Pas Cu Pas ... Cumparare Masina din Belgia si Germania - partea a II-a
#1
Scris 02 noiembrie 2007 - 05:43
Pentru cei interesati aveti aici un link catre partea I-a: Pas Cu Pas ... Cumparare Masina din Belgia si Germania
Life must be taken one disaster at a time
#2
Scris 09 noiembrie 2007 - 10:59
Ford Focus Titanium Turnier TDCI 2,0 136 cp cutie 6 viteze.
Puncte slabe (descoperite pina astazi) ma asteptam ca la Titanium sa fie si TEMPOMAT care lipseste din pacate, sper ca se poate monta si separat oricum nu este o tragedie tinind cont de restul dotarilor, faptul ca nu se blocheaza automat usile la plecarea de pe loc.
Daca cineva ma poate ajuta cu informatii suplimentare !?
Pentru ca am cumparat-o de undeva de la tara un orasel de maxim 10 case miroase putin in portbagaj a balegar (acum a mai trecut mirosul) de fapt in tot orasul respectiv asa mirosea, bine ca propietarul nu fuma pentru ca nici eu nu am acest viciu.
Am intrat pe ford.de sa configurez masina cu dotarile mele si am ajuns la 28 000 euro.
Dotari descoperite pina acum :
produsa in Germania in 29,09,2005 prima imatriculare in 10,2005, masina a avut 2 propietari, 87 000 km (acum are aproape 90 000 km), motor 2.0 TDCI 136 CP, cutie manuala cu 6 viteze, motor Euro 4, culoare panther black, plasa bagaje, inchidere centralizata cu telecomanda, cheie tip briceag, climatizare automata Bi-Zona DATEC cu reglarea temperaturii individuala in partea din fata si partea din spate, 4 geamuri electrice cu deschidere la impuls, geamuri tenta verzui, computer de bord, ESP, ABS, EBD, parbriz incalzit cu sistem Quickclear, stergatoare automate cu senzor de ploaie, sistem de spalare faruri, faruri XENON reglare automata si cu aprindere stingere automata, faruri de ceata, torpedou refrigerat, tetiere scaune din piele, consola centrala fata cu cotiera din piele si spatii pentru depozitare, cotiera centrala spate din piele rabatabila cu suport pahare si spatii depozitare, oglinda heliomata cu fotocelula, oglinzi electrice incalzite cu iluminare de intimpinare la deschiderea si inchiderea masinii + carcase in culoarea caroseriei, covorase velur, scaun sofer reglabil in 4 pozitii(inclusiv lombar), scaun pasager reglabil in 2 pozitii, scaune fata incalzite, scaune fata tip sport, volan sport in 3 spite imbracat in piele + insertii din otel, volan ajustabil in 2 directii, comenzi audio pe volan, tepiterie din piele, servodirectie reglabila in 3 moduri clasic sport soft, Jante din aliaj de 16` originale FORD in 5 spite, cauciucuri noi, discuri de frina fata spate, sistem audio SONY cu functii : MP3, RDS, EON si PTY, mufa externa AUX in torpedou ideala pentru Ipodul meu, 8 difuzoare, 6 x Airbag, vopsea metalizata, filtru polen, bancheta spate rabatabila fractionat 60/40, bandouri laterale in culoarea caroseriei, imobilizator motor, sistem de pornire de pina la -25 grade, manere usi in interior din aluminiu, minere usi exterioare in culoarea caroseriei, grila motor cu rama cromata, buton eliberare frina de mina cu finisaj din aluminiu, schimbator de viteze imbracat in piele cu inel finisat in aluminiu, plafoniera fata si spate cu spoturi pentru lectura, iluminare spatiu picioare, suport de ochelari montat pe plafon, ornamente praguri cu logoul FORD, capac rezervor conectat la inchiderea centralizata, reglarea intensitatii luminii din bord, buzunare depozitare pe spatarul scaunelor din fata, priza 12V in portbagaj, lampa portbagaj.
Scurte concluzii : in Germania sint masini pentru orice buzunar `inclusiv bombe pentru bulgari si moldoveni` important este sa cauti ceea ce te intereseaza si sa planifici din timp toate detaliile `excursiei` bilete avion rezervare masina GPS camera hotel sa vorbesti la telefon cu cel de la care cumperi masina.
Daca vrei sa cumperi masina pentru tine este bine sa mergi dupa ea pentru ca daca ii vezi cum conduc pe cei care le aduc sa le vinda te va lua cu ameteli. La iesirea din Ungaria in oras strazile sint varza si in fata mea cam 6 masini cu numere provizorii de Germania mergeau ca la raliu fara mila la gropi santuri nu mai spun de drumul Arad Brasov care este mai rau.
Astazi m-am intors in tara cu un Ford Focus Turnier TDCI 2,0 136 cp Titanium chiar daca initial eram pornit pe un Ford Focus Trend 1,6 109 cp.
Cu 7 zile inainte de plecare am intensificat cautarile pe configuratiile ce ma interesau si am aranjat ofertele interesante pe zone astfel sa pot vedea in ce zona sint mai multe masini de `vizitat` sa stiu unde sa merg pentru prima oara. Initial gasisem mai multe Ford Focus Turnier 1,6 109 cp sau 1,8 116 cp marea majoritate echipare Trend, dar vineri dimineata a aparut pe mobile.de si pe autoscout24.de un Ford Focus Turnier TDCI 2,0 136 cp masina pe care am si luat-o, la 12 350 euro echipare Titanium la 60 km de Munchen in Schonau-Tuntenhausen un sat de fermieri.
Am vazut pozele si am studiat dotarile dar cum pretul era cam mic am sunat sa cer fotografii suplimentare inclusiv VIN ul pentru a ma convinge ca nu este teapa.
Simbata am primit pe e-mail fotografii suplimentare inclusiv VIN ul pe care l-am verificat si care corespundea cu dotarile trecute in anunt. Am sunat sa rezerv masina pina Luni la ora 14 eu urmind sa fiu in l Schonau Luni dimineata la ora 10,00.
Imediat am localizat pe harta locul unde se afla masina si am cautat cel mai apropiat hotel Formule1 si Etap, intr-un final am gasit o camera cu 63 euro pe noapte cu mic dejun pentru 2 persoane la 25 km de locul unde se afla masina undeva la 20 km sud de Munchen.Am facut rezervarea telefonic si am primit codul confirmarii.
Inarmat cu sistem GPS inchiriat de la cineva din Bucuresti cu 50 ron pentru 5 zile, cu toate informatiile printate si aranjate pe zone de interes, dupa cumpararea biletelor de avion cu 30 de zile avans110 euro dus pentru 2 persoane pe ruta Bucuresti � Stuttgart am plecat impreuna cu varul meu duminica 28 Octombrie cu o cursa Blue Air la ora 14.35.
La ora 16.30 dupa o scurta escala in Arad am ajuns la Stuttgart. M-am dus direct la biroul de inchirieri auto cu rezervarea facuta pe net cu 6 zile in urma sa ridic masina un Opel Astra 1.6 benzina (din pacate diesel nu mai erau in parcare) masina de care sint cam dezamagit (spatiu interior limitat loveam cu ambele picioarele usa si bordul, masina subvira, a consumat cam mult chiar daca in 600 km am tinut-o la maxim 140 km, in plus in treapta 5 la 120 km se tura la 4300 rpm, spatiul din spate dupa ce ne-am reglat noi scaunele a disparut. Punctul forte a fost tempomatul.
Mare atentie ideal este sa faci rezervare la rent a car pe net deoarece am observat ca nu am masini disponibile daca doresti sa faci o rezervare in Aeroport in plus cu, cardul meu Mastercard Mondo de la Banca Transilvania am cam avut emotii pentru ca de luna asta au introdus o masura de securitate anti frauda si cum cei de la Ren a Car nu folosesc aplicatii securizate SSL nu imi puteau bloca 200 euro de pe card si am fost nevoit sa sun la Relatii Clienti sa ma cert 20 de minute cu operatoarea sa obtin o derogare pentru a putea sa se faca tranzatia.
Dupa un drum de aproape 3 ore pe autostrada Stuttgart-Munchen cred ca 99 ii spune si alte drumuri nationale am ajuns la Hotel Etap in Putzburnn unde ne-am cazat si la ora 21.00 am plecat in recunoastere spre Schonau locul unde se afla masina sa o vedem si sa ne convingem ca nu este o teapa sau daca masina are probleme.
Ghidati de GPS am ajuns dupa 20 de minute exact in parcare unde erau parcate cam 20 de masini printre ele si Fordul pe care il cautam.
Cum parcul respectiv arata ca un fel de consignatie masinile fiind parcate pe marginea drumului am tras Opelul Astra in fata cu farurile pe masina si ne-am uita plus verificat masina pentru a scuti din timpul de a 2 zi . Dupa 10 minute am plecat spre hotel multimiti pentru inceput ca masina exista si ca arata bine.
Am decis ca dimineata sa ne intoarecem la masina si in functie de ce gasim sa o luam sau sa mergem mai departe.
Pot spune ca fara GPS si Masina esti un om mort in Germania deoarece in zona respectiva incepind cu ora 20.30 nu mai este nimeni pe strada nu mai spun de satele cu 500 locuitori unde nu ai sanse sa intilnesti pe nimeni. Te poti descurca si cu trenul sau autobuzul dar se pierde foarte mult timp si normal ai cheltuieli in plus. Trebuie sa fie minim 2 persoane pentru a cumpara o masina deoarece drumul este lung si obositor.
Ne-am intors la hotel dupa un drum de 30 minute si am mers sa cautam un loc sa mincam. Fiind un oras mic in 4 minute de mers cu masina paraseai orasul am gasit repede un Restaurant Italian unde am micat pizza (chiar daca nu vasuzem nici o persoana in 2 ore ei bine de romani nu scapi nici aici pentru ca erau 2 persoane ce lucrau in acel mic Restaurant)
Luni dimineata ne-am trezit pe la 7 ne-am spalat am luat micul dejun am plecat prin centru pentru mici cumparaturi am predat camera si la 9 am plecat spre Schonau sa testam masina. Am ajuns pe la 9.30 si chiar daca cel cu care discutasem la telefon despre masina imi spusese ca ajunge luni pe la 10 era deja acolo.
Am cerut cheile tipul a intrat (cred ca tipic la ei) in casa si noi am stat sa studiem masima cu mare atentie la orice detaliu, am verificat cutia de viteze la rece am pornit motorul l-am turat spre maxim, am studiat tabla ne am uitat pe sus pe jos am studiat interiorul am testat fiecare buton si butonel iar dupa 30-40 de minute l-am chemat afara sa il intreb daca putem sa facem un drive test, a fost de acord sa testam masina maxim 30 de minute am lasat pasaportul si masina inchiriata am luat GPS ul si am plecat la teste.
A urcat varul meu la volan si am testat masina in stilul ce il caracterizeaza si care normal ne poate spune daca sint probeleme. Dupa un test de 20 de minute in care varul a tras de motor la maxim a schimbat vitezele in mod sportiv am frinat si am luat curbe in viteza ne-am urcat pe mici borduri am decis sa ne intoarcem si sa stabilim pretul final plus sa vedem ce pretentii mai are.
Ne-am intors am facut niste fete mai de indecisi i-am spus ca masina nu are frine tari ca nu trage motorul asa cum ne asteptam ca sint plastice ce au ramas cu urme de murdarie de la cosmetizare ca nu este piele full (pe spate fiind putina textura) ca nu are tempomat cu spusese ca are mici zgirieturi ca parbrizul este schimbat (toate geamurile erau marcate cu anul 2005 doar parbrizul era marcat 2006) ne explica ca a fost schimbat pentru ca a crapat de la piatrele din trafic, ne uitam mai atent sa nu fi fost lovita frontal masina el ne arata cu o factura de la Service ca parbrizul schimbat este original (inclusiv senzor de ploaie si incalzire) plus ce se mai schimbase la masina la acea intrare in Service bla bla pina am ajuns la BANI.
Pretul era de 12 350 euro eu i-am spus ca ii pot oferi maxim 11 800 euro si pina la urma am platit 12 000 euro.
Am facut actele si am plecat cu masinile insoti de neamt la un birou de inmatriculari. Dupa 10 minute am ajuns am facut asigurarea intr-un chiosc am vorbit daca au numere de 4 saptamini desi doream initial de 12 saptamini, am luat bon de ordine la inmatriculari neamtul a plecat urmind sa ne intilnim la ferma si am asteptam cam 70 de minute pentru ca aveam 20 de persoane in fata.
Am depus actele a venit cineva afara sa verifice seria masina am fost sa i-au numerele de 4 saptamini de la un chiosc de vizavi m-am intors la inmatriculari unde un nene de 50 de ani a pus 2 stickere si gata inmatricularea.
Actele au costat 181 euro (24 euro numere 110 euro asigurarea pentru 4 saptamini si 47 euro inmatricularea)
Era Luni ora 13.20 si masina era deja pe numele meu.
Am decis sa ducem masina inchiriata la Munchen chiar daca o rezervasem pentru 3 zile si alesesem Nurnberg ca loc de predare. Am sunat la Stuttgart se vedem daca au birou in Munchen si daca o putem preda in avans primim OK si plecam cu ambele masini spre Aeroportul Munchen unde mai fusesem prin Martie cu alte treburi.
Ghidati de GPS ajungem pe la 15,10 in Aeroport aici tabele pentru `handicapati` cu indicatoare spre terminalul de predari masini inchiriate, ajung in parcare ghidat de cineva o parchez si pina sa ma dau jos deja sint luat in primire de un angajat al National Car Rental care cu un pocket pc verifica masina inclusiv daca am adus masina cu plinul facut imi spune ca totul este OK si ca trebuie sa merg in terminal sa fac actele.
Aici mi se spune ca pot plati cash doar 77 euro pentru ca am adus masina in avans si imi vor debloca cei 200 euro luati ca si garantie pe card platesc si ma intorc la Focus.
Cum era doar 15,30 decidem sa mergem la sud de Stuttgart unde auzisem de un mic orasel cu mai multe magazine Outlet, bagam datele in GPS ne urcam pe autostrada si ajungem in Metzingen pe la ora 17 40.
Ne-am plimbat pe la Nike Puma Adidas S Oliver etc, eu unul am fost ca dezamagit de ceea ce am vazut atit preturi cit si modele destul de vechi culori urite marimi aiurea, mult mai bune preturile si modele de pe Eastbay. Varul meu a cumparat de la Puma o pereche de pantofi sport la 40 euro si atit.
Stam pina la ora 19,30 si decidem sa plecam spre Austria sa ajungem la SCS si sa dormim pina dimineata pentru a fi odihniti Marti.
Plecam spre Viena la intrarea in Austria platim taxa de autostrada la primul peco OMV parca cam 8 euro si pe la ora 03,00 ne oprim intr-o paracare cam la 30 km de Viena sa dormim. Ne trezim Marti dimineata pe la 07,00 pornim spre SCS unde ajugem pe la 08,40 alimentam mincam ceva si la ora 9 sintem pregatiti de cumparaturi.
Dupa ce am vazut si cumparat cam ceea ce ne interesa plecam la ora 15 spre tara. Ma pun eu la volan fiind putin mai odihnit, varul meu se pune in spate sa doarma si pe la ora 01,00 ajungem la Nadlac cu o singura oprire in Ungaria pentru plata taxei de drum fix 5 euro taxa pe care o poti plati la primul Restaurant dupa vama
Sa nu uit rovignietele trebuiesc lipite pe parbriz in stiga sus pentru ca pe autostrada au scannere.
Ne oprim in primul Petrom din Vama platim taxa Basescu sau cum ii mai spune acum ne spalam ne schimbam si facem rocada la volan.
Intram pe cel mai nenorocit drum posibil spre Deva Sibiu iar dupa n capuri date in portiera adorm si ma trezesc miercuri pe la ora 6 dimineata, varul meu trasese de oboseala masina intr-un popas aproape de Codlea fiind terminat de drumul Nadlac Deva Sibiu Codlea. Plecam spre Brasov si varul meu decide in Breaza sa facem rocada ma urc la volan si ma opresc in Constanta miercuri pe la 14 dupa 70 de minute de chin petrecute pe Centura Bucuresti in rest liber inclusiv pe Autostrada lu` peste.
Pe scurt citeva detalii referitoare la cheltuieli
Masina 12 000 euro de la 12 350 pretul afisat
Acte cu numere pe 1 luna 181 euro
Bilete de avion 110 euro 2 persoane dus Bucuresti � Stuttgart
Camera de hotel cu mic dejun pentru 2 persoane 63 euro o noapte
Masina inchiriata de la National Car Rental Opel Astra 77 euro pentru o zi am facut 600 km si am mai alimentat 20 litri pentru a fi rezervorul cit de cit plin la predare, in total cam 95 euro.
Motorina : alimentari 48 litri initial rezervorul era la limita cind am luat masina, 24 litri, 36 litri, 32 litri (am ajuns in Constanta si mai aveam motorina pentru inca 200 km) in conditiile in care am facut peste 2000 de km, aproximativ 170 euro.
Consumul mediu 6,3 % la peste 2000 km.
Taxa de drum : 8 euro Austria 5 euro Ungaria si 12 lei in Romania
Mincare pentru 2 persoane 3 zile aproximativ 50 euro.
Cumparaturile pentru acasa nu le pun la socoteala fiind `bonus`
Total aproximativ 670 euro bani pe care oricum ii platesti in tara daca vei cumpara masina de la cineva care le aduce din Franta Belgia sau Germania.
Atit momentan daca aveti intrebari va stau la dispozitie.
#3
Scris 19 noiembrie 2007 - 12:36
Craciunul pica Marti / Miercuri - prima si a doua zi, acestea ar fi libere conform cu legislatia din Romania. deci as avea la dispozitie joi, vineri si eventual sambata insa nu stiu dca se lucreaza.
Aceasta postare a fost editata de CristianC: 19 noiembrie 2007 - 12:37
#4
Scris 19 noiembrie 2007 - 03:03
Proud to be Renault F1 fan
#5
Scris 19 noiembrie 2007 - 04:53
Am sunat mai demult pentru o alta problema si nu m-am putut intelege in engleza. In plus nu stiu din care land voi lua masina, deocamdata vreau sa imi iau bilet de avion.da un telefon la biroul d einmatriculari din zona in care vrei sa mergi si o sa afli
#6
Scris 19 noiembrie 2007 - 06:30
Acolo sus bagi initialele orasului si gasesti adrese de la birourile de inmatriculari.
Sau poti sa suni la dealer si intrebi, sigur stie.
Proud to be Renault F1 fan
#7
Scris 20 noiembrie 2007 - 10:41
http://www.strassenv...ulassungsstelle
Acolo sus bagi initialele orasului si gasesti adrese de la birourile de inmatriculari.
Sau poti sa suni la dealer si intrebi, sigur stie.
Mersi de info.
Ca sa nu ma mai risc si pentru ca e f aglomerat in perioada aia cel putin la avioane m-am decis sa ma duc pana in Craciun.
Mai nevoie insa de o confirmare: numerele provizorii luate pe o luna de exemplu imi mai permit sa ies din tara in perioada de valabilitate? Eu zic ca da dar as vrea sa fiu sigur pentru ca de sarbatori ma duc in Austria / Cehia.
#8
Scris 20 noiembrie 2007 - 06:43
nu vad de ce nu ai avea voie, numerele sunt valabile, asigurarea e valabila, chiar nu vad de ce ar fi vreo diferenta...de ce l-ar interesa pe austriac unde e inmatriculata (definitiv sau nu) masina
#9
Scris 21 noiembrie 2007 - 08:26
Mersi de info.
Ca sa nu ma mai risc si pentru ca e f aglomerat in perioada aia cel putin la avioane m-am decis sa ma duc pana in Craciun.
Mai nevoie insa de o confirmare: numerele provizorii luate pe o luna de exemplu imi mai permit sa ies din tara in perioada de valabilitate? Eu zic ca da dar as vrea sa fiu sigur pentru ca de sarbatori ma duc in Austria / Cehia.
Daca cumperi numere "de zoll" (Ausfuhrkennzeichen http://www.nondos.co...bestellung.html ) care se dau numai cu carte verde (15, 30 zile sau mai mult) poti sa iesi linistit cu masina din tara. Singurul dezavantaj este ca nu se incheie asigurare CASCO care sa acopere si furtul.
In schimb cu numere galbene(Kurzzeitkennzeichen ), cele valabile 5 zile, chiar si cu carte verde nu prea cred ca te lasa sa iesi din tara.
Nici cu numere rosii romanesti nu poti sa iesi din tara, sun valabile doar in Ro.
Aceasta postare a fost editata de R&D: 21 noiembrie 2007 - 08:26
Proud to be Renault F1 fan
#10
Scris 21 noiembrie 2007 - 10:51
#11
Scris 22 noiembrie 2007 - 09:32
Daca cumperi numere "de zoll" (Ausfuhrkennzeichen http://www.nondos.co...bestellung.html ) care se dau numai cu carte verde (15, 30 zile sau mai mult) poti sa iesi linistit cu masina din tara. Singurul dezavantaj este ca nu se incheie asigurare CASCO care sa acopere si furtul.
In schimb cu numere galbene(Kurzzeitkennzeichen ), cele valabile 5 zile, chiar si cu carte verde nu prea cred ca te lasa sa iesi din tara.
Nici cu numere rosii romanesti nu poti sa iesi din tara, sun valabile doar in Ro.
Ok, m-am linistit. Ideea e ca astept intr-o ajustare in jos a taxei speciale. Chiar si la nivelul de acum in euro, va scadea in lei de la 1 ian ca se ia un curs cu 20 bani mai mic decat cel actual.
E posibil sa iau masina din belgia si am citit tot in acest topic ca si acolo se dau pe o luna numere cu asigurare pe la ~300 euro. Presupun ca sunt valabile si alea desi am citi pe aici ceva de genul numere duplicat, amenda in germania / austria / ungaria pentru ele .... nu am inteles prea bine.
#12
Scris 22 noiembrie 2007 - 09:57
#13
Scris 23 noiembrie 2007 - 11:29
apropo de cumparatul de masini din Germania, cei care ati avut astfel de experiente puteti sa faceti o lista scurta cu autohaus-urile de unde ati cumparat si de care ati fost multumiti?
Pai depinde si de ce marca cauti, daca doresti FORD stiu eu citeva adrese la alte marci nu ma bag.
A mai fost cineva plecat in Germania dupa masina ?
#14
Scris 23 noiembrie 2007 - 12:47
are idee cineva care-i treaba in elvetia daca vrei sa iei masina de acolo?
Elvetia nu este in UE, deci, daca iei masina pe firma, nu poti beneficia de taxare inversa la TVA. Deasemenea, importi masina in UE, deci am impresia ca vei plati cateva taxe
#15
Scris 23 noiembrie 2007 - 06:23
Bine v-am gasit .....cel putin pt mine, pt ca am de gand sa va rog sa-mi spuneti ce stiti despre "CarManager.be".
Ma intereseaza acest lucru deoarece am castigat licitatia pt o masina, am trimis confirmarea de cumparare, dar trebuie sa trimit prin banca banii in avans.....aici apare problema.....e vorba de 14000 euro si nu prea ma incanta sa trimit banii nestiind sigur despre ce este vb.
La prima "vedere" par seriosi, dar, care este legea de baza pt un "smecher".....sa para cat mai serios.
Nu vreau sa jignesc , dar,cu atatea firme de "vanzari online" care dau tepe cu ajutorul net-ului (si al fraerilor care "pun botul") e bine sa ceri cat mai multe relatii.
Asadar este cineva care a cumparat de la CarManager din Asse Belgia ?
PS Stiu, exista posibilitatea sa ma duc inainte acolo sa vad daca este OK si sa rog o colega sa dea drumul la cec, dar dureaza aproape o saptamana, de stat in Belgia,cu cheltuiala aferenta.
Multumesc !!
Aceasta postare a fost editata de Edgji: 23 noiembrie 2007 - 06:24
#16
Scris 23 noiembrie 2007 - 08:33
#17
Scris 23 noiembrie 2007 - 09:01
Conditia de baza, plata se face NUMAI prin virament bancar. Nici nu vor sa auda de plata cash , MAI ales cand este vb de romani.
Aceasta postare a fost editata de Edgji: 23 noiembrie 2007 - 09:04
#18
Scris 23 noiembrie 2007 - 09:29
Mie imi cam "pute" pretentia asta a lor.
#19
Scris 23 noiembrie 2007 - 10:11
Misto Land Roverul.
#20
Scris 23 noiembrie 2007 - 11:08
#21
Scris 24 noiembrie 2007 - 09:24
#22
Scris 24 noiembrie 2007 - 03:40
#23
Scris 24 noiembrie 2007 - 10:23
Firma la care te referi tu vinde in jur de 300 de masini saptamanal; sunt destul de seriosi.
#24
Scris 29 noiembrie 2007 - 01:59
Legat de BElgia omul mi-a zis ca imi da masina cu:
- contract vanzare cumpare semnat de noi - la fel ca in germany
- certificat de conformitate - prezinta date despre masina si e dat de producator.
- certificat de inmatriculare - o hartie roz cica
- nu stiu ce formular care il ia de la control tehnic cu care ma duc la ei la inmatriculari si iau numere rosii + asigurare pe o luna.
Nu este necesar sa vina si el cu mine insa intrebarea mea este cum ii dau numerele care sunt pe masina?
Poate cineva, va rog, sa imi confirme ca asta e procedura?
#25
Scris 29 noiembrie 2007 - 09:27
Edgji Ai PM.
Misto Land Roverul.
Gata l-am luat !.... nu este misto, este chiar SUPERB. Avea 86778km(acum +2400km drumul meu) ,reviziile facute la intervale relativ egale , iunie 2005 ,29800km...septembrie 2006 59300km si iulie 2007 80700km(verificate la reprezentanta...OK)
I-am transmis toate cele bune din partea ta lui Alin, care a multumit si ti-a "intors" urarile.
Masina am luat-o de la Athus. Am plecat direct spre tara (pe la ora 18.00) si am ajuns dupa 30 de ore acasa...am "haladuit" in total 2400km.
Multumesc inca o data pt incurajare, sincer mi-era cam "tarsha" sa trimit 14.000 euro...asa, la plesneala.
"Programul" a fost urmatorul :
Sambata la pranz am bagat banii pt. masina in contul meu si am facut rezervarea pt avion. Luni dimineata la 8.00 eram in avion,aterizare 11.46 Brussels,luat taxi (55 euro) pe la 12.30 ajunsesem deja la biroul lor din Asse. Am dat tel. la banca Transilvania unde am conturile,(cecul era pregatit gata de "start") si la ora 17.00 (in aceeasi zi) banii erau la CarManager in cont. Marti dimineata pe la 11.00 am semnat actele de adjudecare licitatie si am plecat la pranz catre Athus. La ora 15.30 eram in Luxemburg la fostii "proprietari"...semnat, luat acte si o cheie, ...taxi catre parcul auto din Athus (98 euro) unde am semnat de receptie, luat a doua cheie si in 5 minute plecam spre casa.
Consumul 7,89 l / 100km (consum facut dupa primi 1001 km efectuati de mine) ceva cam mare consumul (comparativ cu RAV4), la viteza de 120-140km, cu un singur "stau" de aprox 30 minute. Mersul a fost "sportiv" nu agresiv.Motorul mi se pare un pic cam mic pt caroseria de Land (1680kg), este motorul de 2l dupa BMW E46 ...de aici vine si dif de consum; cu BMW-ul asta-vara am scos un consum de 5,3/100 (binenteles acelasi stil de mers) la o calculatie de 5000km in care a intrat si drumul din Romania si cateva "zbenguieli" pe la nemti cu 200/h.
Ma rog una peste alta sunt incantat de masina , mai ales ca am vazut destule Land-uri mai ieftine, dar nu aratau nici pe departe ca asta....dupa cum arata de bine, daca, (ipotetic vorbind) s-ar da kilometrajul inapoi de la 86000 la aprox 20000km, ai putea sa juri ca numai atat are. Totul este ca nou, iar unica zgarietura ce era semnalata in descriere am depistat-o cu greu si cred ca iese si la un polisat de amator.
Maine incerc sa fac ceva poze la "I.M.S." ...(porecla data de fimiu', cu referire la pozitia postului de conducere intr-un SUV).
Aceasta postare a fost editata de Edgji: 29 noiembrie 2007 - 09:35
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi