Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Ambreiaj, cum este mai bine


  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#51 DanCld

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 932 Mesaje:
Inregistrat: 31-august 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Toyota
  • Model:Auris
  • Motorizare:1.6 VVT-i 124cp

Scris 27 septembrie 2007 - 09:12

La ATS au fost cateva cazuri de exemplare C4 carora li s-a inlocuit atat volanta cat si ambreiajul pe la inceputul lui 2006, dupa aceea s-a stricat ceva in relatia cu Franta si au inceput sa ingroase obrazul, inlocuind numai ambreiajul - de preferinta pe banii clientului pe motiv de utilizare defectuoasa. Am inteles ca au schimbat si pe garantie, dar probabil ca pe ideea ca boala lunga e moarte sigura si cand omul va reveni cu masina tremurand sau pe platforma garantia va fi expirat deja si vor fi si mai multe piese de schimbat. In primavara cand am fost la ei si am pronuntat cuvantul magic "volanta" mi-au zis scurt ca la C3 nu au fost astfel de probleme, doar la C4 ce am auzit eu bla bla. Iar acum...... :D
  • 0

#52 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 27 septembrie 2007 - 12:23

eu nu inteleg cum puteti sa faceti astfel de reparatii costisitoare fara sa le luati jugulara la aia?
adica dupa 3000km sa dau 12milioane pe ambreiaj?????? muream cu ei de gat, mama lor de nesimtiti.

fratilor, daca nimeni nu reclama pe nimeni, lucrurile nu or sa se indrepte niciodata.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#53 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 27 septembrie 2007 - 12:38

si unde sa ii reclami? singura solutie e in instanta si daca ai noroc, dupa 2-3 ani ai sanse sa iti dea castig de cauza (desi sansele sunt mici) asa ca? repari cu 12 mil sau ii dai in judecata, platesti mult mai mult pe cheltuieli de judecata si astepti 3 ani cu masina stricata?

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 27 septembrie 2007 - 12:38

  • 0

#54 DanCld

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 932 Mesaje:
Inregistrat: 31-august 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Toyota
  • Model:Auris
  • Motorizare:1.6 VVT-i 124cp

Scris 27 septembrie 2007 - 02:21

Buuun, am noutati de la dl. Ciocarlan: volanta era "in valuri" si avea variatii de pana la o zecime, ceea ce se pare ca e foarte mult. Partea neplacuta a problemei e ca a gasit urme de dalta, suruburi desfacute si stranse aiurea - si ca el crede ca volanta nu a iesit valurita din fabrica :D
  • 0

#55 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 27 septembrie 2007 - 09:16

eh na..si ce, ai dat tu cu dalta in ea? fa scandal...
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#56 georgy

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 7 Mesaje:
Inregistrat: 13-septembrie 07
  • Location:BUCURESTI
  • Marca:citroen
  • Model:c4 coupe
  • Motorizare:1.6

Scris 28 septembrie 2007 - 06:59

ieri am fost cu un expert extrajudiciar la ATS sa vada care e problema la ambreiaj si daca e din cauza utilizarii defectuoase... si uite ca ATS-ul s-a inselat. tipul a zis ca este de la sistemul hidraulic, in nici un caz de la sofer, deoarece cica se vedea clar la rulment si discul soarelui sau ceva de genu asta.. si cei de la service numai stiau ce sa zica se balbaiau ca domne ei au trimis pozele in franta si cica cei de acolo au refuzat schimbarea pe garantie, ca ei nu au nici o vina... in fine azi le-a trimis avocatul o notificare si sa vedem cum o evolua treaba... sunt total dezamagita de tot ce inseamna citroen.
  • 0

#57 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 01 octombrie 2007 - 01:28

E volanta d-aia "dual mass"?? Alea fac figurile astea in general, se folosesc la diesel sa mai omoare din rontait.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#58 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 01 octombrie 2007 - 02:06

Si la Subaru. :D

Inca nu am probleme, dar e un chin sa pleci un pic mai tare cu masina. Mie mi-au trebuit 10 luni sa ma invat cu ea.

Aceasta postare a fost editata de adytzu: 01 octombrie 2007 - 02:07

  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#59 georgy

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 7 Mesaje:
Inregistrat: 13-septembrie 07
  • Location:BUCURESTI
  • Marca:citroen
  • Model:c4 coupe
  • Motorizare:1.6

Scris 01 octombrie 2007 - 03:02

hmm nu stu de care e... dar masina este pe benzina nu pe motorina
  • 0

#60 DanCld

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 932 Mesaje:
Inregistrat: 31-august 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Toyota
  • Model:Auris
  • Motorizare:1.6 VVT-i 124cp

Scris 03 octombrie 2007 - 04:39

Asa, o luam de la capat: dupa vreo 10km de mers cu ea iesita din service, masina a inceput sa tremure foarte rau la pornirea de pe loc (orice viteza, inclusiv marche-arriere). In mers nu are nicio problema, zici ca acum am scos-o din fabrica de la controlu' de calitate. Mergem din nou la service, tampoanele sunt intregi (si isi fac treaba in parametri), - am lasat-o din nou pentru investigatii, acum mesterii suspecteaza ca de fapt ar fi alt defect ascuns, undeva.... departe, poate la cutia de viteze, naiba stie. Au dat toti roata in jurul ei iar eu imi fac deja calcule daca sa o dezmembrez si sa o vand pe bucati. Se baga cineva? Motor, caroserie, sasiu - astea sigur sunt intregi si in parametri. Transmisia o dau la fiare vechi, la restul nu m-am gandit inca :)
  • 0

#61 DanCld

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 932 Mesaje:
Inregistrat: 31-august 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Toyota
  • Model:Auris
  • Motorizare:1.6 VVT-i 124cp

Scris 19 noiembrie 2007 - 05:30

Şi am ajuns la ultimul episod... Am dus-o la ATS din disperare şi ei mi-au ţinut-o.... 3 săptăm�ni. P�nă la urmă au �nlocuit volantă, ambreiaj şi timoneria cutiei de viteze - iar cu excepţia volantei, totul a fost pe garanţie (adică am plătit numai 800ron, nu 2000+). Cum merge? Am făcut cam 20km cu ea de c�nd am scos-o din service, ce să zic - merge absolut impecabil. �n viaţa ei nu a mai mers aşa, ambreiajul "ţine" exact unde trebuie, patinarea e perfect liniară, nu smuceşte, nu tremură.... Şi totuşi la primăvară o voi vinde (ieftin), poate următorul proprietar se va bucura de ea măcar pe jumătate faţă de c�t aş fi vrut eu să am ocazia. :crying:
  • 0

#62 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 19 noiembrie 2007 - 06:00

ai platit mult din pacate pentru idiotenia lor
bine macar ca au rezolvat fara sa inlocuiasca toata masina
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#63 Marius*

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 612 Mesaje:
Inregistrat: 11-aprilie 07
  • Location:Oraș
  • Marca:vw
  • Model:1j5
  • Motorizare:atd

Scris 20 noiembrie 2007 - 01:22

Şi am ajuns la ultimul episod... Am dus-o la ATS din disperare şi ei mi-au ţinut-o.... 3 săptăm�ni. P�nă la urmă au �nlocuit volantă, ambreiaj şi timoneria cutiei de viteze - iar cu excepţia volantei, totul a fost pe garanţie (adică am plătit numai 800ron, nu 2000+). Cum merge? Am făcut cam 20km cu ea de c�nd am scos-o din service, ce să zic - merge absolut impecabil. �n viaţa ei nu a mai mers aşa, ambreiajul "ţine" exact unde trebuie, patinarea e perfect liniară, nu smuceşte, nu tremură.... Şi totuşi la primăvară o voi vinde (ieftin), poate următorul proprietar se va bucura de ea măcar pe jumătate faţă de c�t aş fi vrut eu să am ocazia. :crying:

DanCld la urmatoarea masina te sfatuiesc sa optezi pt transmisie automata. Daca si asta era asa, poate scapai mai usor!?!?
Lasand gluma, bine ca s-a rezolvat !
  • 0

#64 DanCld

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 932 Mesaje:
Inregistrat: 31-august 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Toyota
  • Model:Auris
  • Motorizare:1.6 VVT-i 124cp

Scris 20 noiembrie 2007 - 01:15

Am comandat deja urmatoarea masina, are termen de livrare in februarie-martie la anul. Daca e cineva interesat de C3-ul asta chinuit, o dau atunci cu -500euro fata de pretul mediu de pe autovit al unei masini cu aceeasi configuratie (motor, an fabricatie, kilometri etc). Nu prea negociabil, you like it, you take it :)

Aceasta postare a fost editata de DanCld: 20 noiembrie 2007 - 01:19

  • 0

#65 bigfoot17ro

    e36 fan

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 784 Mesaje:
Inregistrat: 13-februarie 05
  • Location:Rosiori de Vede, TR
  • Marca:BMW
  • Model:e36
  • Motorizare:2.5i 192CP

Scris 22 februarie 2008 - 11:04

cum ne dam seama la un sh daca ambreiajul da semne de oboseala sau e pe moarte? pareri si sugestii
stiu ca era la un moment dat intro emisiune tv dar nu mai stiu care
  • 0
BMW: Angel body + devil power = deadly combination
Posted Image

#66 Cristian

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.342 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Fiat
  • Model:Albea
  • Motorizare:1.4 77CP

Scris 22 februarie 2008 - 11:35

Era la fifth gear.
Explicatia era in felul urmator. Pe loc tragi frana de mana. Bagi in viteza si incepi sa debraiezi usor si vezi unde este punctul in care "agata" daca acel punct este destul de sus inseamna ca ambreiajul e pe duca si tot asa poti sa observi foarte usor daca patineaza. Tot cu frana de mana trasa vezi daca dupa ce agata... agatatura aia e constanta fara ca tu sa intervii cu ceva la pedala de acceleratie. Adica o tii la nivel. Daca punctul in care agata este constant inseamna ca ambreiajul nu patineaza. Dar daca simti cum masina se lasa de fund si se ridica in mod repetat in timp ce tu tii pedala de acceleratie constanta inseamna ca patineaza.

Aceasta postare a fost editata de Cristian: 22 februarie 2008 - 11:36

  • 0
Computers are incredibly fast, accurate and stupid. Human beings are incredibly slow, inaccurate and brilliant. Together they are powerful beyond imagination. Albert Einstein

#67 bigfoot17ro

    e36 fan

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 784 Mesaje:
Inregistrat: 13-februarie 05
  • Location:Rosiori de Vede, TR
  • Marca:BMW
  • Model:e36
  • Motorizare:2.5i 192CP

Scris 23 februarie 2008 - 04:02

multumesc de informatie
  • 0
BMW: Angel body + devil power = deadly combination
Posted Image




3 useri citesc subiectul

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi