Audi A5 3.0 tdi vs. 330 xd
#1
Scris 12 ianuarie 2008 - 01:12
#2
Scris 12 ianuarie 2008 - 01:43
Ar fi super sa gasesti testul pe net sa il postezi si sa ne putem delecta si noi....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#3
Scris 12 ianuarie 2008 - 01:56
are careva idee cand e promotor in reluare?
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#4
Scris 12 ianuarie 2008 - 01:57
#5
Scris 12 ianuarie 2008 - 03:08
Dl. Darvaru daca ar pune mai multa pasiune in prezentare (vezi Clarkson sau Tiff Needell care sunt oameni pasionati de fenomenul auto si insufla si telespectatorului din pasiunea lor), ar fi altceva in peisajul asta de pupincuristi autohtoni.
Revenind on-topic, AUDi A5 3.0 TDI quattro vs. BMW 330 Xd a fost cel mai reusit test comparativ vazut de mine in media de specialitate romaneasca EVER.
Cum bine zicea si Clarkson in cazul M3-ului, copiile se apropie din ce in ce mai mult de original, dar 3-er-ul inca rulz. O masina extrem de matura si buna.
#6
Scris 12 ianuarie 2008 - 03:13
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#7
Scris 12 ianuarie 2008 - 03:16
#8
Scris 12 ianuarie 2008 - 03:18
E un castig al repartizarii puterii intre punti,roti in functie de necesitati ,fata de acea repartizare rigida 40/60-Torsen,50/50 pe la altii .
Tibitu,ai nitica dreptate...
Aceasta postare a fost editata de mol: 12 ianuarie 2008 - 03:23
#9
Scris 12 ianuarie 2008 - 03:33
Sunt numai cuvinte de lauda in emisiunea asta, despre toate masinile prezentate. Comparatia ramane, care e laudata mai mult.
#10
Scris 12 ianuarie 2008 - 04:41
#11
Scris 12 ianuarie 2008 - 06:09
Nu credeam sa zic asta vreodata, dar e prima oara cand ma uit la pro-motor si nu imi pare rau de timpul pierdut.
Revenind on-topic, AUDi A5 3.0 TDI quattro vs. BMW 330 Xd a fost cel mai reusit test comparativ vazut de mine in media de specialitate romaneasca EVER.
Cam asta a fost si impresia mea.
Am revazut si eu emisiunea si am reauzit niste lucruri care le-am simtit si eu cand am mers cu A5-ul 3.0tdi. Frana prea asistata, abs-ul care intra prea repede (nu neaparat legat de emisiune si conditiile din test), directia fara un feed-back adegvat la o masina cu pretentii sportive si cu ceva putere, smucituri ale volanului la plecarile de pe loc in forta. Cu seria 3 am mers cu 335d dar momentan numai in dreapta. Sper sa am ocazia sa-l si conduc.
#12
Scris 12 ianuarie 2008 - 07:23
o sa ma uit si eu in curand, revin cu impresii. thx bigfoot :beerchug:
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#13
Scris 12 ianuarie 2008 - 09:28
50/50 pe la altii .
mah, nu ne intalnim noi, tu ce crezi.
care frate 40 de mii??? adica un CDI 220 RWD e 54 de mii si astea 40. nici aia pusa in mall nu era 40, ci vreo 45 parca. intre A5 si 3 coupe eu nu prea pot sa aleg. intre A5 si 3 sedan, oricat A5.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#14
Scris 12 ianuarie 2008 - 10:07
La un moment dat speaker-ul (un fel de Clarkson wannabe) zice ca nu i-a placut la A5 ca era smucita, cuplul te baga in scaun, pedala la fund etc, si apoi zice de BMW ca e "smooth" etc, si ca aia e mai sportiva... In cazul asta notiunea de sportiva la o masina e diferita rau de ce stiam...
Ce nu am inteles exact era daca ambele aveau gume de iarna...
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#15
Scris 12 ianuarie 2008 - 10:19
#16
Scris 12 ianuarie 2008 - 11:45
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#17
Scris 13 ianuarie 2008 - 12:17
A zis ca la A5 te baga in scaun si depasesti fara probleme dar la seria 3 parca totul pare mai sportiv, nu mai smooth. Daca vreuna din ele nu era pe iarna nu prea cred ca se miscau pe acolo.
"In timp ce cu A5-ul apasam pedala pana la fund, cuplul ma baga in scaun si efectuam fara nici o problema depasirea, la volanul BMW-ului lucrurile se intamplau parca mult mai sportiv". Pentru mine descrierea de la A5 e fix de "sportiv", dar poate sunt eu mai prost, cine stie...
Iar expresii gen "A5-ul il comparam cu acel copil care nu e cea mai inteligenta fiinta de pe planeta" si altele asemanatoare sunt... in fine, penibile... La cum arata drumul si ce au zis de A5 nu-mi ramane sa-mi inchipui decat ca e mult mai proasta ca a mea, de exemplu, in aceleasi conditii... Exact asta se deduce din text, ca A5-ul Quattro a fost zob... Hai sa o lasam jos ca macane tare rau!
Link: http://www.protv.ro/...ile=41290#41290
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#18
Scris 13 ianuarie 2008 - 12:32
oricand as merge pe 3-er coupe.
e singura masina care mi-as lua-o in 2 usi
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#19
Scris 13 ianuarie 2008 - 12:38
poate bmw e setat mai "stupid proof" si usor de stapanit mutand cuplul in toate partile sa iti corecteze greselile
am vazut pe pielea mea anul asta ca un 4x4 se conduce altfel si se intelege altfel decat un fwd
#20
Scris 13 ianuarie 2008 - 06:52
"In timp ce cu A5-ul apasam pedala pana la fund, cuplul ma baga in scaun si efectuam fara nici o problema depasirea, ..." - no, poi asta e definitia masinii pe care o vreau eu. plus designu, deci e clara alegerea. P.S. nu obisnuiesc sa merg prea mult pe zapada.
#21
Scris 13 ianuarie 2008 - 11:45
nu le dau dreptate celor de la protv, nu am condus nici una din ele, dar forta bruta nu inseamna neaparat o masina mai buna
p.s. oaspetele, zapada nu face decat sa mute limitele masinilor mult mai jos...nu schimba ordinea neaparat. aceleasi carente se pot vedea si pe uscat, dar mai greu
p.p.s. eu tot raman la parerea mea ca nu au stiut sa foloseasca eficient quattro
#22
Scris 13 ianuarie 2008 - 11:50
"In timp ce cu A5-ul apasam pedala pana la fund, cuplul ma baga in scaun si efectuam fara nici o problema depasirea, la volanul BMW-ului lucrurile se intamplau parca mult mai sportiv". Pentru mine descrierea de la A5 e fix de "sportiv", dar poate sunt eu mai prost, cine stie...
Pai asta e si idee care s-a vrut a fi exprimata - A5 este sportiv dar la bmw "lucrurile se intamplau parca mult mai sportiv"
Iar expresii gen "A5-ul il comparam cu acel copil care nu e cea mai inteligenta fiinta de pe planeta" si altele asemanatoare sunt... in fine, penibile...
S-au exprimat asa despre quattro fata de xdrive - nu despre A5 la modul general.
Una peste alta amandoua sunt masini foarte bune dar eu vad si in testele de afara ca la sportivitate, feelind si handling inca nu se poate apropia nimeni de bmw chiar la puteri mai mari semnificativ.
#23
Scris 13 ianuarie 2008 - 01:18
sper ca ati citit cu totii.
nu ma intereseaza testul x sau y.
cel mai relevant e testul pe care il fac eu.
iar masina cea mai buna e masina care imi provoaca senzatiile cele mai placute.
la fel de corect e si faptul ca obisnuinta e a doua natura.
in cazul de fata, avem 2 masini cu tenta sportiva, nu doua sportive, daca e sa ma intrebati.
#24
Scris 13 ianuarie 2008 - 01:28
...
p.s. oaspetele, zapada nu face decat sa mute limitele masinilor mult mai jos...nu schimba ordinea neaparat. aceleasi carente se pot vedea si pe uscat, dar mai greu
...
Ei,cam asta ar fi concluzia.
#25
Scris 13 ianuarie 2008 - 01:48
Ceea ce m-a uimit insa legat de noul Audi A5... selectie din testul Topgear UK cu Audi S5:
It's a rapid cruiser with big torque and an endearing noise, but it's not a supercar
At the end of my drive, the chassis engineer asked whether the new front axle layout made much difference. I didn't want to offend the guy, so I made noises about the improved steering accuracy. But given that he'd asked, I had to say the S5 still felt nose-heavy and lifeless at the limit. "Exactly," he flatly replied.
Seems the new layout means he can make the car far more playable, but the marketing types told him he had to pull it back to the usual Audi understeer because the customers like it - but have they tried anything else? Ah well, here's hoping he gets his way on the RS5."
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi