Mercu GLK
#26
Scris 15 septembrie 2008 - 12:07
si nu ofera un compromis on-offroad asa bun precum GLK.
Eu m-as multumi cu un GLK la 60,000 EUR, sunt mai modest...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#27
Scris 15 septembrie 2008 - 01:11
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#28
Scris 15 septembrie 2008 - 10:16
ML is much nicer
Ex-FN2 owner
#29
Scris 15 septembrie 2008 - 12:07
mie imi chiar place. de gustibus.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#30
Scris 15 septembrie 2008 - 01:03
Ma rog ... cum ai spus si tu ... e chestie de gust
Ex-FN2 owner
#31
Scris 15 septembrie 2008 - 06:12
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#32
Scris 15 septembrie 2008 - 06:44
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#33
Scris 15 septembrie 2008 - 06:49
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#34
Scris 15 septembrie 2008 - 06:50
Plus ca si Frank are dreptate
Ex-FN2 owner
#35
Scris 15 septembrie 2008 - 07:29
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#36
Scris 15 septembrie 2008 - 07:49
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#37
Scris 15 septembrie 2008 - 09:27
daca le poate combina pe toate ar fi ideal.
mertzanu rulez ! :party1:
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#38
Scris 16 septembrie 2008 - 12:46
Bimmerul asta nu conteneste sa ma uimeasca...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#39
Scris 16 septembrie 2008 - 08:40
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#40
Scris 17 septembrie 2008 - 09:13
Ex-FN2 owner
#41
Scris 17 septembrie 2008 - 10:53
http://www.worldcarf...s-for-sema-2008
Ex-FN2 owner
#42
Scris 28 decembrie 2008 - 10:59
se pare ca Mercedes GLK nu are raport fix 55:45 ci asta este raportul standard insa poate varia intre 70:30 si 30:70...
4MATIC control strategies for wintry road conditions: Best possible traction, stable and safe handling As is the case with 4MATIC�s fine-tuning on a dry or wet road, directional stability and therefore the active safety of the GLK models is always to the fore when wintry conditions prevail, too. The basic 4MATIC mechanism with a 45:55 percent torque split between the front and rear axles along with the multiple-disc limited-slip center differential with a basic locking torque of 50 Nm adds up to an ideal solution. This basic design delivers high traction since, on the one hand, the dynamic shift in axle load toward the rear axle that occurs during acceleration is used to deliver more drive torque to the rear. Meanwhile, the multiple-disc limited-slip center differential can also variably shift the drive torque from 30 to 70 or 70 to 30 percent between the front and rear axle, whenever the road conditions so dictate. As such, the electronic control systems ESP, 4ETS or ASR can intervene as late as possible; the bulk of the torque is converted into traction on slippery roads.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#43
Scris 29 decembrie 2008 - 09:06
ACrew style
#44
Scris 14 decembrie 2009 - 10:01
Ex-FN2 owner
#45
Scris 14 decembrie 2009 - 10:06
#46
Scris 14 decembrie 2009 - 10:36
Ex-FN2 owner
#47
Scris 14 decembrie 2009 - 12:11
Mi-ar ajunge si unul din acela V8, de 462 CP, cu 4Matic:
http://www.worldcarf...ealed-in-geneva
Sau sincer mi-ar ajunge si un 320/350 CDI cu soft Brabus, urcat la 272 CP
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#48
Scris 14 decembrie 2009 - 06:50
lasa ca-i bun si al meu.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#49
Scris 14 decembrie 2009 - 11:13
Ex-FN2 owner
#50
Scris 14 decembrie 2009 - 11:39
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi