Kia Cee'd 1.4
#1
Scris 21 august 2007 - 08:58
Cu o intarziere de livrare de mai mult de o luna fata de termenul initial, azi a sunat dealer'ul ca putem ridica masina.
Impresii si poze, diseara sau de maine incolo
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#2
Scris 21 august 2007 - 06:38
Prima baie
Trebea facuta poza din spate de fapt ... sa se vada diferenta intre 125 si 205
Alte 2 "surori" care'si asteptau proprietarii
Solenza: (acu are 23.4k km)
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 21 august 2007 - 06:40
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#3
Scris 23 august 2007 - 12:00
Sa ai grija de ea si sa te fereasca cel de sus de evenimente neplacute . :thumb:
#4
Scris 23 august 2007 - 12:35
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#5
Scris 25 august 2007 - 09:41
Sincer astept sa vad cum o sa arate varianta in 3 usi . Din primele imagini ma atrage rau de tot ... nu stiu daca o sa rezist tentatiei sa nu ma alatur familiei Kia mai ales ca raportul pret/calitate este unul foarte bun .
#7
Scris 25 august 2007 - 02:11
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#8
Scris 25 august 2007 - 03:58
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#9
Scris 28 august 2007 - 02:10
#10
Scris 28 august 2007 - 03:55
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#11
Scris 28 august 2007 - 04:13
s-o stapanesti sanatos, baga impresii
#12
Scris 28 august 2007 - 04:27
Deocamdata are cam 220km, iar consumul s'a cam stabilizat la 9.1% numai urban, cu A/C pornit cam 50%, cu schimbari de viteze la ~3000rpm
Toti care au mers cu ea au ramas impresionati de spatiul interior, mai ales cel din spate, unde multi se asteptau sa fie mai inghesuit.
Cei 109 CP sunt un pic franati de caroseria destul de grea - 1265 kg si isi fac simtit prezenta abia dupa 3500 rpm, unde este destul de buna reactia la apasarea pedalei de acceleratie. Insonorizarea este excelenta, iar coroborata cu sistemul audio, fac sa nu se auda motorul inauntru, chiar si la turatii ridicate.
Am probat aseara si sistemul de alarma care este inclus in cheia de 78 euro + TVA. Acesta se armeaza dupa 30 de secunde de la inchiderea usilor si actioneaza claxonul in cazul in care vreuna din usi sau portbagajul sunt deschise fortat (nu din telecomanda sau cu chei potrivite)
Suspensia spate este un pic mai rigida decat la SLZ sau Symbol, insa nu exagerat. La denivelari sau gropi se aud doar niste zgomote infundate, nu troncane nimic. Frana tine foarte bine, se simte cele 4 discuri
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#13
Scris 28 august 2007 - 04:59
#14
Scris 28 august 2007 - 05:04
Nu caii putere sunt franati de caroseria destul de grea ( 1265kg nici nu e grea), problema e data de cuplul motor care il are un motor aspirat de 1.4 16v. Valoarea lui se simte abia dupa 3500 rpm cum bine spui...de unde si reactia masinii dupa aceasta turatie.Cei 109 CP sunt un pic franati de caroseria destul de grea - 1265 kg si isi fac simtit prezenta abia dupa 3500 rpm, unde este destul de buna reactia la apasarea pedalei de acceleratie. Insonorizarea este excelenta, iar coroborata cu sistemul audio, fac sa nu se auda motorul inauntru, chiar si la turatii ridicate.
Cei 109 CP o sa ii simti la maxim doar cand vei rula cu viteza maxima... de altfel se stie, la rularea cu 100km/h 'lucreaza' efectiv cam 20 CP. Restul se odihnesc. In revista italiana Quattroruote era data puterea folosita la 100km/h la fiecare model de drivetest. Aceasta varia intre 18-30 CP in functie de model.
#15
Scris 28 august 2007 - 07:55
puterea aia o vei simti de fiecare data cand accelerezi cum trebuie masina (adica in plaja completa). masina aia dezvolta 109cp la 6000rpm (sau cat o fi). e normal ca la 3000 sa dezvolte jumatate din atat.
cu ce ai dreptate tu diesel e ca da, andrei simte lipsa cuplului la turatii mici. asta e un mare dezavantaj al motoarelor mici. cuplul e singurul lucru care nu se poate "recastiga" la cilindreea mica (vorbim de aspirate). puterea o obtii, ca-l faci rasnita si sa il turezi la 15.000
#16
Scris 28 august 2007 - 08:11
Urarile de bine vin de la un mare fun KIA RIO Crdi si consultant de vanzari la MIT-MOTORS INTERNATIONAL din Baneasa.
#17
Scris 28 august 2007 - 11:22
M'am uitat mai devreme in cartea de identitate a masinii si greutate se pare ca e de 1300kg ptr 1.4, ceea ce inseamna ca ptr reprize satisfacatoare trebuie turata corespunzator ... lucru care deocamdata nu e prea posibil. Incerc sa nu trec de 3500-4000 rpm. Pacat ca deocamdata nu prevad drumuri lungi cu ea, deci km se vor acumula greu si va mai dura pana motorul se va lasa ...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#18
Scris 28 august 2007 - 11:51
@mike ce faci bah imi furi ideea si stergi dovezile?
nu-ti fur nici o idee, am facut curat in topicuri
Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 29 august 2007 - 09:08
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#19
Scris 29 august 2007 - 12:30
De sapt viitoare posibil frati'miu sa intre in concediu ... si poate urmeaza si un drum mai lung, mai ales daca o si inmatriculeaza pana atunci. Poate inc'un drum la bulgari intr'o zi
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#20
Scris 29 august 2007 - 10:09
#21
Scris 29 august 2007 - 10:58
puterea aia o vei simti de fiecare data cand accelerezi cum trebuie masina (adica in plaja completa). masina aia dezvolta 109cp la 6000rpm (sau cat o fi). e normal ca la 3000 sa dezvolte jumatate din atat.
Pai e logic ce spui...nu am mai scris asta pentru ca la cei 2xx km de care zicea Andrei ca sunt facuti in oras, ma indoiesc ca acul turometrului sa fi ajuns sub zona rosie vreodata. Cu atat mai mult cu cat e in rodaj.
Accelerarea in plaja completa se justifica doar intr-o accelerare de la 0-100km, in vreo depasire fortata, sau la atingerea vitezei maxime. Pt ca altfel e un consum marit inutil. Schimbarea ar trebui sa se faca astfel incat acul turometrului sa cada in zona de cuplu maxim. Asa se intampla intr-o conducere normala de zi cu zi. Pe un drum national. Ca in oras schimbi in functie de cel pe care il ai in fata.
Aceasta postare a fost editata de Diesel: 29 august 2007 - 11:07
#22
Scris 29 august 2007 - 11:41
@mike glumeam mah
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#23
Scris 29 august 2007 - 02:37
de ex la mine max absolut e la 4700
prob e ca de la 2500-3000 am valoarea aia maxima -5%, deci tot cam pe acolo
nu ajunge o valoare de max pt cuplu, e ok sa ai tot graficul.
#24
Scris 29 august 2007 - 04:12
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#25
Scris 29 august 2007 - 06:05
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi