Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Marele Premiu al Australiei


  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#26 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 18 martie 2008 - 11:44

Cea de-a doua varianta a fost de altfel infirmata si pe pista, unde cu o masina net superioara, Heikki a cedat.

lol


pana la urma, Ferrari abandoneaza cu amandoua din cauza motorului ??

Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 18 martie 2008 - 11:45

  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#27 canan17ro

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 821 Mesaje:
Inregistrat: 21-septembrie 04
  • Location:Bucuresti - Lausanne
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.9 CDTI 200

Scris 18 martie 2008 - 12:56

Ferrari�s legendary bullet-proof cars appear to have exited stage left along with former Maranello golden boy Michael Schumacher. How else do you explain the events of Melbourne 2008? Paddock chitty chat has a different spin on things that may have caused Kimi Raikonnen a place in the podium.

Word is that F1�s official ECU wasn�t speaking the same language as Ferrari�s software on race weekend, notwithstanding the fact that Ferrari set the pace at first practice on Friday. The 2008 ECU is manufactured by McLaren Electronic Systems, a division of the McLaren Group. Kimi�s car ran hopelessly out of breath after this pace, relegating him to a final 6th spot during second practice. In qualifying he got ruled out of the remaining qualifying sessions even though he set the second fastest time in the first session, after failing to return his car to the pit-lane post a fuel pump problem.

�The issue was caused because of two conflicting procedures,� a Ferrari spokesman said to GPWeek.
�This kind of thing can happen when you are working with one procedure that you do not know so well. Now we know that there is a conflict we can make sure it does not happen again. If you have a Macintosh and you use Windows software it can get stuck and you don�t know why. �When that happens you reset your computer.�

Had Ferrari not been running the same ECU with the very same software all along with no apparent issues?
  • 0
Opel Astra 1.9 CD<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->TI<!--colorc--></span><!--/colorc--> 200 de cai by<a href="http://www.flash-tuning.ro" target="_blank"> <!--coloro:#cc0000--><span style="color:#cc0000"><!--/coloro-->Flash-tuning<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>

#28 4EST

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 51 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Brasov
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Passat B5 2000
  • Motorizare:1.8T APU

Scris 18 martie 2008 - 02:57

A fost frumoasa cursa, pacat de problemele de fiabilitate ale majoritatii echipelor

In sfarsit l-am vazut pe Massa depasind (sau incercand) :)
  • 0
Passat B5 1.8T
Imagine amplasata

#29 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 19 martie 2008 - 01:17

sau ca lui Alonso i-ar fi fost frica de concurenta (mai putin credibil, vehiculata mai ales de cei care au suferit mult cand MiSchu a fost detronat si s-au convertit in fani Kimi sau Hami (indiferent, antiAlonso sa fie) ).

mai putin credibila? ma faci sa rad...rau de tot
alonso asta a fost batut de un incepator..cam la fundul gol..si-a luat jucariile si a plecat la taticul flavio, caruia i-a pus conditii ca vrea un coleg d eechipa care sa il ajute. taticul s-a conformat si i-a luat un astfel de coleg.
de ce putin credibila? ca nu vrei tu sa crezi? ai citit toate declaratiile date in perioada rocadei? ai citit cum flavio a spus de MULTE ori ca alonso trebuie sa primeasca suport neconditionat de la echipa, statut nr 1 etc....
uite ce ne-o demonstreaza acum
zici ca se va termina cu agitatia din jurul lui hamilton? eu zic ca s-a terminat aceea din jurul lui alonso..a fost batut, s-a comportat execrabil cu conducerea firmei, a fost eliberat gratis de sub contract doar sa scape de el..si in afara de gura mare altceva nu mai demonstreaza in ultima vreme..
in plus, anul acesta se va confirma daca succesul 2005 2006 al reno a fost datorat in mare parte michelin. anul trecut scuze ca adaptare, ca una, ca alta....acum care mai e scuza? se pare ca pneurile frantuzesti chiar au contribuit mult la succesul reno de atunci...a fost o tripleta imbatabila, reno-michelin-alonso. din pacate se pare ca fara una din componente nu prea mai e asa impresionanta alaturarea
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#30 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 19 martie 2008 - 01:20

Da de ce trebuie oare sa va certati, zau daca inteleg... De unde atata patima pentru ceva vazut la TV, iarasi nu inteleg... Parca sunteti astia mici si galbeni inainte de alegeri...

Imi pare rau ca nu am vazut cursa, se pare ca a fost... interesanta :D
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#31 R&D

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 212 Mesaje:
Inregistrat: 06-februarie 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:Volvo
  • Model:V40 transat
  • Motorizare:2.0T 165cp

Scris 19 martie 2008 - 09:30

mai putin credibila? ma faci sa rad...rau de tot
alonso asta a fost batut de un incepator..cam la fundul gol..si-a luat jucariile si a plecat la taticul flavio, caruia i-a pus conditii ca vrea un coleg de echipa care sa il ajute. taticul s-a conformat si i-a luat un astfel de coleg.
de ce putin credibila? ca nu vrei tu sa crezi? ai citit toate declaratiile date in perioada rocadei? ai citit cum flavio a spus de MULTE ori ca alonso trebuie sa primeasca suport neconditionat de la echipa, statut nr 1 etc....
uite ce ne-o demonstreaza acum
zici ca se va termina cu agitatia din jurul lui hamilton? eu zic ca s-a terminat aceea din jurul lui alonso..a fost batut, s-a comportat execrabil cu conducerea firmei, a fost eliberat gratis de sub contract doar sa scape de el..si in afara de gura mare altceva nu mai demonstreaza in ultima vreme..
in plus, anul acesta se va confirma daca succesul 2005 2006 al reno a fost datorat in mare parte michelin. anul trecut scuze ca adaptare, ca una, ca alta....acum care mai e scuza? se pare ca pneurile frantuzesti chiar au contribuit mult la succesul reno de atunci...a fost o tripleta imbatabila, reno-michelin-alonso. din pacate se pare ca fara una din componente nu prea mai e asa impresionanta alaturarea



Tocmai ca nu a fost eliberat gratis de sub contract, ci a fost facut un schimb cu Heikki. Nu Alonso l-a vrut pe Heikki la McLaren...
Alonso este asteptat cu bratele deschise la Ferrari pentru ca a demonstrat ca este un pilot bun, si poti fi sigur ca daca anul asta Renault nu reuseste sa aduca masina pe locul 3, Alonso va fi rosu anul viitor. Nu ca m-ar interesa atat de mult, si intr-un fel ma bucur ca l-au pastrat pe Massa si nu au profitat de faptul ca Alonso era liber ca iarasi vedeam doar rosu pe podium de duminica trecuta...
Hamilton, daca greseste si anul asta, o sa se transforme intr-o mare dezamagire. Englezii au rabdare cand e vorba de cei din tara lor, dar au in Button un precedent de "aproape viitor campion mondial". A demonstrat ca este un pilot f. bun , dar inca trebuie sa demonstreze ca poate fi campion mondial nu aproape campion mondial.
La Renault (si nu numai) exista clar o problema probabil de adaptare la noile pneuri. Daca se ramanea pe Michelin ca si unic furnizor, erau alte echipe in situatia asta... Altfel nu imi explic cum Ferrari e in alta liga fata de restul, brusc, dupa retragerea celor de la Michelin. Singura echipa care s-a apropiat si anul trecut si se pare ca si anul asta este McFerrari, pardon, Laren, dar se pare ca tot cu ajutorul informatiilor provenite din colaborarea Ferrari-Bridgestone.
Pentru cei incaltati cu Michelin a fost o schimbare greu de reparat de pe un an pe altul... Honda mergea bine cu M si acuma e in spatele celor de la Toyota si Williams care au ani in plus cu B.

Aceasta postare a fost editata de R&D: 19 martie 2008 - 09:31

  • 0
Ford Mondeo limousine 2.0TDDI GHIA 116cp 2001 - de vanzare 6500 euro
Proud to be Renault F1 fan

#32 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 19 martie 2008 - 04:24

Explicatia oficiala McLaren pentru intimplarea de pe linia dreapta este: Kovalainen a apasat din greseala buton de "pit speed limit" iar acum lucreaza la un nou sistem care sa impiedice chestia asta.

Lache de Alfonzo nu ajunge la Ferrari nici la Pastele cailor, am o presimtire....
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#33 R&D

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 212 Mesaje:
Inregistrat: 06-februarie 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:Volvo
  • Model:V40 transat
  • Motorizare:2.0T 165cp

Scris 19 martie 2008 - 05:16

Este clar ca Heikki a gresit acolo, Alonso doar a fost la locul potrivit si a facut ceea ce trebuia, pentru ca oricat de genial ar fi, nici vorba sa fi putut face ceva din spatele unei masini mai rapide cu 1 sec pe tur...
Daca Renault ii ofera o masina cu care sa poata concura echipele de varf si eu presimt ca Alonso nu va accepta oferta celor de la Ferrari de anul viitor. Deocamdata totul depinde de Renault daca pot sa-l mai tina sau nu. Massa nu este un pilot pentru Ferrari, mai degraba pentru STR daca Todt o va cumpara...
  • 0
Ford Mondeo limousine 2.0TDDI GHIA 116cp 2001 - de vanzare 6500 euro
Proud to be Renault F1 fan

#34 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 19 martie 2008 - 11:09

"Pentru cei incaltati cu Michelin a fost o schimbare greu de reparat de pe un an pe altul"
da? mclaren si bmw, s-au adaptat mai repede acum si williams sunt peste renault..si toyota chiar in inceputul acesta de sezon
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#35 R&D

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 212 Mesaje:
Inregistrat: 06-februarie 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:Volvo
  • Model:V40 transat
  • Motorizare:2.0T 165cp

Scris 20 martie 2008 - 08:30

McLaren? da.... s-au adaptat uimitor de repede, aproape incredibil. Dar de ce au fost descalificati in 2007 si Ferrari a pututu sa castige titlul la ctori? Parca au folosit informatii provenite de la Ferrari, daca bine tin minte. Si masina de anul asta nu a pornit de la zero ;)
Williams in 2006 deja se juca cu Bridgestone, la fel si Toyota. Nu mai mentionez pozitiile care le ocupau atunci.
BMW a pornit direct cu Bridgestone, iar Sauber a fost Ferrari 2 in urma cu cativa ani (in 2004 parca era incaltat cu Bridgestone). Este bine stiut ca un incepator pus sa tasteze la o tastatura cu layoutul diferit de QWERTY va tasta de doua ori mai repede decat unul obisnuit sa tasteze la QWERTY. Pentru ca intai cauti tasta acolo unde erai obisnuit sa fie, vezi ca nu e si o iei ca si ncepatorul de la zero...
La fel si cu cei obsnuiti cu Michelin. Inca cauta performanta acolo unde la Bridge nu e, isi da seama ca nu are sanse sa o gaseasca si atunci o ia de la zero...

Aceasta postare a fost editata de R&D: 20 martie 2008 - 08:35

  • 0
Ford Mondeo limousine 2.0TDDI GHIA 116cp 2001 - de vanzare 6500 euro
Proud to be Renault F1 fan

#36 rezare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 Mesaje:
Inregistrat: 27-ianuarie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda/Suzuki
  • Model:Accord/SX4
  • Motorizare:201CP/107CP

Scris 23 martie 2008 - 02:42

in plus, anul acesta se va confirma daca succesul 2005 2006 al reno a fost datorat in mare parte michelin.


Nu chiar. Mai degraba a caderii evidente de forma a Ferrari si McLaren. In 2005 au fost singuri pe pista, iar in 2006 au tremurat cam tot sezonul dupa ce au castigat un avans de 20-30 de puncte in primele 3 etape.

Alonso nu e nici pe departe genial. A avut o conjuctura extrem de favorabila in 2005 si destul noroc in 2006. Este un pilot bun, dar atat. Stricat in buna masura de celelalte "calitati" pe care le are.

Apropo de cursa, mi-a placut in mod deosebit stilul agresiv in care pilota KR. MS reminder :D La anul presimt ca o sa fie de nebatut cu aerodinamica redusa. Massa... la gara.
  • 0
The Power of Dreams.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi