Mercu GLK
#51
Scris 15 decembrie 2009 - 12:04
Ex-FN2 owner
#52
Scris 15 decembrie 2009 - 12:09
#53
Scris 15 decembrie 2009 - 12:19
#54
Scris 15 decembrie 2009 - 12:54
iar motorul ala de 6.0 si 460cp stie sa faca foarte multe fiind 6.0
stiu asta dupa ce am condus un 5.0 de 390cp
#55
Scris 15 decembrie 2009 - 08:08
Imi iau fix un Ferrari California sau un F430 decat monstuozitatea aia.imi iau si un X3sd si un M5 de banii aia
#56
Scris 15 decembrie 2009 - 09:02
#57
Scris 15 decembrie 2009 - 10:26
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#58
Scris 15 decembrie 2009 - 10:35
#59
Scris 15 decembrie 2009 - 10:37
#60
Scris 15 decembrie 2009 - 11:21
Si care este in opinia ta o masina de colectie: un Ferrari (oricare) sau un SUV tunat ?
si un aspirator de serie limitata in valoare de 200k�.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#61
Scris 15 decembrie 2009 - 12:15
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#62
Scris 15 decembrie 2009 - 09:42
Pana la urma care-i treaba cu GLK-ul asta? Care-i smecheria fata de X-uri si Q-uri sau alte integrale zise SUV???
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#63
Scris 15 decembrie 2009 - 09:44
in rest... nimic special
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#64
Scris 15 decembrie 2009 - 10:14
bre ska, io una la mana vorbeam serios, si doi la mana s-ar putea sa ne vedem curand!
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#65
Scris 15 decembrie 2009 - 10:45
http://www.zercustom...IC-on-snow.html
se pare ca Mercedes GLK nu are raport fix 55:45 ci asta este raportul standard insa poate varia intre 70:30 si 30:70...
4MATIC control strategies for wintry road conditions: Best possible traction, stable and safe handling As is the case with 4MATIC�s fine-tuning on a dry or wet road, directional stability and therefore the active safety of the GLK models is always to the fore when wintry conditions prevail, too. The basic 4MATIC mechanism with a 45:55 percent torque split between the front and rear axles along with the multiple-disc limited-slip center differential with a basic locking torque of 50 Nm adds up to an ideal solution. This basic design delivers high traction since, on the one hand, the dynamic shift in axle load toward the rear axle that occurs during acceleration is used to deliver more drive torque to the rear. Meanwhile, the multiple-disc limited-slip center differential can also variably shift the drive torque from 30 to 70 or 70 to 30 percent between the front and rear axle, whenever the road conditions so dictate. As such, the electronic control systems ESP, 4ETS or ASR can intervene as late as possible; the bulk of the torque is converted into traction on slippery roads.
cam asta e 4matic pe GLK
la X3 avem
In normal driving, the split ranges from a nominal 40/60 to a maximum of 50/50 front-to-rear. In tight curves (including parking maneuvers) with low to medium torque, during heavy understeer and when antilock braking is active, the system is 100 percent rear-drive. Conversely, the rear proportion approaches zero when both rear wheels have near-zero traction. The DSC's traction control can reduce engine torque and apply individual wheel brakes to achieve maximum possible force to move the vehicle.
in esenta x-drive e o tractiune spate ce trimite putere si rotilor din fata. de aici si tinuta de drum.
la Q5
The pioneer of all-wheel drive, Audi equips the Audi Q5 as standard with quattro permanent all-wheel drive.
In normal running conditions, the transfer case distributes the power to the front and rear axle in a 40:60 ratio for a rear-focused style that enhances driving pleasure. When needed, the quattro driveline can deliver up to 65 percent of the power to the front axle and a maximum of 85 percent to the rear axle.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#66
Scris 16 decembrie 2009 - 09:47
unu la mana, si eu vorbeam serios.bre ska, io una la mana vorbeam serios, si doi la mana s-ar putea sa ne vedem curand!
doi la mana, ma duc sa pregatesc semintele. da de veste !
Aceasta postare a fost editata de ska: 16 decembrie 2009 - 09:48
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi