pai relanti e una, frana de motor e alta
si nu se intilnesc niciodata ?
Scris 22 martie 2007 - 01:14
pai relanti e una, frana de motor e alta
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 22 martie 2007 - 01:21
si nu se intilnesc niciodata ?
Scris 22 martie 2007 - 01:35
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 22 martie 2007 - 02:51
In afara de ce s-a zis mai sus, conteaza foarte mult curba de putere si cuplu. Aia 7 cai ACul ti-i ia oricum. Deci daca mergi la 2500rpm unde motorul aba are vreo 20CP cind iti fura 7 din ei e foarte clar. La tuning cine stie unde se pun aia 7 cai... poate iti salta cuplul putin numai de la 5000rpm incolo.
Cu alte cuvinte Ac-ul iti ia cam aceeasi putere peste tot (vorba vine ca la puteri mici sigur scade si ac-ul) in timp ce tuningul iti creste cu 7 cai puterea MAXIMA. Nu e nici o garantie ca iti creste puterea si in turatii mai mici sau poate ti-o creste cu 1CP la 3000rpm. De cite ori ajungi tu la puterea maxima a unei masini? de citeva ori pe an?
PS: sincer nu sint sigur ca am dreptate... ac-ul ar trebui sa se roteasca cu motorul deci sa ia mai multa putere la turatii mari si mai putina la turatii mici. Intrebarea e: se raceste masina mai repede daca mergi la 5000rpm decit la 2000rpm? ca eu nu am observat.
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi