kia ceed vs hyundai i30
#26
Scris 30 septembrie 2007 - 02:01
#27
Scris 30 septembrie 2007 - 08:55
ok, daca hyundai te lasa sa configurezi cum vor ei, e treaba lor si e normal sa ii preferi
dar kia te lasa sa configurezi, insa numai pleci din LX Best (oferta permanenta)..pleaca din LX simplu si pui ce vrei tu. diferenta e ca daca iei un LX simplu si il duci la nivel de echipare LX Best iese un pret mai mare. ei iti dau posib sa il iei la un pret mai mic, dar in momentul ala iti ingheata configurarea. daca e bine sau nu, vanzarile o vor decide
#29
Scris 02 octombrie 2007 - 12:44
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#31
Scris 03 octombrie 2007 - 07:06
#32
Scris 03 octombrie 2007 - 09:47
In primul rand, preturile pentru cele doua modele: Cee'd - 11854 euro, i30 - 13078 (deci 1224 euro DDP diferenta)
Ce are Cee'd si nu are i30
- oglinzi electrice si incalzite
- 2 difuzoare
- posibil EBD ... ptr ca la i30 scrie amplificator de franare 10" (servofrana)
- computer de bord
- geamurile fata sunt cu impuls
Ce are i30 in plus fata de Cee'd
- roata de rezerva de dimensiuni normale
- scaun sofer cu reglaj pe inaltime / scaune fata cu tetiere active
- iluminare in torpedou
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#33
Scris 03 octombrie 2007 - 11:21
#34
Scris 04 octombrie 2007 - 06:32
Kia e mai degraba destinata celor care ciulesc urechile ceva mai tare insa cum nu toti sunt asa probabil ca vom vedea pe strazi si I30. Daca le voi vedea mei des decat pe ceed-uri nu-o sa fiu surprins.
#35
Scris 04 octombrie 2007 - 09:40
#36
Scris 04 octombrie 2007 - 10:50
Am intrebat si despre comenzi, daca preiau deja (cel mai probabil da) si care este termenul de livrare, insa nu am primit nici un raspuns in privinta asta.
La fel, fara raspuns, a ramas si intrebarea mea referitoare la alte motorizari si cand vor fi disponibile pe piata
i30 are, in afara de handicapul pretului (fiind fabricat in Asia, are 10% taxe vamale) si al faptului ca nu poate fi configurat (o mare prostie) si pe acela ca apare pe piata la aproape 5 luni dupa Cee'd. Care, desi nu a fost mediatizat, deja incepe sa apara din ce in ce mai des pe strazi ... si f putini sunt cei care nu raman placut impresionati de aceasta masina. Mai ales dupa ce le zici si de pret. Iar Hyundai/Kia ... nu mi se pare ca vreuna din marci ar avea un renume mai bun (insa asta e chestie subiectiva)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#37
Scris 25 octombrie 2007 - 03:25
Exterior: designul lateral'spate si al spatelui (care datorita stopurilor pare a fi mai abrupt decat la Cee'd) nu mi'a placut de nici un fel, iar partea frontala mi se pare prea ... bonoma. Jantele de 16" cu care vin in standard motorul de 1.6 GSL nu mi s'au parut prea frumoase (cele in genul lui Type-C de la Cee'd)
Interior: odata intrat in interiorul masinii, treburile se schimba. Nivelul de dotari Style vine cu tapiserie din piele+stofa, a caror culoare am inteles ca vine asortata in functie de culoarea exterioara. In afara de faptul ca oricum tapiseria mixta ofera o nota aparte, stofa mi'a placut mai mult, avand un model f reusit
Cat despre materialele dinauntru si calitatea lucrarii, mie mi s'au parut un pic peste Cee'd. Poate si unde culorile sunt mai sobre si tot bordul negru, lasa o alta impresie (plus ca masina era tocmai in fundul showroom'ului si lumina naturala nu ajungea pana acolo). Am butonat chestii p'acolo si singura care mi'a displacut de la inceput a fost amplasarea brichetei si a scrumierei. Scrumiera nu este mascata, ca la Cee'd, iar bricheta este pozitionata separat de aceasta. Nu am reusit sa'mi dau seama ezac unde este port'ul USB.
Am deschis cotiera si am observat ca atat la partea de sus, cat si la cea inferioara, se deschid mai usor si mai finutz decat la Cee'd.
Lumina pentru display'ul de pe consola centrala nu este bleu, asa cum apare in pozele de pe net, ci mai mult spre albastru. Ce mi'a placut insa, intr'adevar, este iluminarea cadranelor. O combinatie de albastru si alb, care m'a incantat imediat ... Are o nota de distinctie fata de Cee'd, trebuie sa recunosc
In portbagaj, am observat ca spatiul este altfel. Capitonajul de la pasajul rotilor este intrat mai mult inauntru, insa nu pe toata inaltime si cand am apasat pe portiunea intrata mai mult inauntru am vazut ca dedesubt nu este plin si mi'a lasat impresia ca daca pui ceva greu (un geamantan plin, de exemplu), s'ar indoi capitonajul ... si nu e deloc simplu sa'l readuci la forma initiala
Masina este fabricata la coreeni si dealer'ul mi'a spus ca perioada de asteptare este de 2 luni (insa termenul mi'a fost dat cam cu ezitare, cu jumatate de gura, deci posibil sa fie mai lung de fapt). Mi'a zis ca aveau insa comandat un Steel Grey care ar fi disponibil in ~2 saptamani.
In standard, 1.4 GSL este 13078 euro si are in plus fata de Cee'd LX Best roata de rezerva cu dimensiuni normale, scaun sofer reglabil pe inaltime si tetiere active fata, iar in minus nu are oglinzi electrice, cele 2 tweeter'e, geamurile fata nu sunt cu impuls si siguranta, volanul este reglabil doar pe inaltime si nici consola centrala cu cotiera nu exista, iar nivele de dotare sunt fixe, cum stiam si pana acum. Garantia la i30 este de 5 ani sau 100k km sau 3 ani fara limita de km
O alta diferenta intre Cee'd si i30 este ca la Hyundai se face la 1000km o revizie la care se schimba uleiu (probabil si filtrul) - iar costul ar fi de ~120 ron, iar urmatoarea este la 7500 (cand am inteles ca se face iar un schimb de ulei, insa si altele care nu mi s'au spus si nici eu nu am insistat) - costul fiind de ~400 ron. Urmatoarea revizie este la 15k km si apoi intervalul de revizii este de 15k km.
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 25 octombrie 2007 - 03:27
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#38
Scris 25 octombrie 2007 - 04:03
Ai incercat in cotiera ?Nu am reusit sa'mi dau seama ezac unde este port'ul USB.
Aceasta postare a fost editata de Artanis: 25 octombrie 2007 - 04:03
#39
Scris 25 octombrie 2007 - 10:05
La comparatia de mai sus, 1.4 baza Cee'd vs 1.4 baza i30, Hyundai'ul nu are nici computer de bord. Ca unora nu li se pare f util, se prea poate ... insa daca tot am facut analiza aia amanuntita ... trebuia sa precizez si asta
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#40
Scris 25 octombrie 2007 - 10:42
#41
Scris 25 octombrie 2007 - 11:47
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#42
Scris 26 octombrie 2007 - 01:15
Per total, daca ar fi sa pot face masina ideala din cele doua as lua exteriorul de la Cee'd si interiorul de la i30 (dar tot cu consola centrala de la Cee'd si cred ca si cu volanul ei )
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#43
Scris 26 octombrie 2007 - 08:10
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#44
Scris 26 octombrie 2007 - 02:01
Per total, daca ar fi sa pot face masina ideala din cele doua as lua exteriorul de la Cee'd si interiorul de la i30 (dar tot cu consola centrala de la Cee'd si cred ca si cu volanul ei )
adica cee'd :party1:
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#45
Scris 26 octombrie 2007 - 02:10
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#46
Scris 26 octombrie 2007 - 02:42
#47
Scris 26 octombrie 2007 - 05:15
Deocamdata Hyundai'ul se fabrica in Coreea si asta ar fi o explicatie ptr pretul maire. Ar urma, insa, ca pe viitor productia sa fie mutata in Cehia. Abia dup'aia ar putea fi considerate egale cele 2 modele ... si ca dovada, cei de la Hyundai CT nu primisera pana acum decat 3 sau 4 comenzi ptr i30, desi am inteles ca i se pare reclama in presa si oricum se aflase de ea mai de dinainte decat s'a aflat la Cee'd de lansarea sa
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#48
Scris 26 octombrie 2007 - 10:51
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#49
Scris 27 octombrie 2007 - 12:06
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi