Subaru Impreza WRX 2,5 Sports Wagon MY-07
#51
Scris 22 octombrie 2007 - 12:58
dar mai mari nu puteai sa le faci?
acum astept acelasi lucru si din partea lui mike
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#52
Scris 22 octombrie 2007 - 01:03
Super interiorul. Scaunele alea fata arata ff bine si banuiesc ca si ofera o sustinere pe masura, iar combinatia de culori e f potrivita. Si ca bonus ... vad ca exista si o trapa care mi se pare chiar mare Cum anume e dispusa? Cumva la mijocul masinii sau doar asa pare?
Singurele chestii care mi se pare ca puteau fi mai atent executate sunt butoanele ptr geamuri si cele de pe bord, din stanga volanului (insa, oricum, nu stai cu mainile pe ele toata ziua )
Pedale perforate: :thumb:
Cand ai ocazia si cheful necesar ... sa faci si o poza a bordului noaptea, cu luminile aprinse
Cu pozele te'ai achitat ... ramane sa ne mai zici un consum dupa ce vei fi facut destui kilometri prin oras
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#53
Scris 22 octombrie 2007 - 01:40
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#54
Scris 22 octombrie 2007 - 02:09
Mie, la drumurile pe care le fac in oras - scurte si bara la bara- imi haleste intre 17-19.
Lui Cristi - fratele meu - care merge mai mult, drumuri mai lungi si mai putin bara la bara, ii haleste cam 16.
Afara cum am mai zis, intre 9-10 nedepasind 130 decit rar in depasiri. E drept ca in depasiri ajungi usor la 170-180, dar pentru scurt timp.
@andrei
Trapa nu e mare, e normala. Imaginea e deformata de la obiectivul wide.
Butoanele din stinga bordului sunt pentru lampa de ceata si proiectoare. Le flosesti extrem de rar si cred ca ai dreptate, puteau fi mai accesibile.
Butoanele pentru geamuri sunt chiar misto dpdv acces in comparatie cu altele gen xxx, etc. Spun din experienta ca am avut diverse marci de masini, si la Subaru sunt chiar excelente si puse foarte la indemina.
O sa fac poze la bord si noaptea. Nu e ceva deosebit. se aprinde verde
#55
Scris 22 octombrie 2007 - 02:43
Eu m'am obisnuit cu portocaliu ... si verdele deja imi lasa o impresie nu tocmai buna
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#56
Scris 22 octombrie 2007 - 02:57
#57
Scris 22 octombrie 2007 - 03:14
Verdele e ok dar sincer nu cred ca isi pune cineva problema sa isi ia o masina numai pentru culoarea din bord, astea sunt detalii pe care trebuie sa le accepti.
VW Passat B6
#58
Scris 22 octombrie 2007 - 03:20
#59
Scris 22 octombrie 2007 - 05:05
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#60
Scris 22 octombrie 2007 - 05:16
#61
Scris 22 octombrie 2007 - 05:34
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#62
Scris 22 octombrie 2007 - 06:27
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#63
Scris 22 octombrie 2007 - 07:23
Sa le conduceti cu placere maxima !
#64
Scris 22 octombrie 2007 - 10:18
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#65
Scris 25 octombrie 2007 - 09:21
#66
Scris 25 octombrie 2007 - 10:26
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#67
Scris 26 octombrie 2007 - 01:24
Una ca a mea numa ca-i neagra
Faza de la final e priceless. "Oh shit"
Life must be taken one disaster at a time
#68
Scris 26 octombrie 2007 - 02:02
VW Passat B6
#69
Scris 10 august 2008 - 12:08
comparativ cu forester (cand era stock, masinile se duceau la fel), impresia de viteza e mult mai mare, suspensia mai dura si franele mai ferme si fara fading.
cu primul soft era pur si simplu racheta, nu stiu cate masini s-ar fi tinut dupa, eu cred ca suta batea in 5s fara probleme. acum pt mine e mai greu de condus.
pozitia la volan e foarte buna, putin intinsa cum o tine relu, ca intr-un monopost, senzatia e dementiala.
masina de nota 11!!!
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#70
Scris 10 august 2008 - 03:01
Acum e un fel de "S classe" pina pe la 3000 de ture, dupa care o ia "normal"....
Saptamina viitoare urmeaza varianta finala care va fi ceva intre cele 2 de pina acum.
#71
Scris 10 august 2008 - 03:16
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#72
Scris 10 august 2008 - 03:49
#73
Scris 10 august 2008 - 06:22
#74
Scris 22 august 2008 - 01:32
Ti-au ramas reflexele de la Saxo?
Ne arati descendenta?
#75
Scris 14 septembrie 2008 - 01:46
Concluzie: in alte conditii de clima si temperatura as pune asa ceva pe lista
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi