Salt la continut


Fotografie
- - - - -

2 roti Vs quad-uri sau atv-uri


  • Please log in to reply
22 replies to this topic

Poll: 2 roti Vs quad-uri sau atv-uri (21 membri au votat)

Ce ati alege si ce vi se pare mai distractiv?

  1. 2 roti (motocicleta) (13 voturi [61.90%])

    Procentaj din vot: 61.90%

  2. Quad sau Atv (8 voturi [38.10%])

    Procentaj din vot: 38.10%

Care vi se pare mai sigur ?

  1. 2 roti (motocicleta) (7 voturi [33.33%])

    Procentaj din vot: 33.33%

  2. Quad sau Atv (10 voturi [47.62%])

    Procentaj din vot: 47.62%

  3. Nici unul (4 voturi [19.05%])

    Procentaj din vot: 19.05%

Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#1 Alllexandru

    Membru senior

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 792 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Marca:.....
  • Model:.....
  • Motorizare:....

Scris 08 aprilie 2007 - 07:53

La solicitarea lui Doom avem poll-ul deschis ;)

Aceasta postare a fost editata de Alllexandru: 08 aprilie 2007 - 10:08

  • 0

#2 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 08 aprilie 2007 - 12:49

Am votat la amandoua pentru 2 roti.
Ca si fun e clar ca atv-ul ramane in urma in multe parti unde un enduro merge mai departe.
La siguranta... atv-ul e varza. Pana si la cadere, in timp de motorul pleaca de langa tine, atv-ul vine exact peste tine!
2 roti...
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#3 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 08 aprilie 2007 - 02:29

E o greseala in poll ....
La pct.2 intrebarea e : "care e mai sigur", raspuns care nu poate fi "nici unul", ci obligatoriu unul din ele !

p.s.
Sigur nu e nici cu troleibuzul.... ;)

Aceasta postare a fost editata de Relu: 08 aprilie 2007 - 02:30

  • 0

#4 Alllexandru

    Membru senior

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 792 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Marca:.....
  • Model:.....
  • Motorizare:....

Scris 08 aprilie 2007 - 02:46

Tocmai de aceea am lasat asa, daca mergi pe unul dintre ele sau pe amandoua totusi le poti considera nesigure atat pe unul cat si pe celalalt ;)
  • 0

#5 DOOM

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 287 Mesaje:
Inregistrat: 03-aprilie 07
  • Marca:Audi
  • Model:S3 8P
  • Motorizare:2.0TFSI 265cp

Scris 08 aprilie 2007 - 05:21

Multumesc pe aceasta cale celor care au deschis poll-ul pt mine.Sunt foarte curios ce va iesi pana la urma, momentan sunt la fel de nehotarat.
La capitolul siguranta, totusi atv/quad are o bila in plus din partea mea pt simplul fapt ca e mai greu sa te rastorni decat sa cazi cu motocicleta (sau cel putin asa vad eu lucrurile in acest moment).In afara de asta avand in vedere ca exceptand cele 2 roti in plus quad-ul este de fapt o motocicleta sunt de parere ca poate folosi unui incepator ca mine.Adica pot invata sa schimb vitezele si sa gradez acceleratia mult mai bine fara riscul de a cadea din prima.Nu vreau sa intelegeti din asta ca sunt speriat sau nesigur,dar e clar ca inca nu am reflexele formate, si chiar mai mult de atat le am pe cele de la masina mult mai adanc inradacinate.
Va salut si va tin la curent cu ce voi hatari(ajutat de acest poll)
  • 0
Audi S3 8P
VW Passat B6

#6 vrajitorul din orz

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 987 Mesaje:
Inregistrat: 23-decembrie 04
  • Location:California

Scris 09 aprilie 2007 - 06:35

Exista atvuri cu care ai voie pe strada? eu n-am auzit. Daca nu stai pe strada e mult mai sigur, chiar daca cade peste tine :D.
Oricum atvul e o chestie strict de fun, aplicatiile practice sint foarte limitate (in afara de cazul in care ai cabana undeva, o ferma, etc).
  • 0
Salam. Florin Salam.

#7 Alllexandru

    Membru senior

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 792 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Marca:.....
  • Model:.....
  • Motorizare:....

Scris 09 aprilie 2007 - 10:21

Nu este sigur deloc, crede-ma in off road.Senzatia ca poti face ce vrei cu el ffind singur in padure sau cine stie unde este extrem de periculoasa.Am 2 cunostinte care au avut accidente grave cu Atv-ul in off road.Si cand spun grave ma refer la luni de zile de spitalizare la un pas sa ramana paralizati
  • 0

#8 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 09 aprilie 2007 - 01:57

Si eu cunosc pe cineva care a pierdut controlul ATV_ului care apoi s-a lovit de un pom si ATV-ul revenit peste individul care cazuse. Rezultat> fractura de clavicula si cotul terminat. ATV-ul o fi sigur daca mergi incet cu el pe drum, insa la denivelari si in offroad la viteze medii trebuie sa fii super meserias si sa stii exact ce faci si exista si atunci pericolul sa iei o piatra si sa te trezesti cu agregatul peste tine. Eu as merge pe un Naked sau pe un Tourer, la motociclete sa ma plimb frumos seara prin oras si nu numai fara sa stau cocosat pe un super sport. Asta daca doresti doar sa te plimbi. Senzatiile tari sunt pentru cei care stiu sa mearga cu un super sport, sau cu motocicleta in general.
In Franta s-a permis o perioada circulatia cu ATV-urile si pe drumurile publice si era un articol in revista franceza Auto Moto et Sport in care se relatau tot felul de accidente din cauza sentimentului fals de siguranta dat de cele 4 roti ale ATV-ului.

Aceasta postare a fost editata de Dee: 09 aprilie 2007 - 01:58

  • 0
On a self-imposed forum break...

#9 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 09 aprilie 2007 - 03:17

Nu sunt motociclist sau ATV-ist, ce-ti spun este din observatile vazute pana acum in trafic..
La viraje pe asfalt , pe 2 roti poti sa te inclini odata cu motorul si sa iei mai usor curba.. pe atv poti ajuta virajul cu inclinarea corpului, dar daca ai ajuns pe 2 roti, multe sanse nu mai ai.
In off-road la inclinari mici ale terenului laterale, motorul fuge de sub tine si scapi suor.. atv-ul are tendinta sa se rastoarne peste tine.

La franarea de urgenta pe asfalt, daca o masina i-ti taie fata, daca ai prezenta de spirit, poti frana si culca motorul.. am vazut o franare de atv.. molt nu mai avea si facea o frumoasa rostogolire..
Astea sunt simple concluzi la ce am vazut, dar nu practicat.. poate ma insel..
Cei in masura i-ti vor explica mult mai bine.
Daca ai ferma in campie sau o zona deluroasa, atv-ul cred ca e bun. In rest 2 roti castiga

Aceasta postare a fost editata de aztec: 09 aprilie 2007 - 03:19

  • 0
calator prin timp si spatiu...

#10 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 09 aprilie 2007 - 08:55

M-am intors aseara de la Buzau de la un raid enduro. Am fost muuulte motoare si un singur atv. Cel cu atv-ul imi e bun prieten si se pricepe bine cu el. Totusi, i-au iesit ochii din cap ca sa se tina de noi.
Siguranta: pe off road treaba e clara: cazu cu motorul, dinamica te arunca in alta parte decat pe fier / cazi cu atv-ul si in cele mai multe cazuri vine peste tine.

Comoditate: pe off road atv-ul inseamna zgaltaiala continua; daca alegi sa stai in picioare pozitia e incomoda si-ti rupe spatele; la motor te poti ridica in scarite si stai mult mai natural in pozitia aia.

Rapiditate: nu se compara, atv-ul este mai lent clar; eu am avut sub fund acum un DT de 200cc in doi timpi. Teoretic o lesinata, practic a mers perfect! Si totusi atv-ul de 400cc nu se putea tine decat greu de mine, la atv daca iei cu rotile de pe o parte un damb ai sanse foarte mari sa te rastorni... In curbe iar avem o diferenta mare: in timp ce cu atv-ul trebuie sa te ridici din sa si sa te apleci mult pe interior (altfel te rastorni cu mare spor), cu motorul (cu gume bune) daca stii sa-l tii si sa pui piciorul jos glisezi mult mai eficient. Totusi, daca punem doi incepatori pe acelasi traseu, incepatorul cu atv-ul va lua curbele mai tare, sentimentul de securitate ii da curaj.

Capacitate de trecere: la urcare sunt sanse sa urci mai usor cu atv-ul; totusi, daca te pricepi cu motorul si stii sa-l tii fara sa-ti vina in frunte ai sanse mai mari sa urci o panta extrema. Si daca ceva nu merge bine si se ridica fata, cu motorul n-ai probleme (ii dai drumul si cazi in fund) in timp ce cu atv-ul e cam nasol (se ridica si cade exact peste tine). In plus, la padure, prin albii de rauri/parauri cu motorul gasesti intodeauna o cale sa te strecori (ai nevoie de o suprafata de 15cm latime maxim) in timp ce cu atv-ul ramai printre craci si copaci, trebuie sa stii sa incaleci sleaurile, etc.

Ce sa zic, si eu sunt atv-ist convins, ma dau de cate ori am ocazia. Insa daca pot sa aleg mai repede iau motorul decat atv-ul.
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#11 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 10 aprilie 2007 - 02:27

Mda, am tot vorbit pe tema asta cu un prieten (concureaza in campionatul national de atv-uri in Ungaria) si spunea ca daca iei un motorist experimentat si un atv-ist experimentat sunt sanse mari ca atv-istul sa aiba timpul mai mic pe un traseu de off road clear (adica fara obstacole). Nu prea am fost de acord dar omul se pricepe si e o opinie avizata (a inceput enduro ca si motorist).
Spunea totusi ca la nivelul de incepator sau mediu sunt sanse mult mai mari ca motorul sa scoata timp mai mic si cu mai putine probleme.

Ideile sunt impartite... Mol, ai iesit cu a ta pe coclauri?
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#12 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 10 aprilie 2007 - 03:26

De cand mi-am ,,tras'' si casca :ph34r_anim: n-am mai iesit.
Motivul---ceva ,,morcovi'' fata de interpretarea termenului de ,,drum public'',de catre organ.Motocicleta o tin in curtea unui prieten,care-i situata intr-un cartier nou ,aflat in plina constructie.Accesul pana in camp, tre' facut pe un drum neasfaltat,batatorit de mama-natura(adica nu-i special amenajat),pe care nu este nici un semn de circulatie,etc...dar,intr-o zi, venind de la endureala ,m-a oprit un instructor auto, sa-mi vada si, sa-mi admire motorul :) si ,la intrebarea mea cu privire la acel drum,mi-a spus ca-i mai bine sa ma abtin in a dialoga cu organele...(daca-l considerati un subiect interesant-drumul public-,se poate deschide un nou topic.
Abia astazi mi-am luat buletinul cu noul domiciliu(cu ceva insistente),urmand sa-mi fac programarea pentru examenul moto(ma tot visez calare...pe motor!).


On-topic
Concluzia(care se putea obtine si prin nitica logica--fara practica) pe care am tras-o, ar fi--pentru endureala la modul extrem, trebe o trotineta mai usoara(un atu pentru manevrabilitate),mai mica,mai altfel...(nu dejaba, spining la cat e ,,de mult'',merge pe niste ,,paraitori'')
Am fost impresionat de al sau cuplu(Transalp),fie deal,vale,+sotie...tot asa-i zumzetul(eu,avand o greutate neglijabila nu prea ma,, simte''---noroc c-am citit ca ,,jocul'' lantului se vede cu cineva incalecat ,iar pentru asta ,acel cineva a trebuit sa fie un prieten---l-am raportat si la greutatea mea).

Atv-ul(plus ,tot ce are mai mult de doua roti), nu-ti poate da acel sentiment unic ,pe care l-am regasit cu aceeasi intensitate doar la schiat si, pe care il putem numi cum vrem...
Un alt plus venit din partea motocicletei ar fi ca,inca,n-o pot exploata la maxim,inca,nu-mi pot bate joc de ea,in sensul ca,deocamdata,imi este superioara.La masina ,acei 150cp mi se par insuficienti,ma lasa rece,pot trage de ei cu acceleratia lipita de podea----cand voi ajunge si la motocicleta sa traiesc aceeasi senzatie de saturatie(cica ,ar fi ceva mai greu),voi trece la ceva mai puternic(un Varadero,abs, de 1000 :) )
Despre sunetul scos de motor,despre trairile de pe el, as vorbi mai mult decat un vanatoro-pescar...Mi-a mers la suflet...

Ador si ,,urletul'' din padure,al motoarelor de pe masinile de raliu si sper,ca la Bucuresti, in mai ,sa-mi imbogatesc ,,urletele''... :beerchug:

ps :my parere--in off-road,atata timp cat ai echilibru,doua roti ,sunt superioare utilajelor care au mai multe roti.
  • 0

#13 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 10 aprilie 2007 - 04:34

eu de pe scuter am reusit sa nu cad dar de pe atv era sa cad...viraj luat prea optimist si am avut impresia ca gata...l-am redresat cumva si m-am potolit dupa aia....
mi se pare mai sigur pe 2 roti, poate suna paradoxal..daca nu esti duda sa cazi din picioare sau sa te incurci al viteza mica, nu te ajuta cele 4 roti...daca insa ai echilibrul betivului, e recomandat sa mergi cu 4...zic eu

nici ca senzatie nu se compara, pe 2 roti era muult mai tare senzatia si mult mai mobila jucaria
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#14 DOOM

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 287 Mesaje:
Inregistrat: 03-aprilie 07
  • Marca:Audi
  • Model:S3 8P
  • Motorizare:2.0TFSI 265cp

Scris 10 aprilie 2007 - 04:48

mol, la masina chiar daca ii dai talpa cata vrei tu nu ai cum sa traiesti senzatiile unei motociclete.Asta e adevarul, dar sincer mie mi-ar fi frica sa merg pe 2 roti cum merg uneori cu masina, chiar azi am gasit o portiune de drum liber si i-am dat putin mai tare moment in care am observat ca in fata mi s-a bagat un nene cu o dacia ca avea ceva oprit pe banda lui...am pus frana in cap,scratz si tot tacamul....si m-am oprit (eu venind cu viteza cam mare iar el circuland dupa calculele mele cam cu 20-30km/h)...va zic sincer ca daca eram pe 2 roti eram pa , pentru ca nu aveai fizic pe unde sa ocolesti cu motorul,ca de oprit ce sa mai zic...plus ca lipit de fundul meu venea un alt grabit.
Concluzie:masina e una, motocicleta e altceva si cred ca e o greseala fatala sa incerci sa atingi limitele unei motociclete, mai ales pe drumurile noastre si cu soferii nostrii(ma refer strict la mersul pe strada - drum public, sau cum vreti sa ii ziceti)
  • 0
Audi S3 8P
VW Passat B6

#15 Alllexandru

    Membru senior

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 792 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Marca:.....
  • Model:.....
  • Motorizare:....

Scris 11 aprilie 2007 - 03:09

Am facut split pe topic cu un nou topic Accidente, desi chiar nu imi doream sa il deschidem :) ..intelegeti de ce.
  • 0

#16 DOOM

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 287 Mesaje:
Inregistrat: 03-aprilie 07
  • Marca:Audi
  • Model:S3 8P
  • Motorizare:2.0TFSI 265cp

Scris 12 aprilie 2007 - 03:22

Ei daca tot vorbim de atv/quad.....stie careva cu ce modele se poate merge pe drumurile publice in legalitate ?
  • 0
Audi S3 8P
VW Passat B6

#17 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 12 aprilie 2007 - 06:10

Incearca sa arunci un ochi si la buggy-uri.

Am vazut unul la cca. 4.000 si-un pic de euro ,doua locuri,tractiune spate(!!!),nou...M-a impresionat ca forma si pret(ma asteptam sa fie mult mai scumpe---eu am dat aceeasi bani pe un moto sh!)

Eu il gasesc ceva mai distractiv decat un atv...
  • 0

#18 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 12 aprilie 2007 - 07:24

Dar este mult mai putin util. Asa de mers pe drumuri forestiere cu siguranta ca e misto dar... la un raid enduro (nu cu pretentii) cand plci din punctul A in B vei intalni cu siguranta obstacole pe care nu le vei putea depasi cu un buggy. E mult mai mare, e aproape cat un Matiz...
Dar e fun!

Si sa mergi cu el pe strada... inghiti fum si gaza ca-ti trece in 3 zile!
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#19 DOOM

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 287 Mesaje:
Inregistrat: 03-aprilie 07
  • Marca:Audi
  • Model:S3 8P
  • Motorizare:2.0TFSI 265cp

Scris 12 aprilie 2007 - 07:30

Loool, sper sa nu va suparati ca zic asta, dar buggy mi se pare destul de caraghios, plus ca exista si masini in categoria aia de dimensiuni (smart).
Mie mi-ar placea un quad cat mai aproape de o motocicleta - asa cum sunt cele sport, singura problema e ca nu vreau sa imi cumpar platforma ca sa il car in padure - vreau sa pot ajuge cu el acolo , deci chestia cu inmatricularea e esentiala.
  • 0
Audi S3 8P
VW Passat B6

#20 DOOM

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 287 Mesaje:
Inregistrat: 03-aprilie 07
  • Marca:Audi
  • Model:S3 8P
  • Motorizare:2.0TFSI 265cp

Scris 28 aprilie 2007 - 02:38

News: am dat o raita pe la pricipalele firme care vand ATV si quad si singura marca inmatriculabila e Aeon ( cu puteri incredibile de pana la 10 KW adica fssssssss). La suzuki am aflat ca daca se da spaga unde trebe exista posibilitatea de a inmatricula un atv sport - dar momentan am renuntat la ideea cu 4 roti. Eu daca vreau sa ma duc pe aratura nu am chef sa imi iau platforma ci prefer sa ma duc direct calare pe obiectul muncii si eventual sa fie si totul legal.
Deci concluzia la versus ar fi ca atv in momentul asta e cam waste of money (a lot of money) din moment ce nu ai voie pe drumurile publice cu el .
  • 0
Audi S3 8P
VW Passat B6

#21 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 29 aprilie 2007 - 11:23

Nu stiu cum vine asta cum ca nu sunt inmatriculabile decat f putine modele, deoarece in CT s'au inmultit ATV'urile in ultima vreme prin oras ... si toate's inmatriculate. Si sunt destule modele, din cate am reusit eu sa observ. Daca o sa am ocazia, o sa ma interesez ce modele sunt si postez.
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#22 DOOM

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 287 Mesaje:
Inregistrat: 03-aprilie 07
  • Marca:Audi
  • Model:S3 8P
  • Motorizare:2.0TFSI 265cp

Scris 29 mai 2007 - 12:48

Si p-aici sunt destule...sa fie toti cu rude la politie :) ? Oricum astia pe care i-am vazut calare prin Bucuresti pe ATV...jumate dintre ei o cautau cu lumanarea rau de tot ...deci e posibil ce am zis inainte cu rudele....
Pentru ceilalti muritori ...numai respect.

P.S. Nu se pot inamtricula pt ca nu au certificat de conformitate cu normele euro...hartogaraie, birocratie, cum vreti sa ii ziceti.

Aceasta postare a fost editata de DOOM: 29 mai 2007 - 12:50

  • 0
Audi S3 8P
VW Passat B6

#23 Coxx

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 1 Mesaje:
Inregistrat: 06-octombrie 08
  • Marca:yamaha
  • Model:yzf 450
  • Motorizare:450 cc

Scris 06 octombrie 2008 - 11:18

M-am intors aseara de la Buzau de la un raid enduro. Am fost muuulte motoare si un singur atv. Cel cu atv-ul imi e bun prieten si se pricepe bine cu el. Totusi, i-au iesit ochii din cap ca sa se tina de noi.
Siguranta: pe off road treaba e clara: cazu cu motorul, dinamica te arunca in alta parte decat pe fier / cazi cu atv-ul si in cele mai multe cazuri vine peste tine.

Comoditate: pe off road atv-ul inseamna zgaltaiala continua; daca alegi sa stai in picioare pozitia e incomoda si-ti rupe spatele; la motor te poti ridica in scarite si stai mult mai natural in pozitia aia.

Rapiditate: nu se compara, atv-ul este mai lent clar; eu am avut sub fund acum un DT de 200cc in doi timpi. Teoretic o lesinata, practic a mers perfect! Si totusi atv-ul de 400cc nu se putea tine decat greu de mine, la atv daca iei cu rotile de pe o parte un damb ai sanse foarte mari sa te rastorni... In curbe iar avem o diferenta mare: in timp ce cu atv-ul trebuie sa te ridici din sa si sa te apleci mult pe interior (altfel te rastorni cu mare spor), cu motorul (cu gume bune) daca stii sa-l tii si sa pui piciorul jos glisezi mult mai eficient. Totusi, daca punem doi incepatori pe acelasi traseu, incepatorul cu atv-ul va lua curbele mai tare, sentimentul de securitate ii da curaj.

Capacitate de trecere: la urcare sunt sanse sa urci mai usor cu atv-ul; totusi, daca te pricepi cu motorul si stii sa-l tii fara sa-ti vina in frunte ai sanse mai mari sa urci o panta extrema. Si daca ceva nu merge bine si se ridica fata, cu motorul n-ai probleme (ii dai drumul si cazi in fund) in timp ce cu atv-ul e cam nasol (se ridica si cade exact peste tine). In plus, la padure, prin albii de rauri/parauri cu motorul gasesti intodeauna o cale sa te strecori (ai nevoie de o suprafata de 15cm latime maxim) in timp ce cu atv-ul ramai printre craci si copaci, trebuie sa stii sa incaleci sleaurile, etc.

Ce sa zic, si eu sunt atv-ist convins, ma dau de cate ori am ocazia. Insa daca pot sa aleg mai repede iau motorul decat atv-ul.



Nu stiu cu atv-ul dar cu Quad-ul sincer va ieseau voua ochii din cap tinandu-va dupa el,daca tu esti indragostit de 2 roti nu minimaliza avantajele unui quad,uite,daca vrei alege tu un traseu ,care vrei si eu vin cu quad-ul ,asa o sa te convingi si tu si eu de cum stau lucrurile,(quad yamaha yzf 450)iar cu problema trecerii pe un parau padure etc ,crede-ma nu am intalnit vad sau pomi asa de apropiati incat sa fie doar 15 cm,panta abrubta de urcus nu cred ca il urci asa cum o faci cu un quad,uite un link in care ai exemplu http://www.youtube.c...feature=related
  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi