jesus. Urata mai e. Tie cum ti s-a parut? Cat costa o chestie din asta?
... daca vreo 200 m prin curtea dealerului se pot numi drive-test ... atunci nu numai ca am vazut ... da' am si drivetestat
Ce mai vede romanul - part III
#1376
Scris 13 iunie 2010 - 10:02
#1377
Scris 13 iunie 2010 - 10:19
Tie cum ti s-a parut?
Cat costa o chestie din asta?
- interesanta
- nu stiu nimic despre preturi
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1378
Scris 13 iunie 2010 - 02:24
Life must be taken one disaster at a time
#1379
Scris 13 iunie 2010 - 04:58
#1381
Scris 13 iunie 2010 - 08:54
LE: Cu diferenta de 6k euro cumperi ~6.000L benzina care iti acopera diferenta de consum pe vreo 150k km. Mult au gandit-o si baietii de la Honda...
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 13 iunie 2010 - 08:56
#1382
Scris 13 iunie 2010 - 09:40
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#1383
Scris 13 iunie 2010 - 09:46
E f adevarat ce spui tu cu R&D si stiu asta, dar eu vorbeam doar din punctul de vedere al unui cumparator obisnuit.
#1384
Scris 13 iunie 2010 - 09:55
oricum tu ai dreptate, eu n-as da in veci banii astia pe CR-Z, dar nu mi se adreseaza mie la fel cum nu mi-as lua un scirocco nou, as lua oricand in schimb un GTI Mk VI daca e sa fie VAG si atlfel as lua Megane RS 250 din ce am vazut in teste si la cum arata e hothatchu meu preferat, e mai scump acu daca ii pui toate optiunile, dar merita. sub 335i eu asta as lua, chiar daca e FWD. dar hai ca am deviat rau . in concluzie iti dau dreptate din perspectiva noastra , dar le dau dreptate si celor de la Honda privind la nivel macro.
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#1385
Scris 13 iunie 2010 - 10:11
Dupa parerea mea, 80-90% dintre conducatorii auto folosesc masina exclusiv pentru transport. Ei apreciaza masina in primul rind dupa "optionale" si dupa cit consuma. Faptul ca n-au cine stie ce tangente cu volanul n-ar fi o problema daca ar fi singuri pe strada, dar nu sunt. Minimum de aptitudini in ale condusului lipseste la majoritatea covirsitoare a conducatorilor auto. Si asta e nasol, atit pentru ei, cit si pentru cei din jurul lor.
Te mira faptul ca DSG-ul are succes ? Pe mine nu. In mod categoric majoritatea nu dau atentie si nu considera periculos faptul ca o cutie automata retrogradeaza dupa 15 min. sau frina de motor dispare daca atingi frina. Si iar nu ma mira lucrul asta.
Acum intelegi de ce are succes desegeul ?
ceea ce zici mai sus despre DSG, si contextul opiniei tale, cred ca sunt valabile pentru majoritatea cutiilor de viteza automate.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#1386
Scris 13 iunie 2010 - 10:24
GTI-ul condus, in modul S, NU trecea la relanti cand apasai frana. asa cum face de ex. cutia automata de pe LandCruiser.
motorul ramanea in ture.
cand ajungea sub 2500-2250rpm, aprox ca nu mai retin, retrograda automat, sa o tina la turatia de cuplu.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1387
Scris 14 iunie 2010 - 01:13
#1388
Scris 14 iunie 2010 - 05:29
DSG-ul NU este o cutie automata. Foarte multi confunda DSG-ul cu cutiile automate. DSG este in fapt o cutie manuala cu comanda "automatizata".ceea ce zici mai sus despre DSG, si contextul opiniei tale, cred ca sunt valabile pentru majoritatea cutiilor de viteza automate.
Nicio cutie automata nu se comporta ca dsg in situatia de care vorbesc. Cutiile automate fac exact cum a spus ska.
Cum auzi ! Aia ma scoate si pe mine din sarite, si ma face sa nu suport kakatul asta de cutie. Dupa parerea mea, cutia asta merge exceptional numai in demaraj. In rest e ZOB.cum dreacu? adica pun picioru in frana si motorul e decuplat de transmisie????
Ma rog, in ceea ce ma priveste.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 14 iunie 2010 - 05:34
#1389
Scris 14 iunie 2010 - 06:08
faza cu scosul din viteza cred ca era referitoare la automata de pe toyota, nu referitor la dsg. sau ma insel ?
#1390
Scris 14 iunie 2010 - 07:33
La DSG cind atingi frina se decupleaza ambreiajul, indiferent in ce treapta e cutia ( n-a zis nimeni ca o scoate din viteza). La toyota si la alte cutii cu adevarat "automate", nu se intimpla asta, ci cutia retrogradeaza functie de variatia/scaderea vitezei masinii, motorul fiind tot timplul cuplat la transmisie.
#1391
Scris 14 iunie 2010 - 08:02
la toyota landcruiser nu retrogradeaza nimeniNu maaaa, n-ai inteles:
La DSG cind atingi frina se decupleaza ambreiajul, indiferent in ce treapta e cutia ( n-a zis nimeni ca o scoate din viteza). La toyota si la alte cutii cu adevarat "automate", nu se intimpla asta, ci cutia retrogradeaza functie de variatia/scaderea vitezei masinii, motorul fiind tot timplul cuplat la transmisie.
apesi frana, turatia scade la relanti. si acolo ramane pana apesi acceleratia, si se hotaraste ce treapta ii trebuie.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1392
Scris 14 iunie 2010 - 08:06
#1393
Scris 14 iunie 2010 - 08:13
Aceasta postare a fost editata de ska: 14 iunie 2010 - 08:14
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1394
Scris 14 iunie 2010 - 10:19
O cutie automata NU poate constructiv sa faca asa din cauza convertizorului. Daca tu mergi in 1500 ture si lasi gazu + frina, evident ca va cobori. Incearca sa faci asta cind motorul are 2500-3000 ture.crede-ma ca EXACT asa face
#1395
Scris 14 iunie 2010 - 10:28
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1396
Scris 14 iunie 2010 - 10:51
#1397
Scris 26 iunie 2010 - 08:25
O pissy cu un Hummer H2 (cred) cum mergea de parca era la ma-sa pe tarla. Am depasit-o cu mari emotii pe bulevardul Unirii (de frica sa nu schimbe banda aiurea) dupa ce am mers in spatele ei vreo 4 strazi. Rezultatul? Lejer, bagat de 3 ori in intersectie fara sa se asigure sau sa se gandeasca la prioritati, schimbat banda dupa cum isi dadea cu ruj, iar de curbe nici nu mai vorbesc... Toate astea la maxim 25-30km/h . Sa traiasca aia de le dau masini pe mana
#1398
Scris 26 iunie 2010 - 08:43
Aceasta postare a fost editata de Relu: 26 iunie 2010 - 08:44
#1399
Scris 26 iunie 2010 - 08:45
N-ai ce să faci şi unul dintre motivele pt care se circulă prost în Bucureşti sunt chiar şoferii care se câcâie pt că în primul rând nu ştiu să conducă. Cum treci graniţa se schimbă treaba, se circulă mult mai tare (REGULAMENTAR, dar acolo, mereu cu 50-60) şi inteligent, combinat cu gândirea traficului. Când am fost cu ska, calculase ramona că am traversat Budapesta în câteva minute la oră de vârf. Am prins totuşi un semafor de vreo 4 ori. La noi cred că faceam 2 ore.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1400
Scris 26 iunie 2010 - 09:28
a fost ceva de genu 15-20min. nu era chiar traficul infernal de alta data. parca era si weekend.
am prins eu haos de cateva ori, da tot nu mi-au trebuit mai mult de vreo 45min sa traversez toata budapesta.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi