garajul.ro - SUBARU CLUB
#51
Scris 25 octombrie 2007 - 02:47
#52
Scris 25 octombrie 2007 - 03:39
Care off-topic? Anunta-ma cand sunt on-topic(pentru a munci mai putin).
Daca se vrea a fi doar o enumerare pe ast topic,se pot sterge comentariile.
Am vazut ca-s permise postarea masinilor fratilor,prietenilor...
As putea posta niste Subaru preparate ale unor ...pasionati de marca?(n-am idee cate mai trebuiesc?)
#53
Scris 25 octombrie 2007 - 03:47
relu, datele sunt din diverse surse, tunerii sustin 224 BHP cum tot ei spun ca suta ar fi de fapt sub 6s, dar e greu de tot sa nimeresti cifra aia, poate din X incercari. eu i-am dat scart rau pe ciment, e singura suprafata unde pierde aderenta si scartaie, pe asfalt e imposibil si risti sa-ti rupi cervicala la propriu (e foarte violenta), iar pe piatra cubica nu scartaie si tot pleaca, ceva mai greu. pe pamant demareaza incredibil, nu e recomandat sa incerci.
nu ma plang de consum pt ce ofera masina, ci de autonomie. in plus nici o masina din astea sport de se dau mari in fata mea nu vor ajunge in veci pe AICI, asta ca sa se inteleaga scopul foresterului
in rest, cam orice subaru de aici e gata de tuning imediat ce a iesit pe poarta fabricii, puterea poate creste SAFE la mine si la relu de ex pana la 260/270 de cai si nu am avea nici o problema, e ca si cum ar fi stock. prin americi sunt niste baieti care garanteaza un 350 de cai fara probleme si cu multe piese schimbate 450-700 de cai (te ajunge pe la 15 mii de euro pt 450 de cai, masina stock e 22 de mii fara taxele mari de la noi). sunt masini cu potential foarte mare, inlcusiv ce are adytzu sau mike, poti face niste rachete de o frumusete, pacat ca romania e departe de asta.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#54
Scris 25 octombrie 2007 - 04:01
Aia cu riscatul ruperii cervicalei,e tare.
Pentru autonomie mai mare sunt o groaza de solutii...(da' sper ca nu vrei sa le auzi de la mine...)
Exista tuning exterior pentru Forester,sau e imposibil...?
Ma oftic cum, ditamai duba(vorba cuiva)se misca asa de bine.
#55
Scris 25 octombrie 2007 - 06:20
mike si ady nu au turbo, de asta spuneam ca se poate si la ei.
ce solutii dai?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#56
Scris 25 octombrie 2007 - 09:35
dpdv al sasiului am impresia ca nu sunt mari diferente.
oricum, pentru mine e inca o necunoscuta totala unde e limita masinii si nici nu prea incerc sa o aflu repede. suntem in faza in care ne cunoastem din ce in mai bine, ca sa zic asa
#57
Scris 26 octombrie 2007 - 06:31
Completez, diferente mai sunt si la suspensie.
#58
Scris 26 octombrie 2007 - 08:33
Plus ca, numai bine nu-i face la motor regimul asta. Acu' eu, am fost o singura data. Dar pe Relu nu-l inteleg: daca stia ca are zilnic traficul asta, la ce i-a trebuit bestie?
Per total 25km, facuti de la mine de-acasa pana la Tottal, apoi la Relu acasa si retur la mine, am avut consum de 18.8%.
Aceasta postare a fost editata de adytzu: 26 octombrie 2007 - 08:34
#59
Scris 26 octombrie 2007 - 09:33
Mah, bestia stie sa mearga foarte frumos si incet. Mi-am doriit o masina care sa mearga lejer, fara sa se forteze, si atunci cind ma "maninca" sa-mi ofere satisfactie
p.s.
Sptamina asta, cred ca am depasit lejer 20.......
#60
Scris 26 octombrie 2007 - 01:43
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#61
Scris 26 octombrie 2007 - 02:11
#62
Scris 26 octombrie 2007 - 07:04
Nu stiu daca sunt off.. insa vorbind in ultima vreme cu foarte multi prieteni "sinceri", am constatat ca pina si la o ascutitoare de 1.1 sau ceva similar, nu poti avea in Buc. in traficul asta infernal un consum sub 11-12%. Lasam deoparte pe aia care bat cimpii sau merg cu masina la ore sau pe trasee fericite.
Una peate alta, la o masina de clasa medie pe benzina, nu poti cobori sub 14-15% in buc.. La diesel stiu foarte clar ca in acelasi regim de buc. un TDI nu coboara sub 12-14.
Atunci nu pot decit sa ma bucur ca am masina care-mi face placere si pentru care "platesc" un poate 2 litri% in plus.
#63
Scris 26 octombrie 2007 - 09:51
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#64
Scris 29 octombrie 2007 - 02:45
Despre ce TDI vorbesti ?La diesel stiu foarte clar ca in acelasi regim de buc. un TDI nu coboara sub 12-14.
#65
Scris 29 octombrie 2007 - 02:55
#66
Scris 29 octombrie 2007 - 03:46
#67
Scris 29 octombrie 2007 - 03:55
Daca citesti cu atentie postul meu -62-, vei intelege mai bine.
#68
Scris 29 octombrie 2007 - 04:15
dar 15 deja e cam mult ptr un TDI
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#69
Scris 29 octombrie 2007 - 04:17
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#70
Scris 29 octombrie 2007 - 04:23
Viper, sa nu-mi spui ca faci zilnic 2 ore pina la servici cu masina, cind poti lua metroul, ca nu te cred.
Am mai spus si o repet: consumul in oras NU EXISTA !, el rezulta functie de conditiile de trafic. Consumul unei masini se face pe sosea la o viteza rezonabila.
#71
Scris 29 octombrie 2007 - 05:01
P.S. tu-ti duci Junioara la gradi cu metroul?
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#72
Scris 29 octombrie 2007 - 05:05
Golf este in primul rand o masina din clasa compacta, nu medie asa cum ai spus mai sus. Greutatea sa este in limitele clasei C, nimic deosebit aici.Golf e o masina de greutate medie. Si nu e vorba de scenarii ci de realitate. Nu vorbesc din reviste si reclame ci din realitatea celor care circula prin Bucuresti la ore de virf.
Daca citesti cu atentie postul meu -62-, vei intelege mai bine.
Am citit postul 62, tocmai de aceea mi-am permis sa intervin.
#73
Scris 29 octombrie 2007 - 05:30
Viper, cind oi scoate tu medie de 5/h zilnic, mai vorbim.
#74
Scris 29 octombrie 2007 - 05:43
Oricum nu e cazul sa ne contram in consumuri. Evident cei cu super consumuri de bicicleta nu calca prin aglomeratia cotidiana a bucurestiului. Daca voi va simtiti bine crezind ca aveti masini hypereconomice, f bine. Sa le stapiniti sanatosi :beerchug:
#75
Scris 29 octombrie 2007 - 06:03
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi