Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Intalnire Bucuresti


  • Topic inchis Acest topic e inchis
3147 replies to this topic

#101 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 28 ianuarie 2008 - 02:47

da care-i faza cu numaru 7?

dupa ce l-am vazut pe mike ca se face aerodinamic, am incercat si eu :lol:, dar n-am simtit nici o diferenta...


In manevra asta,sigur ai ,,miscat'' si capul?! :P
  • 0

#102 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 28 ianuarie 2008 - 02:50

nenea mol vorbeste si matale romaneste. ca's mort de oboseala si abia am venit de la liceu unde m-a scos din sarite profu de filosofie :lol:
am o vaga idee ce vrei sa spui, dar nu cred ca asta e :laugh:
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#103 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 28 ianuarie 2008 - 03:18

@mol da-mi un ferrari si garantez ca raman fan ferrari :laugh: orice ar incerca nu ma pot corupe :lol: daca ma corup iti dau ferrari-ul inapoi :D



Ma cam indoiesc de asta...cu ramasul fan Ferrari. Mergi tu cu un Ferrari pe unde poti merge cu un Subaru si mai vorbim dupa...asta daca mai ramane ceva intreg din el. Pana una alta, in ultimul timp, vad ca oricum Ferrari-urilor nu prea le prieste in RO nici macar pe autostrada. Cate au ars pana acum? 2? 3? :P :P :P :devil:

Sau iti inchipui ca o data cu masina iti da si o vila la Monte Carlo si un cont substantial in banca sa poti subzista acolo?

Aceasta postare a fost editata de adytzu: 28 ianuarie 2008 - 03:19

  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#104 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 28 ianuarie 2008 - 03:54

fan ferrari sunt pe viata oricum :P
si nu ma deranjeaza nici in ro, bine asta daca-mi da si bani de reparatii daca nu oricum e bine ca macar merg 2 saptamani cu un ferrari :lol:
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#105 Horhe

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 33 Mesaje:
Inregistrat: 23-ianuarie 08
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza STI
  • Motorizare:2.5T 280CP

Scris 28 ianuarie 2008 - 04:14

da care-i faza cu numaru 7?

dupa ce l-am vazut pe mike ca se face aerodinamic, am incercat si eu :P, dar n-am simtit nici o diferenta.
in sfarsit am incalzit si eu gumele in primul tur :D, e super tare senzatia :P
in rest nu ma pot lauda decat cu faptul ca l-am depasit pe horhe la limita pe exterior o data (dupa ce l-am "vanat" vreo 2 tururi :D, btw stie sa inchida :D), el depasindu-ma de 2 ori :laugh: ah da si ca sunt la 1 sec si un pic de leader :lol:

Noh! In primele 2-3 tururi incalzesti gumele...la frigul de ieri poate trebuiau mai multe ture...
Avand in vedere ca ne-am dat la timp nu de pe loc smecheria e sa tragi tare o tura, mai spre mijloc-sfarsit in functie de temperatura!!!
Dar sa pastrezi constanta in celelalte tururi. Tu ai tras tare la inceput!
Circuitul ala mai are inca multe mistere pt mine, cei care-s de-ai locului ma bat de ma sparg acolo! Asta si suta de kile :P

De aia mi-am luat kart de 25CP :D
  • 0
Semnaturile pot fi doar text. Textul va fi in romana de preferinta. Sematurile pot fi de maxim 1 rand. ... Nu sunt permise in semnatura link-uri catre alte site-uri, in afara de site-urile personale ale membrilor. Nu sunt permise in semnatura fotografii, imagini grafice, imagini video, gif-uri animate sau orice alt fel de fisier care risipeste spatiul. Nu se va folosi nick-name-ul membrului in semnatura.

Citat din regulamentul forumului.

#106 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 28 ianuarie 2008 - 04:26

De aia mi-am luat kart de 25CP :D



Si cu toate astea...ai avut asa putin avans fata de ceilalti???? :lol: :P :P
Slabut atunci...mai baga ceva bidivii in el.
















LE: Stiu despre ce e vorba,nu-i nevoie sa-mi raspunzi. Faceam doar bascalie :P
  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#107 Horhe

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 33 Mesaje:
Inregistrat: 23-ianuarie 08
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza STI
  • Motorizare:2.5T 280CP

Scris 28 ianuarie 2008 - 04:37

Si cu toate astea...ai avut asa putin avans fata de ceilalti???? :lol: :P :P
Slabut atunci...mai baga ceva bidivii in el.
LE: Stiu despre ce e vorba,nu-i nevoie sa-mi raspunzi. Faceam doar bascalie :D

E ok ... nu o sa iti raspund :P

LE: Pai m-am gandit sa o iau usor daca adevaratele vedete au stat pe margini! :D :D :D
  • 0
Semnaturile pot fi doar text. Textul va fi in romana de preferinta. Sematurile pot fi de maxim 1 rand. ... Nu sunt permise in semnatura link-uri catre alte site-uri, in afara de site-urile personale ale membrilor. Nu sunt permise in semnatura fotografii, imagini grafice, imagini video, gif-uri animate sau orice alt fel de fisier care risipeste spatiul. Nu se va folosi nick-name-ul membrului in semnatura.

Citat din regulamentul forumului.

#108 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 28 ianuarie 2008 - 04:39

[quote name='adytzu' date='Jan 28 2008, 01:18 PM' post='344806']
Ma cam indoiesc de asta...cu ramasul fan Ferrari. Mergi tu cu un Ferrari pe unde poti merge cu un Subaru si mai vorbim dupa...asta daca mai ramane ceva intreg din el. ''



Geniala fraza.
Plina de intelepciune,de,,simtamant''. :lol:


Mi-am adus aminte de IMS.
  • 0

#109 Cristian

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.342 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Fiat
  • Model:Albea
  • Motorizare:1.4 77CP

Scris 28 ianuarie 2008 - 05:43

@Horhe

Voi ati tras prea usor in primul tur ... kartul avea destula aderenta .... l-am simtit in primele curbe . Chestia e ca nu cunosteam absolut deloc circuitul ... am derapat din cauza ca nu am observat curba pe care urma sa o iau . Aveam viteza si eram in pozitie sa atac o curba de 90 de grade ( vroiam sa degajez larg , presupundand ca urmeaza o linie dreapta ... nu inca o curba de 90 grade la stanga ) cand acolo erau 2 curbe de 90 de grade care formau un U ceva mai larg ... asadar am pus frana brusc si am facut counter steering sa nu pierd spatele imediat dupa ce am atins apexul primei curbe ... dar tot m-am intors. Apoi tot am tras tare sa va ajung . Dar mai poti ? Eu cel mai slab dintre voi (65 kg) eram luat pe linie dreapta de altii care aveau cel putin 20 de kilograme mai mult ca mine .... asadar . Data viitoare eu nu ma mai urc in kartul numarul 7 .

Aceasta postare a fost editata de Cristian: 28 ianuarie 2008 - 05:47

  • 0
Computers are incredibly fast, accurate and stupid. Human beings are incredibly slow, inaccurate and brilliant. Together they are powerful beyond imagination. Albert Einstein

#110 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 28 ianuarie 2008 - 06:09

...la atata abundenta de termeni tehnici din partea voastra,saracul Horhe se mira de cum a obtinut acei timpi... :lol:

...cu 65 de kg,ar fi trebuit sa te tot invarti pe acolo,pana reuseau greii sa plece...
...poate nu reuseai sa pui toata puterea la sol...

Aceasta postare a fost editata de mol: 28 ianuarie 2008 - 06:12

  • 0

#111 Horhe

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 33 Mesaje:
Inregistrat: 23-ianuarie 08
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza STI
  • Motorizare:2.5T 280CP

Scris 28 ianuarie 2008 - 07:29

@Horhe

Voi ati tras prea usor in primul tur ... kartul avea destula aderenta .... l-am simtit in primele curbe . Chestia e ca nu cunosteam absolut deloc circuitul ... am derapat din cauza ca nu am observat curba pe care urma sa o iau . Aveam viteza si eram in pozitie sa atac o curba de 90 de grade ( vroiam sa degajez larg , presupundand ca urmeaza o linie dreapta ... nu inca o curba de 90 grade la stanga ) cand acolo erau 2 curbe de 90 de grade care formau un U ceva mai larg ... asadar am pus frana brusc si am facut counter steering sa nu pierd spatele imediat dupa ce am atins apexul primei curbe ... dar tot m-am intors. Apoi tot am tras tare sa va ajung . Dar mai poti ? Eu cel mai slab dintre voi (65 kg) eram luat pe linie dreapta de altii care aveau cel putin 20 de kilograme mai mult ca mine .... asadar . Data viitoare eu nu ma mai urc in kartul numarul 7 .

Asta am zis si eu intr-un post anterior...diferentele intre hondele de 9CP sunt mult prea mari. Chiar am pus exemplul cu unu ca mine care depasea unu ca tine (dpdv kg) pe linie dreapta si asta e absurd rau de tot.
Pe de alta parte la chestia cu "era destula aderenta" gresesti rau. Tu ai derapat acolo si din cauza abordarii, dar in primul rand din cauza cauciucurilor reci. Gandeste-te ca am fost primii care am scos karturile pe pista pe o temperatura de sub 10 grade. Aderenta aia "destula" creste exponential dupa 5-6 ture normale (sau 3-4 ture daca era mai cald). Daca te uiti la timpii mei desi sincer patetici pentru ca la 90 kg (deci cand eram mai slab dar totusi gras) am scos si 1:19:si ceva
- probabil cu un kart care tragea mai tare...totusi ei (adica timpii) sunt destul de constanti fatza de ceilalti, cu o tendinta de scadere de cam 1 secunda la fiecare 2 ture. Exceptie face evident ultimul tur unde un copil care se dadea un un kart de 6 cp si nu s-a uitat in spate m-a inchis cand deja intrasem pe interior in depasire. Adica practic a intrat in mine si am ajuns in iarba.

Incalzirea gumelor e un lucru care nu pare foarte important poate, sau este tratat ca un fel de exagerare, insa la limite pe curbe, este un factor pe care il simti doar cand ai testat ambele situatii. Acelasi lucru se aplica si la circuit cu masini mari. Doar ca acolo doare mai mult ca pret :lol:
  • 0
Semnaturile pot fi doar text. Textul va fi in romana de preferinta. Sematurile pot fi de maxim 1 rand. ... Nu sunt permise in semnatura link-uri catre alte site-uri, in afara de site-urile personale ale membrilor. Nu sunt permise in semnatura fotografii, imagini grafice, imagini video, gif-uri animate sau orice alt fel de fisier care risipeste spatiul. Nu se va folosi nick-name-ul membrului in semnatura.

Citat din regulamentul forumului.

#112 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 28 ianuarie 2008 - 08:37

Horhe,ce greutate are cartul tau?

Teoretic,ar trebui sa obtii senzatii superioare celor provenite din conducerea STI-ului?
  • 0

#113 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 28 ianuarie 2008 - 09:11

Mai nu va mai speriati de Mol, cand vine sa se dea cu kartul in Buc. mergem la AMCKart, vorbim cu baietii de acolo sa-i aranjam putin kartul, adica sa-i marim putin cursa la limitator astfel incat oricat ar apasa el pe pedala tot nu ar fi suficient, iar ceilalti pot sa-i faca cu mana de cate ori trec pe langa el.
:lol:

Acum serios, sunt diferente destul de mari intre karturi, problema e ca, eu de ex., nici nu le cunosc pe toate sa stiu care-i petarda rasuflata, petarda sau care-i decent. Incalzirea anvelopelor conteaza f mult, precum si min incalzire a pistei in sine (zona de rulaj).
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#114 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 28 ianuarie 2008 - 10:03

mi-ar placea mai pe la primavara sa tragem o cheia, contrar celor spuse de adytzu, chiar ne-am distrat si pana acum n-am nici o "victima" in tandem sau coloana, indiferent de cat de puternica sau slaba era masina/masinile celorlalti. stilul meu e distractiv pt mine, dar in 99% din cazuri cred ca merg destul de safe (mai putin cand scartaiam gumele in incercarea de a ma tine dupa adytzu :lol:). numai sa nu fiu cap de coloana, nu merg bine primul. si nu trebuie sa fie vreo cursa, ci o plimbare de placere, pe vwforum am avut asa ceva.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#115 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 28 ianuarie 2008 - 10:25

Teoretic,tu ar trebui sa ai un centru de greutate nitel mai ridicat si sa fii usor dezavantajat in viraje.

La tine,e acel 0-100 care ma enerveaza,plus ,,tupeul''. :lol:
  • 0

#116 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 28 ianuarie 2008 - 10:32

e dezavantajat sigur fata de wrx-ul lui relu....aceeasi putere dar sasiu mai coborat...cu aspiratele n-are ce discuta :lol:...le papa instant
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#117 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 28 ianuarie 2008 - 11:06

...nitel,,goliciunea'',nitel cutia, isi spun cuvantul... :lol:
  • 0

#118 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 29 ianuarie 2008 - 09:38

pe mine ma papa mai greu, ca si a mea e turbo :lol: cu centru de greutate destul de "jos"...

daca nu ar fi asa departe cheia asta, m-as baga si eu, sa fiu sef de coloana. ca oricum am atestat de la Autoritatea Rutiera Romana. :D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#119 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 29 ianuarie 2008 - 09:47

Tu nu vezi ca oferta ii vizeaza doar pe cei cu 4x4... "Boboru" sta acasa, nu are ce sa caute pe acolo...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#120 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 29 ianuarie 2008 - 09:52

Ce oferta 1Q-le ?
  • 0

#121 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 29 ianuarie 2008 - 10:26

pe mine ma papa mai greu, ca si a mea e turbo :lol: cu centru de greutate destul de "jos"...

daca nu ar fi asa departe cheia asta, m-as baga si eu, sa fiu sef de coloana. ca oricum am atestat de la Autoritatea Rutiera Romana. :D



Tu nu vezi ca oferta ii vizeaza doar pe cei cu 4x4... "Boboru" sta acasa, nu are ce sa caute pe acolo...



Ce oferta 1Q-le ?


Iete asta, era mai sus zisa ca idee...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#122 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 29 ianuarie 2008 - 10:57

dar n-am pomenit sa fie vreo restrictie de motricitate. in ultima vreme ne-am plimbat unu cu tractiune fata, altul cu spate si eu cu ambele :lol:

cand mai e cineva, nu prea ma duc de nebun.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#123 Horhe

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 33 Mesaje:
Inregistrat: 23-ianuarie 08
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza STI
  • Motorizare:2.5T 280CP

Scris 29 ianuarie 2008 - 10:58

Horhe,ce greutate are cartul tau?

Teoretic,ar trebui sa obtii senzatii superioare celor provenite din conducerea STI-ului?


Greutatea proprie a STI-ului este 1572kg
Alte prostioare mai adauga ~40kg
Eu adaug 100kg
-----------------------------------------------

in timp ce kartul are (desi nu l-am cantarit deci estimez pe baza specificatiilor de sasiu + motor) ~ 80 kg cu benzina
eu evident adaug tot 100kg

dar efectiv nu pot estima cat din cei 25 CP pune motorul ala jos!!! asa ca as face un fel de calcul aiuristic daca ar fi sa zic cat e pe tona.
La sti e cam 175CP pe tona in teorie....

si mai ii si cuplu si alte povesti...nu cred ca pot face o comparatie viabila de senzatii decat la nivel de feeling...si iar...si aici e ca si cand compari un scooter de 125cc cu o Honda Goldwing

Aceasta postare a fost editata de Horhe: 29 ianuarie 2008 - 10:59

  • 0
Semnaturile pot fi doar text. Textul va fi in romana de preferinta. Sematurile pot fi de maxim 1 rand. ... Nu sunt permise in semnatura link-uri catre alte site-uri, in afara de site-urile personale ale membrilor. Nu sunt permise in semnatura fotografii, imagini grafice, imagini video, gif-uri animate sau orice alt fel de fisier care risipeste spatiul. Nu se va folosi nick-name-ul membrului in semnatura.

Citat din regulamentul forumului.

#124 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 29 ianuarie 2008 - 11:23

Ce stiu eu, e ca un kart de 125 face cam 3 sec/suta. Uneori si sub 3....

Aceasta postare a fost editata de Relu: 29 ianuarie 2008 - 11:24

  • 0

#125 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 29 ianuarie 2008 - 05:22

dar n-am pomenit sa fie vreo restrictie de motricitate. in ultima vreme ne-am plimbat unu cu tractiune fata, altul cu spate si eu cu ambele :)

cand mai e cineva, nu prea ma duc de nebun.


eu ma bag, pt o simbata sau duminica - inteleg ca au reparat drumul - era cindva varza dpdv gropi si denivelari....
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."




3 useri citesc subiectul

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi