
Aceasta postare a fost editata de Alllexandru: 08 aprilie 2007 - 10:08
Scris 08 aprilie 2007 - 07:53
Aceasta postare a fost editata de Alllexandru: 08 aprilie 2007 - 10:08
Scris 08 aprilie 2007 - 12:49
Scris 08 aprilie 2007 - 02:29
Aceasta postare a fost editata de Relu: 08 aprilie 2007 - 02:30
Scris 08 aprilie 2007 - 02:46
Scris 08 aprilie 2007 - 05:21
Scris 09 aprilie 2007 - 06:35
Scris 09 aprilie 2007 - 10:21
Scris 09 aprilie 2007 - 01:57
Aceasta postare a fost editata de Dee: 09 aprilie 2007 - 01:58
Scris 09 aprilie 2007 - 03:17
Aceasta postare a fost editata de aztec: 09 aprilie 2007 - 03:19
Scris 09 aprilie 2007 - 08:55
Scris 10 aprilie 2007 - 02:27
Scris 10 aprilie 2007 - 03:26
Scris 10 aprilie 2007 - 04:34
Scris 10 aprilie 2007 - 04:48
Scris 11 aprilie 2007 - 03:09
Scris 12 aprilie 2007 - 03:22
Scris 12 aprilie 2007 - 06:10
Scris 12 aprilie 2007 - 07:24
Scris 12 aprilie 2007 - 07:30
Scris 28 aprilie 2007 - 02:38
Scris 29 aprilie 2007 - 11:23
Scris 29 mai 2007 - 12:48
Aceasta postare a fost editata de DOOM: 29 mai 2007 - 12:50
Scris 06 octombrie 2008 - 11:18
M-am intors aseara de la Buzau de la un raid enduro. Am fost muuulte motoare si un singur atv. Cel cu atv-ul imi e bun prieten si se pricepe bine cu el. Totusi, i-au iesit ochii din cap ca sa se tina de noi.
Siguranta: pe off road treaba e clara: cazu cu motorul, dinamica te arunca in alta parte decat pe fier / cazi cu atv-ul si in cele mai multe cazuri vine peste tine.
Comoditate: pe off road atv-ul inseamna zgaltaiala continua; daca alegi sa stai in picioare pozitia e incomoda si-ti rupe spatele; la motor te poti ridica in scarite si stai mult mai natural in pozitia aia.
Rapiditate: nu se compara, atv-ul este mai lent clar; eu am avut sub fund acum un DT de 200cc in doi timpi. Teoretic o lesinata, practic a mers perfect! Si totusi atv-ul de 400cc nu se putea tine decat greu de mine, la atv daca iei cu rotile de pe o parte un damb ai sanse foarte mari sa te rastorni... In curbe iar avem o diferenta mare: in timp ce cu atv-ul trebuie sa te ridici din sa si sa te apleci mult pe interior (altfel te rastorni cu mare spor), cu motorul (cu gume bune) daca stii sa-l tii si sa pui piciorul jos glisezi mult mai eficient. Totusi, daca punem doi incepatori pe acelasi traseu, incepatorul cu atv-ul va lua curbele mai tare, sentimentul de securitate ii da curaj.
Capacitate de trecere: la urcare sunt sanse sa urci mai usor cu atv-ul; totusi, daca te pricepi cu motorul si stii sa-l tii fara sa-ti vina in frunte ai sanse mai mari sa urci o panta extrema. Si daca ceva nu merge bine si se ridica fata, cu motorul n-ai probleme (ii dai drumul si cazi in fund) in timp ce cu atv-ul e cam nasol (se ridica si cade exact peste tine). In plus, la padure, prin albii de rauri/parauri cu motorul gasesti intodeauna o cale sa te strecori (ai nevoie de o suprafata de 15cm latime maxim) in timp ce cu atv-ul ramai printre craci si copaci, trebuie sa stii sa incaleci sleaurile, etc.
Ce sa zic, si eu sunt atv-ist convins, ma dau de cate ori am ocazia. Insa daca pot sa aleg mai repede iau motorul decat atv-ul.
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi