Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Marele premiu al Malaysiei


  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#26 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 24 martie 2008 - 01:21

OK, daca nu va certati e beton, astept "parerile voastre divergente" in continuare, si o sa iau si ambele curse sa le vad... Am ramas in urma...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#27 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 24 martie 2008 - 01:24

欢迎!
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#28 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 24 martie 2008 - 03:29

謝謝
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#29 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 24 martie 2008 - 04:22

citat din regulament :D

LIMBA ROMANA ESTE SINGURA LIMBA CARE ESTE PERMISA PE FORUM.


  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#30 R&D

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 212 Mesaje:
Inregistrat: 06-februarie 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:Volvo
  • Model:V40 transat
  • Motorizare:2.0T 165cp

Scris 26 martie 2008 - 09:48

Cel mai mult in cursa asta mi-a placut cum 5 minute Kovalainen, intr-o masina Renault se lupta sa-l depaseasca pe Coulthard. Asta doar pe TVR, of course... pe pista era cu totul altceva. Dar nu e prima oara cand duo-ul de groaza comenteaza o alta cursa...
Cei mai interesanti... BMW si Kimi. Are stofa de campion mondial...
Cei mai fraieri... McLaren in calificari si Massa in cursa.
Renault se scoate cu tenacitatea lui Alonso. Din pacate, masina e un rebut. Poate la anul.

Aceasta postare a fost editata de R&D: 26 martie 2008 - 09:49

  • 0
Ford Mondeo limousine 2.0TDDI GHIA 116cp 2001 - de vanzare 6500 euro
Proud to be Renault F1 fan

#31 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 26 martie 2008 - 10:11

nu depuneti armele inca :)
sezonul e lung, renault poate reveni in lupta pt podium sau o victorie
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#32 R&D

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 212 Mesaje:
Inregistrat: 06-februarie 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:Volvo
  • Model:V40 transat
  • Motorizare:2.0T 165cp

Scris 26 martie 2008 - 11:55

Podium... se poate, daca abandoneaza 5-6 masini.
Oricum, masina de anul asta nu poate ajunge la varf. Nu se recupereaza 2 secunde pe tur nici daca ceilalti opresc dezvoltarea. Deocamdata suntem sub RedBull si Toyota cel putin. Fara sa pun la numar Ferrari,McLaren si BMW.
Daca sunt semne de revigorare pe finalul anului, atunci mai sunt sperante pentru 2009.
  • 0
Ford Mondeo limousine 2.0TDDI GHIA 116cp 2001 - de vanzare 6500 euro
Proud to be Renault F1 fan

#33 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 26 martie 2008 - 12:16

2009 o sa vina cu reguli compet noi aerodinamice, cu o foaie alba de hartie pentru toata lumea
echipele din fata probabil vor fi concentrate pe 2008 destul de mult, renault se pot axa pe 2009 mai repede
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#34 4EST

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 51 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Brasov
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Passat B5 2000
  • Motorizare:1.8T APU

Scris 26 martie 2008 - 11:53

cred ca la renault lipsesc banii

asa cum au lipsit si in a 2-a jumate a lui 2006, cand s-au terminat banii si au tremurat tot sezonul cand se vedeau ajunsi si depasiti (in performante) de Ferrari

Din fericire pt ei Alonso merge f. conservator cand are puncte in fata si a luat tot ce a putut (a se citi "ramas") dupa ceilalti

Presupun ca n-au avut destule fonduri anul asta, ca altfel nu-mi explic de ce n-a iesit masina. Renault totusi pot face o masina care sa fie printre primele, ne-au dovedit de cateva ori in ultimii 15 ani.

R&D - gumele nu justifica cele 2 secunde/tur, ca doar nu merg totusi cu MONTANA ;)

PS: McFerrari de pe topicul celalalt e bine zis :)
  • 0
Passat B5 1.8T
Imagine amplasata

#35 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 27 martie 2008 - 12:26

renault n-au avut bani nici in 2005 si nici in 2006..dar au avut un producator de pneuri custom
acum se plang ca merg cu pneurile ferrari, dar la fel merg si bmw, mclaren, toyota si wiiliams, toti facand masini mai rapide (pana acum)
se pare ca multa lume a subestimat cat a insemnat michelin in succesul renault...toata lumea vedea doar alianta ferrari-bridgestone, dar se pare ca renault -michelin era chiar o combinatie mortala...acum...le trebuie rabdare si probabil ca vor redeveni competitivi...
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#36 R&D

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 212 Mesaje:
Inregistrat: 06-februarie 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:Volvo
  • Model:V40 transat
  • Motorizare:2.0T 165cp

Scris 27 martie 2008 - 08:45

Banii nu cred ca ar fi o problema atat de mare. Cred ca pana la urma chiar nu au gasit cheia pentru o masina mai rapida.
Toyota si Williams au un an in plus de Bridgestone, ei au trecut in 2006.
BMW(Sauber) au avut Bridgestone cu 5-6 ani in urma... si motoare Ferrari. e un fel de ferrari 2.
  • 0
Ford Mondeo limousine 2.0TDDI GHIA 116cp 2001 - de vanzare 6500 euro
Proud to be Renault F1 fan

#37 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 27 martie 2008 - 09:56

huh? bmw sauber e ferrari 2? de unde pana unde?
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#38 rezare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 Mesaje:
Inregistrat: 27-ianuarie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda/Suzuki
  • Model:Accord/SX4
  • Motorizare:201CP/107CP

Scris 27 martie 2008 - 10:09

Pai, de ce sa nu fie? ;)

Deci in concluzie, nu noi suntem problema (Renault), ci ceilalti au avut avantaje fata de noi: au avut Bridgestone un an in plus (Williams, Toyota - de ce nu au trecut si Renault in 2006?! :) ) sau sunt Ferrari 2 (BMW ?!?!) sau au copiat dupa Ferrari (McLaren). Ferrari evident sunt Ferrari, avantajati de Bridgestone si de experienta cu ei, desi nimeni nu ia in calcul ca exact experienta asta i-a "knocked down" in 2005 si 2006 cand s-au schimbat "putin" regulile.
  • 0
The Power of Dreams.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.

#39 bigfoot17ro

    e36 fan

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 784 Mesaje:
Inregistrat: 13-februarie 05
  • Location:Rosiori de Vede, TR
  • Marca:BMW
  • Model:e36
  • Motorizare:2.5i 192CP

Scris 27 martie 2008 - 07:38

bmw a fost williams pana sa fie sauber si sauber a fost putin ferrari pana sa fie bmw
  • 0
BMW: Angel body + devil power = deadly combination
Posted Image

#40 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 27 martie 2008 - 10:34

bmw a colaborat cu williams livrand doar motoare (nici macar cutii de viteze)
dupa achizitionarea sauber, au inceput sa faca si sasiuri, si fac o treaba foarte buna
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#41 R&D

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 212 Mesaje:
Inregistrat: 06-februarie 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:Volvo
  • Model:V40 transat
  • Motorizare:2.0T 165cp

Scris 28 martie 2008 - 01:08

Sauber a rulat cu pneuri Bridgestone si motoare Ferrari. Stiu cu ce se mananca Bridgestone... si inca bine de tot. Sau nu?
http://www.ferrariow...uber/report.asp

Problema este la Renault, si nu la ceilalti dar imi mentin pozitia ca se trage in primul si in primul rand de la trecerea pe Bridgestone. De aia nu au trecut in 2006 pe Bridgestone, pentru ca stiau foarte bine ce se intampla si au vrut sa mai fie un an pe locul 1. Daca era alegerea la ei cu siguranta Bridgestone era pe ultimul loc, ar fi preferat si Montana :D
Si la capitolul "What if?", daca ar fi ramas Michelin, McLaren ar fi putut fi batuta in continuare si Ferrari se scalda in mediocritate cativa ani buni. Asa se scalda Renault... cine stie pentru cat timp...
Oricum, ma uit cu placere la cursele de F1.
  • 0
Ford Mondeo limousine 2.0TDDI GHIA 116cp 2001 - de vanzare 6500 euro
Proud to be Renault F1 fan

#42 rezare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 Mesaje:
Inregistrat: 27-ianuarie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda/Suzuki
  • Model:Accord/SX4
  • Motorizare:201CP/107CP

Scris 28 martie 2008 - 01:24

Aproape corect cu scaldatul, dar doar daca ignoram complet faptul ca in 2006 lupta pentru titlu a fost pana in ultima etapa iar Michelin erau pe grila impreuna cu Renault, traind cam tot campionatul din avantajul primelor 3 curse, o pana de cauciuc si un motor crapat.
  • 0
The Power of Dreams.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.

#43 R&D

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 212 Mesaje:
Inregistrat: 06-februarie 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:Volvo
  • Model:V40 transat
  • Motorizare:2.0T 165cp

Scris 28 martie 2008 - 01:35

Da..primele 3 curse plus cele din Spania, Monaco, Marea Britanie si Canada castigate la rand...
Iar daca Schumi a patit-o in Japonia, a fost doar ca sa egaleze "performanta" lui Alonso din Italia. Roata sarita de la Alonso in Ungaria nu a fost deloc mai putin spectaculoasa decat aia sparta a lui Schumi... so, a fost un campionat frumos, in care se vedea concurenta si la nivelul pneurilor si a pilotilor si au castigat cei mai buni.
  • 0
Ford Mondeo limousine 2.0TDDI GHIA 116cp 2001 - de vanzare 6500 euro
Proud to be Renault F1 fan

#44 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 28 martie 2008 - 02:12

Sauber a rulat cu pneuri Bridgestone si motoare Ferrari. Stiu cu ce se mananca Bridgestone... si inca bine de tot. Sau nu?
http://www.ferrariow...uber/report.asp

Problema este la Renault, si nu la ceilalti dar imi mentin pozitia ca se trage in primul si in primul rand de la trecerea pe Bridgestone. De aia nu au trecut in 2006 pe Bridgestone, pentru ca stiau foarte bine ce se intampla si au vrut sa mai fie un an pe locul 1. Daca era alegerea la ei cu siguranta Bridgestone era pe ultimul loc, ar fi preferat si Montana :D
Si la capitolul "What if?", daca ar fi ramas Michelin, McLaren ar fi putut fi batuta in continuare si Ferrari se scalda in mediocritate cativa ani buni. Asa se scalda Renault... cine stie pentru cat timp...
Oricum, ma uit cu placere la cursele de F1.

si nu ti se pare nimic ciudat in toata povestea asta?
cumva michelin facea pneuri special pentru renault?
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#45 R&D

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 212 Mesaje:
Inregistrat: 06-februarie 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:Volvo
  • Model:V40 transat
  • Motorizare:2.0T 165cp

Scris 31 martie 2008 - 11:54

Da, la fel de speciale ca si cele facute de Bridgestone pentru Ferrari.
Cu toate ca McLaren cu pneurile de la Michelin, facute special pentru Renault au reusit sa traga la titlu... Pe cand Ferrari nu a avut nici un competitor dintre bridgestonari

Aceasta postare a fost editata de R&D: 31 martie 2008 - 11:55

  • 0
Ford Mondeo limousine 2.0TDDI GHIA 116cp 2001 - de vanzare 6500 euro
Proud to be Renault F1 fan

#46 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 31 martie 2008 - 12:12

pai cine sa aiba? ca toti erau pe alea mai bune, pe Michelin
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#47 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 31 martie 2008 - 01:02

Pat Symmonds:

Q. What have the team identified as areas to improve in the quest for greater performance?

PS: Ultimately there is one area that is most dominant in terms of performance and that is the car's aero package. But the situation is very different to last year, and I think that is a point we need to emphasise because last year our aero performance was not what we believed it to be and that was because we had a very specific problem in correlation between the wind tunnel and the car.

This year our correlation is perfectly reasonable, it's just that our aero performance is not where we want it to be, and I believe that is because we are still suffering the penalty of the development time we lost while getting the correlation back. We've tried desperately to catch up by starting work on the 2008 car earlier, but clearly we haven't done all the catching up that we need to do. What we can do now is redouble our efforts in that area and concentrate on improving the aero performance.


  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi