Ambreiaj, cum este mai bine
#1
Scris 31 iulie 2007 - 09:53
#2
Scris 31 iulie 2007 - 10:02
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#3
Scris 31 iulie 2007 - 10:05
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#4
Scris 31 iulie 2007 - 10:06
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 31 iulie 2007 - 10:07
#5
Scris 31 iulie 2007 - 10:15
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#6
Scris 31 iulie 2007 - 10:18
pare faina machineta. sa ne anunti daca faci schimbul.
#7
Scris 31 iulie 2007 - 10:41
Iti spun clar ca ambreiajul de Mk4 NU tensioneaza nimic in prima faza.
De unde stii, ai vazut tu cum se comporta placa de presiune cind tii piciorul pe pedala ?
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#8
Scris 31 iulie 2007 - 10:43
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#9
Scris 31 iulie 2007 - 10:49
Eu tin mai tot timpul piciorul stand �sprijinit� de ambreiaj. Stiu, este incorect.
E neaparat nevoie sa comentati chestiunea asta atata vreme cat am recunoscut ca nu e OK? Daca trebuie si nu se poate, faceti va rog topic la Mecanica cu "cum se foloseste pedala de ambreiaj", ok? Ce naiba, e atat de dificil sa va tineti departe de taste? Puii mei, credeam ca in astea 2 saptamani v-ati mai maturizat un pic!!!
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#10
Scris 31 iulie 2007 - 10:54
mi-a placut ce ai scris, se vede ca esti profund impresionat si masina e pe stilul tau.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#11
Scris 31 iulie 2007 - 10:55
Puii mei, credeam ca in astea 2 saptamani v-ati mai maturizat un pic!!!
"Puii mei" - ce caz e asta, vocativ ???
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 31 iulie 2007 - 10:57
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#12
Scris 31 iulie 2007 - 10:56
Da, e normal sa apara discutii, dar de sfaturi sincer nu duc lipsa... Si chiar nu era cazul, doar ca unii nu se pot abtine in a arata ce soferi desavarsiti sunt ei... Si automat ce prosti altii ca nu i-a dus capul, nu?
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 31 iulie 2007 - 10:57
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#13
Scris 31 iulie 2007 - 11:00
(asa e daca esti doar un biet " Membru" ...)
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#14
Scris 02 august 2007 - 11:16
In al doilea rand: piciorul rezemat de ambreiaj dauneaza?eu zic ca da
Mult? depinde de motorizare.
La masinile cu motoare mari care au si ambreiaje mai dure, nu se va simti asa de tare rezematul piciorului in perioada de exploatare.
La masinile cu motoare mici in schimb se va simti mult mai repede. Toate masinile cu motoare mici au ambreiajul mult mai moale deci automat ele vor lucra cat timp piciorul este rezeamat.
Acelasi fenomen de uzura prematura se va resimti si la masinile care au comanda ambreiajului hidraulica (vezi Opel Astra Classic). Atata timp cat tu stai cu piciorul rezemat pe pedala pompa iti va lucra si circuitul va fi sub presiune. Faptul ca sta sub presiune se va resimti in rulment care va duce la o uzura prematura. Stiu cateva masini care si-au schimbat ambreiajul prematur datorita faptului ca partea hidraulica a rulmentului (comanda) a inceput sa curga si a udat ambreiajul cu ulei hidraulic
#15
Scris 02 august 2007 - 11:31
Ca si o concluzie, nu tineti niciodata piciorul pe ambreiaj, la semafor scoateti intotdeauna pe liber si lasati ambreiajul, in general cu cat tii mai putin apasat (sau atins) ambreiajul cu atat mai bine.
Uff, am vorbit!
#16
Scris 02 august 2007 - 11:36
sau daca va oboseste apelati cu incredere la o transmisie automata
sharanel zice bine, hodinirea piciorului pe pedala de ambreiaj actioneaza (chiar daca doar partial) sistemul si il uzeaza nejustificat.
#17
Scris 02 august 2007 - 12:15
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#18
Scris 02 august 2007 - 12:21
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#19
Scris 02 august 2007 - 12:34
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#20
Scris 02 august 2007 - 12:56
alea 10 sec semnifica timpul de cand se pune verde si pana pleaca adormitii din fata. la dacie tata il tinea tot timpu la semafor (ca si 1q, stia si stie ca nu-i corect ) si n-a avut nici pe naiba, dar cred ca e un caz singular.
ah si oarecum offtopic: eu propun si vorbesc serios sa se scrie in cod ca atunci cand se pune verde toti s-o bage in viteza si cum pleaca ala din fata sa plece si ei, nu ca pana acum (si acum, evident) dupa ce primu e la 5 m al doilea abia o baga in viteza si tot asa. asta ar fi o masura foarte buna pt a fluidiza traficul.
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#21
Scris 02 august 2007 - 01:02
10s e enorm, nu vad rostul. problema e, daca ai avea un fluture pe ambreiaj, ar conta? sau cata forta exercita cu adevarat piciorul sprijinit? sau ce pozitii de sprijin aveti? va intreb asta, pt ca unii chiar tin o idee pedala apasata (si in functie de cum ai piciorul, poti face asta involuntar). altii tin masina in viteza tot timpul la semafor, cica pleaca mai repede.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#22
Scris 02 august 2007 - 01:11
#23
Scris 20 august 2007 - 06:06
Concluzie : daca nu tineti piciorul in stand by pe pedala de ambreiaj este forte bine.Daca totusi il tineti usor sprijinit .....nu va stresati.Rulmentul de presiune va sustine (cu limite desigur).
Aceasta postare a fost editata de cianurel: 20 august 2007 - 06:08
#24
Scris 20 august 2007 - 06:26
cu maneta schimbatorului e alta treaba. nu tin mana pe el niciodata.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#25
Scris 20 august 2007 - 06:32
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi