Normele de siguranţă arată bine pe h�rtie, dar a văzut cineva cu ochii lui cum se respectă? Era �n seria de pe National Geographic un avion care a căzut pentru că la Alaska Airlines se reduceau costurile făc�nd reviziile şi reparaţiile numai pe h�rtie. Venea nea Gicu şi scria �n registru că a făcut revizia ca la carte, dar �n realitate nu făcea nimic. Şi la Swiss Air (parcă) a fost o chestie din asta. Iar alea erau companii mari, nu low-cost.
Cu ce mă �ncălzeşte că există norme frumoase pe h�rtie? At�ta timp c�t nici �n companiile renumite nu poţi avea �ncredere că le respectă, ce m-ar face să am �ncredere �n nişte companii mici, care �mi cer pe bilet aproape tot at�t c�t costă benzina, ba uneori chiar mai puţin?
Un pilot bun poate face diferenţa dintre moartea tuturor şi aterizarea perfectă. Dacă apar probleme tehnice, n-aş vrea să ştiu că zbor cu un pilot de duzină, căruia compania i-a făcut doar un training de bază, că deh, simulatoarele noi costă, iar la urma urmei "nici nu contează prea mult pilotul, că orice pilot se descurcă".
Aceasta postare a fost editata de VladSoare: 25 aprilie 2007 - 01:01