Salt la continut


Fotografie
- - - - -

clarificare aspecte cuplu maxim - turatii


  • Please log in to reply
45 replies to this topic

#26 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 09 februarie 2008 - 01:36

hm, asa invatasem si eu, sa turez pana la X, sa ridic usor ambreiajul pana scade turatia si apoi sa turez iar la X si sa plec. pt un incepator are sens probabil, metoda am folosit-o si eu de cateva ori la inceput sa pot pleca din panta. insa poti destul de repede sa-ti dai seama ca poti controla masina din pedale si ca poti fii destul de iute de picior sa pleci fara manevra asta.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#27 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 09 februarie 2008 - 01:43

la mine zona rosie incepe la 4500. Si cam aici se invart diesel-urile. 4500-5000...............


La Diesel nu e ca la benzina sa-l poti tura mult peste turatia de putere maxima. La tine puterea maxima e la 4000 rot/min, pe la 4500 unde incepe zona rosie va intra limitatorul de turatie. Oricum n-ai ce cauta acolo pentru ca puterea scade vertiginos dupa 4000.
La Diesel esti limitat in ture in principal datorita procesului de inflamare/ardere. Cu cit motorul e mai mare cu atit turatia maxima scade.
Performantele mari la diesel se obtin exclusiv din supraalimentare.
  • 0

#28 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 09 februarie 2008 - 02:27

bine, cand zici motor mare cred ca te referi la cilindru mare :) poate capacitatea totala sa fie mare, dar daca sunt multi cilindri e inca ok arderea
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#29 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 09 februarie 2008 - 03:19

Evident.
Numai ca e absurd sa faci diesel cu multi cilindri mici, cind avantajul lui e la cuplu, adica la capacitate mare/cilindru.

Aceasta postare a fost editata de Relu: 09 februarie 2008 - 03:20

  • 0

#30 vrajitorul din orz

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 987 Mesaje:
Inregistrat: 23-decembrie 04
  • Location:California

Scris 09 februarie 2008 - 09:46

Acu nus citi ani, cind am facut eu scoala, dacia 1310 a instructorului meu pleca fara probleme si foarte usor numai din ambreiaj, doar ca era reglata cu ralanti-ul la ~1200 special ca sa nu opreasca elevul motorul prea usor.
  • 0
Salam. Florin Salam.

#31 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 09 februarie 2008 - 09:50

toate pleaca :D trebuie doar sa ridici foarte usor, sa simti ambreiajul
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#32 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 09 februarie 2008 - 09:57

pai si e mai bine sa ridici usor ambreiajul decat sa ai ture si sa-l ridici repede?
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#33 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 09 februarie 2008 - 10:01

nu am zis ca e mai usor..am zis doar ca se poate, atat
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#34 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 09 februarie 2008 - 10:18

ma intereseaza daca e mai bine asa sau nu. pt ca nu am aplicat niciodata metoda asta si inca ma gandesc cum poate fi folosita cu succes.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#35 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 10 februarie 2008 - 09:43

daca e coloana, care se misca incet, sau coloana la semafor sau dinastea, mai plec si eu doar din ambreiaj si o las sa se duca, ca merge. decat sa o controlez din acceleratie. 2-3km/h.. nu stiu cat prinde.
a mea, merge si cu a 2-a fara acceleratie... vreo 5kmh cred... cand e coloana si se merge f incet, o mai las :D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#36 matrix100008

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 Mesaje:
Inregistrat: 09-octombrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:Accord
  • Motorizare:2.0 156 CP

Scris 10 februarie 2008 - 01:52

Exact cum zice ska...cand e coloana si inaintezi cate 1 metru...poti pleca doar din ambreiaj...bineinteles ca nu se aplica daca esti primul la semafor...sa te injure toti din spate ca pleci greu... :D
La dacie nu am incercat niciodata sa plec doar din ambreiaj...MikeTek...cred ca mergea doar daca aveai relantiul sus...(altfel nu stiai unde sa te imparti mai repede...soc, volan, schimbator... :laugh: )
  • 0

The power of dreams...now I know what Soichiro meant...


#37 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 10 februarie 2008 - 01:54

eu prefer sa o controlez din acceleratie decat sa tin ambreiajul.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#38 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 10 februarie 2008 - 02:13

Eu nu stiu ce fac picioarele acolo, merg singure..... :P
  • 0

#39 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 10 februarie 2008 - 02:55

eu prefer sa o controlez din acceleratie decat sa tin ambreiajul.

cata, nu o controlezi din ambreiaj...
ii dai drumu incet din ambreiaj pana se misca, si dupaia merge ea singura in tr1 cu 2-3-4kmh nu stiu cat "prinde" :P
ai ambele picioare "libere"... :P
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#40 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 10 februarie 2008 - 07:32

asa o fi, nu ma bag la manevra asta.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#41 neron

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 644 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 04
  • Location:Bucuresti - Ploiesti
  • Marca:Citroen
  • Model:C4
  • Motorizare:1.6HDI 110cp

Scris 11 februarie 2008 - 02:24

neron, redlineul la diesel e max 5000 si asta la motoare mari si cu putere mai mare ( vezi gen 535d, etc )
dar 6000rpm la diesel?


La mine redline e la 5500rpm (impropriu spus, atunci se coloreaza display-ul :lol: ), am presupus ca la altele poate fi si mai sus (din cate stiu dizelurile de la Honda urca mai mult in ture).
  • 0

#42 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 11 februarie 2008 - 10:46

interesant. nu stiam.
aveam impresia ca 5000rpm e cam maxim ptr diesel.
si la cat e puterea maxima?
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#43 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 18 februarie 2008 - 01:29

Pmax e la 4000. Si la Corola 1.4 D4D, pmax e la 3800 si rosu e la 5200.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#44 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 18 februarie 2008 - 09:30

conteaza curba de cuplu mai mult decat rpm, daca bhp e la 4k.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#45 neron

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 644 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 04
  • Location:Bucuresti - Ploiesti
  • Marca:Citroen
  • Model:C4
  • Motorizare:1.6HDI 110cp

Scris 18 februarie 2008 - 09:36

Pai asta ziceam, de la 4000 incepe sa piarda putere, mai mult de 4500 chiar nu prea are rost sa urci, chiar daca motorul mai poate.
  • 0

#46 rezare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 Mesaje:
Inregistrat: 27-ianuarie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda/Suzuki
  • Model:Accord/SX4
  • Motorizare:201CP/107CP

Scris 25 februarie 2008 - 06:01

Daca duci un diesel cu pmax la ~4000 la 5000-5500 rpm mai ai disponibil poate 50% din putere... :angry: O reala afacere.
  • 0
The Power of Dreams.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi