Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Lada 11X vs Clio Symbol


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 06 februarie 2003 - 01:15

Cred ca nu competitie aici. Clio all the way.http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/thumb.gif
  • 0

#2 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 06 februarie 2003 - 12:55

Deci, din ce citesc, Lada iese destul de categoric din discutie, si intra in schimb, Cielo ;)
Parca Spining amintise si de Saxo. Pai omul a zis la Clio ca nu are destu lspatiu interior ... in cazul asta ... Saxo is out ... chiar nu stiu sa ofere mai mult spatiu decat Renault-ul.
Vamp, zi si preturile ptr Clio si Lada ... sa se poate face comparatia mai buna ... si ceva date despre Lada la care te-ai gandit (dimensiuni, consum, reprize)
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#3 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 06 februarie 2003 - 01:15

O mica descriere :

Lada 110 este un 'sedan' cu cinci locuri. Linia moderna, europeana, salonul incapator cu numeroase dotari, caracteristicile optime de cursa, rezistenta traditionala si fara pretentii in exploatare confirma sperantele noastre ca acest automobil poate fi folosit vreme indelungata, fara griji.


Motorul Acest automobil poate fi echipat optional cu una din cele doua variante de motor:
Varianta 1 � Motor cu capacitatea cilindrica de 1499 cmc, cu 8 valve, care asigura o putere de 75 CP si un cuplu de 112 Nm/2800 Rot/min cu un consum redus de combustibil.
Varianta 2 � Motor cu capacitatea cilindrica de 1499 cmc, cu 16 valve, 95 CP, cuplu motor 130 Nm/5500 Rot/min ce permit automobilului sa aiba calitati dinamice superioare.

Sasiul Suspensiile independente, fata si spate, in combinatie cu mecanismul de directie cu cremaliera perfect corelate cu sistemul de frinare (disc ventilat fata, saboti spate) asigura o conducere placuta si exactitate in executarea comenzilor.

Caracteristici de exploatare Sistemele integrate in LADA 110 sunt proiectate in asa fel incit sa se asigure o exploatare a automobilului fara probleme la temperaturi de la -40 pina la +45 grade C.
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#4 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 06 februarie 2003 - 01:59

Pai dupa preturile astea, motorizarea cu 16 valve ajunge la 8500 Euro. Nu cred ca merita. Aaaa, su daca ai ghinion sa fie si vreo 10km prin Zona Libera, mai vin inca 300Euro http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif
Asa, ca daca ar fi dupa mine, as scoate total din calcule Lada ... mai ales ca nu prea stie nimeni nimic despre ea.
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#5 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 06 februarie 2003 - 05:58

Se pare ca trebuia sa pastrezi in vedere si optiunea asta, nu_stiu_totul ... macar ptr usile care cica nu ar ingheta iarna http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#6 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 07 februarie 2003 - 11:41

Pai Skoda nu intra in aceeasi categorie daca e sa o luam asa?? Oricum Lada aia nu arata deloc bine, nu "prezinta" ca sa zic asa. http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/drink.gif
  • 0

#7 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 07 februarie 2003 - 12:15

Oricum, intre Clio si Lada 110 este o mare diferenta in ceea ce priveste promovarea. Poate ca masina nu e rea (dar nici nu cred sa fie mai buna decat Clio - fie el si Symbol), dar nici nu se stie nimic despre ea ...
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#8 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 11 februarie 2003 - 10:45

Comparatie intre DSN si Lada e mult mai indicata. Aia cu tinarul de 20 de ani si baba de 75 e super adevarata. Cred ca nu s-a mai vazut sasiu mai prost si ma lipsit de rigiditate ca la DSN.http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/nono.gif
  • 0

#9 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 06 martie 2003 - 02:32

Lada aia a fost prezentata la Paris 2002, daca nu ma insel. La exterior arata binisor, insa ce conteaza mai mult la un roadster e comportamentul rutier, spatiul ptr cei 2 pasageri ... asa ca nu-s prea covins ca este ceva prea tentant.
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi