Bilete de avion
#1
Scris 06 martie 2007 - 03:07
Pana aici nimic deosebit. Primesc un tips despre biletele electronice platite cu cardul prin wizzair.com .
Ok, charter, e mai ieftin .. zic bine, cat poate fi de ieftin, cat sa ajunga la pretul biletului de tren.
Fac rezervarea si cand ajung sa platesc vad suma finala .. 350.00 ron.
Exact! 350.00 ron 2 persoane dus-intors la Budapesta.
Mai fac cercetari.. Bucuresti-Roma si retur, 2 persoane , 648.00 ron.
Merg mai departe.. Bucuresti-Barcelona si retur, 2 persoane, 934.00 ron.
Si incep sa-mi pun intrebarea.. cat de sigure sunt charterele astea de sunt incredibil de ieftine?
Si pentru ca tot vine vremea intalnirilor de primavara/vara.. facem intalnirea anuala la Roma? :party1:
#2
Scris 06 martie 2007 - 03:12
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
#3
Scris 06 martie 2007 - 03:15
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#4
Scris 06 martie 2007 - 03:15
m-am uitat si eu la wizzair, cred ca o sa fac o plimbare cu ei in curand
@viper: n-or fi cei mai buni piloti, dar avioanele moderne nu au nevoie de super experti. nu mai e vremea romantica a pilotilor meseriasi, sistemele din ziua de azi fac 99% din zbor o rutina.
Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 06 martie 2007 - 03:17
#5
Scris 06 martie 2007 - 03:52
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#6
Scris 06 martie 2007 - 04:04
Aaa ca ai niste stuardese mai urate si mai pe la 38 de ani,ca servirea e mai naspa,mancare nu asa buna...da
Dar asta nu inseamna ca e un pericol iminent avionu ala.
Un avion are ca viata nu stiu cate zeci de mii de ore de zbor si cu asta basta...se scot din uz.Asta nu inseamna ca le ia o companie aeriana mai ieftina.la dracu nu sunt firme de maxi taxi
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
#7
Scris 06 martie 2007 - 04:10
evident ca aparatele sunt mai vechi, chestie care si din principiu creste riscurile
totusi nu cad ca mustele aparatele wizzair, skyeurope etc
#8
Scris 06 martie 2007 - 04:15
crede-ma ca stiu niste intamplari din cursele astea de ti se face paru maciuca
sunt niste norme foarte drastice sub care nu poti sa cobori ca si companie aeriana.
Aaa ca ai niste stuardese mai urate si mai pe la 38 de ani,ca servirea e mai naspa,mancare nu asa buna...da
Dar asta nu inseamna ca e un pericol iminent avionu ala.
Un avion are ca viata nu stiu cate zeci de mii de ore de zbor si cu asta basta...se scot din uz.Asta nu inseamna ca le ia o companie aeriana mai ieftina.la dracu nu sunt firme de maxi taxi
Nu prea se pupa cele 2 afirmatii, nu?
Ia intrebati cat de dese sunt reviziile la BlueAir si cat de dese ar trebui sa fie... Ca idee. Ca vorbim ca "asa ar trebui" e una, dar cum este in realitate e alta treaba.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#9
Scris 06 martie 2007 - 04:18
super circuri
Unu din baietii ii cunostea pe vamesi si l-au lasat sa urce sticlele de whisky in mana...
Aceasta postare a fost editata de IulianE: 06 martie 2007 - 04:20
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
#10
Scris 06 martie 2007 - 04:25
#11
Scris 06 martie 2007 - 04:32
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#12
Scris 06 martie 2007 - 04:35
dar uite ca exista verificari si daca sunt probleme nu mai zboara
#13
Scris 06 martie 2007 - 04:45
topicul nu l-am creat ca sa ne certam :baaasmiley:
vroiam sa stiu dc cineva a zburat cu astfel de avioane si cum sunt..
PS: era vb de blueair italia care si-a pierdut licenta .. nu a picat nici un avion din cate stiu eu
#14
Scris 06 martie 2007 - 06:05
Blue-air au zboruri in 7 localitati din Italia si pleaca 2 sau 3 cure pe zi spre Italia.
La Blue-air nu ai mancare.
Aia care s-au batut erau suporteri lu Dinamo si au rupt cateva scaune si isi ziceau uni la alti: Hai afara sa ne batem daca esti smecher.
Eu cu Carpat Air am zburat de 2 ori si de 4 ori cu Blue-Air.
O singura data pilotul mi-a dat emotii din cauza vantului.
Controale se fac si la ei la fel ca la alti ,cred.Altfel nu vad de ce ar fi avut incidentul cu scaunul unei stuardeze care nu era prins bine si au intarziat plecarea cateva ore.Si cu geamul crapat stiu ca in zbor s-a intamplat si fiind deasupra Aradului au decis sa se intoarca la Bucuresti in loc sa mearga mai departe spre Koln.
#15
Scris 06 martie 2007 - 06:50
verisoara-mea avea bilete si in final a platit de 5 ori mai mult la o companie austriaca
#16
Scris 06 martie 2007 - 08:40
#17
Scris 07 martie 2007 - 12:41
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#18
Scris 07 martie 2007 - 01:11
Dpdv al sigurantei....avionul este cal mai sigur mijloc de transport.....un aparat blue air nu poate fi mai periculos decat Margareta mea din semnatura:))))))))))
#19
Scris 08 martie 2007 - 10:51
In caz ca doriti sa gasiti cea mai ieftina varianta, www.checkfelix.at este un site care va poate ajuta.
Procedurile de achizitie/imbarcare sunt cele standard(la SkyEurope): cumparat e-ticket de pe net, imbarcat la fel ca in aparatele Austrian Airlines (care costa 600� d-i Viena-Bucuresti )
Aceasta postare a fost editata de Sandman_: 08 martie 2007 - 10:53
and the best is still to come...
#20
Scris 10 martie 2007 - 01:19
daca nu erau sigure zborurile low cost, nu aterizau nicaieri in Europa.
#21
Scris 10 martie 2007 - 03:05
Cat priveste siguranta lor... Pai sa spunem ca sunt tot atat de sigure ca si oricare alt zbor pentru ca respecta aceleasi reguli. Iar daca e sa fim rautaciosi am putea afirma ca o companie ca Wizz Air sau Sky Europe zboara cu avioane in majoritatea cazurilor foarte noi si din ultimele serii ale modeleleor respective(vezi seria 200 de la Airbus A320 in cazul Wizz Air sau noua generatie, NG, de Boeing 737-700 in cazul Sky Europe). Tarom are 2 Airbus A318 primite pe sfarsit de an 2006 si in rest avioane sigure ce-i drept, Boeing 737-300, 737-500 si ATR-200, insa cu ceva ani buni la activ.
Ce spune IulianE de stewardese la 38 ani e in majoritatea cazurilor fabulatie. Nu cred ca media de varsta sau frumusetea stewardeselor/stewarzilor este la o companie low-cost mult mai proasta sau mult mai buna ca si la alte companii gen Austrian Airlines, Air France, Alitalia sau Lufthansa.
Cat priveste lipsa sau existenta mesei din timpul zborului e mult de discutat. De regula nici o companie mare nu mai ofera asa ceva pentru zboruri ce nu depasaesc 3-4 ore, adica o masa in adevaratul sens al cuvantului. iti ofera in cel mai bun caz un soi de "meal box" ce contine un suc/iaurt si un sandwich de dimensiuni nu tocmai apreciabile. Nici la capitolul bagaje situatia nu se diferentiaza: si la o companie rnormala si la un low-cost cantitatea maxima de bagaje ce poate fi transportata fara plata unei suprataxe(calculata din nou in cazul ambelor concepte la kg) este aceiasi, 20-25 kg de la caz la caz, si regulile privitoare la posibilitatea de schimbare a datelor biletelor este aceiasi si asa mai departe. Practic low-costurile fac bani dintr-un concept care se respecta pana la un anumit punct de catre toti operatorii. Fata de ceilalti cei low-cost au daugat in plus urmatoarele: existenta unei flote formata dintr-unul sau maxim 2 tipuri de avioane ceea ce scade cheltuielile de intretinere ale acestora, timpul scurt petrecut de avion la sol(majoritatea din momentul aterizarii in 30, maxim 40 de minute sunt din nou in aer, regula de zbor punct-la-punct care inseamna ca nu ti se asigura legaturi spre o a 3-a destinatie si faptul ca zboara de regula pe aeroporturi secundare unde costurile de operare sunt mult mai reduse.
Adaug mai jos un mic ghid cu companiile low-cost ce opereaza sau urmeaza sa opereze din Romania:
Blue Air: Roma, Bologna, Verona, Torino, Milano, Koln, Bruxelles, Paris, Lyon, Barcelona, Valencia, Malaga, Madrid, Lisabona
Wizz Air: Budapesta, Roma, Milano, Dortmund, Barcelona, Londra
MyAir: Venezia, Milano, Bari, Napoli, Roma, Catania, Barcelona
Sky Europe: Bratislava, Viena, Roma
Germanwings: Koln/Bonn
Clickair(din martie): Barcelona
In momentul in care intra si la noi 2 companii ce au facut deja istorie in lumea "zborului" Ryanair(peste 42 milioane de pasageri transportati anual in Europa, 436 de rute in 24 de tari europene si o float de peste 120 de aeronave Boeing 737-800) si Easyjet(peste 32 de milioane de pasageri transportati anual, 289 rute in 20 tari Europene, peste 120 aeronave de tip Boeing 737 si Airbus A319) putem spune ca avem si noi o piata low-cost.
#22
Scris 10 martie 2007 - 03:10
#23
Scris 10 martie 2007 - 11:13
BTW, o mare parte din "stewardese" sint barbati probabil un 30%. Si Iuliane sa nu ajungi pe vreun avion sa-i spui unei stewardesa. De citiva ani buni se cheama flight attendant, stewardess fiind ofensator .
#24
Scris 24 aprilie 2007 - 03:09
Vrajitorule, de ce steward ar fi ofensator? Aceeasi titulatura exista si la vapor ptr cel care aseaza si serveste masa si face curat in cabinele ofiterilor superiori.
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 24 aprilie 2007 - 03:09
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#25
Scris 24 aprilie 2007 - 08:46
Two Dispatches undercover reporters spent five months secretly filming Ryanair's training programme and onboard flights as members of the cabin crew . The reporters reveal what really takes place behind the scenes: inadequate safety and security checks, dirty planes, exhausted cabin crew and pilots complaining about the number of hours they have to fly. And watch Ryanair staff speaking frankly about their experiences and attitudes towards passengers.
Low cost, ziceti?
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi