Drive test Renault Laguna 3 2.0 dCi Dynamique
#1
Scris 24 martie 2008 - 12:05
Varianta de drive test era 2.0 dCi Dynamique cu cutie manuala. Am sa incerc sa surprind mai jos impresiile:
Caroserie:
- O sa imi ia timp sa ma obisnuiesc cu noul design - fata mi se pare efectiv urita, iar spatele ciudat. A mea Laguna 2 ver 2 (facelift) mi se pare mult mai frumoasa. Ca o nota proasta, la portbagaj nu mai exista nici un miner de care sa ridici haionul, apesi in interiorul rombului renault si se deschide portbagajul saltind putin in sus dupa care trebuie sa pui miina jos unde se termina haionul intre haion si bara ca sa ridici portbagajul, ori de multe ori te poti murdari, zona aia e destul de jos si poate fi plina de praf, noroi etc.
- spatiul interior si portbagaj similar cu Laguna 2 - de altfel si dimensiunile nu sunt mult schimbate
Interior
- Marele plus este interiorul. Progresul este imens atit dpdv design cit si calitate materiale de bord, fete usi etc. Finisarea se apropie foarte mult de ceea ce se face in clasa medie premium. Bordul e f. frumos si ergonomic, dupa mine se vede inspiratia Audi la alegere materiale si BMW la design. Echipare standard f. buna, optionale interesante si ieftine. Computerul de bord standard are vreo 8 functii, nu doar 3 functii cum este la BMW-ul meu seria 3 model 2007 de 33,000 EUR CIP....
Motor si impresii la condus
- tinuta de drum este sensibil imbunatatita. Nu ca vechea laguna ar fi fost rea, am mai spus-o si o repet, vechea laguna era o masina ciudata in sensul ca daca reuseai sa treci peste ruliul si miscarile de tangaj destul de pronuntate date de suspensia destul de soft, in realitate masina tinea curbele exceptional si puteai sa mergi f.f. repede. Asta noua e perfect comparabila la tinuta de drum cu BMW, sta lipita de sosea, ruliu aproape inexistent, ace de par la 180 de grade (bretea autostrada) luate cu viteza foarte mare fara nici o problema. Reversul e ca masina nu mai e la fel de confortabila, denivelarile se simt mult mai bine, aproape ca la o masina germana - de altfel se si zice ca special au setat suspensiile mai rigide pt a crea senzatia de "soliditate" a unei masini germane....
- Motorul este exceptional, nu se aude in masina aproape la nici un moment ca este diesel, urca in ture pina la 5000 rpm fara probleme, se conduce mult mai mult ca o benzina in sensul ca are nevoie de retrogradari pt repriza buna, nu are brutalitatea unui TDI VAG care trage ca nebunul si in a 6-a...
- cutia foarte precisa, mult mai bine ca la Laguna 2, unde mai agata din cind in cind
- sincer, eu ca benzinar convins pot sa declar ca daca voi fi vreodata convertit la diesel, un motor ca si acest 2.0 dCi Renault poate sa o faca...
In Aprilie-Mai va veni la vinzare si 2.0 Turbo 170 CP care acum este disponibil pe toate pietele doar cu cutie automata, deci singurele motoare care lipsesc din oferta sunt 2.0 dCi 130 CP (considerat prea apropiat de 2.0 dCi 150 CP, in vest este oferit din ratiuni fiscale) si 2.0 dCi 175 CP care intr-adevar e pacat ca nu se aduce....
Omul de la Renault mi-a spus ca spera din tot sufletul ca Renault sa fie generos si sa aduca si varianta GT ulterior (deocamdata aceasta nu se vinde nici in Europa de Vest)...
Overall, dpdv tehnic este o masina mult mai buna decit Laguna 2, interiorul este senzational si mult mai bun, dar exteriorul e urit si trebuie sa ma obisnuiesc cu el. Astept sa vad aparitia in Ro a motorizarilor mai scumpe ca sa ma decid daca o schimb pe Rene.... cum spunea cineva intr-o revista auto din Franta, Nouvelle Laguna, il faut l'essayer pour l'adopter...
Cam atit, daca aveti intrebari, just shoot.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#2
Scris 24 martie 2008 - 03:34
#3
Scris 24 martie 2008 - 03:36
Impresiile sunt oarecum asemnanatoare cu ale lui Frank. Intr-adevar ceea ce m-a frapat foarte mult e saltul foarte mare si pozitiv al interriorului fata de vechea generatie. E mai bine gandit, materialele mai prietenoase; acum vom vedeam cum rezista la testul timpului.
Tinuta de drum e MULT mai ferma fata de ce ne-a obisnuit Renault pana acum, dar nu m-a impresionat in vreun fel.
Motorul (2.0 dCi, 150 CP) de origine Nissan am inteles, e FOARTE silentios insa nu arata cei 150CP de pe fisa; 320d-ul meu din 2002 de 150CP e mult mai vanos decat Renault; alt lucru care nu mi-a placut la motor e faptul ca nu trage sub 2000 RPM aproape deloc, la 1800 RPM daca pui pedala la podea nu se intampla nimic.
Cutia de viteze e bunicica insa nu e perfect sincronizata; de ex dintr-a IV tb sa fii atent cand ii dai a V-a ca are tendinta sa intre intr-a III-a.
Exteriorul e UGLY si fata nu are nici o legatura cu spatele. Portbagajul e foare sus si nu e prea adanc.
Per total o masina mult mai buna decat vechea Laguna, multe dotari la un pret bun, INSA o sa aiba viata grea si mai ales din cauza fratelui vitreg C5.
#4
Scris 24 martie 2008 - 08:17
ACrew style
#5
Scris 24 martie 2008 - 11:12
http://www.carmagazi...h...&R=EPI-4445
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#6
Scris 25 martie 2008 - 12:50
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#7
Scris 25 martie 2008 - 02:17
#8
Scris 25 martie 2008 - 02:23
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#9
Scris 25 martie 2008 - 04:46
#10
Scris 26 martie 2008 - 12:57
ACrew style
#11
Scris 05 mai 2008 - 11:52
interior frumos, comoda, avea audio cabasse- se aude cumva 'mai tare' decat Bose dar parca maxim la fel de bine.
materiale ok, suspensii comfortabile, dotari etc.
directia buna dar cateodata greoaie, spatiu spate parca nu exact dupa asteptari.
motorul inexistent la turatii mici, ce-i drept nu mi-am permis sa imi bag picioru in pedala cum as fi vrut dar as zice ca golfu meu de 101 cp remapat e mai fasnet. mai violent e sigur.
o masina bunicica pentru calatorii la drum lung.
pe la 25500 euro un kombi cu ce as vrea pe el. eventual inca 500 pentru inca 2 ani garantie, dar nu stiu cat ar merita. oricum, partile sensibile (bucse etc) au garantie de maxim 50 000 km.
e nevoie de un motor mai puternic pentru o anumita parte a publicului. ma intreb cum merge cu dci-ul de 100 ???!?!?!
#12
Scris 05 mai 2008 - 02:50
exista cu siguranta si oameni care merg constant 90-110 peafara fara sa aibe nevoie de depasiri fulgeratoare ...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#13
Scris 05 mai 2008 - 03:49
La break situatia se schimba, dar acolo nici la Passat nu se inghesuie lumea sa cumpere Passat variant 1.6 102CP... La break si eu as lua motorul de 2.0dci 150CP, care sunt sigur se descurca perfect.
Nu toata lumea vrea 200CP, vor fi destui care vor prefera sa aiba tot confortul dorit la un pret foarte bun, si cu un consum optim (atat urban cat si extraurban).
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#14
Scris 23 septembrie 2008 - 03:03
Masina are toate dotarile posibile (inclusiv CVA), cu exceptia sistemului de navigatie si a trapei electrice, iar sistemul audio este cel standard (deh, pt Europa FM nu-ti trebuie 8 boxe si 100W ).
Tragand linie dupa 15.000, el este foarte incantat, iar eu la fel. Singurul lucru care ma deranjeaza putin, mai ales la depasiri, este latenta cutiei de viteze automata. In rest, totul la superlativ.
and the best is still to come...
#15
Scris 23 septembrie 2008 - 04:08
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#16
Scris 23 septembrie 2008 - 05:43
faina masina.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#17
Scris 23 septembrie 2008 - 09:06
Achizitionat (tata) Laguna 3 2.0dCi 150CP berlina, acum 3 luni (sf. lui iunie 1008).
..........................................
Stiam eu ca e veche masina, dar chiar asa de veche.......
In alta ordine de idei sa o stapaniti sanatosi si fara probleme.
#18
Scris 24 septembrie 2008 - 09:37
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 24 septembrie 2008 - 09:37
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#19
Scris 24 septembrie 2008 - 03:55
Tine(a) cont de astea, dar a dorit neaparat CVA, care introduce cam 1L/100km in plus (pe hartie).
Da, mea culpa. M-ati prins in offside cu anul.
Revizia va fi lunea viitoare, la Craiova, la 15.000km.
and the best is still to come...
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi