garajul.ro - SUBARU CLUB
#1
Scris 23 octombrie 2007 - 08:17
#2
Scris 23 octombrie 2007 - 08:28
Impreza 2.0 Sport wagon
160cp@6400rpm
186Nm@3200rpm
transmisie AWD symetrical, cutie 5 viteze, reductor
0-100 in 8.8 secunde
vmax 203km/h
#3
Scris 24 octombrie 2007 - 01:49
#4
Scris 24 octombrie 2007 - 07:33
1.
Subaru Impreza 2.0i Sports Wagon MY-05 (echipare WRX )
125 ( 135 )cp@5600 rpm
184 Nm@3600 rpm
0-100 km/h in 10,2 sec
vmax 192 km/h
transmisie AWD symmetrical, cutie 5 trepte, reductor
2.
Subaru Impreza WRX Sports Wagon MY-07
230 cp@5600 rpm
320 Nm@3600 rpm
0-100 km/h in 6,1 sec
vmax 230 km/h
transmisie AWD symmetrical, cutie cu 5 trepte
#5
Scris 24 octombrie 2007 - 07:56
Subaru Legacy 2.0R, motor MY-07, model 2007
165 cp@6800 rpm
191 Nm@3200 rpm
0-100 km/h in 9,5 sec
vmax 214 km/h
transmisie AWD symmetrical, cutie manuala cu 5 trepte
#6
Scris 24 octombrie 2007 - 09:13
Te iert, ai o scuza, virsta ... :laugh:
Si inca ceva. Nu motorul e MY-xx ci toata masina. MY insemna Model Year
#7
Scris 24 octombrie 2007 - 09:37
pana acum sunt 4, parca in total sunt 8, nu?
#8
Scris 24 octombrie 2007 - 09:38
#9
Scris 24 octombrie 2007 - 10:33
Spin, mai e cata69 care cred ca nu s-a trezit inca, mai era George B., care nu a mai intrate cam de multisor, el fiind mai prezent pe masini.ro, f1natic, dar el e pe alte meleaguri...asta din ce imi amintesc acum.
Cu MY-xx s-ar putea sa ai dreptate. Depinde de interpretare:
Legacy/Liberty Specification
Eu am luat "MY07 engine", tu ai luat "Legacy MY07".
Apropo de asta: unde imi pot cantari si eu masina? )
Conform specificatiilor de pe toate site-urile unde au aparut, masina are 1375 sau 1385kg.
"Unladen mass kg Sedan
2.0R manual - 1375"
Pe fisa de import la mine apare cu 1410kg iar in CI si pe talon e trecuta cu 1465kg. Dracu' sa mai inteleaga ceva... :wtf:
#10
Scris 24 octombrie 2007 - 10:38
Vazand ca te superi,am incetat.
Vad ca nu faci acelasi lucru.
#11
Scris 24 octombrie 2007 - 10:42
#12
Scris 24 octombrie 2007 - 12:57
Cu MY-xx s-ar putea sa ai dreptate. Depinde de interpretare:
Legacy/Liberty Specification
Eu am luat "MY07 engine", tu ai luat "Legacy MY07".
Apropo de asta: unde imi pot cantari si eu masina? )
Conform specificatiilor de pe toate site-urile unde au aparut, masina are 1375 sau 1385kg.
"Unladen mass kg Sedan
2.0R manual - 1375"
Pe fisa de import la mine apare cu 1410kg iar in CI si pe talon e trecuta cu 1465kg. Dracu' sa mai inteleaga ceva... :wtf:
- Dupa MY07 tre sa fie virgula
- Ai si tu o problema cu greutatea masinii ...ce conteaza ?
#13
Scris 24 octombrie 2007 - 01:12
#14
Scris 24 octombrie 2007 - 01:35
Ce ma manca dejtele dar, ai fost domn ,vad ca esti mai suparacios,asadar...tot ma intrebam de ce naiba la 165cp unii(nu zic nume)scot suta undeva spre zece secunde...
O fi cantarind asa mult pielea?
#15
Scris 24 octombrie 2007 - 01:44
Dar, na, acuma suna si ea cum ar fi trebuit sa sune. Pot si eu sa dau volumul fara grija ca se crapa ceva.
Asta e. Cum am mai spus, fiecare are ce-si doreste.
Aceasta postare a fost editata de adytzu: 24 octombrie 2007 - 01:46
#16
Scris 24 octombrie 2007 - 02:16
Intrucat n-am rafinamentul necesar altor remarci (vazute doar de catre cunoscatori),m-a impresionat ,,familista'' lui Relu cu acel 6,1.
Am facut comparatie cu 6,6 sec. facute de MPS ,aceasta avand si vreo 30 de caluti in plus.(fac abstractie de incadrarea ,,de specialitate'' a masinilor si,presupun ca diferentele de greutate n-or fi asa evidente).
#17
Scris 24 octombrie 2007 - 03:23
#18
Scris 24 octombrie 2007 - 03:52
Deci, la mine, daca iau 1375kg, imi iese 8,33kg/CP. Daca pun 1465kg (cat e in talon), iese 8,9kg/CP. Daca la asta din urma mai adaug si greutatea mea, iese 9,43Kg/CP.
Intrebarea este: cat trebuie sa slabesc ca sa-i prind din urma pe ceilalti?
Deci, mol, vezi cat de mult conteaza greutatea?
La Oaspetele, avand 1600kg (e fix 1600?) si 260CP, iese un raport de 6,15.
La Relu, la 1400kg si 230CP iese 6,08. Iaca de unde iese diferenta.
Aceasta postare a fost editata de adytzu: 24 octombrie 2007 - 03:55
#19
Scris 24 octombrie 2007 - 04:12
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#20
Scris 24 octombrie 2007 - 04:28
Intrebarea este: cat trebuie sa slabesc ca sa-i prind din urma pe ceilalti?
Pe unii de aici nu-i prea prinzi nici daca-ti pilotezi masina prin radiocomanda...
Ei,arta se vede si la greutate.(asta nu inseamna aruncarea canapelelor sau a ,,pilotilor'')
ps--ma mananca sa ma iau de pms si parca vad ca pierd test-drive-ul promis---tre' sa i-o laud pana ma vad cu el...)
Diferenta de demaraj nu e deloc mare, si eu cred ca e foarte posibil sa fie de la greutate, in ciuda faptului ca Mazda are vreo 30 cai in plus si o curba de cuplu excelenta !
Cum sa nu fie mare? Esti diplomat,ai?
Aceasta postare a fost editata de mol: 24 octombrie 2007 - 04:25
#21
Scris 24 octombrie 2007 - 04:57
#22
Scris 24 octombrie 2007 - 04:59
#23
Scris 24 octombrie 2007 - 05:07
#24
Scris 24 octombrie 2007 - 05:20
Am tot zis-o ,dar probabil a fost monolog... ,masina care-mi place este Audi allroad 1,cutie automata,2,5 tdi(cu rosu) ,plus pachetul crom....Cand mi-am luat Skoda,gasisem si, aveam si banii pentru un allroad(biturbo),dar am fost speriat de costurile ulterioare.
Acum mi-au aparut alte prioritati,cam costisitoare si ,teoretic, in urmatorii 5-10 ani nu prea se pune problema unui alt auto(sper ca,peste 10 ani, sa nu-mi ramana doar volanul din Skoda---are sa fie un fel de S 100!)
#25
Scris 24 octombrie 2007 - 07:07
In legatura cu Allroad ( care e o masina exceptionala dealtfel ), tre sa-ti dau citeva vesti oarecum triste:
- Masina e pe stilul "sifonier confortabil multifunctional". Adica o masina de lux robusta, care se simte foarte bine pe toate tipurile de teren.
- Cu sportivitatea mai "la mic"...
- Intretinere foarte scumpa ( doar e audi...)
- Pret, dupa parerea mea, pentru "premianti"
Daca vrei sa te dai "pilot", cauta alta masina...
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi