Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Intra clima, fug caii de sub capota


  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#26 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 22 martie 2007 - 01:14

pai relanti e una, frana de motor e alta



si nu se intilnesc niciodata ?
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#27 rezare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 Mesaje:
Inregistrat: 27-ianuarie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda/Suzuki
  • Model:Accord/SX4
  • Motorizare:201CP/107CP

Scris 22 martie 2007 - 01:21

si nu se intilnesc niciodata ?


Ba da, un pic mai sus de turatia de relanti :) Dar oricum frana de motor la 1500-2000rpm e slaba.
  • 0
The Power of Dreams.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.

#28 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 22 martie 2007 - 01:35

treaba asta o simteam cind mergeam in coloana, in treapta 1 (sub 20 km / h) ... simteam ca e o diferenta intre mersul cu AC pornit si cu el oprit ...
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#29 aphedrone

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 320 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Location:Bucale
  • Marca:BMW
  • Model:530i E60
  • Motorizare:231CP 300Nm

Scris 22 martie 2007 - 02:51

In afara de ce s-a zis mai sus, conteaza foarte mult curba de putere si cuplu. Aia 7 cai ACul ti-i ia oricum. Deci daca mergi la 2500rpm unde motorul aba are vreo 20CP cind iti fura 7 din ei e foarte clar. La tuning cine stie unde se pun aia 7 cai... poate iti salta cuplul putin numai de la 5000rpm incolo.
Cu alte cuvinte Ac-ul iti ia cam aceeasi putere peste tot (vorba vine ca la puteri mici sigur scade si ac-ul) in timp ce tuningul iti creste cu 7 cai puterea MAXIMA. Nu e nici o garantie ca iti creste puterea si in turatii mai mici sau poate ti-o creste cu 1CP la 3000rpm. De cite ori ajungi tu la puterea maxima a unei masini? de citeva ori pe an?

PS: sincer nu sint sigur ca am dreptate... ac-ul ar trebui sa se roteasca cu motorul deci sa ia mai multa putere la turatii mari si mai putina la turatii mici. Intrebarea e: se raceste masina mai repede daca mergi la 5000rpm decit la 2000rpm? ca eu nu am observat.


Face sens ... adica cel mai mult sens. Se simte multe mai tare cand ai pornit AC-ul si pleci de pe loc decat daca il pornesti cand mergi cu 150km/h, asta e evident.
  • 0
2004 E60 530i Schwartz Metallic




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi