Salt la continut


Fotografie

revizie toyota land-cruiser lc120 127kw


  • Please log in to reply
239 replies to this topic

#1 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 04 septembrie 2007 - 08:29

prima revizie la 15.000km a fost undeva pe la 600lei

acuma a urmat cea de 30.000km

ulei sintetic - 150 lei
filtru ulei - 19,50 lei
filtru aer - 75,90 lei
filtru combustibil - 101,48 lei
filtru polen - 72,78 lei
ulei transmisie - 151,79 lei
ulei transmisie - 199,10 lei
lichid de frana - 54,34 lei
placute frana fata - 321,15 lei
placute frana spate - 224,06 lei
curatator parbriz - 10,80 lei
solutie curatat frana - 9,06 lei
vaselina ( :lol: ) - 11,41 lei
manopera - 200 lei

total fara tva - 1601,39 lei

tva - 304,26 lei

total cu tva - 1905,66 lei :)

cam mult ptr o revizie de 30.000...
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#2 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 04 septembrie 2007 - 09:03

pai ce e scump acolo vad uleiul de transmisie (ciudat sa se schimbe la 30 mii km uleiul ala si costa si aproape 4 mil) si placutele de frana scumpe care e normal sa fie scumpe fiind mari si sa tina atata greutate, deci numai din ulei si placute de frana faci 10 milioane, asta este, "gip", sa vezi cand incep sa se uzeze bucsele si cauciucurile cat costa intretinerea la "gip", la o berlina, de ex. tata a dat 4 mil la revizia la passat de 2 ani la 22 mii km deci de 5 ori mai ieftin

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 04 septembrie 2007 - 09:05

  • 0

#3 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 04 septembrie 2007 - 09:08

scump gipu.
masina circula din 08.03.2007. :lol:
30.000 in 6 luni...
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#4 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 04 septembrie 2007 - 09:27

De ce's doua "ulei transmisie"? Si ... ce naiba e ala "curatator parbriz"? - lichidul?
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#5 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 04 septembrie 2007 - 10:07

nu stiu. nu a intrebat nimeni.
ulei cutie? ulei diferentiale? habar n-am
curatator parbriz probabil e lichid parbriz sau ceva de genu
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#6 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 04 septembrie 2007 - 10:28

pai ce e scump acolo vad uleiul de transmisie (ciudat sa se schimbe la 30 mii km uleiul ala si costa si aproape 4 mil) si placutele de frana scumpe care e normal sa fie scumpe fiind mari si sa tina atata greutate, deci numai din ulei si placute de frana faci 10 milioane, asta este, "gip", sa vezi cand incep sa se uzeze bucsele si cauciucurile cat costa intretinerea la "gip", la o berlina, de ex. tata a dat 4 mil la revizia la passat de 2 ani la 22 mii km deci de 5 ori mai ieftin

4 MIL revizia toata???sau doar manopera/piesele?ce Passat este ce motor are?
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#7 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 04 septembrie 2007 - 10:34

revizie totala, 2.0tdi, la cea de 15 mii a platit 5.6 mil, la a doua 4.8 mil facuta la 2 ani pentru ca iesea ca timp desi km nu erau facuti toti 30mii ci numai 22 mii, asta e pret total cu piese, manopera, tot, la reprezentanta vw in suceava, ideea e ca nu toti sunt hoti, desi si 5 mil e mult, la opelul vechi ma costa 2.5 mil dar nu la reprezentanta

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 04 septembrie 2007 - 10:36

  • 0

#8 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 04 septembrie 2007 - 11:53

mda ciudat Fabia 1,2 HTP a fost 6 sau 7 mil revizia de 1 an ,mai bine luau dracu TDI ai mei
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#9 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 04 septembrie 2007 - 11:56

pai trebuie mult ulei trensmisie ca intra in cutie odata, apoi in reductor daca are si apoi in puntea fata si spate.
Probabil ca de aceea este si diferentiat..
Oricum, cam multe de schimbat la 30.000
  • 0
calator prin timp si spatiu...

#10 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 04 septembrie 2007 - 12:00

nu e cam repede schimbat uleiul de la transmisie ala la 30 mii km? stiu dacii papuc care nu schimbau nici la 500 mii uleiul/vasilina ce o fi fost in cardan si mergea foarte bine, sau daca ma gandesc bine de unde sa aiba toyota fiabilitatea asta super renumita daca nu ar schimba toate maruntisurile de 10 ori mai des ca la alte masini mai nerafinate, asa si dacia daca ii faci service ca toyota tine mult si bine

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 04 septembrie 2007 - 12:01

  • 0

#11 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 04 septembrie 2007 - 12:59

nu stiu. eu la a mea am 130.000 imediat si nu am schimbat nici un fel de ulei, decat cel din motor.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#12 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 18 decembrie 2007 - 03:19

revizie de 45.000km
filtru aer - 96,81
filtru ulei - 33,49
ulei 4L - 184,30
ulei 4x1L - 184,30
manopera - 80

cam asteas. preturi fara tva.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#13 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 09 mai 2008 - 01:23

curg km la masina asta...

revizia la 60.000km

lichid frana - 54,13
ulei motor 8L - 261,20
ulei transmisie 6L - 302,17
filtru aer - 102,70
filtru combustibil - 92,61
filtru polen - 61,84
filtru ulei - 33,17
manopera - 345,00

total fara tva = 1252,82 + 19% TVA = 1490,85 lei
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#14 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 10 mai 2008 - 05:21

iar ulei de transmisie?!
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#15 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 10 mai 2008 - 08:35

probabil din 30k in 30k km se schimba... habar n-am ;)
poate de aia merg toyotele asa bine :D

oricum, masina merge brici.
nu bate nimic. nu scartaie nimic.
vede numa MOL EVO5 DIESEL
si vede numa 4000rpm si 160-180kmh...
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#16 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 10 mai 2008 - 08:38

Sa fie primit :D
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#17 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 25 iulie 2008 - 01:19

revizie 75.000km
iara, placute frana fata - 328,76
curatator frana - 10,35
filtru ulei - 33,17
ulei esso 7L - 171,15
manopera - 241,50

total 784,93 + tva = 934,07 lei

o janta pe 17" asa cum am mai scris e 4400lei.

a venit factura proforma pentru Performance Kit de la TTE Germania. sunt luare direct prin reprezentantele Toyota.

2 bucati chip-uri = 15.767,50 lei :(
oricum se renunta la ele. nu merita 2200eur un chip.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#18 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 26 iulie 2008 - 12:03

hm, oare la mine va fi mia ieftin???
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#19 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 16 februarie 2009 - 11:53

tancul a trecut cu brio de 100.000km...
nici o pb
masina merge impecabil.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#20 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 13 martie 2009 - 05:47

105.000 km

placute frana spate - 185
placute frana fata - 360,59
curea distributie - 192
rulment intinzator - 274
intinzator curea - 235,32
ulei 8L - 302,88
filtru ulei - 38,25
stergator luneta - 68,32
ITP - 84,03

manopera
revizie - 103,50
distributie - 138
inloc placute fata - 69
inloc placute spate - 69

total general 2119,89 + TVA = 2522,68
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#21 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 13 martie 2009 - 06:03

Eftin ! Nu glumesc...
  • 0

#22 IulianE.

    Banned

  • Banned
  • PipPipPip
  • 110 Mesaje:
Inregistrat: 10-martie 09
  • Marca:too many valves Skoda
  • Model:Octavia 1.8
  • Motorizare:useless turbo

Scris 13 martie 2009 - 08:07

si mie imi pare,mai ales ca e vb si de distributie
  • 0

#23 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 13 martie 2009 - 08:09

cam da.
nu am vazut preturi exagerate pana acuma.
eu la reno la distributia de 120k km si alte maruntisuri am lasat peste 3000lei...

oricum, masina e de nota 10! ptr cine vrea ceva mare, spatios, 4x4, dotat, SUPER confortabil, performante decente, la un pret corect.
sa nu mai vb de calitate si fiabilitate.

restekpa !
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#24 IulianE.

    Banned

  • Banned
  • PipPipPip
  • 110 Mesaje:
Inregistrat: 10-martie 09
  • Marca:too many valves Skoda
  • Model:Octavia 1.8
  • Motorizare:useless turbo

Scris 13 martie 2009 - 08:48

NU

mie nu m-i s-a parut deloc...confortabila nu e nici macar in spate,spatiul la picioare mic,silentioasa nu,si are acelasi feeling de gip
e ca si cum te-ai plimba cu Paris Hilton de mana intr-o seara romantca pe coasta de azur in bocanci de armata
  • 0

#25 IulianE.

    Banned

  • Banned
  • PipPipPip
  • 110 Mesaje:
Inregistrat: 10-martie 09
  • Marca:too many valves Skoda
  • Model:Octavia 1.8
  • Motorizare:useless turbo

Scris 13 martie 2009 - 09:07

NU

mie nu m-i s-a parut deloc...confortabila nu e nici macar in spate,spatiul la picioare mic,silentioasa nu,si are acelasi feeling de gip
e ca si cum te-ai plimba cu Paris Hilton de mana intr-o seara romantca pe coasta de azur in bocanci de armata...si asta din considerentul ca "ie buni pa nisip"
  • 0




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi