Marele premiu al Malaysiei
#26
Scris 24 martie 2008 - 01:21
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#27
Scris 24 martie 2008 - 01:24
#28
Scris 24 martie 2008 - 03:29
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#29
Scris 24 martie 2008 - 04:22
LIMBA ROMANA ESTE SINGURA LIMBA CARE ESTE PERMISA PE FORUM.
#30
Scris 26 martie 2008 - 09:48
Cei mai interesanti... BMW si Kimi. Are stofa de campion mondial...
Cei mai fraieri... McLaren in calificari si Massa in cursa.
Renault se scoate cu tenacitatea lui Alonso. Din pacate, masina e un rebut. Poate la anul.
Aceasta postare a fost editata de R&D: 26 martie 2008 - 09:49
Proud to be Renault F1 fan
#31
Scris 26 martie 2008 - 10:11
sezonul e lung, renault poate reveni in lupta pt podium sau o victorie
#32
Scris 26 martie 2008 - 11:55
Oricum, masina de anul asta nu poate ajunge la varf. Nu se recupereaza 2 secunde pe tur nici daca ceilalti opresc dezvoltarea. Deocamdata suntem sub RedBull si Toyota cel putin. Fara sa pun la numar Ferrari,McLaren si BMW.
Daca sunt semne de revigorare pe finalul anului, atunci mai sunt sperante pentru 2009.
Proud to be Renault F1 fan
#33
Scris 26 martie 2008 - 12:16
echipele din fata probabil vor fi concentrate pe 2008 destul de mult, renault se pot axa pe 2009 mai repede
#34
Scris 26 martie 2008 - 11:53
asa cum au lipsit si in a 2-a jumate a lui 2006, cand s-au terminat banii si au tremurat tot sezonul cand se vedeau ajunsi si depasiti (in performante) de Ferrari
Din fericire pt ei Alonso merge f. conservator cand are puncte in fata si a luat tot ce a putut (a se citi "ramas") dupa ceilalti
Presupun ca n-au avut destule fonduri anul asta, ca altfel nu-mi explic de ce n-a iesit masina. Renault totusi pot face o masina care sa fie printre primele, ne-au dovedit de cateva ori in ultimii 15 ani.
R&D - gumele nu justifica cele 2 secunde/tur, ca doar nu merg totusi cu MONTANA
PS: McFerrari de pe topicul celalalt e bine zis
#35
Scris 27 martie 2008 - 12:26
acum se plang ca merg cu pneurile ferrari, dar la fel merg si bmw, mclaren, toyota si wiiliams, toti facand masini mai rapide (pana acum)
se pare ca multa lume a subestimat cat a insemnat michelin in succesul renault...toata lumea vedea doar alianta ferrari-bridgestone, dar se pare ca renault -michelin era chiar o combinatie mortala...acum...le trebuie rabdare si probabil ca vor redeveni competitivi...
#36
Scris 27 martie 2008 - 08:45
Toyota si Williams au un an in plus de Bridgestone, ei au trecut in 2006.
BMW(Sauber) au avut Bridgestone cu 5-6 ani in urma... si motoare Ferrari. e un fel de ferrari 2.
Proud to be Renault F1 fan
#37
Scris 27 martie 2008 - 09:56
#38
Scris 27 martie 2008 - 10:09
Deci in concluzie, nu noi suntem problema (Renault), ci ceilalti au avut avantaje fata de noi: au avut Bridgestone un an in plus (Williams, Toyota - de ce nu au trecut si Renault in 2006?! ) sau sunt Ferrari 2 (BMW ?!?!) sau au copiat dupa Ferrari (McLaren). Ferrari evident sunt Ferrari, avantajati de Bridgestone si de experienta cu ei, desi nimeni nu ia in calcul ca exact experienta asta i-a "knocked down" in 2005 si 2006 cand s-au schimbat "putin" regulile.
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#40
Scris 27 martie 2008 - 10:34
dupa achizitionarea sauber, au inceput sa faca si sasiuri, si fac o treaba foarte buna
#41
Scris 28 martie 2008 - 01:08
http://www.ferrariow...uber/report.asp
Problema este la Renault, si nu la ceilalti dar imi mentin pozitia ca se trage in primul si in primul rand de la trecerea pe Bridgestone. De aia nu au trecut in 2006 pe Bridgestone, pentru ca stiau foarte bine ce se intampla si au vrut sa mai fie un an pe locul 1. Daca era alegerea la ei cu siguranta Bridgestone era pe ultimul loc, ar fi preferat si Montana
Si la capitolul "What if?", daca ar fi ramas Michelin, McLaren ar fi putut fi batuta in continuare si Ferrari se scalda in mediocritate cativa ani buni. Asa se scalda Renault... cine stie pentru cat timp...
Oricum, ma uit cu placere la cursele de F1.
Proud to be Renault F1 fan
#42
Scris 28 martie 2008 - 01:24
ex-car: '96 Opel Astra Caravan Sport: SKN Chip - 115CP, 160Nm.
ex-car: '07 Honda Accord Executive 2.0 155CP.
#43
Scris 28 martie 2008 - 01:35
Iar daca Schumi a patit-o in Japonia, a fost doar ca sa egaleze "performanta" lui Alonso din Italia. Roata sarita de la Alonso in Ungaria nu a fost deloc mai putin spectaculoasa decat aia sparta a lui Schumi... so, a fost un campionat frumos, in care se vedea concurenta si la nivelul pneurilor si a pilotilor si au castigat cei mai buni.
Proud to be Renault F1 fan
#44
Scris 28 martie 2008 - 02:12
si nu ti se pare nimic ciudat in toata povestea asta?Sauber a rulat cu pneuri Bridgestone si motoare Ferrari. Stiu cu ce se mananca Bridgestone... si inca bine de tot. Sau nu?
http://www.ferrariow...uber/report.asp
Problema este la Renault, si nu la ceilalti dar imi mentin pozitia ca se trage in primul si in primul rand de la trecerea pe Bridgestone. De aia nu au trecut in 2006 pe Bridgestone, pentru ca stiau foarte bine ce se intampla si au vrut sa mai fie un an pe locul 1. Daca era alegerea la ei cu siguranta Bridgestone era pe ultimul loc, ar fi preferat si Montana
Si la capitolul "What if?", daca ar fi ramas Michelin, McLaren ar fi putut fi batuta in continuare si Ferrari se scalda in mediocritate cativa ani buni. Asa se scalda Renault... cine stie pentru cat timp...
Oricum, ma uit cu placere la cursele de F1.
cumva michelin facea pneuri special pentru renault?
#45
Scris 31 martie 2008 - 11:54
Cu toate ca McLaren cu pneurile de la Michelin, facute special pentru Renault au reusit sa traga la titlu... Pe cand Ferrari nu a avut nici un competitor dintre bridgestonari
Aceasta postare a fost editata de R&D: 31 martie 2008 - 11:55
Proud to be Renault F1 fan
#46
Scris 31 martie 2008 - 12:12
#47
Scris 31 martie 2008 - 01:02
Q. What have the team identified as areas to improve in the quest for greater performance?
PS: Ultimately there is one area that is most dominant in terms of performance and that is the car's aero package. But the situation is very different to last year, and I think that is a point we need to emphasise because last year our aero performance was not what we believed it to be and that was because we had a very specific problem in correlation between the wind tunnel and the car.
This year our correlation is perfectly reasonable, it's just that our aero performance is not where we want it to be, and I believe that is because we are still suffering the penalty of the development time we lost while getting the correlation back. We've tried desperately to catch up by starting work on the 2008 car earlier, but clearly we haven't done all the catching up that we need to do. What we can do now is redouble our efforts in that area and concentrate on improving the aero performance.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi