gpl
#1
Scris 16 mai 2008 - 10:46
eu em pus instalatie gpl pe logan de 1.4, de putin timp, sunt multumit de prestatie dar ma nelinisteste consumul!
#2
Scris 16 mai 2008 - 10:53
#3
Scris 16 mai 2008 - 11:06
pai cred ca se duce la 11 mediusi cam ce consum e ala care te nelinisteste?
#4
Scris 15 iulie 2008 - 12:24
#5
Scris 15 iulie 2008 - 03:27
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#6
Scris 29 decembrie 2008 - 10:11
eu unu sunt contra gpl deoarece dupa ce ca motorul de 1.4 este puturos ii mai pui si gpl devine si mai puturos si in plus se scurteza si viata motorului...
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 30 decembrie 2008 - 08:10
http://anunturi.forumz.ro/
#7
Scris 08 ianuarie 2009 - 12:40
poate motoarele de acu 30 de ani sau daciile 1310.....
orice motor din ziua de azi ajunge la 200-300.000km....indiferent pe ce merge
#8
Scris 08 ianuarie 2009 - 12:58
Raman profund surprins ca mitul motoarelor stricate de GPL e inca viu in mintile romanilor.
Nici masinile nu mai sunt alea de acum 20 de ani, plus ca instalatiile GPL de astazi sunt incredibil de inteligente daca sa le comparam tot cu ce era acum 20 de ani.
#9
Scris 08 ianuarie 2009 - 01:12
Minusuri---sare cam des de pe gpl , la turatiile de peste 6000...
#10
Scris 08 ianuarie 2009 - 01:30
#11
Scris 08 ianuarie 2009 - 03:40
In masina nu se simte nimic.La un Matiz pe care l-am avut(avea o cu totul alta instalatie),,mirosea'' uneori .
De cand a scazut pretul benzinei, n-am prea mai folosit gazul.
#12
Scris 08 ianuarie 2009 - 04:23
#13
Scris 08 ianuarie 2009 - 05:07
#14
Scris 08 ianuarie 2009 - 07:41
La GPL consumul mixt merge undeva la 9-9.5% asta insemnand undeva la 6.5% in cazul benzinarului(nerealizabil) respectiv 5.7% in cazul dieselului(realizabil) insa fata de acesta vine cu un pret de achizitie redus cu mai bine de 1000 euro la versiunile Laureate(a se lua in calcul ca GPL-ul vine/venea in standard cu sistemul ABS care costa optional 450 euro) si cheltuieli de intretinere sensibil mai reduse in special daca faci calcule pe termen lung si rulaj previzionat mare.
#15
Scris 08 ianuarie 2009 - 11:50
#16
Scris 09 ianuarie 2009 - 03:26
#17
Scris 12 ianuarie 2009 - 01:46
si tu crezi ca motorul de 1.4 de pe logan e cu mult mai complex decat un 1.4 carburatie de pe berlina??iti zic eu ca nu....hai ca asta cu viata motorului nu mai e de actualitate.
poate motoarele de acu 30 de ani sau daciile 1310.....
orice motor din ziua de azi ajunge la 200-300.000km....indiferent pe ce merge
in principiu sunt cam aceleasi motoare....
http://anunturi.forumz.ro/
#18
Scris 12 ianuarie 2009 - 09:16
Logan GPL are modificari din fabrica la scaunele de supape si alte chestii care sufera in cazul alimentarii cu gaz. Probleme de uzura mai mare ca la benzina nu prea o sa apara.
rares_dan, fabia?
ACrew style
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi