Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Leasing prin Motoractive - crunta dezamagire


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 mociornita

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 66 Mesaje:
Inregistrat: 16-februarie 03
  • Location:Focsani
  • Marca:Nissan/Ford
  • Model:X-Trail/Fiesta ST
  • Motorizare:136CP/150CP

Scris 30 octombrie 2007 - 10:05

Intrucat experiența mea cu firma de leasing Motoractive IFN s-a dovedit extrem de neplăcuta, consider ca va fi util tuturor daca va voi face o prezentare pe scurt:

Acum mai bine de un an, am facut greseala de a �ncheia un contract pentru doi ani cu Motoractive pentru achiziționarea, in sistem leasing, a unui autoturism Ford. Contractul a demarat foarte prost, intrucat Motoractive a incasat avansul de la mine la inceputul lunii aprilie 2006, insa a tergiversat cu aproape doua luni plata masinii catre dealer, astfel ca eu am primit autoturismul abia după patru luni si jumătate (august 2006).

Dupa cateva luni de leasing, am luat decizia de a �ncheia contractul in avans, astfel ca, pe data de 8 august 2007, am achitat integral diferenta stilulata in contractul cu Motoractive IFN si le-am transmis un fax, insotit de copia ordinului de plata, prin care le comunicam dorinta de a incheia contractul si faptul ca le-am facut plata integrala, rugandu-i sa intreprinda demersurile necesare pentru a intra in proprietatea masinii.
Pentru siguranța, am revenit cu 3 (trei!) telefoane in cursul lunii august, c�nd mi s-a comunicat verbal de catre diferite persoane ca Motoractive a luat act de situația respectiva si ca se ocupa de actele de import, procedurile tehnice urm�nd sa se finalizeze in maximum 30 de zile.

La finalul lunii septembrie m-am trezit cu o noua factura de rata din partea Motoractive, ca si cum contractul se derula in continuare, astfel ca am revenit telefonic solicitand explicatii. Spre marea mea surprindere, persoanele cu care am vorbit la telefon au afirmat ca nu cunosc nimic despre cererea mea trimisa in august, au sustinut ca nu au primit nici o adresa prin fax si s-au aratat nelamurite cu privire la plata mea facuta catre ei, de aproape 10.000 de euro. Desi m-am enervat foarte tare si am discutat cu mai multi angajati de la Motoractive, nici unul din cei cu care vorbisem la telefon in luna august nu a vrut sa recunoasca faptul ca problema era cunoscuta si ca promisesera ca o vor rezolva.

Cu aceasta ocazie am aflat cu stupoare ca Motoractive nu tine evidenta contractelor pentru fiecare autovehicul, ci le centralizeaza pe firme, astfel ca situatia financiara a Fordului meu ajunsese si mai greu de desc�lcit, intrucat noi mai aveam un contract la Motoractive, pentru un utilaj in construcții, iar ei nu aveau nici un fel de evidenta diferențiata si detaliata a plaților.

Drept urmare, in septembrie a trebuit sa plătesc rata, am mai făcut o cerere scrisa (trimisa prin fax, posta si email) de �ncheiere a contractului si le-am expediat copiile tuturor ordinelor de plata pentru cele doua contracte, ca Motoractive sa ajungă la zi cu situația financiara, pe spinarea mea. Mi-au confirmat primirea documentelor si mi-au garantat ca se ocupa de finalizarea contractului, urmand ca eu sa devin proprietar in maximum 30 de zile. Pentru ca traisem deja o experienta neplacuta, am revenit telefonic, la 3-5 zile, pentru a ma mai interesa de finalizarea contractului. Invariabil, am primit acelasi raspuns: �colegii nostri se ocupa de import si in maximum 30 de zile veti primi factura finala a masinii�.

La finalul lui octombrie, mai exact acum trei zile, m-am trezit cu o noua factura de rata din partea Motoractive, pentru acelasi contract. Am crezut ca explodez! Am cerut noi explicatii dar fara nici un rezultat. Persoana care se ocupa de contractul meu evita sa mai discute cu mine (niciodată nu este in birou). Nu primesc nici un răspuns la faxuri si email. Contractul de asigurare CASCO �mi expira pe data de 3 noiembrie si nu am posibilitatea de a �ncheia altul, pentru ca nu sunt inca proprietarul mașinii. Singurele răspunsuri pe care le-am primit de la Motoractive au fost: �colegii noștri se ocupa de import si vom rezolva totul cat mai repede posibil�. Am discutat inclusiv cu persoane din conducerea acestei companii de doi bani, explic�ndu-le ca am plătit integral in avans (inclusiv dob�nda �ntreaga pe 2 ani), plus doua rate in plus, tot fara nici un rezultat. Nu mai detaliez atitudinea de "stapani pe plantatie" a anajatilor companiei sau lipsa crasa de cunostinte in domeniu, care faceau un chin din orice interpelare.

Vreau sa va spun ca firma noastră a lucrat cu aproape 20 de companii de leasing din Romania in ultimii 15 ani, pentru achiziționarea de diverse mașini si utilaje , �nsa nu ne-am mai confruntat niciodată cu un asemenea amestec de jecmăneala, nesimțire si minciuna, precum cel promovat de Motoractive.

Noi nu vom mai colabora cu ei niciodată si sper din suflet ca pățania mea sa le fie invatatura de minte si altora, care intenționează sa �ncheie vreun contract de leasing cu Motoractive IFN.

Va stau la dispozitie cu orice detalii suplimentare privind aventura pe care inca o traversez.
  • 0

#2 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 30 octombrie 2007 - 10:26

eu stiu destul de multe intamplari neplacute cu societatile de leasing, si toate aceste intamplari neplacute se pot evita prin rate si achizitionarea pe nume propriu
  • 0

#3 edieseb

    Cenzor E-zine

  • Members
  • PipPipPip
  • 356 Mesaje:
Inregistrat: 07-februarie 04
  • Location:din nou acasa
  • Marca:Opel
  • Model:Corsa
  • Motorizare:1,3 Cdti

Scris 30 octombrie 2007 - 10:36

Imi pare rau pentru problemele, timpul si banii pe care ii cheltuiesti. Sfatul meu este sa incerci sa ajungi la sediul lor daca ai drum prin Bucuresti, cu toate dovezile de plata pe care le ai si sa incerci sa rezolvi problema pe loc sau, daca nu se poate, macar sa iei o hartie scrisa si semnata de ei prin care se obliga sa-ti (sa-si) rezolve problema intr-o perioada determinata de timp si fara nici o cheltuiala aditionala cu tine. Prin telefon, customer service de la aproape orice companie e invatat sa dea raspunsuri cat de vagi, fara a fi cu adevarat informati de situatia ta si fara a depune un efort prea mare.
Succes totusi...
  • 0

#4 mociornita

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 66 Mesaje:
Inregistrat: 16-februarie 03
  • Location:Focsani
  • Marca:Nissan/Ford
  • Model:X-Trail/Fiesta ST
  • Motorizare:136CP/150CP

Scris 30 octombrie 2007 - 10:38

sandumbogdan: Detaliaza, daca ai timp si nervi, cred ca ar putea fi detalii utile pentru cei care intentioneaza sa semneze un contract de leasing. Eu am decis sa nu mai cumpar vreodata in sistem leasing o masina personala. Am obosit. Vineri voi incerca "sa sparg" usile sefilor de la Motoractive.

Aceasta postare a fost editata de mociornita: 30 octombrie 2007 - 10:41

  • 0

#5 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 30 octombrie 2007 - 10:44

1. o cunostinta a pierdut foarte multi bani de la o societate de leasing mai mica care a facut un contract aiurea si dupa ce a busit masina cu dauna totala nu a mai primit nimic de la societatea de leasing, a ramas cu ratele platite si atat, societatea de leasing a luat banii de la cea de asigurare dar celui care facuse contractul de leasing nu i-a dat nimic, absolut nimic
2. un prieten cu mai multe masini in leasing, care sunt luate de la cea mai mare societate de leasing din romania statea in fiecare an cateva zile sa astepte sa ii ajunga hartiile de asigurare obligatorie, asigurarea casco era facuta la cea mai proasta societate cu care a avut diverse probleme de despagubire si nici nu avea sens sa faca o a doua asigurare casco din moment ce oricum era obligat la una prin contract
3. la plecare din tara trebuie procura speciala ca poti sa iesi cu masina, ea nefiind a ta ci a societatii de leasing
4. la expirarea contractului de leasing iarasi dureaza destul de mult hartiile de vanzare-cumparare efective, ocazie cu care am vazut 2 masini care stateau in curte dar oamenii nu le puteau folosi, asteptau actele
  • 0

#6 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 30 octombrie 2007 - 10:59

Trimiterile se fac cu confirmare de primire, nu pe mail sau fax. Am invatat asta pe propria piele... Eventual se duc cu mana proprie si se cere numar de inregistrare...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#7 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 30 octombrie 2007 - 10:59

partea proasta este ca serviciile proaste sunt generalizate, nu doar la firma mentionata, ci la toate firmele de leasing de pe piata.... suntem serviti prost, pe principiul las' ca merge si asa si las' ca si ceilalti au sistemul prost si isi bat joc de client....
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#8 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 30 octombrie 2007 - 11:12

eu sunt foarte multumit de firma de leasing cu care am colaborat la Rio, asa ca am ales sa colaborez cu ei si pt Subaru

nu stiu cum sunt altii, ei mi-au trimis mereu actele, tot ce am nevoie e intr-un sistem centralizat online, procura se obtine dintr-un formular online PE LOC, fara sa astept nimic, in max 2 minute o am
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#9 mociornita

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 66 Mesaje:
Inregistrat: 16-februarie 03
  • Location:Focsani
  • Marca:Nissan/Ford
  • Model:X-Trail/Fiesta ST
  • Motorizare:136CP/150CP

Scris 30 octombrie 2007 - 11:21

Trimiterile se fac cu confirmare de primire, nu pe mail sau fax. Am invatat asta pe propria piele... Eventual se duc cu mana proprie si se cere numar de inregistrare...



Asa este, stiu ca ai dreptate.
Nu pot decat sa sper ca nu voi mai repeta greseala de a nu-mi lua TOATE masurile de prevedere posibile, pentru a nu mai fi inselat de o firma care oricum se hraneste din banii mei (dobanzi, comisioane, taxe etc.).

Mike, am si eu destule exemple pozitive, ale unor firme de leasing care stiu sa se poarte normal cu clientii. Nu toate incheierile noastre de contracte au decurs atat de stupefiant ca cel de mai sus.
  • 0

#10 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 30 octombrie 2007 - 11:35

Cu regret iti spun: bine ai venit in club, fi-le-ar sila de banii nostri!
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele





0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi