roma, Milano, Dortmund, Barcelona, Londra
MyAir: Venezia, Milano, Bari, Napoli, Roma, Catania, Barcelona
Sky Europe: Bratislava, Viena, Roma
Germanwings: Koln/Bonn
Clickair(din martie): Barcelona

In momentul in care intra si la noi 2 companii ce au facut deja istorie in lumea "zborului" Ryanair(peste 42 milioane de pasageri transportati anual in Europa, 436 de rute in 24 de tari europene si o float de peste 120 de aeronave Boeing 737-800) si Easyjet(peste 32 de milioane de pasageri transportati anual, 289 rute in 20 tari Europene, peste 120 aeronave de tip Boeing 737 si Airbus A319) putem spune ca avem si noi o piata low-cost.
  • 0

#22 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 10 martie 2007 - 03:10

multzam de info rares :D
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#23 vrajitorul din orz

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 987 Mesaje:
Inregistrat: 23-decembrie 04
  • Location:California

Scris 10 martie 2007 - 11:13

Aia cu stewardele chiar e o aiureala. Am inconjurat de citeva ori pamintul cu avionul (la figurat) si visrat medie a stewardeselor chiar este vreo 38 de ani, unele avind binisor peste 50 de ani. Stewardesa tinara si frmuoasa e mai degraba exceptia decit regula (exceptia notabila e la citeva companii care au ca politica interna treaba cu stewardesele, dar nu stiu sa fie vreuna din asta in Europa). De altfel in tarile vestice nici nu ai cum sa discriminezi forta de munca daca nu vrei sa platesti urgent milioane in procese, fiind in mod explicit interzis prin lege.
BTW, o mare parte din "stewardese" sint barbati :) probabil un 30%. Si Iuliane sa nu ajungi pe vreun avion sa-i spui unei stewardesa. De citiva ani buni se cheama flight attendant, stewardess fiind ofensator :).
  • 0
Salam. Florin Salam.

#24 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 24 aprilie 2007 - 03:09

Eu am zubrat cu 6 avioane la dus si la intors din voiaj (2 cu Malev, una cu Fly Jet India - parca, 2 cu Gulf Air si una cu Turkish Airlines). Din pacate nu stiu sa zic preturile, pentru ca totul a fost platit de companie. Insa nu au fost probleme cu nici unul din zboruri, insa cel mai placut a fost cu Malev'ul. Stewardese'le - tinere. Doar una avea sigur peste 35 ani. Iar steward a fost doar unul, la Turkish Airlines. Oricum, preturile incep sa devina atractive si la noi pentru calatoriile aeriene :D

Vrajitorule, de ce steward ar fi ofensator? Aceeasi titulatura exista si la vapor ptr cel care aseaza si serveste masa si face curat in cabinele ofiterilor superiori.

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 24 aprilie 2007 - 03:09

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#25 Greuceanu

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 59 Mesaje:
Inregistrat: 04-iulie 03

Scris 24 aprilie 2007 - 08:46

Ryanair was founded in 1985 by Irish businessman Tony Ryan. It is Europe's largest low-cost carrier, operating 270 low-fare routes to 21 European countries.

Two Dispatches undercover reporters spent five months secretly filming Ryanair's training programme and onboard flights as members of the cabin crew . The reporters reveal what really takes place behind the scenes: inadequate safety and security checks, dirty planes, exhausted cabin crew and pilots complaining about the number of hours they have to fly. And watch Ryanair staff speaking frankly about their experiences and attitudes towards passengers.

Low cost, ziceti? :D
  • 0




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi