Ambreiaj, cum este mai bine
#51
Scris 27 septembrie 2007 - 09:12
#52
Scris 27 septembrie 2007 - 12:23
adica dupa 3000km sa dau 12milioane pe ambreiaj?????? muream cu ei de gat, mama lor de nesimtiti.
fratilor, daca nimeni nu reclama pe nimeni, lucrurile nu or sa se indrepte niciodata.
#53
Scris 27 septembrie 2007 - 12:38
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 27 septembrie 2007 - 12:38
#54
Scris 27 septembrie 2007 - 02:21
#55
Scris 27 septembrie 2007 - 09:16
#56
Scris 28 septembrie 2007 - 06:59
#57
Scris 01 octombrie 2007 - 01:28
ACrew style
#58
Scris 01 octombrie 2007 - 02:06
Inca nu am probleme, dar e un chin sa pleci un pic mai tare cu masina. Mie mi-au trebuit 10 luni sa ma invat cu ea.
Aceasta postare a fost editata de adytzu: 01 octombrie 2007 - 02:07
#59
Scris 01 octombrie 2007 - 03:02
#60
Scris 03 octombrie 2007 - 04:39
#61
Scris 19 noiembrie 2007 - 05:30
#62
Scris 19 noiembrie 2007 - 06:00
bine macar ca au rezolvat fara sa inlocuiasca toata masina
#63
Scris 20 noiembrie 2007 - 01:22
DanCld la urmatoarea masina te sfatuiesc sa optezi pt transmisie automata. Daca si asta era asa, poate scapai mai usor!?!?Şi am ajuns la ultimul episod... Am dus-o la ATS din disperare şi ei mi-au ţinut-o.... 3 săptăm�ni. P�nă la urmă au �nlocuit volantă, ambreiaj şi timoneria cutiei de viteze - iar cu excepţia volantei, totul a fost pe garanţie (adică am plătit numai 800ron, nu 2000+). Cum merge? Am făcut cam 20km cu ea de c�nd am scos-o din service, ce să zic - merge absolut impecabil. �n viaţa ei nu a mai mers aşa, ambreiajul "ţine" exact unde trebuie, patinarea e perfect liniară, nu smuceşte, nu tremură.... Şi totuşi la primăvară o voi vinde (ieftin), poate următorul proprietar se va bucura de ea măcar pe jumătate faţă de c�t aş fi vrut eu să am ocazia. :crying:
Lasand gluma, bine ca s-a rezolvat !
#64
Scris 20 noiembrie 2007 - 01:15
Aceasta postare a fost editata de DanCld: 20 noiembrie 2007 - 01:19
#66
Scris 22 februarie 2008 - 11:35
Explicatia era in felul urmator. Pe loc tragi frana de mana. Bagi in viteza si incepi sa debraiezi usor si vezi unde este punctul in care "agata" daca acel punct este destul de sus inseamna ca ambreiajul e pe duca si tot asa poti sa observi foarte usor daca patineaza. Tot cu frana de mana trasa vezi daca dupa ce agata... agatatura aia e constanta fara ca tu sa intervii cu ceva la pedala de acceleratie. Adica o tii la nivel. Daca punctul in care agata este constant inseamna ca ambreiajul nu patineaza. Dar daca simti cum masina se lasa de fund si se ridica in mod repetat in timp ce tu tii pedala de acceleratie constanta inseamna ca patineaza.
Aceasta postare a fost editata de Cristian: 22 februarie 2008 - 11:36
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi