Salt la continut


Fotografie

Drive test Renault Laguna 3 2.0 dCi Dynamique


  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 24 martie 2008 - 12:05

Simbata am fost la portile deschise Renault pentru Laguna 3 si am dat o tura cu masina.

Varianta de drive test era 2.0 dCi Dynamique cu cutie manuala. Am sa incerc sa surprind mai jos impresiile:

Caroserie:
- O sa imi ia timp sa ma obisnuiesc cu noul design - fata mi se pare efectiv urita, iar spatele ciudat. A mea Laguna 2 ver 2 (facelift) mi se pare mult mai frumoasa. Ca o nota proasta, la portbagaj nu mai exista nici un miner de care sa ridici haionul, apesi in interiorul rombului renault si se deschide portbagajul saltind putin in sus dupa care trebuie sa pui miina jos unde se termina haionul intre haion si bara ca sa ridici portbagajul, ori de multe ori te poti murdari, zona aia e destul de jos si poate fi plina de praf, noroi etc.
- spatiul interior si portbagaj similar cu Laguna 2 - de altfel si dimensiunile nu sunt mult schimbate

Interior
- Marele plus este interiorul. Progresul este imens atit dpdv design cit si calitate materiale de bord, fete usi etc. Finisarea se apropie foarte mult de ceea ce se face in clasa medie premium. Bordul e f. frumos si ergonomic, dupa mine se vede inspiratia Audi la alegere materiale si BMW la design. Echipare standard f. buna, optionale interesante si ieftine. Computerul de bord standard are vreo 8 functii, nu doar 3 functii cum este la BMW-ul meu seria 3 model 2007 de 33,000 EUR CIP....

Motor si impresii la condus
- tinuta de drum este sensibil imbunatatita. Nu ca vechea laguna ar fi fost rea, am mai spus-o si o repet, vechea laguna era o masina ciudata in sensul ca daca reuseai sa treci peste ruliul si miscarile de tangaj destul de pronuntate date de suspensia destul de soft, in realitate masina tinea curbele exceptional si puteai sa mergi f.f. repede. Asta noua e perfect comparabila la tinuta de drum cu BMW, sta lipita de sosea, ruliu aproape inexistent, ace de par la 180 de grade (bretea autostrada) luate cu viteza foarte mare fara nici o problema. Reversul e ca masina nu mai e la fel de confortabila, denivelarile se simt mult mai bine, aproape ca la o masina germana - de altfel se si zice ca special au setat suspensiile mai rigide pt a crea senzatia de "soliditate" a unei masini germane....
- Motorul este exceptional, nu se aude in masina aproape la nici un moment ca este diesel, urca in ture pina la 5000 rpm fara probleme, se conduce mult mai mult ca o benzina in sensul ca are nevoie de retrogradari pt repriza buna, nu are brutalitatea unui TDI VAG care trage ca nebunul si in a 6-a...
- cutia foarte precisa, mult mai bine ca la Laguna 2, unde mai agata din cind in cind
- sincer, eu ca benzinar convins pot sa declar ca daca voi fi vreodata convertit la diesel, un motor ca si acest 2.0 dCi Renault poate sa o faca...

In Aprilie-Mai va veni la vinzare si 2.0 Turbo 170 CP care acum este disponibil pe toate pietele doar cu cutie automata, deci singurele motoare care lipsesc din oferta sunt 2.0 dCi 130 CP (considerat prea apropiat de 2.0 dCi 150 CP, in vest este oferit din ratiuni fiscale) si 2.0 dCi 175 CP care intr-adevar e pacat ca nu se aduce....

Omul de la Renault mi-a spus ca spera din tot sufletul ca Renault sa fie generos si sa aduca si varianta GT ulterior (deocamdata aceasta nu se vinde nici in Europa de Vest)...

Overall, dpdv tehnic este o masina mult mai buna decit Laguna 2, interiorul este senzational si mult mai bun, dar exteriorul e urit si trebuie sa ma obisnuiesc cu el. Astept sa vad aparitia in Ro a motorizarilor mai scumpe ca sa ma decid daca o schimb pe Rene.... cum spunea cineva intr-o revista auto din Franta, Nouvelle Laguna, il faut l'essayer pour l'adopter...

Cam atit, daca aveti intrebari, just shoot.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#2 cornel001

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 405 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ford
  • Model:Focus 2 sedan
  • Motorizare:1.6 100

Scris 24 martie 2008 - 03:34

un dynamique 2.0 dci 175 pana in 25.000 ddp ar fi chiar interesant, mai ales daca zici ca sta bine pe drum/curbe.
  • 0

#3 Mugur_Cosma

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 969 Mesaje:
Inregistrat: 19-februarie 05
  • Location:Piatra Neamt
  • Marca:Toyota
  • Model:PRIUS
  • Motorizare:Hybrid

Scris 24 martie 2008 - 03:36

Am fost si eu sambata la drive-test cu noua Laguna.

Impresiile sunt oarecum asemnanatoare cu ale lui Frank. Intr-adevar ceea ce m-a frapat foarte mult e saltul foarte mare si pozitiv al interriorului fata de vechea generatie. E mai bine gandit, materialele mai prietenoase; acum vom vedeam cum rezista la testul timpului.

Tinuta de drum e MULT mai ferma fata de ce ne-a obisnuit Renault pana acum, dar nu m-a impresionat in vreun fel.

Motorul (2.0 dCi, 150 CP) de origine Nissan am inteles, e FOARTE silentios insa nu arata cei 150CP de pe fisa; 320d-ul meu din 2002 de 150CP e mult mai vanos decat Renault; alt lucru care nu mi-a placut la motor e faptul ca nu trage sub 2000 RPM aproape deloc, la 1800 RPM daca pui pedala la podea nu se intampla nimic.
Cutia de viteze e bunicica insa nu e perfect sincronizata; de ex dintr-a IV tb sa fii atent cand ii dai a V-a ca are tendinta sa intre intr-a III-a.

Exteriorul e UGLY si fata nu are nici o legatura cu spatele. Portbagajul e foare sus si nu e prea adanc.

Per total o masina mult mai buna decat vechea Laguna, multe dotari la un pret bun, INSA o sa aiba viata grea si mai ales din cauza fratelui vitreg C5.
  • 0

#4 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 24 martie 2008 - 08:17

Motorul este 100% Reno. Daca laudati modelul asta la stabilitate, inchipuiti-va ce va face modelul cu Active Drive (punte spate directoare).
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#5 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 24 martie 2008 - 11:12

cei de la Car Magazine UK au testat Laguna cu Active Drive pe traseu virajat si slalom pe poligon in comparatie cu Porsche Bosxter si au zis ca este la fel de bun....

http://www.carmagazi...h...&R=EPI-4445
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#6 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 25 martie 2008 - 12:50

s-a reimplementat tehnologia asta? WOW, chiar e ceva.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#7 neron

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 644 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 04
  • Location:Bucuresti - Ploiesti
  • Marca:Citroen
  • Model:C4
  • Motorizare:1.6HDI 110cp

Scris 25 martie 2008 - 02:17

Mare pacat, masina asta putea sa fie un mare succes daca designerii n-o dadeau in bara. Totusi de la o masina de clasa medie te astepti sa si arate intr-un fel, la banii aia ai deja multe variante.
  • 0

#8 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 25 martie 2008 - 02:23

nu am vazut active drive pentru piata din .ro
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#9 cornel001

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 405 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ford
  • Model:Focus 2 sedan
  • Motorizare:1.6 100

Scris 25 martie 2008 - 04:46

Am stat si eu inauntru la siab pe scaunul pasagerului fata si desi nu sunt lungan tot dadeam cu piciorul stang in consola aia venita prea in fata (aia care iese mai in afara).
  • 0

#10 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 26 martie 2008 - 12:57

Active Drive vine doar pe versiunile GT (2.0T 205cp si 2.0 dci 180cp). Ceea ce mi se pare o mare timpenie.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#11 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 05 mai 2008 - 11:52

am condus si eu o astfel de masina. ce-i drept, avea 1600 km. ma rog.
interior frumos, comoda, avea audio cabasse- se aude cumva 'mai tare' decat Bose dar parca maxim la fel de bine.
materiale ok, suspensii comfortabile, dotari etc.

directia buna dar cateodata greoaie, spatiu spate parca nu exact dupa asteptari.
motorul inexistent la turatii mici, ce-i drept nu mi-am permis sa imi bag picioru in pedala cum as fi vrut dar as zice ca golfu meu de 101 cp remapat e mai fasnet. mai violent e sigur.

o masina bunicica pentru calatorii la drum lung.

pe la 25500 euro un kombi cu ce as vrea pe el. eventual inca 500 pentru inca 2 ani garantie, dar nu stiu cat ar merita. oricum, partile sensibile (bucse etc) au garantie de maxim 50 000 km.

e nevoie de un motor mai puternic pentru o anumita parte a publicului. ma intreb cum merge cu dci-ul de 100 ???!?!?!
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#12 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 05 mai 2008 - 02:50

sau poate cum "nu" merge... :P
exista cu siguranta si oameni care merg constant 90-110 peafara fara sa aibe nevoie de depasiri fulgeratoare ... :)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#13 AlexC

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 737 Mesaje:
Inregistrat: 05-aprilie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Laguna III 2009
  • Motorizare:2.0dci - 150CP

Scris 05 mai 2008 - 03:49

Motorul de 1.5dci 110CP este ideal pentru oras si drumurile nationale, pentru soferii linistiti. Asa cum 80CP si 185Nm pe Megane la 1195kg sunt decenti (apreciere personala dupa 42k km) cred ca 110CP si 240Nm la Laguna cu 1461kg se vor descurca mai mult decat onorabil. Cifrele spun 38% mai multa putere maxima la aceesi turatie, 30% mai mult cuplu la aceeasi turatie si doar 22% mai multa greutate. In teorie va fi cu 9.8% mai fasneatza :)

La break situatia se schimba, dar acolo nici la Passat nu se inghesuie lumea sa cumpere Passat variant 1.6 102CP... La break si eu as lua motorul de 2.0dci 150CP, care sunt sigur se descurca perfect.

Nu toata lumea vrea 200CP, vor fi destui care vor prefera sa aiba tot confortul dorit la un pret foarte bun, si cu un consum optim (atat urban cat si extraurban).
  • 0

Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP


#14 Sandman_

    software engineer

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 Mesaje:
Inregistrat: 21-martie 05
  • Location:Viena
  • Marca:Renault
  • Model:Megane 2 CC
  • Motorizare:2.0 16v 136CP

Scris 23 septembrie 2008 - 03:03

Achizitionat (tata) Laguna 3 2.0dCi 150CP berlina, acum 3 luni (sf. lui iunie 1008). Lunea viitoare (29.09.) e programat cu ea la revizie. Facut "test-drive" de 10.000km in Elvetia, Franta, Spania, Portugalia, Italia, Austria si restul de 4400 prin Romania.
Masina are toate dotarile posibile (inclusiv CVA), cu exceptia sistemului de navigatie si a trapei electrice, iar sistemul audio este cel standard (deh, pt Europa FM nu-ti trebuie 8 boxe si 100W :) ).
Tragand linie dupa 15.000, el este foarte incantat, iar eu la fel. Singurul lucru care ma deranjeaza putin, mai ales la depasiri, este latenta cutiei de viteze automata. In rest, totul la superlativ.
  • 0
Renault Megane 2 Coupe-Cabriolet: 2,0 16v 136CP
and the best is still to come...

#15 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 23 septembrie 2008 - 04:08

Un consum mediu pana acum? Sau nu tine cont de astea?
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#16 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 23 septembrie 2008 - 05:43

mai nene si nu zici tu nimic asa... :)
faina masina.
:)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#17 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 23 septembrie 2008 - 09:06

Achizitionat (tata) Laguna 3 2.0dCi 150CP berlina, acum 3 luni (sf. lui iunie 1008).
..........................................



Stiam eu ca e veche masina, dar chiar asa de veche....... :P


In alta ordine de idei sa o stapaniti sanatosi si fara probleme.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#18 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 24 septembrie 2008 - 09:37

Si probabil revizia a fost la 15.000.000km ...

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 24 septembrie 2008 - 09:37

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#19 Sandman_

    software engineer

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 Mesaje:
Inregistrat: 21-martie 05
  • Location:Viena
  • Marca:Renault
  • Model:Megane 2 CC
  • Motorizare:2.0 16v 136CP

Scris 24 septembrie 2008 - 03:55

consum mediu pe cei 10.000km a fost de 8,3 (aprox). Mie mi-a consumat si 7 de la Schladming la Viena (280km) sau 7,5 de la Pitesti la TgJiu, dar cred ca 8,0-8,5 e cel mai realist.

Tine(a) cont de astea, dar a dorit neaparat CVA, care introduce cam 1L/100km in plus (pe hartie).

Da, mea culpa. M-ati prins in offside cu anul. :) :D :D

Revizia va fi lunea viitoare, la Craiova, la 15.000km.
  • 0
Renault Megane 2 Coupe-Cabriolet: 2,0 16v 136CP
and the best is still to come...




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi