Masina e exceptionala, merge foarte bine, dar parca ii lipseste uneori ceva putere...
De vreo jumatate de an, ma batea din ce in ce mai tare gindul sa fac un upgrade. Si cum cine a avut odata Subaru, nu mai poate sa se gindeasca la alt brand, am inceput sa "sap" dupa un WRX, evident tot SW..
Am cerut la SMT si Radacini, dar nu au reusit sa-mi aduca una.
In final m-am impacat cu gindul ca nu pot avea un Wagon si m-am hotarit sa iau unul din cele 10 WRX-uri 2008 ( hatch ) care sunt alocate Romaniei.
Toate bune si frumoase, masina a fost rezervata, urmind acum 2 sapt sa termin dosarul de leasing si sa dau avansul.
Gindul imi era insa tot la la modelul Wagon.... Dar am acceptat ideea hatch-ului neavind de ales.
Intre timp am vindut Polo sotiei si i-am lasat ei Impreza aspirata, sa avem totusi o masina pentru concedii.
Cu exact 2 zile inainte sa dau avansul pentru Hatch, ma suna fratele meu si-mi spune ca a gasit WRX Wagon in Germania !
Fug la calculator si vad ca masinile sunt noi, exact modelul pe care-l vroiam. Basca erau la lichidare de stoc, adicatelea pret BETON!
Iau legatura cu "nemtii" respectivi ( un dealer foarte mare de masini ), le spun ca vreau una, si ca vreau sa o rezerv 2-3 zile pina va plati lesingul factura.
Raspunsul a fost simplu : NU rezervam masini ! Evident ca am turbat, nestiind cite masini au, fiindu-mi teama ca poate nu voi reusi sa prind una.
M-am hotarit sa o iau direct, facind ulterior refinantare prin firma de leasing. A fost cea mai rapida solutie de a plati masina cu sanse sporite sa nu ramin fara.
Numai ca a inceput dansul ( factura proforma fiind cu TVA ), citeva zile m-am chinuit sa-i conving pe tembeli ca am firma, ca fac importuri de ani de zile, etc... Ei nimic. Mi-au spus ca am capitalul social prea mic....
Alte aventuri, in final am primit facturile proforme fara TVA !
Am uitat sa spun ca s-a hotarit si fratele meu sa ia una, asa ca am achitat 2 masini.
La 5 zile de la primul contact cu ei am achitat masinile ( vineri ), si luni am plecat dupa ele.
Marti la 2 ( 14:00 ) am plecat spre casa - 2000 km - si miercuri la 23:00 eram acasa, RUPTI in 2 !
Am facut drumul in 2 etape a cite aprox. 1000 km. Rodaj, mers incet 120-130. La intrarea in Ro s-a ales prafu de rodaj ca trebuia sa depasim zecile de tiruri, etc...
Masinile au mers exceptional. Consum pe autostrazi la ei 9 si de la intrarea in tara 10.
Ca si caroserie, sunt identice cu cele vechi. Farurile difera, in rest nimic. Pina si interiorul e la fel, noi avind interior de WRX pe aspirate.
Ca si impresii nu pot spune decit ca masinile merg excelent, sunt o imbinare foarte reusita si "rara" intre o masina de familie si una sport.
Impreza e o masina gindita sa faca placere celui care o conduce. Nu e o masina de lux, dar se vede calitatea japoneza, avind tot ce ai nevoie ca si optionale. Si ce e mai important, toate functioneaza impecabil.Masina se misca formidabil de relaxat, nu se forteaza deloc si e foarte silentioasa. Motorul fiind destul de mare ( 2,5 litri ) are suficient cuplu in regimuri de aspirata cit sa-ti ofere un mers lejer prin oras. Turbina incepe deja pe la 2000 de ture sa faca presiune, insa nu e brutala. Cresterea de cuplu e lina dar foarte hotarita. In mers parca esti tras cu prastia....
Suspensia e suficient de rigida pentru un mers sportiv, dar nu deranjant. Masina sta pe drum impecabil.
Poze nu am facut pentru ca nu am avut timp. In week-end m-am odihnit pentru ca simteam nevoia dupa drum.
Vineri am fost la SMT sa fac prima revizie ( schimb de ulei si filtru ), si sa ma ia in evidenta pentru garantie.
Azi am fost la RAR, leasing, etc...formalitati pentru refinantare. Sper in 2 zile sa termin si sa ma linistesc.
I-am pus deja alarma, mai pun car-kit si detector in bara, si gata. O singura investitie voi mai face destul de curind, si anume
niste roti cu gume de iarna.
Promit sa fac niste poze mai bune. Cele de acum sunt fcaute pentru asigurare.
Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 14 noiembrie 2007 - 11:38