Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Ambreiaj, cum este mai bine


  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#26 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 20 august 2007 - 08:53

la stop o scot complet din viteza


... se poate scoate si imcomplet ?
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#27 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 20 august 2007 - 09:08

cred ca a vrut sa zica ca o scoate din viteza pe bune si nu o tine din ambreiaj :D
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#28 Cristian

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.342 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Fiat
  • Model:Albea
  • Motorizare:1.4 77CP

Scris 20 august 2007 - 10:32

Sincer cu greu am reusit sa ma dezobisnuiesc sa nu mai tin piciorul pe ambreiaj . Am carnet de vreo 7 luni si vreo 4 k kilometrii la activ (majoritatea in oras) si deabea dupa prima mie am inceput sa am mila de el . Chestia e ca la scoala instructorul ma punea sa stau si la stop cu el apasat ... chiar daca eu mai uitam sa-l tin ... il tinea el ... si bagat in viteze ... imi venea sa mor . Am facut pe Solenza scoala ... masina avea vreo 36.000 de kilometri si patina la greu ... schimbam vitezele undeva pana in 2 mii de turatii ca altfel acceleram in gol . Cat despre tinut piciorul pe ambreiaj in repaus ... nu-l tin ... imi place suportul special din stanga pedalei de ambreiaj mai mult decat pedala :D .
  • 0
Computers are incredibly fast, accurate and stupid. Human beings are incredibly slow, inaccurate and brilliant. Together they are powerful beyond imagination. Albert Einstein

#29 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 20 august 2007 - 10:47

eu nu prea am timp sa-l pun in stanga. si daca ar putea ajunge in stanga, atunci e clar ca trebuie sa fie pregatit pt orice si nu sta acolo.

super instructor, cred ca mergi super bine.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#30 Cristian

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.342 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Fiat
  • Model:Albea
  • Motorizare:1.4 77CP

Scris 20 august 2007 - 11:56

Doar pentru ca avea un fix , asta nu inseamna ca nu se pricepea la celelalte aspecte . Sincer ... nu incurc , nu mi-am luat injuraturi pana acum si nici claxoane excesive ... eu zic , ca merg foarte decent . Nu imi este frica de trafic ... am mers si la ore de varf si nu de putine ori am fost prins in situatii destul de stranse .
De condus stie sa conduca si un pusti de 12 ani ... asta nu inseamna ca instructorul iti marcheaza comportamentul in trafic . Multe lucruri le-am invatat de la voi . Fac maine poimaine anul de cand sunt pe forumul asta si nu regret nici un minut acest lucru . Am invatat incredibil de multe lucruri despre motoare , disciplina in trafic , proceduri si multe , multe altele , doar citind forumul acesta . Spre exemplu :
1. acum casc ochii de 2 ori mai bine la trecerile de pietoni si la intersectii ... nu pentru ca asa m-a invatat instructorul , ci pentru ca Viper a postat niste filmulete foarte sugestive .
2. nu stiam multe despre motoare si cum acestea functioneaza , sau ce inseamna plaja de turatii si ce inseamna ca un motor isi atinge puterea maxima la turatia x ... sau ce sunt aia Nm . Tot aici am invatat toate astea ... si m-au ajutat mult . Acum cateva luni am fost pe DN 3 ... aveam 2 tiruri in fata si vroiam sa le depasesc pe amandoua dintr-o singura manevra . Aici am invatat ca in turatii mai mari , masina trage mult mai bine si accelereaza mai puternic ... mi-am adus aminte de lucrul asta si am retrogradat frumos in a 4-a motorul a inceput sa urce repede in turatii si in viteza ... si am vazut cu cata usurinta am depasit . Nu instructorul , sau tata ( chiar daca mi-a explicat ceva vag) m-a invatat asta ... ci voi . Si pentru asta va sunt foarte recunoscator ... dar te rog cata69 nu ma judeca ... nu am sa dezamagesc pe nimeni crede-ma , doar sunt si eu un garajist ;) .
  • 0
Computers are incredibly fast, accurate and stupid. Human beings are incredibly slow, inaccurate and brilliant. Together they are powerful beyond imagination. Albert Einstein

#31 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 21 august 2007 - 08:24

eu tin piciorul in stanga pe foot rest, pentru asta e facut si scrie si in carte ca nu se tine piciorul pe ambreiaj decat atunci cand il folosesti, atat
  • 0

#32 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 21 august 2007 - 08:59

Bine ca ai, io nu am inca. Sper sa imi pun curand.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#33 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 21 august 2007 - 09:14

Am eu o bucata de tabla pe-acasa si 2-3 suruburi gasim noi. ;)
  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#34 georgy

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 7 Mesaje:
Inregistrat: 13-septembrie 07
  • Location:BUCURESTI
  • Marca:citroen
  • Model:c4 coupe
  • Motorizare:1.6

Scris 13 septembrie 2007 - 11:51

buna... am un citroen c4 coupe pe benzina, a fost cumparat in aprilie 2007 nou noutz.. si am avut numai probleme... la 300 de km mi-a cazut ambreiajul, atunci l-au facut pe garantie pt ca cik a fost un defect din fabrica, acum are 1900 de km si e din nou in service exact cu aceeasi problema, dar de data asta cik proasta utilizare, si cand i-am intrebat ce inseamna proasta utilizare mi-au spus niste aberatii: mers cu frana de mana trasa, plecat de pe loc cu a treia, schimbat din a 2 in a 4... in fine, vrem sa-i dam in judecata, si vroiam sa va intreb daca ati mai auzit sau intalnit, si daca aveti vreun sfat. am auzit ca la 3 defecte majore schimbate pe garatie,adik recunoscute de ei, ar trebui sa-ti dea masina noua, si din cauza asta nu prea recunosc ei, ar putea fi adevarat?.. sau am auzit ca s-ar putea sa-mi fi pus piesa uzata cand l-a schimbat la 300 de km??... nu stu, dar sunt profund dezamagita, pot spune ca am pootina experienta conduc de aproape 2 ani prin bucurestiul asta infect si nu mi s-a intamplat asa ceva...
  • 0

#35 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 14 septembrie 2007 - 12:12

ambreiaj distrus din vina clientului in 1900km dupa ce ambreiajul din fabrica a tinut 300km?
cusuta cu ata alba povestea lor, e f probabil sa iti fi pus unul prost
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#36 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 14 septembrie 2007 - 12:30

Lor le va fi greu sa dovedeasca faptul ca e proasta utilizare dar nu imposibil.

Inainte sa-i dati in judecata reclama-i la opc.

Din cate stiu, daca sunt mai multi reclamanti pe aceeasi problema atunci stiu ca se schimba situatia.

Dupa ce faci reclamatia spune-mi si mie pe PM cine este persoana de la OPC care se ocupa, poate te pot ajuta.
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#37 georgy

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 7 Mesaje:
Inregistrat: 13-septembrie 07
  • Location:BUCURESTI
  • Marca:citroen
  • Model:c4 coupe
  • Motorizare:1.6

Scris 14 septembrie 2007 - 09:13

am fost la opc, am vb cu director executiv Mateescu Ion, insa masina e luata pe firma, si cik ei se ocupa doar de persioane fizice nu si de juridice si a zis ca singura solutie este sa-i dam in judecata. am fost in schimb la RAR si asteptam raspuns si de la ei. am trimis si un mail in franta, insa pe aia pootin ii intereseaza
  • 0

#38 DanCld

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 932 Mesaje:
Inregistrat: 31-august 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Toyota
  • Model:Auris
  • Motorizare:1.6 VVT-i 124cp

Scris 14 septembrie 2007 - 09:54

La mine deja a inceput sa tremure usor la cate o accelerare, se mai zbate schimbatorul de viteze la cate o pornire de pe loc, mai vibreaza bordul cand schimb a 2-a cat ridic de tot piciorul de pe ambreiaj - detalii pe care le cunosc deja de acum 6 luni cand am inceput sa simt ca e ceva in neregula cu masina. Atunci in doar 3 luni am ajuns la batai urate in pedala de ambreiaj, vibratii in toata caroseria la porniri de pe loc in rampa sau cu sarcina mare, zgomote ciudate la schimbarea vitezelor..... oricum mi-am spus deja povestea mai sus. Si am doar 2000km cu al 3-lea ambreiaj, ce naiba sa le fac? Sa le dau foc la showroom sa imi inlocuiasca si volanta, si sistemul hidraulic?! Capu meu..... :tomato:
  • 0

#39 georgy

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 7 Mesaje:
Inregistrat: 13-septembrie 07
  • Location:BUCURESTI
  • Marca:citroen
  • Model:c4 coupe
  • Motorizare:1.6

Scris 14 septembrie 2007 - 10:06

si mie mi-e frica sa nu fie ceva de care ei nu-si dau seama... insa la mine nu a dat nici un semn cel pootin acum a doua oara, cand pur si simplu a ramas pedala de ambreiaj la jumatate si mirosea a incins, am tras pe dreapta si apoi cu platforma direct la service, aaa.. si era in weekend si cand am sunat la ATS mi-au spus ca nu lucreaza tractarile in weekend si cik sa o las acolo unde e si sa-i sun luni... huh!@!!!! adica nu are voie sa mi se strice masina in weekend... in fine si am apelat la generali au venit si am mers cu ea la ATS, si era ora 2.. si toata lumea se pregatea sa plece .. ne-am certat si cu aia pe acolo... nu stu e bataie de joc
  • 0

#40 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 14 septembrie 2007 - 11:14

Din cate stiu, cele 3 defecte de fabricatie trebuie sa fie diferite, nu se considera 2 defecte inlocuirea ambreiajului de 2 ori. Oricum, nasoala problema ... ca ai masina imobilizata. Daca ii dai in judecata ... ce ai solicita de fapt?
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#41 DanCld

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 932 Mesaje:
Inregistrat: 31-august 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Toyota
  • Model:Auris
  • Motorizare:1.6 VVT-i 124cp

Scris 14 septembrie 2007 - 11:21

Nu, tocmai, 3 defecte la acelasi subansamblu. Eu am acumulat 3 defecte diferite remediate pe garantie si nu mi-au schimbat masina :(
  • 0

#42 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 14 septembrie 2007 - 11:47

nu mai stiu cum era legislatia...acu ceva ani preciza 3 defecte in prima jumatate a per de garantie
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#43 georgy

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 7 Mesaje:
Inregistrat: 13-septembrie 07
  • Location:BUCURESTI
  • Marca:citroen
  • Model:c4 coupe
  • Motorizare:1.6

Scris 14 septembrie 2007 - 11:57

faza e ca eu am masina doar de cateva luni, e inca noua la 1900 de km... deci e aberant, am cumparat masina pt ca mi-a placut mult cum arata, insa vad ca lasa de dorit calitatea... vreau o masina care chiar merge!!!! nu care sta non-stop prin service, mi-am luat masina pt ca am nevoie de ea!!! ei tot o tin pe a lor ca e proasta utilizare, puey sa dau o tura cu ei cu masina sa vada cum conduc sa vdm ce zic, si cum demostreaza ei ca e o proasta utilizare
  • 0

#44 DanCld

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 932 Mesaje:
Inregistrat: 31-august 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Toyota
  • Model:Auris
  • Motorizare:1.6 VVT-i 124cp

Scris 14 septembrie 2007 - 01:53

Din cate imi dau eu seama din ce descrii tu se pare ca ti s-a spart pur si simplu placa, adica s-au rupt 2 sau mai multi "dintisori" consecutivi (placa are forma unui "soare", cu fasii de metal ca niste raze). Un astfel de defect este aproape imposibil de indus de catre utilizator in 1500km - si chiar si in 150,000km :( Chiar daca tragi blocul dupa tine, urci dealuri sau rampe abrupte cu ambreiajul patinat si cu sacii de cartofi in portbagaj, cateri super-borduri cu spatele - poti cel mult sa expui ambreiajul la temperaturi foarte mari, sa grabesti o decalire a placii si sa ii reduci durata de viata. Si chiar daca decalesti placa pana in stadiul in care am ajuns eu - nu are cum sa nu se simta problema pana atunci, trebuie sa tremure (rau!!!) la pornire, sa iti bata in pedala de ambreiaj! Chiar si asa daca iti fortezi norocul poti sa rupi un singur dinte (caz in care la cuplarea ambreiajui mi s-a zis ca s-ar auzi un soi de fluierat), sau 2 dinti departati, caz in care nu prea mai intra in viteza..... Dar sa ramai cu masina in drum din cauza asta n-am prea auzit!
  • 0

#45 georgy

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 7 Mesaje:
Inregistrat: 13-septembrie 07
  • Location:BUCURESTI
  • Marca:citroen
  • Model:c4 coupe
  • Motorizare:1.6

Scris 14 septembrie 2007 - 02:23

aaa prima data la 300 de km eram la semafor era coloana, cand sa plec de pe loc nu mai intra in viteza, dar cand nu era motorul pornit intra, si tot asa am tras pe dreapta si nu am mai plecat decat cu platforma, deci e prea ciudat ca nu da nici un semn, pur si simplu ma lasa in strada si cik discul de ambreiaj e total distrus. nu chinui masina, nu e incarcata cu nimic, n-am tractat nimic si pe nimeni... nimic .. am super mare grija de ea si nu inteleg ce se intampla :(((

+ ca nu o urc niciodata pe borduri pt ca este relativ joasa si nu vreau sa am si alte probleme
  • 0

#46 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 17 septembrie 2007 - 09:05

O atingere usoara uzeaza in principal rulmentul de presiune, nu va faceti impresia ca e USOARA, de fapt ambreiajul majoritatii masinilor noi este hidraulic, deci la capatul celalalt este forta de citeva ori mai mare. Statul cu piciorul pe ambreiaj (debreiat), la stop freaca si discul si rulmentul. Staful meu este, lasati piciorul pe spatiu special desenat, nu pe pedala. Nu se stie cind si de unde sare iepurele.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#47 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 21 septembrie 2007 - 07:09

azi ma gandeam ca unii de aici nu sunt nebuni. de ex la golf ambreiajul e asa de moale, incat trebuie sa-mi controlez piciorul la maxim, nu-l poti odihni pe el, se duce instant. la firester nu am nici o treaba. inca nu am schimbat la nicio masina din familie ambreiajul.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#48 DanCld

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 932 Mesaje:
Inregistrat: 31-august 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Toyota
  • Model:Auris
  • Motorizare:1.6 VVT-i 124cp

Scris 26 septembrie 2007 - 01:40

Epopeea continuă: am dus azi maşina la un service independent (Cioc�rlan, pe Cuţitul de Argint, pentru cunoscători) - şi nu a fost nevoie de mai mult de 3 minute pentru ca maşina să se apuce să facă exact ca toţi dracii, �ncep�nd de la patinaj de amrbreiaj cu fum de ferodouri, tremurături la schimbarea vitezelor, poveşti :cunaooooo: Vorbesc de al 3-lea ambreiaj funcţional vreodată pe maşina �n chestiune, montat contra 12 milioane la ATS �n mai anul acesta şi cu care am făcut cam 2500km, că o lună a stat maşina �n service după ce un nene nu a păstrat distanţa şi şi-a fracturat radiatorul la mine �n şasiu. Vedem m�ine care sunt concluziile, a fost de acord că vorbim de un defect ascuns, cel mai probabil ceva legat de planeitatea volantei - pe care speră să o rectifice cumva şi nu să o şi �nlocuiască - că zburăm peste 500 euro la nota de plată instant. Dar c�t de duşi cu pluta au fost mecanicii de la ATS să nu vadă aşa ceva, atunci c�nd au umblat?!
  • 0

#49 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 26 septembrie 2007 - 09:34

ultima intrebare e retorica? :D
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#50 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 27 septembrie 2007 - 08:19

O atingere usoara uzeaza in principal rulmentul de presiune, nu va faceti impresia ca e USOARA, de fapt ambreiajul majoritatii masinilor noi este hidraulic, deci la capatul celalalt este forta de citeva ori mai mare. Statul cu piciorul pe ambreiaj (debreiat), la stop freaca si discul si rulmentul. Staful meu este, lasati piciorul pe spatiu special desenat, nu pe pedala.

101% de acord, nu va luati dupa ideea ca "merg asa de cand era tata fata mare si nu am schimbat nimic inca", de uzat se uzeaza, si inca foarte tare, daca e masina noua si faci 20 mii km pe an probabil tot te tine 3-4 ani si apoi dai vina pe traficul aglomerat, sau poate o vinzi si o sa zica urmatorul posesor ca era ambreiajul prost, dar defapt vina e statul cu piciorul pe ambreiaj, lucru total interzis si in cartea de utilizare a masinii, si la scoala de soferi, si peste tot, mai putin in curse auto unde faptul ca termini ambreiajul in 1000km e un pret mic pentru 1-2 secunde mai putin

georgy si DanCld, la vw la probleme de ambreiaj se schimba imediat pe garantie, e recunoscut de fabrica, si in 99% din cazuri sunt volantele, poate si voi e tot de acolo problema

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 27 septembrie 2007 - 08:23

  • 0




5 useri citesc subiectul

0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi