
Intra clima, fug caii de sub capota
#1
Scris 21 martie 2007 - 11:03
Rog sa ma lumineze careva.
#2
Scris 21 martie 2007 - 11:11
2. un AC de casa ia ceva pe la 5000W generic vorbind, si transformand in cp iese pe undeva pe la 7 cai putere aprox
concluzia mea e ca ac-ul ia intre minim 5 si maxim 10 cai putere
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 21 martie 2007 - 11:12
#3
Scris 21 martie 2007 - 11:31
Dar daca iti faci un tuning la motor care iti adauga 7 cai, nu simti nici o diferenta. De ce cand pierzi 7 cai se simte foarte tare si cand adaugi 7 cai nu simti nimic?
Aceasta postare a fost editata de aphedrone: 21 martie 2007 - 11:32
#4
Scris 21 martie 2007 - 11:33
#5
Scris 21 martie 2007 - 11:34
edit: am scris odata cu mike, aceeasi idee

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 21 martie 2007 - 11:34
#6
Scris 21 martie 2007 - 11:37
#7
Scris 21 martie 2007 - 11:40
#8
Scris 21 martie 2007 - 11:48
la cielo se simtea rau, la rio nu prea simt mare lucru (in nici un caz asa rau). simt insa la semafor cand pleaca, are acea mica vibratie specifica
chiptuningul nu e o solutie care sa rezolve problema. tot pierzi, oricata putere ai avea niciodata nu iti e suficienta. de ce zic asta? pt ca te vei obisnui cu ea de 107 cai si vei simti aproape la fel de "urat" intrarea ACului
#9
Scris 21 martie 2007 - 12:17
ACrew style
#10
Scris 21 martie 2007 - 12:32
#11
Scris 21 martie 2007 - 01:01
#12
Scris 21 martie 2007 - 01:10
#13
Scris 21 martie 2007 - 01:29
Corrola 1.4 benzina nu se simte absolut nimic....la fel si Santa Fe(2.2d)
Ibiza....ai dat drumu la AC s-au dus toti caii...
X3 2.0i se simte un pic
Leon....foarte putin
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
#14
Scris 21 martie 2007 - 01:57
#15
Scris 21 martie 2007 - 02:17
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#16
Scris 21 martie 2007 - 02:20
#17
Scris 21 martie 2007 - 02:49
ca sa fac o paranteza....minunata Corrola aia...cand am pornit clima am crezut ca e stricata,nu se simtea nimic,nu se auzea nimic....iar dupa cateva secunde m-a luat un val rece.... asa ca nu exista nici un pattern. Nu se potriveste nici o teorie, nici cu diesel, nici cu benzina. Daca la V8 se simte si la Corolla 1.4 nu, e bizar rau.
La V8-Audi era altceva ....se simtea,porneai clima scadea un pic de putere la motor se auzea compresorul(deh...masina avea vreo 17 ani) dar era atat de performanta incat nu cred ca nimeni putea sa merga cu ea pe LOW niic pe eca mai a dracu canicula....pur si simplu te dureau articulatiile,te durea capul....tocmai schimbasem freonul si aerul era inghetat...
Aceasta postare a fost editata de IulianE: 21 martie 2007 - 02:49
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
#18
Scris 21 martie 2007 - 03:52
la matiz stiu ca daca pui AC parca esti in flinstone
... se simte putin, dar nu ca la Tico
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#19
Scris 21 martie 2007 - 04:33
#20
Scris 21 martie 2007 - 04:36
Aceasta postare a fost editata de DanCld: 21 martie 2007 - 04:36
#21
Scris 21 martie 2007 - 04:56
La Aveo se simtea insa
nu stiu daca e vre-o regula speciala sau vreun pattern...
Aceasta postare a fost editata de dany_s: 21 martie 2007 - 04:58
#22
Scris 21 martie 2007 - 07:59
Dar daca iti faci un tuning la motor care iti adauga 7 cai, nu simti nici o diferenta. De ce cand pierzi 7 cai se simte foarte tare si cand adaugi 7 cai nu simti nimic?
In afara de ce s-a zis mai sus, conteaza foarte mult curba de putere si cuplu. Aia 7 cai ACul ti-i ia oricum. Deci daca mergi la 2500rpm unde motorul aba are vreo 20CP cind iti fura 7 din ei e foarte clar. La tuning cine stie unde se pun aia 7 cai... poate iti salta cuplul putin numai de la 5000rpm incolo.
Cu alte cuvinte Ac-ul iti ia cam aceeasi putere peste tot (vorba vine ca la puteri mici sigur scade si ac-ul) in timp ce tuningul iti creste cu 7 cai puterea MAXIMA. Nu e nici o garantie ca iti creste puterea si in turatii mai mici sau poate ti-o creste cu 1CP la 3000rpm. De cite ori ajungi tu la puterea maxima a unei masini? de citeva ori pe an?
PS: sincer nu sint sigur ca am dreptate... ac-ul ar trebui sa se roteasca cu motorul deci sa ia mai multa putere la turatii mari si mai putina la turatii mici. Intrebarea e: se raceste masina mai repede daca mergi la 5000rpm decit la 2000rpm? ca eu nu am observat.
Aceasta postare a fost editata de vrajitorul din orz: 21 martie 2007 - 08:02
#23
Scris 22 martie 2007 - 11:05
scade puterea si creste turatia de mers in gol (scrie si in manualul de utilizare asta cu marirea turatiei) asa ca nu prea mai ai frina de motor ...
Cum sa scada eficienta franei de motor? Cu AC eficienta creste, pe langa efortul de a comprima aer tre' sa mai invarta si AC-ul. Frana de motor nu are legatura cu turatia de mers in gol decat atunci cand ajunge la ea (si respectiv intr-adevar dispare). Dar ma indoiesc ca turatia aia creste la 3000rpm sau chestii de genul asta...
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#24
Scris 22 martie 2007 - 12:59
Cum sa scada eficienta franei de motor? Cu AC eficienta creste, pe langa efortul de a comprima aer tre' sa mai invarta si AC-ul. Frana de motor nu are legatura cu turatia de mers in gol decat atunci cand ajunge la ea (si respectiv intr-adevar dispare). Dar ma indoiesc ca turatia aia creste la 3000rpm sau chestii de genul asta...
Tico are cuplul maxim la 2500 rpm, turatia de ralanti cu AC oprit la 950 rpm si cu AC pornit la 1100 rpm ...
Diferenta dintre cele 2 turatii nu e mare da se simte ...
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#25
Scris 22 martie 2007 - 01:10
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi