Noul Ford Focus - drive test
#26
Scris 19 mai 2008 - 09:12
@Mike si daca la 0-80 sau 0-120 dizelul sta mai bine, ce concluzie tragi?
Scuze 1qlui ca am deviat de la subiect.
#27
Scris 19 mai 2008 - 11:13
back on topic
discutia a deviat de la obiectiv vs subiectiv. sunt unele chestii obiective pe care le putem compara
mie acest review mi se pare foarte amplu, bine structurat...si mi-as dori sa vad mai multe scrise de 1qul
#28
Scris 19 mai 2008 - 11:17
mie acest review mi se pare foarte amplu, bine structurat...si mi-as dori sa vad mai multe scrise de 1qul
Total de acord, chiar ma oftic ca unii oameni contesta sinceritatea 1qlui cand el face un efort sa ne impartaseasca si noua parerile despre masina.
#29
Scris 19 mai 2008 - 03:34
P.S. sa te vad pe tine cum ai fi trecand de la o masina veche de 6 ani si 170.000km pe una nou-nouta
nu cred ca Edieseb ar fi foarte impresionat de un Focus nou chiar daca si masina lui e veche si are destui kilometri.
Eu am facut de curand un astfel de review (mult mai mic, bineinteles, ca am mers putin cu masina de test, nu cateva zile) cu un 328XI nou (este in sectiunea generala, n-am stiut unde sal pun) si iarasi, nu m-a impresionat cu mai nimic chiar venind de pe rabla mea, mult mai veche si mai cu multi km ca a ta. Chiar asa mari probleme are Mondeo?
IAODI, arata binisor acest "nou" Focus euro, fata chiar aduce mult cu Mondeo, spatele aduce mult cu Mondeo vechi, insa sincer prefer ca si design Focus-ul sedan american, si pe afara si inauntru, chiar daca stiu ca tehnic e mult in urma. SI cu pretul e mult in urma insa. Nu am reusit sa citesc nimic din fisa tehnica (nu stiu cum s-o maresc) dar am spicuit ceva de gen 21 000, presupun ca asta e pretul TTI al masinii. Mult totusi, pt o compacta care am inteles ca inca nu avea optiuni costisitoare gen xenon, piele, navi samd. Ma intreb la cat ajunge un astfel de Focus Titanium cu toate optiunile.
Alta chestie care am observato e suspensia care mi se pare foarte inalta. Daca n-as stii, as zice ca e un nou crossover, Focus "all-road". Cred ca asta strica mult din "look"ul masinii.
In rest mie review-ul mi s-a parut bun, si destul de obiectiv dat fiind primul paragraf in care Viper clar compara strict cu clasa compacta si alte masini asemanatoare.
Aceasta postare a fost editata de dany_s: 19 mai 2008 - 03:35
#30
Scris 19 mai 2008 - 07:50
Cititi review-uri romanesti, englezesti in care autorii se declara incantati de capabilitatile tehnice ale masinii (tinuta de drum, directie, stabilitate, etc), nu neaparat face-liftul, ci de cand a aparut FF2-ul sau de fapt FF1-ul. Daaaa, stiu, au fost toti cumparati...
De asemenea multi utilizatori au fost entuziasmati acelasi lucru.
Dar neah, noi suntem romani, si daca ni se pare ca ni se misca nasul putin stramb cand ne uitam la ceva, inseamna ca e musai un lucru prost, banal. Ca doar nu putem vedea mai mult de aparente.
Mai baieti, voi v-ati dat macar asa de test cu unul ? Ia mai incercati si vorbim. Daca nu v-o placea aia e.
Sanatate :beerchug:
Aceasta postare a fost editata de cornel001: 19 mai 2008 - 07:51
#31
Scris 20 mai 2008 - 07:20
Dar cand vad pentru un model restilizat pret de 10 975 fara TVA pentru Ambiente de 1.4 80 de cai sau 14 220 fara TVA pentru 1.6 Duratec Ti- VCT 4 usi Ghia sau la diesel 1.6 TDCI Duratorq, 5 usi Trend la 13.100 fara TVA....mi se pare prea scump.
#32
Scris 21 mai 2008 - 10:13
De ex de la altii ce au comandat sau s-au interesat la dealeri am inteles ca la 15.200~15.300 (cu o reducere deja existanta daca negociezi) iei un 1.6 destul de bine dotat (inclusiv ac auto bizonic si pilot automat). iar la cel pre-facelift un 1.6 cu Ac manual simplu fara pilot sau faruri ceata si nu mai stiu ce, era la oferta speciala ~13.500. Un astra 1.4 era 13.700 comparativ, probabil ceva mai bine dotat dar adunand si scazand...\
PS preturi cu TVA.
Aceasta postare a fost editata de cornel001: 21 mai 2008 - 10:14
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi